quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:10 schreef bvvt het volgende:
Sorry hoor.
Maar in je vakje staat toch echt (#2)
Dus is de eerst post de fipo
fok, altijd weer baas boven baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Leuke picsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:43 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
een paar foto's van Tovami. Zal morgen wel de runs plaatsen
Leuke foto's.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:43 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
een paar foto's van Tovami. Zal morgen wel de runs plaatsen
De uitkomst van de runs?quote:
Vette strepen gekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:26 schreef Den_Haag het volgende:
[ afbeelding ]
kreeg het ff niet beter ingescand hier in Antwerpen. Die hobbel bij 150km/h is trouwens een misschakeling. waren nog meer runs gemaakt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:43 schreef Bunnybeater het volgende:
WB = oprichter Ilse.nl![]()
[ afbeelding ]
http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=2737632
[ afbeelding ]
Nou, dat klopt wel zo'n beetje dan hequote:'Als ik ergens geld in steek, zit ik er bovenop'
?!?! wtf?quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:04 schreef Den_Haag het volgende:
idd, loopt weer storm.
probleem zit waarschijnlijk in een bobine. het probleem klopt een aantal niet echt onbekend.
Hehe, alleen wat last van Aolie-adem . . .quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:11 schreef stinkie het volgende:
Aan de scheit van de BBQ.
Goedemorgen trouwens, nu koffie
Half gare schnitzelsquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:11 schreef stinkie het volgende:
Aan de scheit van de BBQ.
Goedemorgen trouwens, nu koffie
Vis hoort ook niet op een bbq, maar ja, leg dat o-o maar eens uitquote:
Nu weten we waarom het topic-tempo zo laag ligtquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:04 schreef Den_Haag het volgende:
idd, loopt weer storm.
probleem zit waarschijnlijk in een bobine. het probleem klinkt een aantal niet echt onbekend in de oren.
Heeequote:Op maandag 17 augustus 2009 13:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vis hoort ook niet op een bbq, maar ja, leg dat o-o maar eens uit
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nu weten we waarom het topic-tempo zo laag ligtik maar denken dat het kwam door de economische crisis
Zooo, die is goed rijp!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef TheOneAndOnly het volgende:
* TheOneAndOnly wil ook BBQ...
meer Hornet rijders hier?
[ afbeelding ]
das de mijne... na de eerste wasbeurt van dit jaar...
koffiequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:42 schreef o-o het volgende:
Deze ochtend maar weer eens tussen de auto's door geslingerd op weg naar 8 uur koffie drinken . . .
[ afbeelding ]
Voor de sloop jaquote:
Mooi dingquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef TheOneAndOnly het volgende:
* TheOneAndOnly wil ook BBQ...
meer Hornet rijders hier?
[ afbeelding ]
das de mijne... na de eerste wasbeurt van dit jaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste wat ik dacht bij de vorige post, alleen als de motor niet uitvalt wel vreemd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:04 schreef Den_Haag het volgende:
idd, loopt weer storm.
probleem zit waarschijnlijk in een bobine. het probleem klinkt een aantal niet echt onbekend in de oren.
een newbe-grapje, aandoenlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:55 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
fijn fietsen op je gazelle dadelijk?
Moest nog ventje ophalen in Pernis.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:12 schreef Den_Haag het volgende:
binnendoor door Rotterdam en dan bij Barendrecht A29 op duiken
Ik zou me echt vreselijk k&* voelen. Maar het hoort bij echt racen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:56 schreef Cageon het volgende:
bblablabla
in de bult voorkant kwijt geraakt ergens in de buurt van de apex, rustig onderuitgegleden dus want de hellingshoek was al max (over de max denk ik eigenlijk)
Yoe have meel.quote:
Nasleep van crash.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:09 schreef Cageon het volgende:
[ afbeelding ]
wat een klote dag gister zegging niet lekker
beetje bochtenvrees gekregen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:09 schreef Cageon het volgende:
[ afbeelding ]
wat een klote dag gister zegging niet lekker
@eerdere post, nja voelde me 2 tellen kut toen ik naast de baan stond en toen dacht ik, "waren toch kut kuipen. "quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nasleep van crash.Wat is je tijd op Assen trouwens.
Even niet op webpage kijkt.
Dat is toch heeeeeel netjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef Cageon het volgende:
1:54.2 op Assen. Zat nog wel wat meer in denk ik.
Kan inderdaad een beetje raar overkomen dat karakter van de Power One's.quote:Mja de voorkant voelde totaaal niet vertrouwd... reed nu op de power ones, itt 2 weken terug op pirelli's zou haast denken dat het nerveuzere karakter niet handig is op CPZ ivm ruw asfalt. Maargoed alles zal ook wel psychisch vergroot worden door t schuivertje ja.![]()
2:08 gereden, terwijl ik vorig jaar 1e x op de blade al 2.08 reed met MPP's![]()
grote klapper in bosuit hielp ook niet echt mee, daar heb ik sowieso al een seconde (als t niet meer is) laten liggen daarna.
Moet toch wel een heeeeel stuk stabieler zijn dan de TLR aan de voorkant.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:23 schreef Cageon het volgende:
owja, achterschokbreker uit de motor gehaald (mijn pa tenminste), blijkt dat er een 110kg veer op zit ipv een 95kg (na contact met WP te hebben gehad).
Maar is vervangen, want anders krijg ik de slijtage nooit 100% weg...
Misschien langs mille pajic brengen voor de voorkant, denk dat daar nog een hoop te halen is qua grip/vertrouwen. (ook al voor de crash)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn TLR was/is ook supersexy hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet toch wel een heeeeel stuk stabieler zijn dan de TLR aan de voorkant.
gewicht van de veer staat niet gelijk aan die van de rijder, hevelwerking van de schokbreker ophanging/motor etcquote:Maar 95 kilo haal jij toch ook niet.![]()
?quote:Hyperpro werkt trouwens zo niet.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja Cageon, je bent gespot trouwens.I know, ken m welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
1:53 was t doel vorige keer toen ik onderuitschoofquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is toch heeeeeel netjes.Snel gewoon.
![]()
Idioot dat die Rintje al zo snel op 1.49 zit.
Ziet er ook niet uit die rijstijl.![]()
Nja heb er constant op gereden sinds spa... alleen niet op CPZ, toen had ik ff mijn pirelli's opgereden...quote:[..]
Kan inderdaad een beetje raar overkomen dat karakter van de Power One's.
Mjeh op dit niveau is t zo erg nog nietquote:Maar je hebt verschillende compounds toch........
Pro's/MotoGP/Superbike kunnen wel een jaar doen over het wennen.
Ander niveau of niet, blijft toch wel t zelfde denk ik. Ieder rijd op zijn eigen limiet. hoe snel dat ook is. ga je op je plaat dan merk je dat (blijkbaar, ervaringsdeskundige nu denk ikquote:Ik rij op een heel ander niveau, maar daar bovenop toch een stuk minder onbezorgd dan voor mijn crash in 2007 op Zandvoort. Laatste keer van Zolder 22 juni naar Zandvoort 25 juni vond ik het zelfs ff eng in het begin.![]()
Dacht juist dat ik een lekker ritme zou gaan komen zo kort op elkaar.
Laatste keer dat de 12 gereden heeft trouwens.
Maar die pendelt zo snel aan de voorkant.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:34 schreef Cageon het volgende:
mijn TLR was/is ook supersexy hoor![]()
btje door de vorkpoten steken (dacht 10mm)
![]()
En bij motoren zonder hevel.quote:gewicht van de veer staat niet gelijk aan die van de rijder, hevelwerking van de schokbreker ophanging/motor etc
Dat zeggen ze zelf bij Hyperprooo.quote:?
Far out.quote:
Die stuur ik als de beste in (zie Melandri - Kallio crashquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:38 schreef Cageon het volgende:
wtf... ik zie plaatjes dat ik heerlijk plat ga bij t insturen linkerbocht audi-s.., snap t niet hoor..
rest van de bocht is dat stukken minder
In 2006 had meneer een zirkwiedag, Pimber en El Presidente en ondergetekende ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:36 schreef Cageon het volgende:
1:53 was t doel vorige keer toen ik onderuitschoof![]()
Rintje rijd bijna 24/7 + gloednieuwe fiets, met de nieuwste spullen + monteurs etc eromheen die verstand hebben van instellingen etc. Ik moet bv nog 1 of 2 tanden groter achter of 1tje kleiner voor. Dat scheelt ook alweer. Quickshifter, scheelt ook een seconde schijnt...
pendelt is.. slaan in t stuur? Ligt aan bestuurder vooralquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar die pendelt zo snel aan de voorkant.
De oude had het nog wat meer.
Peace!quote:Reed toendertijd ff tussendoor een Honda Firestorm en die maakt indruk aan de voorkant.![]()
![]()
[..]
En bij motoren zonder hevel.![]()
![]()
[..]
Dat zeggen ze zelf bij Hyperprooo.
[..]
Far out.![]()
Hij reed vorig jaar nog een 2.05 op cpz zat zo'n marshal te vertellen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In 2006 had meneer een zirkwiedag, Pimber en El Presidente en ondergetekende ook.
Alleen Rintje had de hele dag een Marshall voor de kneus.![]()
Hij was toen beduidend langzamer dan de broertjes trouwens.
Is alleen bij de TLR/24 motoren. Ingaan bochten even een korte beweging @balhoofd en stuurhelften.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef Cageon het volgende:
pendelt is.. slaan in t stuur? Ligt aan bestuurder vooral![]()
quote:Peace!
Was op CPZ, geen tijden genoteerd.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
[sub]Vanmiddag na werktijd pas op de valreep de remzuiger voor de 12 gekocht, dus heb wat te doen.![]()
Dat die de bocht in wil vallenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is alleen bij de TLR/24 motoren. Ingaan bochten even een korte beweging @balhoofd en stuurhelften.
quote:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Was op CPZ, geen tijden genoteerd.![]()
Misschien ga ik negen september.. morgen vrij vragen.
![]()
Heb dan de Garmin trainer als laptimer.![]()
![]()
even checken of er oneffenheden zitten op je binnenpoot...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:53 schreef stinkie het volgende:
Net van 1 voorklauw de blokken vervangen. De andere kreeg ik zo snel niet los. Ik zou eigenlijk de oude blokken moeten posten, maar dat is te![]()
En een van de poten lekt weer. Daar zitten net een maand nieuwe kerrringen op
Ik heb ze laten polijsten, juist omdat ik in septemer die dingen net vervangen had en daar nog een 1000km mee gereden had. Maar ik vermoed dat die wegwerkzaamheden op de A2 de boel ook niet verbeterenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
even checken of er oneffenheden zitten op je binnenpoot...
zoja moet je dr ff wat aan (laten) doen op een of andere manier...
ik gok licht schuren/polijsten ofzo maar dat kun je beter aan iemand anders vragen hoe dat te verhelpen (mocht dat t zijn)
ja, beetje jammer dat ik mijn andere poten al verkocht hebquote:
Je kan er nog wat olie uit laten lopen met een voelermaatje voorzichtig langs de vorkpoot.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:05 schreef stinkie het volgende:
Ik heb ze laten polijsten, juist omdat ik in septemer die dingen net vervangen had en daar nog een 1000km mee gereden had. Maar ik vermoed dat die wegwerkzaamheden op de A2 de boel ook niet verbeteren
wil je hem in donker eikenhout of toch geschilderd?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:21 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Pfff Continental MAX bandjes besteld voor de TLR, ik speel met mijn leven.
Mejeh, 100 euro voor 190/50-17 en racey look 'slick design'.
Ik heb geld bespaard, dus doe maar met internet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:38 schreef Den_Haag het volgende:
wil je hem in donker eikenhout of toch geschilderd?
Na levering.quote:Hartelijk bedankt voor uw bestelling
Uw motorbandenmarkt.nl team http://www.motorbandenmarkt.nl
Bestelde banden:
Artikelnummer: MOTO-CoMo0244206
Merk, profiel en afmeting: Continental Conti Force Max 120/70 ZR17 TL 58(W)
M/C, Voorwiel
Aantal: 1
Prijs per stuk: EUR 81.60
Artikelnummer: MOTO-CoMo0244223
Merk, profiel en afmeting: Continental Conti Force Max 190/50 ZR17 TL 73(W)
M/C, Achterwiel
Aantal: 1
Prijs per stuk: EUR 98.00
------------------------------------------
Totaalbedrag bruto: EUR 179.60
Totaalbedrag incl vracht: 179.60 EUR
Inclusief 19% BTW = 28.68 EUR
Na levering zullen we conform uw opdracht het factuurbedrag van de ING afboeken
quote:
quote:Michelin Pilot Sport setaanbieding:
120-70-ZR17 & 180-55-ZR17 € 225,-
120-70-ZR17 & 190-50-ZR17 € 225,-
Pilot Sport, de voorloper van de Power.quote:
Smelt de portemonnee zo vanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:16 schreef Cageon het volgende:
je moet ook niet nadenken als je banden koopt, gewoon de goeiste bestellen
koop dan ook een circuit fiets en geen fiets met kentekenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:55 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet wel waar de portemonnee zo van smelt.
WB liep gisteren op de valreep in een motorzaak en stond ook in oog met een CBR600RR.
En aangezien ik zelf ook wat kilootjes kwijtraak.
Licht zirkwiegebakse.
Past ie onder mijn ER5?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb nog een carbon uitlaat voor de SV650.
Vorig jaar gekocht voor de SZR.
Ligt eigenlijk zomaar in de schuur.
150 euro.
Carbon, die is te zwaar johquote:
Lekker betaalbaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:57 schreef Cageon het volgende:
koop dan ook een circuit fiets en geen fiets met kenteken
quote:
Oktober is nog ver.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:34 schreef stinkie het volgende:
Zo, mijn laatste 1,5l. Lidl olie in het blok gekieperd. Moest toch op en binnenkort denk ik vervangen (lees uiterlijk eerste week oktober zodra beesie naar de winterstalling gaat)
Nou dat is dan een lekker unieke exotische mix geworden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:29 schreef stinkie het volgende:
Ik moet deze vertroetelen. Gekocht om er max 10K mee te rijden in een jaar of 4. Nu na iets meer dan een jaar al op 11K +.
Maar misschien ververs ik wel eerder. Olie is een beetje een zootje nu. Vorige maand op de snelweg wat stroef schakelen, maar meteen liter olie bijgegooid. Helaas volsynth. En duurMaar daarna wel weer soepel rijden
Vol synth is niet goed voor fizzertje. Daar verbruikt ie van
En het is inderdaad Lidl olie, gekocht voor de Alp, benzine en olie verbuik liepen bij dat ding gelijk op. En lidl zit hier 100 meter vandaan. Zaterdag nog maar blikje halen dan
Slechte dingen merk je meestal pas in de winter.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:30 schreef Geerd het volgende:
Zolang dat kreng maar start.
Moet er wel een hele strenge komen dan, niet laten staan de vorigequote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Slechte dingen merk je meestal pas in de winter.![]()
Komen trouwens vast wel mooie dagen genoeg aan om een rondje te doen. (was die YZF al geen pekelbike?)
Vandaag was het trouwens 0.4 graden onder de officiële tropische temperatuur.
Gaat' ie over de olie beginnen. Zal wel een paar andere belangrijke krasjes hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:17 schreef bvvt het volgende:
Hey WB, wat heb je gedaan man?
Zit net hartstikke dure verse olie in
quote:En hier is het nog altijd sub-tropisch
Mijn Trophy wilde toen niet meer starten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:34 schreef Geerd het volgende:
Moet er wel een hele strenge komen dan, niet laten staan de vorige![]()
Het houdt niet op!quote:
Keep me in the loop. Denk met je mee te doen, incl filtertje zoals je zei. Laat ik eens duur doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:34 schreef stinkie het volgende:
Zo, mijn laatste 1,5l. Lidl olie in het blok gekieperd. Moest toch op en binnenkort denk ik vervangen (lees uiterlijk eerste week oktober zodra beesie naar de winterstalling gaat)
Wat kan je wel en wat kan je niet? Want veel van wat je niet denkt te kunnen kan je wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:06 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik moet ook olie vervangen
Moet eigenlijk gewoon een grote beurt hebbenEerst maar eens zoveel mogelijk zelf doen, dan wegbrengen voor de rest
![]()
wat ik wel kan... olie verversenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat kan je wel en wat kan je niet? Want veel van wat je niet denkt te kunnen kan je wel.![]()
En hoe staat het met de motivatie van wat je wel denkt te kunnen.
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een uitgebreid Word document over het kleppen stellen op een Bandit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:32 schreef Roderick2085 het volgende:
wat ik wel kan... olie verversenga zelf het kleine spul doen...
iets wat ik niet kan, is kleppen stellenen al zou ik dat eventueel wel kunnen, is dat iets wat ik liever aan iemand overlaat die wel weet waar hij mee bezig is
![]()
Hij loopt niet helemaal soepelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een uitgebreid Word document over het kleppen stellen op een Bandit.
Maar zo vaak hoeft het toch niet.
Hicham had het toen bij een mede Bandit bezitter laten doen, maar voor jou ook niet ver rijden zijn.![]()
Beter gaat'ie op de aanhanger, blok koud enzo.![]()
Wat heb je der mee gedaan dan zoveel kan die niet gelopen hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hij loopt niet helemaal soepelEventueel op de bank, maar beter eerst ff kleppen stellen kon ook al heel erg helpen, aldus mannetje van de motoport
Maar aanhanger gaat hem niet echt worden, dan moet ik en een aanhanger en een auto (met trekhaak) huren
Uhmz das vrij standaart toch, of hoe had je het anders gewild?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:33 schreef Worldbeater het volgende:
Zo al mijn zeven twaalf jongens zijn weer thuis.![]()
Alle zuigers komen eruit en drukken de remblokken aan bij het op drukken zetten van het remsysteem.
Ik kwam van ver, leken er nu twee wel een beetje diep in de klauw te zitten, kneep hem dus evenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef Geerd het volgende:
Uhmz das vrij standaart toch, of hoe had je het anders gewild?
![]()
Was die al eerder gespot danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:28 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Valt me tegen van je koffiekoekje![]()
Waardeverdubbelingquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:18 schreef o-o het volgende:
Whoehoe, net voor 135,00 Euro een vervangend zadel en uitlaat gekocht (inclusief verzendkosten).
![]()
![]()
Gefeliciteerd. Blijft je eigen lieveling he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:18 schreef o-o het volgende:
Whoehoe, net voor 135,00 Euro een vervangend zadel en uitlaat gekocht (inclusief verzendkosten).
![]()
![]()
Ja zadel is inderdaad gewoon luxe, was alleen op zoek naar de uitlaat. Daar zit namelijk een gat in. Geen ramp maar je begint het nu goed te merken als je rijd. Hij begint erg te stotteren. Dus nu nog even wachten en na de winter de nieuwe erop. (zonde om die nieuwe in de winter buiten te laten staan).quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Blijft je eigen lieveling he.![]()
Zadel niet op te knappen met een stukje ska van de markt (5 euro), en de uitlaat even borstelen? (gratis)
Oude uitlaat verwijderen kan nog wel eens een uitdaging zijn.
Stalling regelen, buiten staan is zelfs voor een ER-5 te erg.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:33 schreef o-o het volgende:
Ja zadel is inderdaad gewoon luxe, was alleen op zoek naar de uitlaat. Daar zit namelijk een gat in. Geen ramp maar je begint het nu goed te merken als je rijd. Hij begint erg te stotteren. Dus nu nog even wachten en na de winter de nieuwe erop. (zonde om die nieuwe in de winter buiten te laten staan).
ik kan je ook wel een dvd met foto's sturen, dan heb je denk ik al 80%quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wanneer kan ik die DVD met fotolog Fok! MC 2003-~2009 bestellen?
Ben nu bezig met de -XX- speciaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wanneer kan ik die DVD met fotolog Fok! MC 2003-~2009 bestellen?
Dat heb je in principe toch ook al met 5 foto's?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:21 schreef Cageon het volgende:
ik kan je ook wel een dvd met foto's sturen, dan heb je denk ik al 80%
weet je wel hoe groot die foto's zijn per stuk? Past net aan manquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:52 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Dat heb je in principe toch ook al met 5 foto's?
Ja, ik ken nog wel iemand met een grote schuur over, daar wil ik 'm stallen. Afgelopen winter stond ie onder een doekje. Was alleen niet zo'n best doekje, maar hij is glansrijk de winter door gekomen. Zelfs in een keer starten na 6 maanden stilstand. En de accu erin.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stalling regelen, buiten staan is zelfs voor een ER-5 te erg.![]()
![]()
Tijdelijke winter oplossing?
Wazzu ondercover dan? Ik bedoel niet al die foto's van uw circuitkunsten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:21 schreef Cageon het volgende:
ik kan je ook wel een dvd met foto's sturen, dan heb je denk ik al 80%
Uncensored?!quote:
EL P naakt in een varkenschuur WP in een geitenschuur hoorde ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:52 schreef Bunnybeater het volgende:
Dat heb je in principe toch ook al met 5 foto's?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:29 schreef o-o het volgende:
Ja, ik ken nog wel iemand met een grote schuur over, daar wil ik 'm stallen. Afgelopen winter stond ie onder een doekje. Was alleen niet zo'n best doekje, maar hij is glansrijk de winter door gekomen. Zelfs in een keer starten na 6 maanden stilstand. En de accu erin.
Goed plan van die pasta. Scheelt me weer een rol duck-tape . . .
Eerst gaan we olie verversenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:29 schreef o-o het volgende:
[..]
Ja, ik ken nog wel iemand met een grote schuur over, daar wil ik 'm stallen. Afgelopen winter stond ie onder een doekje. Was alleen niet zo'n best doekje, maar hij is glansrijk de winter door gekomen. Zelfs in een keer starten na 6 maanden stilstand. En de accu erin.
Goed plan van die pasta. Scheelt me weer een rol duck-tape . . .
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Remmen! JA! Dit weekend bijna door een wegafzetting heen gejenst. Gaan ze een dijk afsluiten zonder vooraankondiging EN net na een bocht. Grrrr. . . .quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
Eerst gaan we olie verversen
En een nieuw filtertje
En zeker in jouw geval de remmen even nalopen ....
Heeft ie ook niet... vorige eigenaar zei dat dat was sinds de nieuwe uitlaatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat heb je der mee gedaan dan zoveel kan die niet gelopen hebben
In dit tempo is dat idd vorig jaarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
Olie verversen..
Tankreiniger erin en na 1.000 km verder kijken.
Dat is bij jou dan toch weer volgend jaar?
gefeliciteerd denk ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:10 schreef stinkie het volgende:
Ik heb er een zoon bij![]()
15.14 is Oscar geboren
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:10 schreef stinkie het volgende:
15.14 is Oscar geboren
Megagefeliciteerd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:10 schreef stinkie het volgende:
15.14 is Oscar geboren
Duidelijk de carburateur.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:53 schreef Roderick2085 het volgende:
Heeft ie ook niet... vorige eigenaar zei dat dat was sinds de nieuwe uitlaat![]()
quote:Ihr Paket wurde am 24.08.2009 um 15:00 Uhr an die DHL(Post) übergeben und hat unser Haus verlassen.
Feliquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:10 schreef stinkie het volgende:
15.14 is Oscar geboren
Ik heb geen idee, merk het welquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Duidelijk de carburateur.![]()
Bandjes binnen op de zaak.![]()
[ afbeelding ]
Continental you dare to ride.
En Louis is ook goed bezig met de olie en remblokken.![]()
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:10 schreef stinkie het volgende:
15.14 is Oscar geboren
je bereid hem al goed voor op t motorrijden moet ik zeggen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Megagefeliciteerd.![]()
Nog minder motorrijden.![]()
Hier mijn handenbindertje.![]()
![]()
O ja, ik had ook nog een geboorte (ook van een zoontje) te melden:quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:33 schreef bvvt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo snel na de geboorte al hier melden![]()
![]()
Heb je het bonnetje nog?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:06 schreef TataK het volgende:
[..]
O ja, ik had ook nog een geboorte (ook van een zoontje) te melden:
Geboren BazzieK mei 1988
(niet iedereen is zo snel als Stinkie met melden)
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:10 schreef stinkie het volgende:
15.14 is Oscar geboren
feli!quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:10 schreef stinkie het volgende:
15.14 is Oscar geboren
Mamsebams zag het filmpje ook net pas, hij mag helemaal niet staan op de bank.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:28 schreef Cageon het volgende:
je bereid hem al goed voor op t motorrijden moet ik zeggen...
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:06 schreef TataK het volgende:
O ja, ik had ook nog een geboorte (ook van een zoontje) te melden:
Geboren BazzieK mei 1988
(niet iedereen is zo snel als Stinkie met melden)
Past mooi bij zijn broer dus, Sasha, de beschermerquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:13 schreef TataK het volgende:
Voor de diepere betekenis achter de naam Oscar, even hier kijken:
http://www.starmanproductions.nl/namen/namena2.html#Ansgar
Jawel, alweer een speerdrager erbij![]()
(een beetje man komt dat niet onbekend voor)
Ze hebben allemaal hun best gedaanquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:06 schreef TataK het volgende:
Stinkie gefeliciteerd!!En respect voor je vrouw, vriendin, minnares
![]()
quote:Ferry is een Nederlandse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `Moedige beschermer`.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:23 schreef stinkie het volgende:
Oke, dit is eng. Even mijn naam nagekeken:
[..]
ach gut, zo naief, net als met die TLRquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mamsebams zag het filmpje ook net pas, hij mag helemaal niet staan op de bank.![]()
En er komt al helemaal geen motorrijder bij.![]()
mwahahaquote:Dinnetje ziet net de Incontinentals staan.Het zijn twee verschillende.
Ja voor en achter.![]()
Ow zijn die verschillend dan.![]()
quote:![]()
[..]
ik ga ook nog wel een keer zo plat door de bochtquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ander soort rubbaH.
[ afbeelding ]
Clickable -->check die voorband.
kijk maar is naar de achterband 2x zo ergquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ander soort rubbaH.
[ afbeelding ]
Heeft Cageon nieuwe stikkersquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ander soort rubbaH.
[ afbeelding ]
En een contract van zeven miljoen.quote:
Voorband kijkt makkelijker.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:28 schreef Cageon het volgende:
kijk maar is naar de achterband 2x zo erg
Is me nog nooit opgevallen..quote:
Beidequote:Op maandag 24 augustus 2009 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
Was het gepland, of waren de rubbers op..
Zei de man met eens een leven.quote:
Goedbezig, nog steeds aan dusquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:37 schreef Cageon het volgende:
owja, die van mij heb morgen ofzo theorie, begin komende maand bijzondere verrichtingen
15.14 is Oscar geboren
welkom bij Fok!Moterklup anno 2009quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:56 schreef bvvt het volgende:
Tempo ligt inderdaad wel erg laag
Wurdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
welkom bij Fok!Moterklup anno 2009
Zijn kinderhandschoenen nou goedkoper?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:28 schreef bvvt het volgende:
Zo eens nieuwe handschoenen halen
[ afbeelding ]
Zou jij toch moeten wetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:14 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Zijn kinderhandschoenen nou goedkoper?
zo, daar heb je je aardig doorheen gevingerd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:28 schreef bvvt het volgende:
Zo eens nieuwe handschoenen halen
[ afbeelding ]
Oh, zo bedoelde ik het niet, refereerde naar eerste dag Frankrijkreisquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jo sry m8...p00B dode lijnen & verhuizingen zuigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of my mind, back in 5 minutes . . .
whehehequote:Op maandag 31 augustus 2009 19:17 schreef TataK het volgende:
Weinig posts van Stinkie de laatste dagen. Hoe zou het toch komen ?![]()
Wellicht andere dingen omhanden thuis ?
Toch nog gelukt dusquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:08 schreef TataK het volgende:![]()
Yoehoe, TataK heeft ook weer een nieuw wachtwoord
![]()
Al weer een jaar geleden dat het een jaar geleden was.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:10 schreef Geerd het volgende:
Zo alweer een jaar geleden dat ik gestopt ben met werken
Nee nog steeds op de trein hoor:Pquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Al weer een jaar geleden dat het een jaar geleden was.
quote:
Ik mag toch hopen dat je die automobilist bedoeldquote:
Zie dat agentje de boel eens inschattenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je die automobilist bedoeld
Je moet wat doen om het topic in leven te houdenquote:
Truequote:Op woensdag 2 september 2009 13:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je moet wat doen om het topic in leven te houden
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Jan Smit wordt vader![]()
![]()
http://www.nu.nl/achterklap/2073954/jan-smit-wordt-vader.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie kopt em in?quote:"Als Liza daadwerkelijk een kleine Jan in zich draagt.."![]()
Doe jij maarquote:
Mooi plekje!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef Cocktailprikker het volgende:even binnenkomertje plaatsen
Ik ben CP, en ik rijd op een soefzukie gs500
[ afbeelding ]
Handig zo'n brug die tegen hangt!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef Cocktailprikker het volgende:even binnenkomertje plaatsen
Ik ben CP, en ik rijd op een soefzukie gs500
[ afbeelding ]
Daar kan ik em altijd nog voor gebruiken.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://www.bayarearidersforum.com/forums/showthread.php?t=307965
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Voel ik hier een battle met WB aankomen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:41 schreef stinkie het volgende:
Mijn held
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
20 maanden vs. 20 jaar
Truequote:Op zaterdag 5 september 2009 00:32 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Voel ik hier een battle met WB aankomen?Fotocontest
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:32 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Check deze dan, had Mabuse even geleden nog een topic over geopend in KLB