Wie is Davidequote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:52 schreef Rauzer het volgende:
Vanaf as vrijdag weer.
Ook Davide doet weer mee
Vrijdag om half 9, ik ga ook weer kijken, vind het toch altijd wel leuk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga maar kijken, heb toch niks beters te doen. Vanaf hoelaat op SBS?
Stiekum vind ik het ook leukquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrijdag om half 9, ik ga ook weer kijken, vind het toch altijd wel leuk.
Dan hebben wij weer wat te lachenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:41 schreef MissJ het volgende:
Echt hoor, sommige mensen zijn te dom voor woorden![]()
Dat soort dingen moeten ze echt gewoon gaan verbieden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:39 schreef LenaKatinaFann het volgende:
Ik ga wel kijken , er is toch nks anders
Ik zag al een stukje dat Roef (van Marian) weer mee deed
Oh nee he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:39 schreef LenaKatinaFann het volgende:
Ik ga wel kijken , er is toch nks anders
Ik zag al een stukje dat Roef (van Marian) weer mee deed
Een tekenfilmquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:09 schreef Karina het volgende:
Ik dacht trouwens dat er een soort voorbeschouwing zou komen, maar er is nu een tekenfilm.
Door mij wel, ik houd er helemaal niet vanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:20 schreef Meddo het volgende:
[..]
Een tekenfilm![]()
Wordt een prachtige Dreamworks animatiefilm tegenwoordig zo genoemd
Gedaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:31 schreef MouzurX het volgende:
Alle kijkers makers en mensen die hier iets te maken mee hebben, spring aub in een snelstromende rivier met aan het einde een 300meter hoge waterval + rotsen op de bodem
Mongooltjes lachen ook altijd 1000x om hetzelfde grapje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:50 schreef LenaKatinaFann het volgende:
[..]
Dan hebben wij weer wat te lachen
Dat is wel een stel losers inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kneuzen in die bus, DIE zijn pas stom!
Hermanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Herman.
En even zwaaien naar Greys, want ik zag dat zij de lapo had![]()
.
* Viking84 is weer weg hier
hey buurmanquote:
Matig iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:38 schreef Karina het volgende:
Oh valt wel mee eigenlijk. Niet vals maar ook niet echt goed.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Herman.
En even zwaaien naar Greys, want ik zag dat zij de lapo had![]()
.
* Viking84 is weer weg hier
Hij is door want hij kent drie akkoordenquote:
wie?quote:
O hijquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij komt weer dit jaar
Wat een held hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
O hij
hij lacht zo raar en stinkt uit zijn bek
quote:
quote:
Pattyquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:48 schreef Karina het volgende:
K2 zoekt K3 lijkt me ook wel leuk eigenlijk
Omdat Joling het zei een keertjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:48 schreef Karina het volgende:
Hoe weet je eigenlijk dat hij uit zijn bek stinkt?
Oh ja nou je het zegt, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Omdat Joling het zei een keertje
mensen zijn nog op vakantiequote:
Hehe en in jou buurt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De Mohamed's bij jou in de buurt zijn alweer aardig aan het thuiskomen
ahquote:
Sorry allemaal koophuis. Gemiddelde leeftijd bij mij in de straat is 60+ en denk maar 4 of 5 goed verdienende Mohamed'squote:
Lotus?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:55 schreef Karina het volgende:
Die meisjes die doorgaan lijken ook altijd op elkaar, dit is net dat ene meisje van vorige keer, ben haar naam even kwijt, Jasmijn of zo.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:56 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Sorry allemaal koophuis. Gemiddelde leeftijd bij mij in de straat is 60+ en denk maar 4 of 5 goed verdienende Mohamed's
Zou je niet zeggen voor een Osdorp he
quote:
Andre Pronk is al veel te weinig op tv gekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:52 schreef Karina het volgende:
Waarom nou weer diezelfde sukkels? Kunnen ze geen regel instellen dat je maar 1 keer mag meedoen?
Heej heb ik ook gewoon, in Osdorp.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:56 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Sorry allemaal koophuis. Gemiddelde leeftijd bij mij in de straat is 60+ en denk maar 4 of 5 goed verdienende Mohamed's
Zou je niet zeggen voor een Osdorp he
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Oh en wat ziet Ptwish er weer beeldig uit
Dat is koop en huur door elkaar. Me tante heeft daar een woning gekocht en naast haar is mooi een huurhuis met een marokkaans gezin, en wat voor 1.quote:
O jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej heb ik ook gewoon, in Osdorp.
Sorry Greysquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
Sorry hoor, maar wat is dat huizengeneuzel in dit Popstars topic?
Doe dat lekker ergens anders![]()
Toevallig zat ik van de week nog te denken om weer eens naar het winkelcentrum daar te gaan, tijd niet geweest.quote:
Offtopicquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig zat ik van de week nog te denken om weer eens naar het winkelcentrum daar te gaan, tijd niet geweest.
Vreselijkquote:
Neen, Ookmeerweg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Offtopic
Had je in de Aker gewoond?
Hahaquote:
Ookmeerweg coolquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Neen, Ookmeerweg.
En OT: die jongen zingt wel aardig.
quote:
Wel volgens mij hadden ze een nieuwe single genaamd Congaquote:
Wiequote:
Nee de popgroep van nederlandquote:
o ik dacht dat ze uit elkaar warenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die, de nieuwe single van Stereo is wel leuk trouwens.
Ik hoorde vanmorgen een liedje op de radio en volgens mij werd er gezegd dat het Stereo was.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
o ik dacht dat ze uit elkaar waren
Volgens mij niet....of welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Hadden we vorige keer nou wel een subforum voor Popstars? Of ook niet?
Is altijd bij reclame op de commerciele zenders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
Is het geluid nou zo zacht bij SBS? Net die reclame schrok ik me rot van de herrie en nu hoor ik het slecht.
Klopt, die doen het nogquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen een liedje op de radio en volgens mij werd er gezegd dat het Stereo was.
Ja ok maar dit keer lijkt het wel erg zacht die uitzending.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is altijd bij reclame op de commerciele zenders.
Aardige jongen is het ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:24 schreef Karina het volgende:
Die vader en zoon zijn wel leuk, komen sympathiek over. Die gozer met zijn buurvrouw is irritant.
Ze vindt zelf ongetwijfeld van wel!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:27 schreef Karina het volgende:
Oeh mevrouwtje, dat buikje zo kan echt niet hoor.
en gekke mensenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:29 schreef Vivi het volgende:
Wat zijn er toch een hoop lelijke mensen op de wereld. En dat is nog tot daar aan toe, maar DOMMMMMM!
Ze kan eigenlijk makkelijk maatje 34 maar die panty maakt zo'n rollade van haar prachtfiguur.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die vetrolletjes maken haar mollig
blijf van mijn held afquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef Karina het volgende:
Schiet die gozer af... die paardenbek ik zo ontzettend irritant.
Precies wat ik dacht!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
Oeh, dit is wel zielig....
Ze zijn wel heel, heel, héél 'netjes', deze twee
Er staat een paard in de gang jalalalaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef Karina het volgende:
Schiet die gozer af... die paardenbek is zo ontzettend irritant.
Inderdaad. En in zo'n uur 100 keer 'oh my god nee, dit ga je niet menen!' roepen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken hoor en wat is er nou leuker dan je lekker zitten ergeren?
Wie heeft Dirk-Kuijt opgegeven??quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:54 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik wíst dat het een havenarbeider was!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |