Dank u!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:33 schreef RockabeIIa het volgende:
*heel hard gaat duimen*
Eigenlijk ben je nu dus gewoon Pupo (Pregnant until proven otherwise)! Of heb ik dat fout?
quote:CrazyPrincess
PCOS & slechte zwemmers (manlief dan he). Maart 2008 begonnen met Clomid. Na drie keer (1x50, 2x50, 3x50) proberen zonder resultaat in juli een LEO gehad die uiteindelijk ook geen resultaat bleek te hebben. In december weer een poging met Clomid gedaan (1x50, weer zonder resultaat). Eind januari 2009 begonnen met injecties Gonal-f en dit had wel resultaat. 2 x IUI zonder resultaat. Daarna 1e poging IVF/ICSI in juni. Na punctie zeer ernstige hyperstimulatie (week ziekenhuisopname) en dus geen terugplaatsing, wel 14 cryo's
. In augustus start eerste ronde voor terugplaatsing cryo.
Precies - afwachten en blijven hopen omdat we al eens zwanger zijn geworden is ook een optie, maar niet voor mij - niet met zulke 'scores' - actie graag! Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben... (nu al de neiging heeft alle kleding die op zolder staat enzo op internet te slingeren....)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:52 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hobbesje, misschien is dit juist wel de stap die voor jullie nodig is. Er gebeurt tenminste iets, dat is ook fijn.
Schoppen mag absoluut. Dat hoort er helaas ook bijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:48 schreef Hobbesje het volgende:
We hadden het al verwacht dat dit zou komen, heb alles al een 'schop' gegeven ondertussen.
Heb ondertussen al gegoogled en gevonden dat de wachtlijst 0 weken is (die is er dus niet gelukkig). En mijn eigen gyn is ook 1 dag per week in Nijmegen, dus wie weet kom ik hem ook daar weer tegen (supertoffe kerel).
Die was er dus waarschijnlijk niet. Toch een gevolg van een op hol geslagen hormoonhuishoudingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Maar hoe zat het dan met je spontane menstruatie? (Of was jij dat niet?)
Duurt nog wel even, maar er is tenminste weer een plan!
Ik heb deze week een brief gekregen die ik moet afgeven als ik oa de 7-weken echo krijg zodat ze een aantal gegevens kunnen invullen. Het lijkt met dat ze in veel ziekenhuizen wat achterstaan met hun papierrommelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:21 schreef CrazyPrincess het volgende:
Vandaag een brief gehad dat het IVF-centrum 14 embryo's heeft ingevroren in 4- tot 9-cellig stadium. Lekker snel, want dat is eind juni al gebeurd![]()
Maar goed, de brief is ondertekend door Dr. Naaktgeboren. Je verzint het niet![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:48 schreef sombie het volgende:
Vervelend van die krampen, Orea.Fijn dat ze nu weer over zijn.
Ik stroom hier even over van zelfmedelijden, sorry. Menstruatie zet nog (steeds!) niet echt niet door maar zit er wel aan te komen. Ben net het kinderkamertjestopic aan het doorkijken... Ik wil ook. Ik wil ook zo graag een mooi kamertje maken voor een kindje van onszelf. Staan zwijmelen bij schattige lakentjes en eerste kleertjes. Ik. wil. ook.
nu.
Check. Ik word ook altijd gek als ik in die topics kijk, maar ik kan 't niet laten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:48 schreef sombie het volgende:
Vervelend van die krampen, Orea.Fijn dat ze nu weer over zijn.
Ik stroom hier even over van zelfmedelijden, sorry. Menstruatie zet nog (steeds!) niet echt niet door maar zit er wel aan te komen. Ben net het kinderkamertjestopic aan het doorkijken... Ik wil ook. Ik wil ook zo graag een mooi kamertje maken voor een kindje van onszelf. Staan zwijmelen bij schattige lakentjes en eerste kleertjes. Ik. wil. ook.
nu.
Alles voor het goede doelquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:31 schreef Orea het volgende:
Kruik niet geprobeerd, staat raar op het werk
Gaat inmiddels weer beter hoor. Krampjes zijn praktisch weg, wat het makkelijker maakt om me op wat anders te richten en er niet over na te denken! Dus dat is wel lekker.. En verder, maar geduld hebben..
Hoest met de dames hier, jullie genieten toch wel van het overheerlijk weer hè?![]()
De kleine meiden (mijn grote liefdes) van mijn man zijn zus komen vandaag logerendus ik heb even 2 dagen een heerlijke afleiding!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:49 schreef leonieke het volgende:
Dat wat Nikki zegt herken ik ook hoor. Om mezelf te beschermen tegen een teleurstelling kon een poging bij mij al niet lukken en zat het sowieso nooit goed.
En ik heb me ook met de laatste poging niet anders gevoeld dan de eerste poging. De menstruatiebuikpijn was er ook bij. Ik denk dat het BE was die nog tegen mij gezegd heeft dat haar pijntjes ondertussen al konden rondlopen (of toch iets in die aard).
Ik wil je geen valse moed geven, echt niet. En eerlijk gezegd vind ik het ook niet slecht dat je er nuchter in staat (maar dat ligt aan mijn negativisme hoor). Er is in mijn ogen niets mis met een goeie brok nuchterheid. Voor de rest wil ik je gewoon heel veel succes toewensen met de laatste (en toch meest slopende) wachtdagen
![]()
[/onzinnige bijdrage]
Mooi, over 2 weken heb ik dan ook met zo'n 100 liter bijgedragen aan een beetje pregnylquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben trouwens sinds woensdag in flesjes aan het plassen voor moeders voor moeders. Als het allemaal goed gaat kan ik 10 weken plassen, dus zo'n 100 liter produceren. ff ter info, voor 1 pregnylspuit is 1500 liter urine nodig.
Jaloers was ik al jaren niet meer, maar ik moet zeggen dat zelfs nu, met ons kleine wonder hier naast me, echo's van de pijntjes van lang geleden nog wel voorbijdrijven als ik de verhalen hier lees. Dat is ook een van de redenen dat ik niet zo veel reageer in dit topic als ik eigenlijk zou willen opbrengen voor de meiden die hier nog zitten. Ik wil eigenlijk jullie op de voet volgen en aanmoedigen en een hart onder de riem steken en precies dat posten wat jullie misschien kunnen gebruiken, maar het blijft een confronterende topicreeks.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:23 schreef Jose81 het volgende:
Nikki... herkenbaar... als je zwanger probeert te worden, ben je jaloers op alle dikke buiken die langslopen (en dan bedoel ik niet van die zwetende, dikke bierpensen van van die vieze kerels)... ik moet zeggen dat ik na mijn zwangerschap nog steeds een restje van dat gevoel over heb gehouden. Nog steeds als ik een zwangere buik zie, krijg ik dat gevoel van toen een beetje terug... heel raar. Maar gelukkig gaat dat wel steeds beter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |