Deze vind ik toch de beste. De cover alleen dan, het album an sich de minstequote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:03 schreef Fiddlergurl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem in het groen, maar hij blijft prachtig.
Ik word er ook niet echt vrolijk vanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:10 schreef Rnnz het volgende:
Oef, ik kom thuis van werk en denk.. zo, ze hebben flink wat gepost, 3 pagina's! Ga ik het nalezen, is het niets anders dan onzin. Sjezus, wat kunnen jullie lullen zeg.![]()
idd jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Hier vind ik hem op Prince lijken. (de zanger)![]()
[ afbeelding ]
Zegt een Beatles fanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:15 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee zeg. Driedubbel nee. Dit is toch echt way over the top te vrouwelijk.
Inderdaad, dat past ook niet echt bij 'Bad'...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:15 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee zeg. Driedubbel nee. Dit is toch echt way over the top te vrouwelijk.
Alsof de Beatles vrouwelijk waren?? Bevin weet niet wie de Beatles waren.quote:
haha inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:19 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Inderdaad, dat past ook niet echt bij 'Bad'...
Dat kenmerkt Michael toch wel he, dat contrast.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Deze vind ik toch de beste. De cover alleen dan, het album an sich de minste
Ken alleen Come together iddquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:19 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Alsof de Beatles vrouwelijk waren?? Bevin weet niet wie de Beatles waren.![]()
Welk contrast? Van buiten mooi van binnen minder ofzo? Niet mee eens!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:20 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dat kenmerkt Michael toch wel he, dat contrast.
Jeetje, jij hebt nog een boel muziekgeschiedenis in te halen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:22 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ken alleen Come together idd
Die jeugd van vroeger ook
Verder hoef je ook niet te kijken. Die Obladi Oblada flutliedjes.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:22 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ken alleen Come together idd
Die jeugd van vroeger ook
a. ironiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:23 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt nog een boel muziekgeschiedenis in te halen.
Ik ga hier maar niet op in, want anders weer offtopic. (all you need is ears)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Verder hoef je ook niet te kijken. Die Obladi Oblada flutliedjes.
Wit van buiten, donker van binnen. Uitbundig on stage, verlegen als ie niet optrad etc.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:23 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Welk contrast? Van buiten mooi van binnen minder ofzo? Niet mee eens!
Ik denk dat Bevin het contrast tussen een beest op het podium (extravert) en verlegen en teruggetrokken (intravert) buiten het podium bedoelt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:23 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Welk contrast? Van buiten mooi van binnen minder ofzo? Niet mee eens!
Ik vind sommige liedjes ook best tof hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:27 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou, maar vrouwelijk waren ze niet.Ontopiccc
Ik snap je, daar ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:28 schreef Bevin het volgende:
[..]
Wit van buiten, donker van binnen. Uitbundig on stage, verlegen als ie niet optrad etc.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:29 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik vind sommige liedjes ook best tof hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |