abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71795238
Hoi,

Afgelopen weekend is helaas onze poes aangereden/overleden. We willen graag weer een poes hebben maar we hebben zeker geen zin om dit nog een keer mee te maken. Nu was ik aan het zoeken op internet voor een oplossing en kwam "zie tt" oplossing tegen. Heeft iemand ervaring met dit systeem?

Onze tuin is vrij groot maar helaas niet geschikt om een stoomdraad boven de grond te plaatsen ivm sierpoort en beuken afscheiding.

Alvast bedankt!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:13:25 #2
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_71795626
Katten zijn nu eenmaal buitenbeestjes, altijd nieuwsgierig, en altijd kijken, altijd rondneuzen

En ik snap je insteek, ik maak me ook met enige regelmaat druk om die van mij ;P Maar anders moet je overwegen een binnenbeest te nemen. Dan heb je dat nooit. En katten zijn ontzettend handig. Maakt niet uit hoe goed jij je tuin dichtmaakt, je beest vind een gaatje
pi_71796196
Jammer van je kat. Gecondoleerd.

Ik heb geen ervaring met het systeem. Wel heb ik gehoord dat je echt een grote tuin moet hebben, omdat ze al schokjes krijgen als ze een meter of 4-5 van de draad vandaan zijn. Maar dan schijnen ze gauw genoeg te leren dat vlaggetjes plekken zijn waar je uit de buurt moet blijven. Met een geslotne circuit zou er geen kat uit moeten kunnen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:46:39 #4
137949 Disana
pi_71798088
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:35 schreef Cat22 het volgende:
Jammer van je kat. Gecondoleerd.

Ik heb geen ervaring met het systeem. Wel heb ik gehoord dat je echt een grote tuin moet hebben, omdat ze al schokjes krijgen als ze een meter of 4-5 van de draad vandaan zijn. Maar dan schijnen ze gauw genoeg te leren dat vlaggetjes plekken zijn waar je uit de buurt moet blijven. Met een geslotne circuit zou er geen kat uit moeten kunnen.
Oh dat is eng. Zo groot is de gemiddelde stadstuin niet en je kunt alleen maar hopen dan dat de kopers van dit systeem zich ervan bewust zijn.
pi_71798153
Omfg.. gecondoleerd.

Dit is nu dé reden dat ik mijn katten nooit buiten zal laten. Behalve op het balkon, maar dan alleen als ik erbij ben. Ik hoop maar dat het beestje geen pijn gehad heeft

Wat ik wel eens gezien heb, is dat mensen hun hele tuin hadden afgezet met gaas. Dus dat het een soort vogelkooi werd. Ook overdekt met gaas.
Er gaat niets boven Groningen
pi_71798770
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh dat is eng. Zo groot is de gemiddelde stadstuin niet en je kunt alleen maar hopen dan dat de kopers van dit systeem zich ervan bewust zijn.
Dat kan je afstellen 0,5 meter tot 5 meter. Dan krijgen ze bij 0,5 of 5 meter een geluids signaal en bij het draad een schokje.

Het was ook de poes van moppie!
In Memoriam
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:18:17 #7
137949 Disana
pi_71799008
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:10 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Dat kan je afstellen 0,5 meter tot 5 meter. Dan krijgen ze bij 0,5 of 5 meter een geluids signaal en bij het draad een schokje.

Het was ook de poes van moppie!
In Memoriam
Ah, dat afstellen klinkt beter.

Ja echt triest.
pi_71810466
Kick
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')