Ja, trek het me misschien gelijk teveel aan. Ontopicccccquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:27 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietOmdat je het zo graag wil weten, ik doel niet op jou.
Het was maar een grapje. Eigenlijk trek je het niveau hier alleen maar omlaag met je gekakel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:28 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dentz! Wat lief van je, zie je wel, ja kan wel lief zijn.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het was maar een grapje. Eigenlijk trek je het niveau hier alleen maar omlaag met je gekakel.
Zó voorspelbaar weerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het was maar een grapje. Eigenlijk trek je het niveau hier alleen maar omlaag met je gekakel.
op wie dan wel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:27 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietOmdat je het zo graag wil weten, ik doel niet op jou.
Dat is niet relevant. Ze zijn er al.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
op wie dan wel?![]()
edit: nieuws was net gepost![]()
Ja en?quote:
Ik las: M.J. Kippenvelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:35 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik durf te wedden dat het gedicht aan het einde wordt voorgelezen door MJ. Kippenvel moment.
Ja hij heeft een bizar eng verhaal geschreven over Prince, Paris en Blanket die geslacht werden door 1 of andere ontsnapte creep. Staat ergens online.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:38 schreef Fiddlergurl het volgende:
HahahahaJa dat is zijn pseudoniem
M.J. Kippenvel. Hij schreef horror in zijn vrijetijd
Inderdaad, ik vond haar ook echt niet sterk tijdens de memorial. Maar goed, ik zat al te janken, zij heeft nog eens vierduizend hormonen meer door haar lichaam razen, en het is emotioneel, ik snap het wel. Ze is namelijk een ontzettend goede zangeres, al schreeuwt ze soms iets te fanatiekquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:38 schreef Rnnz het volgende:
Hopelijk raakt Jennifer Hudson niet betrokken bij het project. Ze heeft het nummer op de memorial behoorlijk verkracht, en nu ze net een baby heeft uitgepoept lijkt het me niet dat het er veel beter op wordt.
vond je echt dat het zo slecht was dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:38 schreef Rnnz het volgende:
Hopelijk raakt Jennifer Hudson niet betrokken bij het project. Ze heeft het nummer op de memorial behoorlijk verkracht, en nu ze net een baby heeft uitgepoept lijkt het me niet dat het er veel beter op wordt.
Thriller hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:38 schreef Fiddlergurl het volgende:
HahahahaJa dat is zijn pseudoniem
M.J. Kippenvel. Hij schreef horror in zijn vrijetijd
Ja dat kind moet ook drinkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:39 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond haar ook echt niet sterk tijdens de memorial. Maar goed, ik zat al te janken, zij heeft nog eens vierduizend hormonen meer door haar lichaam razen, en het is emotioneel, ik snap het wel. Ze is namelijk een ontzettend goede zangeres, al schreeuwt ze soms iets te fanatiek
Ik hou er van om te overdrijven, dus. Oké: niet verkracht, wel verneukt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
vond je echt dat het zo slecht was dan?
ik vond het nog wel meevallen
tuurlijk, zoals MJ het zingt is het natuurlijk h et mooist, maar om nu te zeggen dat ze het nummer heeft verkracht, mwah, dat ook weer niet
Moet eerlijk zeggen...ken die Jennifer Hudson niet zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:39 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond haar ook echt niet sterk tijdens de memorial. Maar goed, ik zat al te janken, zij heeft nog eens vierduizend hormonen meer door haar lichaam razen, en het is emotioneel, ik snap het wel. Ze is namelijk een ontzettend goede zangeres, al schreeuwt ze soms iets te fanatiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |