Oeh, komen er hier foto's van de schilderijen/tekeningen? Ik ben zo benieuwdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:25 schreef nokwanda het volgende:
Checked en correct. De mijne zal niet meer veranderen. Het zijn uiteindelijk 5 opdrachten geworden.
2 schilderijen en 3 tekeningen.

Ligt eraan of de opdrachtgevers dat willen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh, komen er hier foto's van de schilderijen/tekeningen? Ik ben zo benieuwd
wat voor lamp?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef verita het volgende:
TVP, er heeft misschien nog iemand zin aan de lamp
Niet aan je rekenkunsten, we zouden niet durvenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Twijfelen jullie aan mijn rekenkunsten?
Een Tiffany achtige lamp, zie verita's postgeschiedenis voor haar marktkraampjequote:
Ja, mist de opdrachtgevers het niet erg vinden natuurlijk!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt eraan of de opdrachtgevers dat willen.
Kan me voorstellen dat iemand het niet erg vind als zijn hond online staat, maar wel als er een kind of zijzelf online staan. dat mogen ze zelf aangeven.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Een Tiffany achtige lamp, zie verita's postgeschiedenis voor haar marktkraampje
*greejs pmtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:37 schreef Rewimo het volgende:
Hm... meneer Rewimo wil geloof ik ook een groen tagje
heeft 'ie al iets op het oog dan ?quote:
ik heb nog een webcam, en een boekquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef Angelcakes het volgende:
heeft 'ie al iets op het oog dan ?
Van mij wel hoor, maar pas na 27 augustus. Ben zelf ook zo nieuwsgierig en weet zeker dat het heel mooi gaar worden!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt eraan of de opdrachtgevers dat willen.
Kan me voorstellen dat iemand het niet erg vind als zijn hond online staat, maar wel als er een kind of zijzelf online staan. dat mogen ze zelf aangeven.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:13 schreef Re het volgende:
ik heb nog 1 shoot in de aanbieding, wie maakt mij los, vanavond breek ik de boel af...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
En natuurlijk had ik die vlooienmarktbedragen er wel afgehaald
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:00 schreef Greys het volgende:
De huidige stand van alle bedragen bij elkaar:
- ING rekening wat we al hadden
- Nieuwe donaties van vandaag
- Paypal
plus de huidige opbrengst van de Vlooienmarkt...
maakt totaal:¤ 6.585,11
Iedereen die vlooienmarktopbrengsten heeft overgemaakt, had dat in de omschrijving staan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik vroeg me bv af hoe jullie kunnen weten wat bv hotdogs waren en of die mensen dat dan ook bij hun totaal in dit topic hadden geteld en zo
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, maar pas na 27 augustus. Ben zelf ook zo nieuwsgierig en weet zeker dat het heel mooi gaar worden!!
Moet dat over dieren gaan? Misschien wil mn zus wel foto's van haar semi nieuwe babyquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:13 schreef Re het volgende:
ik heb nog 1 shoot in de aanbieding, wie maakt mij los, vanavond breek ik de boel af...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Cat22: 182,50
Muis006: 52.50
Greys en Maes:: 135
MissBliss: 232
Re: 72,50
Pagan/Strega: 40,00
Poohy: 14,00
ChipsZak.: 23,00
Qwea: 65,75 = 66 euro!
Dipkip: 182,75
Nokwanda: 205,00
ElisaB: 180,00
Pisces29: 12,00
Verita: 105,00
conleche: 10,00
JJH:15.00
Morretje: 15,50
Angelcakes: 28.25
Whiskers: 30,00
Disana 79,84
oh-oh: 165,34
Ynske: 60,00
Is deze anders dan de laatste die oh-oh had gedaan?quote:
Tis volgens mij ook gewoon mijn update gequote toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Is deze anders dan de laatste die oh-oh had gedaan?
Ik zie het verschil niet![]()
plakken we er wat poezensnorharen opquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet dat over dieren gaan? Misschien wil mn zus wel foto's van haar semi nieuwe baby
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis volgens mij ook gewoon mijn update gequote toch?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:53 schreef Angelcakes het volgende:
heb zojuist vast die 28,25 euro overgemaakt, komt nog minimaal 20 euro bij aan lopende boden, biedingen, bodden , whatever
Ik doe mijn best:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa, probeer je MB in te halen?![]()
Nog 2,5 week om minimaal 355 binnen te halen...dan zouden we gewoon 7000 euro hebben!![]()
Ik wilde schreeuwen "NOG EEN MAAND HOOR" maar het loopt tot 1 septquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog 2,5 week om minimaal 355 binnen te halen...dan zouden we gewoon 7000 euro hebben!![]()
Okay, zal eens kijken of ze ervoor te porren zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:53 schreef Re het volgende:
[..]
plakken we er wat poezensnorharen op
nee hoor, natuurlijk kan dat
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:28 schreef Harajuku. het volgende:
7000 gaan we echt wel halen.
Die 12 euro moet nou ook wel lukkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 @ 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog 2,5 week om minimaal 355 binnen te halen...dan zouden we gewoon 7000 euro hebben!
Ik ga voor de nachtmarktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:37 schreef MissBliss het volgende:
Mijn kraampje is al gesloten. Go Elisa
Jawel hoor; we zijn nu een beetje aan het rondneuzen onder de o van overbodigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze weet van geen ophouden, ons Eliesje![]()
Hij is in elk geval prachtig oranjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:51 schreef oh-oh het volgende:
Dat GPS geval ding is echt supercool, ik weet alleen echt zeker dat ie hier ook meteen niks zou liggen te doen
Wat kun je dr nou precies mee dan eigk?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jawel hoor; we zijn nu een beetje aan het rondneuzen onder de o van overbodig
Gelukkig, ik ben zelf denk ik wat gaar en denk dat het heel mooi GAAT worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]plaatje zit al helemaal in mijn hoofd
Geen ideequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:08 schreef Qwea het volgende:
Wat kun je dr nou precies mee dan eigk?
Als ik int bos sta, dan kan die me bv vertellen waar duinoord (restaurant) is?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:36 schreef Harajuku. het volgende:
Wie gaan heen de 12e:
Trutten on top
Muis & mister
Greys & Maes
Ingetje & Chipszak & Hara
Qwea & MM
Cat22
Re & MissBliss + Dipkip
Nokwanda & NokMANda
ElisaB
Draculettetje
Loveless85 -> Wil wel volk vervoeren Regio Rotterdam/Delft/Zwijndrecht
bigbird & mister
DABAMaster
JJH -> Eventueel nog ruimte voor 8 andere personen die tussen Zwolle en Aarle Rixtel in willen stappen.
Iedereen die mee wil mag dus gewoon mee
PM mij even als je nog niet in de lijst staat maar wel heen gaat.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:33 schreef ElisaB het volgende:
Hij is van de beeb. We moeten er vooral niet teveel over praten hier, want dan heeft ze straks door dat ik 'm verkoop
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb achter de schermen geSwatcht met ElisaBDus eh... 't is mijn schuld dat ze nou weer zo hoog staat
Ga je je nou verontschuldigen voor een hoge opbrengst?!?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb achter de schermen geSwatcht met ElisaBDus eh... 't is mijn schuld dat ze nou weer zo hoog staat
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh Elisa en dr swatchen....
Ik heb net wss weer twee boeken verkocht via t naakthondenforum
Oh, heb jij dan Rony nog gekend? Ik haalde mijn allereerste kat nog bij mevrouw Knol die het eten van hotels en restaurants voor de dieren ophaaldequote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Aww arme Chris,..
Asiel Zuidwolde is wel heel lief, heb dr ook een dag als vrijwilliger gelopen maar vanwege de reistijd toch maar niet langer. [geen auto he, en daardoor stuk fietsen, stuk bus, stuk lopen]
Maar wat sneu, zeg!
Nee.. mijn vrijwilligersdag was deze vakantie nog.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, heb jij dan Rony nog gekend? Ik haalde mijn allereerste kat nog bij mevrouw Knol die het eten van hotels en restaurants voor de dieren ophaalde![]()
Ja, het ligt niet echt op een gemakkelijke route.
Okee, snap ik. Sukses met het vinden van iets nieuws, moet lukken tochquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee.. mijn vrijwilligersdag was deze vakantie nog.
Was wel erg leuk, maar het was a) een vrij lange reistijd en b) de buskosten zou ik ook telkens moeten betalen en zon buskaart ging er snel doorheen, dusja.
Ik hoop nu ergens in de buurt iets te vinden,.
Nice! Heeft alles het overleefd? Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
CAT! Ik heb mn Lush enveloppe binnen!Wat snel! Dank je wel, het ruikt allemaal lekker en ik ga het allemaal proberen (*en hopen dat ik niet Lush verslaafd word
), ook bedankt voor je blaadje met instructies
*smeert handen in met lekkere handcreme en aait Ingetje over haar bolletje*quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet nog 5 uur wachten voordat ik thuis ben
Ik heb net mn brievenbus getjektquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
CAT! Ik heb mn Lush enveloppe binnen!Wat snel! Dank je wel, het ruikt allemaal lekker en ik ga het allemaal proberen (*en hopen dat ik niet Lush verslaafd word
), ook bedankt voor je blaadje met instructies
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb net mn brievenbus getjektniks. Of de post is laat, of het komt morgen
Ik heb hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |