quote:Weglopen; Katers die niet gecastreerd zijn, hebben zeker in het voorjaar de neiging om dagenlang van huis weg te zijn, met alle risico's van dien. Ze komen nogal eens flink gehavend terug vanwege vechtpartijen met concurrenten.
Ja, hij is gecastreerd dus dat is het niet. Hij was trouwens al gecastreerd toen hij werd gevonden en naar het asiel gebracht, dus het is ook geen oude gewoonte denk ik (hij is 6).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
En is hij gecastreerd?
Zal wel he, als hij uit het asiel komt. Want anders zou dat nog een oplossing kunnen zijn:
Ach jee. Hij zal wel verder op onderzoek zijn gegaan. Geef de hoop niet op hoor, eenmalig gebeurt dit wel vaker en vaak komt zo'n beestje dan ook wel weer terug (meestal 's nachts).quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:32 schreef Gummibeer79 het volgende:
Wij zitten in hetzelfde probleem.
Onze (geholpen) kater van 4 jaar oud heeft 3 jaar binnengezeten. Begon zaken te slopen, dus misschien kon hij zijn energie niet kwijt.
Voorzichtig begonnen met buiten laten. Eerst alleen maar op het balkon, of eronder, maar nooit ver weg.
Begin deze week is ie een nachtje weg geweest, maar zat de volgende ochtend al te wachten om naar binnen te kunnen.
De avond erop zat ie uitgebreid te mauwen, want meneer wilde naar buiten.
Da's nu 3 nachten geleden, en dat zijn we niet van 'm gewend...
Wel al als vermist opgegeven... Hopelijk komt ie nu toch echt moe (en voldaan) snel weer thuis eten en slapen....
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach jee. Hij zal wel verder op onderzoek zijn gegaan. Geef de hoop niet op hoor, eenmalig gebeurt dit wel vaker en vaak komt zo'n beestje dan ook wel weer terug (meestal 's nachts).
Mijn Chris werd teruggevonden door mijn melding op de Vermist pagina van onze Dierenambulance, misschien is dat bij jullie ook mogelijk? En bij het asiel kun je in het algemeen ook een vermissing opgeven.
En jij sterkte!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:27 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Ik heb het doorgegeven bij het Dierenasiel hier en bij Amivedi.
Hij is gechipt, dus mocht er wat gebeuren, dan is ie traceerbaar....
maar, 't is niet leuk
Wat een lief kopjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:27 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Ik heb het doorgegeven bij het Dierenasiel hier en bij Amivedi.
Hij is gechipt, dus mocht er wat gebeuren, dan is ie traceerbaar....
maar, 't is niet leuk
Mocht iemand in de omgeving WC Woensel Eindhoven dit mormel hebben gezien: laat het alsjeblieft weten ...
[ afbeelding ]
Nou... dat is alweer een tijdje geleden. Sindsdien is hij nog drie keer weggelopen en nu is hij ook alweer een week spoorloos.quote:
`quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... dat is alweer een tijdje geleden. Sindsdien is hij nog drie keer weggelopen en nu is hij ook alweer een week spoorloos.
Echt hopeloos.
Mijn andere katten genieten ook enorm van de zon. Jammer dat het vannacht (ik zit in Groningen dus het blijft hier nog wat langer mooi) en de komende dagen weer minder wordt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:41 schreef Ole het volgende:
[..]
`
ohw jeeNiet op de datum gelet.
Jij ook veel sterkte dan maar![]()
net nog even gecheckt: mijnheer ligt in de tuin, vlak naast de deur gelukkig
Nee, geen tweede huis bij ons weten, we hebben alle mensen in dit blok al gesproken. We hebben wel inderdaad geprobeerd hem een bandje met kokertje om te doen, maar daar werd hij helemaal gek van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:47 schreef krijtlijk het volgende:
Heeft je kat misschien nog een 2e huis? Dan zou je het beestje een adreskokertje kunnen omdoen zodat het eventuele andere baasje contact met jou kan opnemen?
Ja dan heb je wel mazzel als je zulke relaxte buren hebtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:09 schreef Ole het volgende:
Mijn -inmiddels overleden- kat ging gewoon bij de buren op bed liggenGelukkig vonden ze het wel grappig..
Moet kunnenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:31 schreef krijtlijk het volgende:
Of mijn buurman die 's nachts wakker werd en het gevoel had dat hij werd bekeken, hij draait zich om en op zijn nachtkastje zit mijn kat naar hem te staren.
Sorry, beetje offtopic.
Wat fijn!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:37 schreef Gummibeer79 het volgende:
Meneer is terug!
En hij heeft even geen behoefte om naar buiten te gaan...:)
Vier dagen is al erg, kun je nagaan hoe het voelt als hij gewoon niet terug komt. Hij is nu alweer 10 dagen weg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:06 schreef lies1947 het volgende:
[ afbeelding ]
gato was ook al weer 4 dagen op stap, je zou er bijna aan gewend raken.
hij slaap nu bij.
Ja, 3 weken. Hij kon wennen door via het kattenluik in een gesloten ren te gaan zitten en alles te zien en ruiken, dus toen hij helemaal vrij mocht, ging het de eerste anderhalve week ofzo ook prima want hij bleef in de buurt. Toen begon de ellende.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:00 schreef Aneurism het volgende:
Heeft Chris wel een paar weken binnen gezeten om te wennen aan zijn nieuwe huisje?
Oh wat verdrietig moppie. Ik voel met je mee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:40 schreef -moppie- het volgende:
Afgelopen vrijdag was ons Juul zoals altijd ook op pad gegaan, helaas was ze zaterdagochtend niet terug. Vanochtend wilde ik haar aanmelden bij Amivedi en helaas stond daar de melding....
Ze is zaterdagnacht op de hoek van de straat aangereden, een lieve mevrouw had haar zondagochtend vroeg van de weg gehaald en in de berm gelegd. Vanochtend hebben we haar opgehaald en begraven![]()
![]()
Daar zag ik onlangs een post over ja. Het is moeilijk uit te leggen, maar zo'n systeem is hier geen optie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:13 schreef ColtZ40 het volgende:
Petsafe Deluxe In-Ground Cat Fence System
Ja, dat had ik aangegeven, omdat ik gewoon wel een plekje over heb voor een andere kat en omdat ik weet dat het asiel bomvol zit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:35 schreef Greys het volgende:
Ah wat lullig dat het zo moet gaan. Maar ik snap dat dit steeds zenuwslopend voor jullie is.
En zielig voor Chris ook, dat ie weer achter de tralies gaatMaar wel begrijpelijk hoor van jullie kant.
Vind het heel naar voor je![]()
Ben ik de enige die dat zinnetje in de mail van het asiel '... als er iets geschikts voor jullie bij zit' een beetje raar vind klinken?Of had je aangegeven Disana dat je eventueel graag een andere kat zou willen?
Dankjewel Rewimo. Ja echt naar, en het is ook zo'n mooie lieverd, ik hoop dat iemand hem gauw weer uitkiest.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:41 schreef Rewimo het volgende:
Arme jij, en arme ChrisWat naar joh, maar zo kan het natuurlijk ook niet. Sterkte!
Dat is lief van je!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat had ik aangegeven, omdat ik gewoon wel een plekje over heb voor een andere kat en omdat ik weet dat het asiel bomvol zit.
Dat geloof ik zeker! Dit is ook niet hoe jij het in je hoofd had hoe het zou gaan lopen natuurlijk!quote:Ik voel me echt rot kan ik je vertellen.
Laten we op het beste hopen, ik vraag het asiel of ze me op de hoogte willen houden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:02 schreef -moppie- het volgende:
Och Disana, wat erg!![]()
Ik leef met je mee en duim voor Chris dat hij heel snel weer een goed plekje mag krijgen.
Maar die komt binnenkort - als Manon gewend is- in dit topic.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had al bij katten gekeken, maar ze zijn snel daar, Manon is al geplaatst en dus geen foto
Ja jammer he, ik had ook nog een PrintScreen willen maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had al bij katten gekeken, maar ze zijn snel daar, Manon is al geplaatst en dus geen foto
Ik laat haar eerst maar een avondje met rust. Ze zat echt te schreeuwen en hyperventileren in de taxi (en heeft en passant mijn blouse aan rafels getrokken door het deurtje van de mand heen).quote:
Pics van je blouse.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik laat haar eerst maar een avondje met rust. Ze zat echt te schreeuwen en hyperventileren in de taxi (en heeft en passant mijn blouse aan rafels getrokken door het deurtje van de mand heen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |