Gewoon van die gasten die je niet moet. Ik noem een Giel Beelen Telefoon: Mobiel: 06 - ********. Een Peter R. Vries Telefoon: Mobiel: 06-********.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:49 schreef TheShadow het volgende:![]()
ik zou niet weten welke homo ik zou willen bellen!
Ali B staat er niet in!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon van die gasten die je niet moet. Ik noem een Giel Beelen Telefoon: Mobiel: 06 - ********. Een Peter R. Vries Telefoon: Mobiel: 06-********.
het is een cache uit de journilastieke database, dus ik zou vermoeden van welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:55 schreef maickeltje het volgende:
Nummers die werken? meestal werken de nrs niet eens meer.
Peter wil hunt you downquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon van die gasten die je niet moet. Ik noem een Giel Beelen Telefoon: Mobiel: 06 -******. Een Peter R. Vries Telefoon: Mobiel: 06-******.
Je moet ook zoeken op Ciske de Rat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn stadsgenoot Danny de Munk is er niet eens op te vinden
Functie VVD, da's niet aptoedeetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:14 schreef GuitarJJ het volgende:
Geert Wilders Telefoon: Mobiel: 06-xxxxxxxx
Grappig, behoorlijk wat namen te vinden
Ik zou best willen, maar ben toch bang dat ik nadat hij aan de macht komt, het land uit wordt gedeporteerd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Maar misschien heeft hij dat nummer nog wel, als je hem wil bellen
nummer werkt nu nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:31 schreef Ruud het volgende:
[..]
Vraag 'm even waar dat knopje voor is
Hoe vind je die danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:30 schreef remlof het volgende:
Geen nummers hier posten, ze zijn makkelijk op te zoeken.
Zolang het duurt
Werkt nog hoor, alleen niet iedereen die je kan verzinnen is te vindenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees je in
Maar het werkt al niet meer geloof ik.
Nummer niet in gebruikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:44 schreef star_gazer het volgende:
Eventjes met z'n allen Tim Kuik bellen
Hij staat ertussen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:44 schreef star_gazer het volgende:
Eventjes met z'n allen Tim Kuik bellen
Ik heb net Hugo Borst nog gevonden. Zolang de nummers nog niet op Geenstijl staan, zijn ze vast nog wel bereikbaar. Een vriend van mij probeert er wat te bellen; zelf heb ik die behoefte niet, maar het is wel grappig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees je in
Maar het werkt al niet meer geloof ik.
haha heldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:13 schreef Szura het volgende:
Ik heb wel Barney aan de lijn gehad![]()
Hij vroeg hoe ik aan het nummer kwam, ik zei: geenstijl.nl
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:15 schreef bacobas het volgende:
Was net nog op 3FM. Het nummer van balkenende was van een 15jarig meisje, die is helemaal plat gebeld vandaag
Ik heb Barney gesproken, hij belde terugquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand al daadwerkelijk een BN-er aan de lijn gehad
whehehequote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:57 schreef Desunoto het volgende:
Zou Paul nu Giel Beelen aan het bellen zijn?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:02 schreef Szura het volgende:
Bennie Jolink nog "gesproken": Ik zeg oee!!
Toen hing ie weer op
Toen hing ie weer op
Gat is al volledig dicht volgensmij.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef Szura het volgende:
Ze zijn het aan het dichten, opschieten jongens.
Sommige namen vindt ie al niks meer
Toen hing ie weer op
Toen hing ie weer op
:pquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:24 schreef R4m0n_46 het volgende:
ik weet al waarom Mario Been niet op nam, hij zit op de tribune in stadion ? Nederland - Engeland te kijken
spuit11quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:52 schreef Gilead het volgende:
Ik hoorde op de radio dat het nummer van onze Jan-Peter niet het juiste was. Een zekere Anouk werd behoorlijk platgebeld en had haar telefoon maar uitgezet.
WAT STOND DAAR HET MOBIELE NUMMER VAN GIEEEEEEEELquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon van die gasten die je niet moet. Ik noem een Giel Beelen Telefoon: Mobiel: 06 - ********. Een Peter R. Vries Telefoon: Mobiel: 06-********.
Waarschijnlijk zullen al die BN'ers snel genoeg hun nummers wijzigen. Sowieso schijnen ze dat regelmatig te doen om te voorkomen dat teveel mensen hun nummer in bezit krijgen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:08 schreef Drumpie het volgende:
De Gehele lijst van 4000 nummers is nog wel beschikbaar via een download, moet je even naar het andere topic toe en wel deze dus.
Telefoonnummers politici liggen op straat #2
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef hermanberghuis het volgende:
Gelukkig is mijn huidig mobielnummer daar niet bekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |