Hallo dames!
Vanmorgen dus de echo gehad, maandag waren ze bijna 10 mm, nu 12 en 13 mm

en links zeker 8 van die grootte en nog een hoop kleintjes en rechts ook ongeveer dat aantal. Bmslijnvlies was ook mooi van maat. Ze groeien dus net ff iets te hard. Ik werd 'meegenomen' in het overleg van vanmiddag om eventueel de medicijnen aan te passen en ze zou er tussen 16.00 en 17.00 voor terugbellen. Om precies 16.00 uur ging de telefoon al! Inderdaad zijn de medicijnen aangepast, ipv 150 nu 125 spuiten en vrijdag voor mijn werk weer een echo. Dan krijg ik óók te horen wanneer de punctie is, het wordt zondag of maandag al. Slik. Kop in het zand steekt.
Vrijdag laat ik het jullie zeker weten hier, maar vanaf mijn foon dan, dus nogal een kort berichtje denk ik.
Ik heb ook de homeopaat even gebeld. Ik reageer helemaal niet lekker op slaap/pijnmedicatie en maakte me drukker om de medicijnen voor de punctie dan om de punctie zelf. Dat heb ik vanmorgen ook besproken met de gyn en we hebben dat aangepast. De homeopaat stuurt me een ontgiftingskuurtje zodat straks weer snel de troep uit mijn lijf is.
PZE veel plezier

Orea ik blijf voor je duimen, heel hard!
Mijsje wie weet, voo rjou duim ik gewoon ook nog even door hoor

CP hoe gaat het? En Happy-me, hoe gaat het met jou?
Nikki wat leuk dat je gewoon zo af en toe meepost hier, voel je je goed?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana