Goedquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef snoopy het volgende:
Saffier! Hoe is het met jou nu?
Vakantie was superfijn
Jij moet geen ijs eten, eerst bevallen dan ijs eten jahquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef huuphuup het volgende:
oooh ijs! Dankzij de posts van Lois en ET heb ik ook zo'n doos met van die zelfmaakroomijsjes gekocht
de gekleurde bakjes en parapluutjes die erbij zaten trokken me over de streep
WB snoopy!
nog veel Italiaans gesproken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef snoopy het volgende:
We zijn 2 weken naar Toscane geweest bij een kleine boerderij. Met kippen, varkens, honden en een tractorEn een zwembad natuurlijk!
Toen nog een weekje naar Elba aan een heel klein strandjeEn vanaf zaterdag nog een paar dagen de bergen in waar wij altijd skiën. Het was heerlijk en geweldig en er is een paar kilo extra snoopy teruggekomen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik denk dat de bestellingen wel luktenGoedzo snoops!
jamaar jamaarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jij moet geen ijs eten, eerst bevallen dan ijs eten jahwe wachten al zooo lang op die pinda van jou
hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik denk dat de bestellingen wel luktenGoedzo snoops!
yep thanks! Het word een grote knulquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:08 schreef snoopy het volgende:
Anitra, je bent weer terug? Vertel! En gefeliciteerd. Toch?
Was ik ook niet, dat is geen excuus. Die paar dagen maken nu ook niks meer uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef huuphuup het volgende:
Snoop dat klinkt echt als een heerlijke vakantie zeg![]()
[..]
jamaar jamaarik ben nog heul geeneens 40 weken
Makt niet uit! Japineesje moet buiten komen spelenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef huuphuup het volgende:
Snoop dat klinkt echt als een heerlijke vakantie zeg![]()
[..]
jamaar jamaarik ben nog heul geeneens 40 weken
Een turkentasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef snoopy het volgende:
kim:
[ afbeelding ]
SjoegHoe is het met jou?
ik heb op de sample sale een hele stoere zwarte leren van Evisu gekochtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Meh, ik weet alleen dat ik een grote tas moet hebben, verder kom ik niet. Ik heb een tassen black-out.
Geloof dat mijn man iedere tas die ik nu koop ook een nightmare before christmas gaat vinden, " alweeeer een tas??"quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb een Nightmare before Christmas tas. Krijg er vaak opmerkingen over. Het is eens wat anders.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Geloof dat mijn man iedere tas die ik nu koop ook een nightmare before christmas gaat vinden, " alweeeer een tas??"
Foto!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik heb op de sample sale een hele stoere zwarte leren van Evisu gekocht
geen idee nog waarvoor te gebruiken, maar goed
zal morgen eens kijken...nu niet te doen met een baby op de ene arm en een ijsje in mijn andere handquote:
ja hey, eerst n beetje lekker maken en nu...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
zal morgen eens kijken...nu niet te doen met een baby op de ene arm en een ijsje in mijn andere hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |