denk dat het deze isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja hij heeft een bizar eng verhaal geschreven over Prince, Paris en Blanket die geslacht werden door 1 of andere ontsnapte creep. Staat ergens online.
Ja, ga niet met hem wedden over wie gelijk heeft, zijn onmetelijke kennis over de meest nutteloze dingen wat betreft Michael is zeer, zéér imposant.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:45 schreef Fiddlergurl het volgende:
WTF???? Ik denk ik maak gewoon een opmerking...ik dacht drdentz maakt een grapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Geen! Covers zijn niks.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:56 schreef DrDentz het volgende:
Wat is jullie favoriete MJ-albumcover?
Hahahahaha oh sorry hoor, dit is de tweede keer dat ik mijn drank uitspuug hahahahaquote:
Badquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:56 schreef DrDentz het volgende:
Wat is jullie favoriete MJ-albumcover?
Das de lelijkste.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Bad toch z'n mooiste.
[ afbeelding ]
Dat was voor de shockfactor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:09 schreef Bevin het volgende:
[..]
Das de lelijkste.Waarom hebben ze hem niet als (semi)neger op de cover gezet..? Dangerous is wel mooi gedaan, al is het ook wel iets té druk.
Niet de lelijkste, ik hoor nog niemand over HIStory terwijl ik die toch ook wel erg mooi vindquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:09 schreef Bevin het volgende:
[..]
Das de lelijkste.Waarom hebben ze hem niet als (semi)neger op de cover gezet..? Dangerous is wel mooi gedaan, al is het ook wel iets té druk.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:12 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij wilden ze deze eerst als Bad-cover gebruiken, alleen weet ik het niet zeker.
Nee zeg. Driedubbel nee. Dit is toch echt way over the top te vrouwelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:12 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij wilden ze deze eerst als Bad-cover gebruiken, alleen weet ik het niet zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |