Zijn pruikje valt er bijna van afquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:08 schreef Fiddlergurl het volgende:
Hier is hij pas boos, zeker aan het einde van het filmpje
Kan het me zo goed voorstellen, dat hij uit zijn vel sprong.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:08 schreef Fiddlergurl het volgende:
Heehee, niet alleen maar onzin he.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:10 schreef Rnnz het volgende:
Oef, ik kom thuis van werk en denk.. zo, ze hebben flink wat gepost, 3 pagina's! Ga ik het nalezen, is het niets anders dan onzin. Sjezus, wat kunnen jullie lullen zeg.![]()
Oh en die Henry Vaccaro is een ontzettend arrogante zak. Hij heeft ook wat leuke zeldzame dingetjes op YouTube staan:
http://www.youtube.com/user/HenryVaccaro
Ja, jij was er nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:10 schreef Rnnz het volgende:
Oef, ik kom thuis van werk en denk.. zo, ze hebben flink wat gepost, 3 pagina's! Ga ik het nalezen, is het niets anders dan onzin. Sjezus, wat kunnen jullie lullen zeg.![]()
Oh en die Henry Vaccaro is een ontzettend arrogante zak. Hij heeft ook wat leuke zeldzame dingetjes op YouTube staan:
http://www.youtube.com/user/HenryVaccaro
die zag ik ook net op Youtube staan, wel beter dat hij z'n woede gewoon uitte daarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:08 schreef Fiddlergurl het volgende:
Nou, het niveau van het topic is nou niet bepaald gestegen de laatste tijd...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heehee, niet alleen maar onzin he.
Tja, Michael is in en dat trekt mensen aan. En nu net níet altijd het soort waar jij en ik op zitten te wachten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:13 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nou, het niveau van het topic is nou niet bepaald gestegen de laatste tijd...
Nou ja, het is toch logisch dat er-als je al een tijdje met elkaar forumt- je ook eens wat dolt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:13 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nou, het niveau van het topic is nou niet bepaald gestegen de laatste tijd...
Nou, eigenlijk begon deze reeks ook in SHO. Maar daar zijn we uitgezet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:15 schreef Fiddlergurl het volgende:
er zijn nu 74 topics over MJ in SHO, en hier 64 (deze is dubbel, drdentz was de tel kwijt).
Gek genoeg voel ik me opeens aangesproken!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:16 schreef Bevin het volgende:
[..]
Tja, Michael is in en dat trekt mensen aan. En nu net níet altijd het soort waar jij en ik op zitten te wachten.
Wat bedoel je precies met die laatste zin Bevinquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:16 schreef Bevin het volgende:
[..]
Tja, Michael is in en dat trekt mensen aan. En nu net níet altijd het soort waar jij en ik op zitten te wachten.
Hij zit niet echt op jouw aanwezigheid te wachten, maar hij tolereert je.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met die laatste zin Bevin
Wat snap je niet mapindaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met die laatste zin Bevin
Jij heet geen Bevin.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zit niet echt op jouw aanwezigheid te wachten, maar hij tolereert je.
Tuurlijk, daar kun jij mij ook op betrappen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:16 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou ja, het is toch logisch dat er-als je al een tijdje met elkaar forumt- je ook eens wat dolt.
Ik snap die zin wel en ji niet. En dan vraag ik aan jou wat je dan niet snapt?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:19 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dat weet je heel goed, leg eens uit, ik wil het graag weten.
Maar euh. Je moet dus precies weten welke song bij welke clip hoort-welk jaar hij uit komt-welke versies ervan zijn- etc.etc.etc. voordat je hier het niveau omhoog tilt? Ik kom hier ook om te leren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:21 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik snap die zin wel en ji niet. En dan vraag ik aan jou wat je dan niet snapt?
Dat er sinds zijn dood mensen in dit topic komen die er nooit waren en die niet echt een verrijking, qua niveau/zinnigheid, zijn.
Dat zeg ik toch nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Maar euh. Je moet dus precies weten welke song bij welke clip hoort-welk jaar hij uit komt-welke versies ervan zijn- etc.etc.etc. voordat je hier het niveau omhoog tilt? Ik kom hier ook om te leren.
Dentz! Wat lief van je, zie je wel, je kan wel lief zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:27 schreef DrDentz het volgende:
Nee hoor Robijn, jij tilt het niveau al omhoog omdat je een gevoelsmens pur sang bent. Je weet misschien niet alle feitjes droog op te dreunen, maar je houdt van Michael en zijn muziek en dat is meer dan genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |