Ja of je mist gewoon de selectiviteit.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:13 schreef cerror het volgende:
Prachtig hoe je dat weer naar Wilders gooit Meki.
Wil je het goedpraten ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:23 schreef rechtsom het volgende:
Het grote verschil tussen rellende hooligans en rellene Marokkanen en ander gespuis is:
Die voetbalsupporters rellen steeds om hetzelfde en die Marokkanen zoeken steeds naar iets om over te rellen!
Verder gewoon gelijk behandelen. Alleen wordt dat ook niet gedaan, want die Hooligans worden gearresteerd en vervolgd en die Marokkanen die worden alleen een beetje toegesproken.. daar komen er maar weinig van in de cel.
Lees het nog eens en nu objectief:quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:23 schreef rechtsom het volgende:
...
Verder gewoon gelijk behandelen.
....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Diezelfde ME zouden ze ook tegen dat allochtone tuig moeten inzetten bij het minste geringste geëtter.
qftquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Diezelfde ME zouden ze ook tegen dat allochtone tuig moeten inzetten bij het minste geringste geëtter.
Je geilheid tov Wilders heeft wel erg bizarre vormen aangenomen Meki-boy.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Moet je eens opletten, want als je dat doet is het racisme..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Moet je eens opletten, want als je dat doet is het racisme..
Echt waar?!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef rechtsom het volgende:
[..]
iddquote:
Ander vraag...Is het niet racistisch om het bij één volk wel te vragen / inzetten en bij de ander niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef rechtsom het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |