Klinkt goed.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:56 schreef Myraela het volgende:
Ei moet op brood, bij kaas, ham en mayo.
Ik moet haast wel gek zijn inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:55 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Wat?![]()
Waarom ga je nog met hem om?
Met sla, komkommer en tomaten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:56 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:56 schreef Myraela het volgende:
Broodje gezond is de bom inderdaad!quote:
Afgezien van de pindakaas is het heerlijk, alhoewel ik er nog nooit pindakaas bij heb gedaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:58 schreef 8108139dpths het volgende:
Roerei met roerbakgroenten, sambal manis en een lepel pindakaas FTW...
Maar er zit nog ei, kaas, ham en mayo? Het is sowieso tering veel werk voor een broodjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:00 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Broodje gezond is de bom inderdaad!![]()
You rule!
Delifrance FTWquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:02 schreef Teezie het volgende:
[..]
Maar er zit nog ei, kaas, ham en mayo? Het is sowieso tering veel werk voor een broodje
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:00 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Broodje gezond is de bom inderdaad!![]()
You rule!
Veel moeite, maar het is het zó waard.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:02 schreef Teezie het volgende:
[..]
Maar er zit nog ei, kaas, ham en mayo? Het is sowieso tering veel werk voor een broodje
Proberen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:01 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Afgezien van de pindakaas is het heerlijk, alhoewel ik er nog nooit pindakaas bij heb gedaan.
Jij brengt mij op vreemde ideetjes kerel
Wat een klotezaak is dat zeg. Vooral die smerige saucijzenbroodjes :Rquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef Gotrick het volgende:
Tof, ik heb blijkbaar wel iedereen misselijk gemaakt zonder ook maar foto's te gebruiken!
Hey kerel ik ga het proberen he, en ik laat het je weten. Mocht ik het vergeten Pm me dan effe.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef Gotrick het volgende:
Tof, ik heb blijkbaar wel iedereen misselijk gemaakt zonder ook maar foto's te gebruiken!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is een mongool die niet eens het verschil tussen zout en suiker ziet
TS is blind of enheeft Down.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:12 schreef Winner_Taco het volgende:
Het is handig om mensen met een handicap te kennen ja . Geen wachtrijen in pretparken om maar eens iets te noemen....
En ditch de mayoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Wel met een beetje zout dan he.
Met een volle maag gaan slapen...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:19 schreef HugoBaas het volgende:
Nu heb ik zin in een broodje gezond en roerei, maar moet 7 uur opstaan dus te lang wakker blijven is ook niet goed.
Dilemma
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:12 schreef Winner_Taco het volgende:
Het is handig om mensen met een handicap te kennen ja . Geen wachtrijen in pretparken om maar eens iets te noemen....
quote:
Gastquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |