quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef L.no het volgende:
Mensen vinden het raar als ik ketchup op mijn broodje kroket zet.
Nee gek! Dat is ranzig! Lepeltje marmelade! HMMMM!quote:
Als ik die smaken zo eens in gedachten combineer, lijkt me dat echt niet zo lekkerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef Gotrick het volgende:
Kan ik hier uit opmaken dat er niemand anders suiker op zijn ei doet?![]()
![]()
Jullie missen wat zeg... echt..
Marmeladequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee gek! Dat is ranzig! Lepeltje marmelade! HMMMM!
Overdrijf niet zo.. nooit zelf geprobeerd?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:27 schreef foqqer het volgende:
Suker op je ei![]()
Ketchup op je kroket![]()
Ik walg van TS en denkgenoten!
Ketchup kan bij alles ok...maar...suiker op een ei is ronduit smerig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo.. nooit zelf geprobeerd?
Ooit eens geprobeerd dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:36 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ketchup kan bij alles ok...maar...suiker op een ei is ronduit smerig.
Was dat ook nodig?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef Gotrick het volgende:
Kan ik hier uit opmaken dat er niemand anders suiker op zijn ei doet?![]()
![]()
Jullie missen wat zeg... echt..
Ik ga het dit weekend proberen want ik ben wel nieuwsgierig moet ik je eerlijk zeggen, maar ik durf voor 99% te zeggen dat ik het walgelijk ga vinden.quote:
Das wel top van jequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:40 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik ga het dit weekend proberen want ik ben wel nieuwschierig moet ik je eerlijk zeggen, maar ik durf voor 99% te zeggen dat ik het walgelijk ga vinden.
Succes.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:40 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik ga het dit weekend proberen want ik ben wel nieuwsgierig moet ik je eerlijk zeggen, maar ik durf voor 99% te zeggen dat ik het walgelijk ga vinden.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:36 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ketchup kan bij alles ok...maar...suiker op een ei is ronduit smerig.
Heb je nog me nieuwsgierig typo gequotequote:
Erger nog.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is een mongool die niet eens het verschil tussen zout en suiker ziet
TS is blind of heeft Down.
Ketchup is als saté saus dat kan altijd en bij alles geserveerd worden.quote:
Nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ketchup is als saté saus dat kan altijd en bij alles geserveerd worden.
Jawel, maar ik ben van mening dat het niet overal bij kan...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Vind je ketchup sowieso niet lekker?
Dat kan toch niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Vind je ketchup sowieso niet lekker?
Ik ken wel iemand die het niet lekker vindt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:52 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat kan toch niet?
Edit: Je lust het wel dat valt dan weer mee.![]()
Oke dan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben van mening dat het niet overal bij kan...
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben van mening dat het niet overal bij kan...
Wat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:53 schreef L.no het volgende:
Ik ken wel iemand die het niet lekker vindt.![]()
Klinkt goed.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:56 schreef Myraela het volgende:
Ei moet op brood, bij kaas, ham en mayo.
Ik moet haast wel gek zijn inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:55 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Wat?![]()
Waarom ga je nog met hem om?
Met sla, komkommer en tomaten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:56 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:56 schreef Myraela het volgende:
Broodje gezond is de bom inderdaad!quote:
Afgezien van de pindakaas is het heerlijk, alhoewel ik er nog nooit pindakaas bij heb gedaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:58 schreef 8108139dpths het volgende:
Roerei met roerbakgroenten, sambal manis en een lepel pindakaas FTW...
Maar er zit nog ei, kaas, ham en mayo? Het is sowieso tering veel werk voor een broodjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:00 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Broodje gezond is de bom inderdaad!![]()
You rule!
Delifrance FTWquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:02 schreef Teezie het volgende:
[..]
Maar er zit nog ei, kaas, ham en mayo? Het is sowieso tering veel werk voor een broodje
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:00 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Broodje gezond is de bom inderdaad!![]()
You rule!
Veel moeite, maar het is het zó waard.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:02 schreef Teezie het volgende:
[..]
Maar er zit nog ei, kaas, ham en mayo? Het is sowieso tering veel werk voor een broodje
Proberen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:01 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Afgezien van de pindakaas is het heerlijk, alhoewel ik er nog nooit pindakaas bij heb gedaan.
Jij brengt mij op vreemde ideetjes kerel
Wat een klotezaak is dat zeg. Vooral die smerige saucijzenbroodjes :Rquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef Gotrick het volgende:
Tof, ik heb blijkbaar wel iedereen misselijk gemaakt zonder ook maar foto's te gebruiken!
Hey kerel ik ga het proberen he, en ik laat het je weten. Mocht ik het vergeten Pm me dan effe.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef Gotrick het volgende:
Tof, ik heb blijkbaar wel iedereen misselijk gemaakt zonder ook maar foto's te gebruiken!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is een mongool die niet eens het verschil tussen zout en suiker ziet
TS is blind of enheeft Down.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:12 schreef Winner_Taco het volgende:
Het is handig om mensen met een handicap te kennen ja . Geen wachtrijen in pretparken om maar eens iets te noemen....
En ditch de mayoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Wel met een beetje zout dan he.
Met een volle maag gaan slapen...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:19 schreef HugoBaas het volgende:
Nu heb ik zin in een broodje gezond en roerei, maar moet 7 uur opstaan dus te lang wakker blijven is ook niet goed.
Dilemma
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:12 schreef Winner_Taco het volgende:
Het is handig om mensen met een handicap te kennen ja . Geen wachtrijen in pretparken om maar eens iets te noemen....
quote:
Gastquote:
En dan lekker de hele nacht van die gestorven maag eierruften latenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Met een volle maag gaan slapen...![]()
Heb al mie en kip saté op dus dat zit wel goed opzich.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Met een volle maag gaan slapen...![]()
quote:
Dat lijkt mij nou niksquote:Broodje suiker ei
Een bijdrage van: steef17
Bereidingstijd: 0-10 minuten
Aantal personen: 2
Keuken: Goedkoop en snel
Smaak: Zoet
Techniek: Koken
Soort gerecht: Tussendoortje
Hulpmiddelen: Beker,vork,koekepan
Omschrijving
Lekker tussedoortje
Ingrediënten
4 eieren,4 broodjes,1 eetlepel suiker,beetje boter voor in de koekepan
Bereidingswijze
Doe de eieren in een beker.doe het suiker erbij.klop ze door elkaar heen.doe de boter in de koekepan en wacht tot het heet is.giet een beetje van het suiker ei in de pan.doe er een broodje op.giet er dan weer een beetje suiker ei overheen,dan weer een broodje erop en dan de rest van het suiker ei eroverheen.wacht tot het klaar is.doe het op een bord en dan heb je een lekker broodje suiker ei.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef L.no het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:33 schreef Adelante het volgende:
Mensen die wel mayo op hun ei doen alsof daar geen suiker in zit
Ik hoop dat je een grapje maakt? Of ga jij naar de snackbar voor een patatje suiker?quote:
Goddelijke combinatiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:01 schreef Gabbylicious het volgende:
Boterham met kaas en hagelslag![]()
Wat een kutvergelijking zegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:33 schreef Adelante het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:33 schreef Adelante het volgende:
Waarmee zet je er dan "ketchup" op? Als je het met een dikke, watervaste stift erop zou zetten zou ik ook wat vreemd kijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef L.no het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |