Waarom heb jij je post nou weer aangepast?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:55 schreef Innisdemon het volgende:
Goeie paint !!! Jammer dat je hoger opgeleiden over 1 kam scheert
2 dingen:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:45 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Ben ik op het werk druk bezig met een opdracht, loopt er ineens zo'n zichzelf populair vindende sjaak met teveel hairgloss en hugo boss parfum en dure kleren langs me en die kijkt me dan zo aan van "ben jij eigenlijk wel aan het werk?" Terwijl ik dat godverdomme gewoon ben, maar je leidt me gewoon af kneus!
En dan kijken ze je echt aan met zo'n blik van "je kan me toch niks maken want ik ben HBO/Uni afgestudeerd en ik ben nu succesvol!"
Ter illustratie
[ afbeelding ]
Troll-foodquote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:57 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Bovendien studeer ik zelf ook nog op HBO
Maar ik vind het gewoon ronduit irritant.
je doet zelf ook HBOquote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:57 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Bovendien studeer ik zelf ook nog op HBO
Maar ik vind het gewoon ronduit irritant.
edit: hm, kan de topictitel niet meer wijzigen.
Als er iemand tegen je praat, luister je, inplaats van doorwerken. Sociale vaardigheden. Ik raad je aan ze eens te proberen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
2 dingen:
-TS laat zich afleiden als iemand langsloopt
-TS kijkt naar mannen met hugo boss parfun en dure kleren, maar heeft dat zelf nog niet door
Dit gaat duidelijk om een soort HBO/WO afgestudeerden. TS is nog niet afgestudeerd, en dan nog wil het niet zeggen dat hij zich bij die groep zal scharen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je doet zelf ook HBOwaarom zit je dan te zeiken over 'succesvolle HBO/uni kneuzen' ?
Je bent er zelf blijkbaar ook één
Scherpquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:19 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Dit gaat duidelijk om een soort HBO/WO afgestudeerden. TS is nog niet afgestudeerd, en dan nog wil het niet zeggen dat hij zich bij die groep zal scharen.
Verder vind ik het wel lief dat je TS succesvol noemt.
Het gaat om het woordje "succesvol". Dat is TS niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je doet zelf ook HBOwaarom zit je dan te zeiken over 'succesvolle HBO/uni kneuzen' ?
Je bent er zelf blijkbaar ook één
Zo dat staat beterquote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:57 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Och, tis niet dat ik mensen die HBO of uni hebben gedaan niet waardeer en het was eigenlijk maar bedoeld voor 1 persoon (die sjaak op het werk). Bovendien zit ik zelf ook nog op HBO
Maar ik vind het gewoon ronduit irritant. Je ziet toch dat ik gewoon bezig ben?
edit: hm, kan de topictitel niet meer wijzigen.
je vergeet 'het' en een punt.quote:
En dat baseer jij op?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Het gaat om het woordje "succesvol". Dat is TS niet.
wat check je zijn reet op het laatste plaatje?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:45 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Ben ik op het werk druk bezig met een opdracht, loopt er ineens zo'n zichzelf populair vindende sjaak met teveel hairgloss en hugo boss parfum en dure kleren langs me en die kijkt me dan zo aan van "ben jij eigenlijk wel aan het werk?" Terwijl ik dat godverdomme gewoon ben, maar je leidt me gewoon af kneus!
En dan kijken ze je echt aan met zo'n blik van "je kan me toch niks maken want ik ben HBO/Uni afgestudeerd en ik ben nu succesvol!"
Ter illustratie
[ afbeelding ]
Duidelijk niet. HBOers zijn doorgaans hardwerkende menschen. Die Uni-homos hebben het idee dat ze er al zijn terwijl ze eigenlijk nog geen ene flikker kunnen. Aan beide kanten zijn er natuurlijk uitzonderingen. Maar de grootste air komt toch echt van de uni af.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:58 schreef Repeat het volgende:
De persoon die jij omschrijft is duidelijk een HBO'er
Doet het pijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:43 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Duidelijk niet. HBOers zijn doorgaans hardwerkende menschen. Die Uni-homos hebben het idee dat ze er al zijn terwijl ze eigenlijk nog geen ene flikker kunnen. Aan beide kanten zijn er natuurlijk uitzonderingen. Maar de grootste air komt toch echt van de uni af.
Studenten zien er niet uit als mooiboys, HBO'ers wel...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:43 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Duidelijk niet. HBOers zijn doorgaans hardwerkende menschen. Die Uni-homos hebben het idee dat ze er al zijn terwijl ze eigenlijk nog geen ene flikker kunnen. Aan beide kanten zijn er natuurlijk uitzonderingen. Maar de grootste air komt toch echt van de uni af.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:58 schreef Repeat het volgende:
De persoon die jij omschrijft is duidelijk een HBO'er
De kneus had nog niks gezegdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:08 schreef Mr_Baker101 het volgende:
En toen heb je hem er even op gewezen dat je niet gediend was van zijn bemoeienis? Oh nee, je hebt snel een topic op Fok geopend, dat zal hem leren!
dudequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:31 schreef Walter81 het volgende:
Ik heb je paint een beetje verbeterd:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:31 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, dat is knap dat je dat allemaal uit z'n blik kan opmaken. Moet je wat mee doen, met zo'n gave.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:45 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Ter illustratie
[ afbeelding ]
Ahahahquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:31 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n spijkerjas! "boesta flax heeft een vriendin, een goed begin. Ik kom op internet, want ik ken wel iemand die mij daar op zet". Wat een diepe tekst.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |