Hier waren ze allemaal al uitverkocht toen ik vanmorgen kwamquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:49 schreef baniekje het volgende:
Mij zitten de jeansleggings niet fijn.Ik ga ze terug brengen.
Krijg je dan je geld terug of een tegoed bon? Of moet je meteen voor het bedrag kopen?
ik denk dat ik 'm te klein gekocht hadquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:17 schreef Linnie20v het volgende:
@ Baniekje en Kaasstengel,
Waarom zitten de leggings niet fijn? Stofje? Of pasvorm?
Hij zakte af, en daar kan ik dus niet tegen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:17 schreef Linnie20v het volgende:
@ Baniekje en Kaasstengel,
Waarom zitten de leggings niet fijn? Stofje? Of pasvorm?
Denk dat dat wel meevalt hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 18:40 schreef Linnie20v het volgende:
Nou...ik heb ook een jeanslegging meegenomen, een grijze maat S...past prima, alleen hij zit iets te strak bij de onderbenen en knieën...maat M gaat dus ook echt te groot zijn...
Heb ze volgens mij in Den Haag wel zien staanquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:28 schreef colorito het volgende:
Iemand die weet of ze bij de Action RVS Thermosflessen hebben. Ik zoek er eentje van 0,5l maar overal kan ik alleen maar 1l vinden. Dat is voor mij veel te groot.
action roermond heeft therosflessen van bodum, weet alleen niet hoeveel inhoudquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:28 schreef colorito het volgende:
Iemand die weet of ze bij de Action RVS Thermosflessen hebben. Ik zoek er eentje van 0,5l maar overal kan ik alleen maar 1l vinden. Dat is voor mij veel te groot.
Ik zou hem voor het doosje alleen al halenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Deze week hebben ze een doos met 24 kaarten in de aanbieding voor 2.59, die zijn echt super leuk!
[ afbeelding ]
En heb meteen nog wat chocola meegenomen en een kookboek voor salades voor 99 cent
mijn ex had er zo een. ze kosten niet in de aanbieding max iets van 4 euroquote:Op zondag 20 september 2009 21:19 schreef maok het volgende:
Weet iemand ook iets van de laptop hoezen die er afgelopen week in de aanbieding waren? Ik hoorde via iemand dat ze ze hadden, heeft iemand ze gezien en weet iemand ook hoeveel ze kosten?
ze stinken inderdaad vérschrikkelijkquote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef sproetjes het volgende:
[..]
mijn ex had er zo een. ze kosten niet in de aanbieding max iets van 4 euro
stinken enorm maar zijn wel heel fijn van neopreen
Yup, hebben ze.quote:Op zondag 20 september 2009 14:07 schreef ghizzer het volgende:
Beste mensen,
een paar jaar geleden kon je Denim After Shave (Black) bij de Action kopen. Ik vond dit altijd een erg prettige aftershave, maar helaas lijkt deze aftershave bij de Action niet meer verkrijgbaar te zijn.
Mijn vraag is nu.. weet iemand of en zo ja, waar deze aftershave nog verkrijgbaar is?
Alvast bedankt voor reacties!
ik wil morgen wel kijken of we het nog verkopen (kruidvat) maar je hebt woensdag pas antwoordquote:Op zondag 20 september 2009 14:07 schreef ghizzer het volgende:
Beste mensen,
een paar jaar geleden kon je Denim After Shave (Black) bij de Action kopen. Ik vond dit altijd een erg prettige aftershave, maar helaas lijkt deze aftershave bij de Action niet meer verkrijgbaar te zijn.
Mijn vraag is nu.. weet iemand of en zo ja, waar deze aftershave nog verkrijgbaar is?
Alvast bedankt voor reacties!
-edit- action heeft het zelf wel dus. HAd nog niet op volgende pagina gekekenquote:Op zondag 20 september 2009 21:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik wil morgen wel kijken of we het nog verkopen (kruidvat) maar je hebt woensdag pas antwoord
Ik heb hem gehaald, puur voor de doosquote:Op donderdag 3 september 2009 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Deze week hebben ze een doos met 24 kaarten in de aanbieding voor 2.59, die zijn echt super leuk!
[ afbeelding ]
En heb meteen nog wat chocola meegenomen en een kookboek voor salades voor 99 cent
http://www.drogisterij.net/Denimquote:Op maandag 21 september 2009 19:39 schreef ghizzer het volgende:
Denim After Shave niet gevonden. Ben bij 2 filialen geweest.. Bij de Kruidvat hadden ze 'm ook niet.
Koop ns een ander luchtje dan, een keertje veranderen is toch ook niet verkeerd? Ik heb nu Ice Dive van Adidas, ook erg goedkoop bij de Actionquote:Op maandag 21 september 2009 19:39 schreef ghizzer het volgende:
Denim After Shave niet gevonden. Ben bij 2 filialen geweest.. Bij de Kruidvat hadden ze 'm ook niet.
Ja he, die kaarten zijn leuk he! Dat vond ik ook! Zijn er maar 2 of 3 die ik niet zo snel zou opsturen, dus voor dat geldquote:Op maandag 21 september 2009 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem gehaald, puur voor de doos![]()
Hij is echt mooi
Kan ik losse foto's in bewaren als de kaarten op zijn.
![]()
En de kaartjes zijn mooier dan ik verwacht had, zitten echt véél leuke en mooie kaarten tussen![]()
En verder nog een hoop gezien, maar ik had al veel tasjes bij me, en was lopend, dus moest de rest laten liggen.
Toch maar eens wat vaker gaanZag ook hele mooie teken- en schildersboeken voor een klein prijsje
![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, die kaarten zijn leuk he! Dat vond ik ook! Zijn er maar 2 of 3 die ik niet zo snel zou opsturen, dus voor dat geld
Weet ik niet, dat zal per filiaal verschillen denk ik. Ze waren inderdaad een aantal weken terug in de aanbiedingquote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Nouhou, nu wil ik die kaarten ook, zijn ze er nog?
Alleen de kleur van de doos was anders, de kaarten waren allemaal hetzelfdequote:Op maandag 21 september 2009 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Hier lagen nog een paar dozen(en ik bedenk me nu of er 2 soorten zijn, maar in alle haast en drukte van vanmiddag ga ik al twijfelen
). Maar niet veel, 3 denk ik.
En inderdaad echt geweldig leuke kaarten! Vaak hebben ze toch van die oma kaarten zeg maar....quote:Ik vind de kaarten echt leuk, allemaal beetje dat retro-gevoel waarvan Hema er ook een boel van heeft momenteel
(En een beetje kaart kost ook wel net iets onder de 2 euro, dus tel de winst maar uit...)
En (voor mij) het belangrijkste; de doos is echt stevig, ik was bang voor een papieren doosje![]()
Da's echt mazzel, want het was inderdaad al een aantal weken geleden!quote:En nu kwam ik per toeval die dozen tegen, maar als ik niet had geweten wat het was had ik het minder snel meegenomen. Want ze lagen ook half verstopt en er waren er nog maar weinig. Nu herkende ik ze meteenHandig zo tips van andere Fok!kers
![]()
Oh dus toch 2 soorten qua buitenkant, ik wist dat ik vanmiddag toch moest kiezen, maar nu begon ik alweer te twijfelenquote:Op maandag 21 september 2009 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Alleen de kleur van de doos was anders, de kaarten waren allemaal hetzelfde(heb ze namelijk ook voor een vriendin gekocht)
ah, mooi! die wilde ik in hong kong bestellen, maar dit is natuurlijk veel makkelijkerquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:03 schreef Mylene het volgende:
Ik zag van die wensballonnen in de schappen liggen. Dat zijn die dingen die voor UFO's worden aangezien. Natuurlijk voor een Action prijs, namemijk ¤ 1,30.
[ afbeelding ]
Wel opschieten met oplaten. Nog even en ze mogen niet meer...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, mooi! die wilde ik in hong kong bestellen, maar dit is natuurlijk veel makkelijker
is 't zo?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel opschieten met oplaten. Nog even en ze mogen niet meer...
"ze" willen ze verbieden omdat ze gevaarlijk zouden zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is 't zo?
gewoon s'nachts ergens in the middle of nowhere
Doen het prima. Ik heb zo'n plastic doosje met tig van die Philips batterijen (rood met groen). Is nog bijna vol.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:50 schreef GimmeGore het volgende:
Heeft er ook iemand ervaring met batterijen van de Action?
Ik heb nl geen zin om naar de Ikea te gaan fietsen
batterijen van de Aldiquote:Op woensdag 23 september 2009 11:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Doen het prima. Ik heb zo'n plastic doosje met tig van die Philips batterijen (rood met groen). Is nog bijna vol.
Goede tip!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
batterijen van de Aldi![]()
getest door kassa als beste
en goedkoopste zelfs beter dan duracell die 10x zo duur zijn
Thanks voor de tipquote:Op woensdag 23 september 2009 11:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
batterijen van de Aldi![]()
getest door kassa als beste
en goedkoopste zelfs beter dan duracell die 10x zo duur zijn
Ze hebben dus ook oplaadbare batterijen bij de aldiquote:Op woensdag 23 september 2009 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
................. En mijn oplaadbare zijn meestal nog niet opgeladen
Hier waren ze helemaal aangevuld, komt gewoon in hun vaste collectie denk ik?quote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Nouhou, nu wil ik die kaarten ook, zijn ze er nog?
Ik er gister ook naar toe omdat jullie er zo enthousiast over waren maar helaas, hier niet aangevuld maar ja nu wonen wij ook in een gatquote:Op woensdag 23 september 2009 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier waren ze helemaal aangevuld, komt gewoon in hun vaste collectie denk ik?
Prijs is alleen 3,49 (ipv 2,59).
Ik had ze eergister ook al voor 3,49 gehaald. Nu heb ik er 2
Ik ben benieuwd naar je pantoffels! Kun je een beetje omschrijven hoe ze eruit zien?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:18 schreef miss-piggy het volgende:
Dinsdag nog naar de action geweest!
-Noorse pantoffels![]()
-Een muts
-Zwarte legging
-Sokken die tot over je knie gaan
Opbrengst was 9 euro nogwat.
Die pantoffels zijn echt heel leuk! ¤4,19
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:04 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ik er gister ook naar toe omdat jullie er zo enthousiast over waren maar helaas, hier niet aangevuld maar ja nu wonen wij ook in een gat
Zal volgende week nog eens kijken.
Heb er ook van die mini kaartjes met hartelijk gefeliciteerd enzo van, altijd makkelijk om inhuis te hebben.
Waren dit blanco kaarten?
Hoe zien Noorse pantoffels eruit? zoiets?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:18 schreef miss-piggy het volgende:
Dinsdag nog naar de action geweest!
-Noorse pantoffels![]()
-Een muts
-Zwarte legging
-Sokken die tot over je knie gaan
Opbrengst was 9 euro nogwat.
Die pantoffels zijn echt heel leuk! ¤4,19
Owww die zijn leuk!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 19:17 schreef miss-piggy het volgende:
ja zoiets, maar dan leuker!
[ afbeelding ]
Zijn in wit/zwart en in wit/lichtbruin
Oh zoiets ziet er tof uitquote:Op woensdag 23 september 2009 19:17 schreef miss-piggy het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, ga ik volgende week toch maar weer even langs.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
En wat fijn dat Pisces29 van de kaarten!
waar zijn ze van gemaakt?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:17 schreef miss-piggy het volgende:
[ afbeelding ]
ah, wel echt voor vrouwen zie ik, ik wacht wel op de mannenversiequote:Op woensdag 23 september 2009 19:17 schreef miss-piggy het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |