Maar het is dus geen punk. Ik kan best begrijpen dat punkvarianten waar de muzikanten enigszins hun instrumenten kunnen bespelen goed kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
post hardcore is een hardcore punk variant
Het is bewolkt en alleen de maan zie ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:29 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik wel en de maan. Maar geen vallende.
je luistert zeker coil of niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:32 schreef Siniti het volgende:
Social Outcast
50%
Nerd
30%
Oldie Freak
20%
Jock
10%
Goth
5%
Prep
0%
Emo
0%
Punk
0%
En Postrock is mooi.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je luistert zeker coil of niet?
houdoe ezio.quote:
Ik luister niet veel post rock, maar explosions in the sky vind ik wel mooi.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
houdoe ezio.
dat zijn volgensmij de grondleggers van die meuk.
oh, welke post rock band is dan wel interessant mijn progrocker Siniteh
fapfapfapquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:39 schreef Maisnon het volgende:
http://www.livestream.com/chezmaisnon
Kunnen jullie eens hiernaartoe gaandan kan je mijn scherm meekijken, moet het ff testen.
Ga ik super nintendo spelen
Ik heb dus de tweede van links gedaan, omdat ik dat opvatte als het kunnen waarderen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:43 schreef Siniti het volgende:
Maar ze vroegen of je een heavy metal freak bent, dan lijkt het me toch hell no?
Zo zou je het ook kunnen opvatten ja. Ik vind dit soort tests met allemaal niveaus sowieso altijd kut. Ik durf te wedden dat bij uitslagen ook totaal niet naar de niveaus word gekeken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb dus de tweede van links gedaan, omdat ik dat opvatte als het kunnen waarderen.
Ik zag 'Lesbian Chicks with Dicks' als bookmark staan!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:39 schreef Maisnon het volgende:
http://www.livestream.com/chezmaisnon
Kunnen jullie eens hiernaartoe gaandan kan je mijn scherm meekijken, moet het ff testen.
Ga ik super nintendo spelen
quote:
Die heeft een dunnequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |