Hier waren ze allemaal al uitverkocht toen ik vanmorgen kwamquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:49 schreef baniekje het volgende:
Mij zitten de jeansleggings niet fijn.Ik ga ze terug brengen.
Krijg je dan je geld terug of een tegoed bon? Of moet je meteen voor het bedrag kopen?
ik denk dat ik 'm te klein gekocht hadquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:17 schreef Linnie20v het volgende:
@ Baniekje en Kaasstengel,
Waarom zitten de leggings niet fijn? Stofje? Of pasvorm?
Hij zakte af, en daar kan ik dus niet tegen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:17 schreef Linnie20v het volgende:
@ Baniekje en Kaasstengel,
Waarom zitten de leggings niet fijn? Stofje? Of pasvorm?
Denk dat dat wel meevalt hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 18:40 schreef Linnie20v het volgende:
Nou...ik heb ook een jeanslegging meegenomen, een grijze maat S...past prima, alleen hij zit iets te strak bij de onderbenen en knieën...maat M gaat dus ook echt te groot zijn...
Heb ze volgens mij in Den Haag wel zien staanquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:28 schreef colorito het volgende:
Iemand die weet of ze bij de Action RVS Thermosflessen hebben. Ik zoek er eentje van 0,5l maar overal kan ik alleen maar 1l vinden. Dat is voor mij veel te groot.
action roermond heeft therosflessen van bodum, weet alleen niet hoeveel inhoudquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:28 schreef colorito het volgende:
Iemand die weet of ze bij de Action RVS Thermosflessen hebben. Ik zoek er eentje van 0,5l maar overal kan ik alleen maar 1l vinden. Dat is voor mij veel te groot.
Ik zou hem voor het doosje alleen al halenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Deze week hebben ze een doos met 24 kaarten in de aanbieding voor 2.59, die zijn echt super leuk!
[ afbeelding ]
En heb meteen nog wat chocola meegenomen en een kookboek voor salades voor 99 cent
mijn ex had er zo een. ze kosten niet in de aanbieding max iets van 4 euroquote:Op zondag 20 september 2009 21:19 schreef maok het volgende:
Weet iemand ook iets van de laptop hoezen die er afgelopen week in de aanbieding waren? Ik hoorde via iemand dat ze ze hadden, heeft iemand ze gezien en weet iemand ook hoeveel ze kosten?
ze stinken inderdaad vérschrikkelijkquote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef sproetjes het volgende:
[..]
mijn ex had er zo een. ze kosten niet in de aanbieding max iets van 4 euro
stinken enorm maar zijn wel heel fijn van neopreen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |