Goedquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef snoopy het volgende:
Saffier! Hoe is het met jou nu?
Vakantie was superfijn
Jij moet geen ijs eten, eerst bevallen dan ijs eten jahquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef huuphuup het volgende:
oooh ijs! Dankzij de posts van Lois en ET heb ik ook zo'n doos met van die zelfmaakroomijsjes gekocht
de gekleurde bakjes en parapluutjes die erbij zaten trokken me over de streep
WB snoopy!
nog veel Italiaans gesproken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef snoopy het volgende:
We zijn 2 weken naar Toscane geweest bij een kleine boerderij. Met kippen, varkens, honden en een tractorEn een zwembad natuurlijk!
Toen nog een weekje naar Elba aan een heel klein strandjeEn vanaf zaterdag nog een paar dagen de bergen in waar wij altijd skiën. Het was heerlijk en geweldig en er is een paar kilo extra snoopy teruggekomen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik denk dat de bestellingen wel luktenGoedzo snoops!
jamaar jamaarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jij moet geen ijs eten, eerst bevallen dan ijs eten jahwe wachten al zooo lang op die pinda van jou
hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik denk dat de bestellingen wel luktenGoedzo snoops!
yep thanks! Het word een grote knulquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:08 schreef snoopy het volgende:
Anitra, je bent weer terug? Vertel! En gefeliciteerd. Toch?
Was ik ook niet, dat is geen excuus. Die paar dagen maken nu ook niks meer uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef huuphuup het volgende:
Snoop dat klinkt echt als een heerlijke vakantie zeg![]()
[..]
jamaar jamaarik ben nog heul geeneens 40 weken
Makt niet uit! Japineesje moet buiten komen spelenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef huuphuup het volgende:
Snoop dat klinkt echt als een heerlijke vakantie zeg![]()
[..]
jamaar jamaarik ben nog heul geeneens 40 weken
Een turkentasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef snoopy het volgende:
kim:
[ afbeelding ]
SjoegHoe is het met jou?
ik heb op de sample sale een hele stoere zwarte leren van Evisu gekochtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Meh, ik weet alleen dat ik een grote tas moet hebben, verder kom ik niet. Ik heb een tassen black-out.
Geloof dat mijn man iedere tas die ik nu koop ook een nightmare before christmas gaat vinden, " alweeeer een tas??"quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb een Nightmare before Christmas tas. Krijg er vaak opmerkingen over. Het is eens wat anders.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Geloof dat mijn man iedere tas die ik nu koop ook een nightmare before christmas gaat vinden, " alweeeer een tas??"
Foto!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik heb op de sample sale een hele stoere zwarte leren van Evisu gekocht
geen idee nog waarvoor te gebruiken, maar goed
zal morgen eens kijken...nu niet te doen met een baby op de ene arm en een ijsje in mijn andere handquote:
ja hey, eerst n beetje lekker maken en nu...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
zal morgen eens kijken...nu niet te doen met een baby op de ene arm en een ijsje in mijn andere hand
quote:
Met het ijsstokje?quote:
sollyquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:54 schreef _evenstar_ het volgende:
ik dacht nu krijgen we eens een heel ander mysterie.. maar nee...
dat deed ik altijd met mn ipod in de winterquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:57 schreef mefke79 het volgende:
oh, miss ik dacht dat je het met je neus deed!
Oja, die camperpumps dingen uit het vorige topic zijn dus bij omoda gewoon te koop (niet meer in mijn maat, helaas) ik heb ze aangehad, ze zitten heerlijk, zelfs als je geen hakken gewend bent.
Ik ga maar eens naar mijn bedje, kijken of ik een beetje kan slapen. Een van onze eigenwijze nijnen besloot vanavond hooghartig dat eten niks was voor haar, dus ik ben een beetje ongerust... mezelf kennende zit ik vanacht nog een keer voor die kooi
liefquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:02 schreef oeke het volgende:
Ze vertelde dat ze elke avond ging borduren en aan de baby denken.![]()
Gaat het weer een beetje Evenstar?
ohwquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Alles hier is bewolkt, dus niets vallende sterren
Oeke wat enorm lief gemaakt!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:57 schreef snoopy het volgende:
phluph ik hield al van je, maar nu NOG meer!!!![]()
trusten![]()
Ik ga ook zo naar bed. Nog even lezen in de Kleine geschiedenis van bijna alles. Ik vind het een superleuk boek![]()
En alle andere boeken heb ik al uit.
Wow, wat lief zeg!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef oeke het volgende:
Goedenavond dames!
Welkom thuis, Snoopy!
Mijn zusje is net weg en kijk waar ze vanaf januari mee bezig is geweest:
[ afbeelding ]
zo mooi
slakken met tennroomkaasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohw![]()
ik had nog niet naar buiten gekekennou dan doe k maar de kaarsjes aan ofzo hier. Ook leuk
Evenstar ieeehieetussen je tenen ook?
haha
Jaaa, slakkenslijm!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:15 schreef _evenstar_ het volgende:
ik trap altijd in slakken echt zo grr.. en ik leer ook nooit om eens schoenen oid aan te doen.. , maar daarentegen wordt ik wel nog steeds als guppie geschat ik heb sjans van 18/19/20 jarigen![]()
misschien is dat slakkengetrap wel heul goed voor mijn gave huidje en maakt het me zo jong
dat rick een keer slakken wil eten oke, maar ik dacht meer aan knoflook dan aan tenenkaas :-Pquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:16 schreef _evenstar_ het volgende:
toastje? ik wou zaterdag nog wel een delicatesse meenemen
Ja, snap ik. Had mijn zus ook hoor, met Juul. Allebei de zussen trouwens.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:17 schreef oeke het volgende:
@Renzell, nou, ze is er zelf nog niet aan toe, haar twee honden eisen natuurlijk al haar liefde en energie op, maar nu er met Kobus ook meer te 'communiceren' valt is het natuurlijk ook een stuk leuker. denk ik. ofzo
Tjee zouden die voetbalfanaten geslaagd zijn met hun matpartij, enorm veel sirenes hier.
hihiquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zullen we nog ff een dansje doen?
[ afbeelding ]
quote:
Als er tig van die post met alleen maar "goedemorgen" in een topic staan wordt het stiekem een "goedemorgen, slaap lekker" topic en daar kan ik niet tegenquote:
Maar "goejemorgen lieve Lois, ik wens je een hele fijne dag, vol gezelligheid toe ", das natuurlijk tooooooooooootaaaal wat anders....Daar kan je toch wel tegen ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Als er tig van die post met alleen maar "goedemorgen" in een topic staan wordt het stiekem een "goedemorgen, slaap lekker" topic en daar kan ik niet tegen![]()
in KAA en dan een Brussel topic? of TRV misschien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
gaat er nog iemand naar brussel toevallig binnenkort?
ik ben heel erg op zoek naar iemand die me een mooie foto van manneken pis kan leveren
in welk forum zou ik dat nog meer kunnen vragen?
hee dat is een goeie ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
in KAA en dan een Brussel topic? of TRV misschien?
laat in de middag? oew, misschien, bij mooi weer, dat wij ook wel even gaan kijken!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:04 schreef Lois het volgende:
Ik was gewoon wat chagrijnig gister KP, vandaag moet dat over zijn heb ik besloten
en over zondag, het belangrijkste is dat Belana heen kan natuurlijk, het is hun verhaal en wij waren slechts toeschouwer. Wie weet verzinnen we nog een oplossing voor Eefje, en kan Iris lekker mee. Iris kan al veel liedjes meezingen en het is geen avond concert, maar een laat in de middag concert.
ik zou ook ff vissen in FOT, misschien dat daar er iemand wel een heeftquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben heel erg op zoek naar iemand die me een mooie foto van manneken pis kan leveren
wat een onzinquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hee dat is een goeie ja.
ik zat zelf te denken aan fot maar daar zijn ze nogal eng enzo...
quote:
Waarschijnlijk omdat het al een tijdje voor jullie niet echt voelt als goedemorgen of dat je lekker slaapt zeg maar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Als er tig van die post met alleen maar "goedemorgen" in een topic staan wordt het stiekem een "goedemorgen, slaap lekker" topic en daar kan ik niet tegen![]()
Een goeie nog wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:28 schreef dutchie het volgende:
Maar KP constateerde enkel een vaststaand feit; dat het morgen was.
nee ik heb zomaar ineens een nachtje doorgeslapenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
laat in de middag? oew, misschien, bij mooi weer, dat wij ook wel even gaan kijken!
geen nachtelijke post van huup?
Dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:47 schreef phluphy het volgende:
Rewimo, heeft qltel een pinguinnenfetish?
Trek qltel eens aan zijn jasje. Wij zijn er een paar jaar geleden geweest en daar zijn vast nog foto's vanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
Ja, trek qltel eens aan zijn pinguinnejasje!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Trek qltel eens aan zijn jasje. Wij zijn er een paar jaar geleden geweest en daar zijn vast nog foto's van
ahja das gewoon een rottig moment.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:43 schreef Lois het volgende:
Ach de teleurstelling is alweer gezakt hoor, en er komen nog genoeg kansen voor andere concerten. Als het nou midden in de vakantie was, dan maakt het niet uit hoe laat Eva naar bed gaat. Maar nu, zo voor de 1e schooldag is het wel belangrijk dat ze op tijd in bed ligt, en dat lukt ons alleen en niet opa en oma.
9 jaar geleden hadden we gewoon een heel ander leven, en dat is ook best mooi om te beseffen, dat je nu 2 stralende grietjes hebt enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |