Och lieverd, zo iemand als jij vind vast een leuk plekkie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee.. mijn vrijwilligersdag was deze vakantie nog.
Was wel erg leuk, maar het was a) een vrij lange reistijd en b) de buskosten zou ik ook telkens moeten betalen en zon buskaart ging er snel doorheen, dusja.
Ik hoop nu ergens in de buurt iets te vinden,.
Vandaag ook in de bus, envelop rook al zo lekker!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
CAT! Ik heb mn Lush enveloppe binnen!Wat snel! Dank je wel, het ruikt allemaal lekker en ik ga het allemaal proberen (*en hopen dat ik niet Lush verslaafd word
), ook bedankt voor je blaadje met instructies
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En weer thuis
Alles voor de beestjes hé. De kijker is van betere kwaliteit (zeker qua optica) dan ik eerder vermoedde, dus dan vind ik ook dat de prijs daar naar moet zijn, zeker als het voor een goed doel is
Er zijn nog een paar kraampjes geloof ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:49 schreef draculettetje het volgende:
ik vind het eigenlijk echt heel jammer dat ik de hele vlooienmarkt heb gemist
het was wel een succes zo te zien!
ik gaat meteen even kijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar kraampjes geloof ik.
Of ben ik de enige nog?
geen interesse in een shootquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:49 schreef draculettetje het volgende:
ik vind het eigenlijk echt heel jammer dat ik de hele vlooienmarkt heb gemist
het was wel een succes zo te zien!
Jaaaaaaaa Draacje, neem een Ynske shootquote:
Toegegeven, de krenten zijn bij mij wel een beetje uit de pap, maar ik heb nog 7 mooie paperbacks liggen.quote:
Ik heb nog een splinternieuwe webcam te koopquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oeh dat ga ik vandaag even overleggen met
Hihi,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Och lieverd, zo iemand als jij vind vast een leuk plekkie.
Je moet er niet alles zelf bij inschieten.
Ik vind je een schat!!!!
Ja en nee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:06 schreef rene90 het volgende:
Die geldteller van het andere topic, is dat al inc. het vlooienmarkt geld?
Oke, al kan ik pas zondagavond reageren, ben weekendje wegquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik denk dat ik morgen wel al het geld binnen heb ongeveer, dus dan ga ik het overmaken naar de asielrekening
Ing, dit weekend gaan we overleggen over een datum
Sorry, ik heb al zo'n ding, staat hier stof te verzamelen.quote:
doetieut op vista?quote:
quote:
Benodigd besturingssysteem: infoquote:
Ja, dat klopt wel!]quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij komen bepaalde mensen qua aankoopbedragen nog veel hoger uit dan de kraammensen met opbrengt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:51 schreef oh-oh het volgende:
ik kreeg net 25 euro dr bij, vriendinnetje van een vriendinnetje had haar printer te koop gezet op mp, ook voor mijn kraam
ja, tuurlijk, ongetwijfeld.quote:
Volgens mij moet je drie knopen leggen en drie wensen doen en het dragen tot het doorslijt en dan vervult Jezus je wens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem ook ontvangen.
Snapte het briefje eerlijk gezegd niet zo goed, met die drie knopen en dat het dan automatisch ging breken?
Ah, zoiets! Ik dacht dat je die wensen voor eh... ik heb het briefje hier niet, zit op het werk... maar voor iemand anders moest doen. Die ene die in het briefje wordt genoemd! *even op Hara dr briefje loert*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij moet je drie knopen leggen en drie wensen doen en het dragen tot het doorslijt en dan vervult Jezus je wens.
Senor do Bonfim ofzo? Zie de foto van het briefje, van Hara!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, zoiets! Ik dacht dat je die wensen voor eh... ik heb het briefje hier niet, zit op het werk... maar voor iemand anders moest doen. Die ene die in het briefje wordt genoemd! *even op Hara dr briefje loert*
een wat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
KeejDeze heeft ook feesrekenission.
Wedden dat ie hier meeleestquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou, nee. Het komt vast uit een goed hart.
Ik denk dat ik mijne in Nosh zn verrassingspakket stop, zo van, VERRASSING!!!![]()
![]()
feesrekenission.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:30 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat ik mijne in Nosh zn verrassingspakket stop, zo van, VERRASSING!!!![]()
![]()
Oh ja wacht... ik moet ook nog 1 boek opsturen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou, nee. Het komt vast uit een goed hart.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |