abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 september 2009 @ 11:43:45 #176
22592 crew  Ole
pi_72577416
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
Ik wist trouwens niet dat 'het concept' de Toppers van Rene is.
Het concept is ontstaan toen Geer en Goor weer eens ruzie hadden. Toen is René als tussenpersoon opgetreden. Hij vond het zo'n onzin en toen had ie ze gevraagd voor een etentje of zo..

Dacht ik
ff zoeken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_72577417
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
Ik wist trouwens niet dat 'het concept' de Toppers van Rene is.
Kwam al eens eerder voorbij ja.
Maar kan me voorstellen dat ze de boel ff moeten laten rusten en dan terugkomen met nieuwe bezetting.
Lijkt me dat ook dit gaat vervelen voor de vaste bezoekers. En Gordon moet gewoon opzouten natuurlijk

Talentloze kwal die alleen maar flauwe kutgrapjes kan maken en dikke boehoehoe kan doen over z'n oh zo zware leventje
pi_72577462
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:43 schreef Ole het volgende:

[..]

Het concept is ontstaan toen Geer en Goor weer eens ruzie hadden. Toen is René als tussenpersoon opgetreden. Hij vond het zo'n onzin en toen had ie ze gevraagd voor een etentje of zo..

Dacht ik
ff zoeken
quote:
In 2005 begonnen Gerard Joling, René Froger en Gordon als grap aan De Toppers. Dit naar aanleiding van de concerten die Froger in 2004 in de Amsterdam ArenA gaf en waar Joling en Gordon een gastoptreden hadden [1]. Al snel groeide het uit tot een groot succes. In 2005 waren er twee (uitverkochte) concerten, in 2006 drie concerten en voor 2007 stonden er zes concerten op het programma, wat meer dan 360.000 bezoekers betekende. Hierbij waren er vier opgekocht door supermarktketen C1000, waarvoor ze ook meededen in een reclamecampagne. In 2008 waren er weer drie concerten. En in 2009 weer twee concerten. Ook is er al een datum voor volgend jaar. Op 28 en 29 mei 2010 staan De Toppers Gordon, René Froger en Jeroen van der Boom opnieuw in de Amsterdam ArenA met Toppers In Concert 2010. Enkele kaarten zijn al te verkrijgen.
Niet echt heel duidelijk Rene z'n concept, maar schijnbaar heeft hij de 'rechten' ofzo?
Verder staat de datum voor volgend jaar dus wel al vast
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 september 2009 @ 11:46:48 #179
163650 Greys
pi_72577500
Ik denk dat ze de Toppers gewoon moeten opdoeken.
Het wordt/is nu een lachertje, een stel volwassen kerels die als kleine kinderen ruzie lopen te trappen.
Gordon is geen makkelijke, maar Froger is ook geen heilige. Die blaast soms wel zo enorm hoog van de toren dat je er ook hoogtevrees van krijgt.

Gewoon kappen nu, voordat het nog veel treuriger en kinderachtiger wordt.
De laatste concerten werden al veel minder goed verkocht omdat Joling er niet meer bij zit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 september 2009 @ 11:46:56 #180
22592 crew  Ole
pi_72577504
Dat had ik ook gevonden idd. Hij wilde ze beide in zijn show toen. Heeft hem wel enorm veel publiciteit opgeleverd ook!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_72577539
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ze de Toppers gewoon moeten opdoeken.
Het wordt/is nu een lachertje, een stel volwassen kerels die als kleine kinderen ruzie lopen te trappen.
Gordon is geen makkelijke, maar Froger is ook geen heilige. Die blaast soms wel zo enorm hoog van de toren dat je er ook hoogtevrees van krijgt.

Gewoon kappen nu, voordat het nog veel treuriger en kinderachtiger wordt.
De laatste concerten werden al veel minder goed verkocht omdat Joling er niet meer bij zit.
Ja ik dacht ook echt dat het gewoon een geintje was voor 1, toen 2, toen 3 jaar. Het blijft toch niet leuk.
Kap er nu mee en zet desnoods over 5 jaar er weer 3 anderen neer of doe een keer een comeback
  woensdag 9 september 2009 @ 15:31:48 #182
262879 Trosje
't is toch allemaal wat
pi_72584161
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja ik dacht ook echt dat het gewoon een geintje was voor 1, toen 2, toen 3 jaar. Het blijft toch niet leuk.
Kap er nu mee en zet desnoods over 5 jaar er weer 3 anderen neer of doe een keer een comeback
Over, pak m beet, een jaartje of 60
pi_72585920
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_72586023
'''Ik was verantwoordelijk voor de uitbundige kleding, de spectaculaire entourage en was de aanjager van het feestgevoel'

Wat een toppertje he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72586280
Nou, geef effe een teiltje zeg.

Maar eindelijk, eindelijk gerechtigheid
pi_72586472
Dries Roelvink wil plek Gordon innemen

van onze redactie
AMSTERDAM - Volkszanger Dries Roelvink zou maar al te graag Gordon's plek in de Toppers innemen.

"Ik krijg de vraag of ik in de Toppers wil, natuurlijk wil ik dat graag", twittert Dries. "Is toch een droom om voor zoveel mensen te mogen optreden!"
Roelvink liet onlangs al weten dat hij Gordon geen goede zanger vindt. "Vroeger had Gordon veel vermogen in zijn stem. Maar de laatste jaren heeft hij moeite met zijn eigen repertoire. Hij loopt zelfs paars aan als hij hoge noten moet halen."

OMG het kan nog erger.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 september 2009 @ 18:39:38 #187
163650 Greys
pi_72590551
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:29 schreef DarkElf het volgende:
'''Ik was verantwoordelijk voor de uitbundige kleding, de spectaculaire entourage en was de aanjager van het feestgevoel'

Wat een toppertje he?
Oh, maar dat kon nog best wel eens waar zijn.
Laten we wel zijn, als het aan Froger had gelegen waren de Toppers gewoon drie middle aged men die lollige liedjes stonden te zingen. Het is aan Geer en Goor geweest om er blauwe poedels en roze veren bij te halen, dat weet ik wel zeker dat dat niet bij Froger vandaan is gekomen.
En of je er nou van houdt of niet, dat over the top gedoe wás wel de Toppers.

En Dries Roelvink... oh my...
Dan gaat Froger nog terug verlangen naar Geer en Goor. Ik weet het zeker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72590594
Nu op Boulevard
pi_72590661
Die manager lult zich mooi klem.

Nee heur niks mee te maken allemaal
Nee heur niet met Joling gepraat
Nee heur Gordon is helemaal niet naar en moeilijk, maar oh nee toch wel. Oh nee dat zeg ik helemaal niet hoor
pi_72590976
Lijkt me toch ook dat je na zoveel jaar ook dat hoempapa-tokkie-circus wel gezien hebt.
Hij heeft verder genoeg snabbels, Rene moet wel doorgaan lijkt me...

Zou Rene daarom geen smsje sturen? Of is Gordon er wel uitgezet (en meldt het onder het mom van dat hij zelf geen zin meer had) en is het contact daarom ruk?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 september 2009 @ 18:55:44 #191
163650 Greys
pi_72591048
Het zijn gewoon teveel ego's binnen die Toppers.
Stekker er helemaal uit lijkt me het verstandigst
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 9 september 2009 @ 19:03:15 #192
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_72591251
OMFGWTFBBQ!!!!! GORDON HEUCKCEROTHTH IS UIT DE TOPPERS GESTAPT! WAAR MOET HET NAAR TOE MET DEZE WERELD???? NA 9/11 FORTUYN, BOSBRANDEN IN LA EN SCHOORL, EEN TV KIJKENDE PEDO NU GORDON WEG!!!

Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_72591444
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:55 schreef Greys het volgende:

Stekker er helemaal uit lijkt me het verstandigst
Ik vermoed dat er voor dat hoempapa gebeuren elk jaar nog teveel animo is
Gerard Joling krijgt ook nog zo'n groot festival-achtig feest vol...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 september 2009 @ 19:12:45 #194
163650 Greys
pi_72591593
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat er voor dat hoempapa gebeuren elk jaar nog teveel animo is
Gerard Joling krijgt ook nog zo'n groot festival-achtig feest vol...
Vorig jaar waren de twee concerten van de Toppers (waar er het jaar er voor veel meer waren dan twee...) anders helemaal niet uitverkocht. De lol raakt er wel een beetje af hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72591830
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Vorig jaar waren de twee concerten van de Toppers (waar er het jaar er voor veel meer waren dan twee...) anders helemaal niet uitverkocht. De lol raakt er wel een beetje af hoor
Had ook te maken met de afwezigheid van Joling in de Toppers.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 september 2009 @ 19:27:35 #196
163650 Greys
pi_72592161
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:19 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Had ook te maken met de afwezigheid van Joling in de Toppers.
De Toppers waren gewoon Geer, Goor en Froger.
Dus zelfs al haal je nu Joling weer terug, dan mist Gordon weer.
Van der Boom hoort er gewoon niet in, dat vinden de mensen minder leuk.
Hoe je het ook wendt of keer en of je er van houdt of niet, De Toppers zijn de Toppers niet meer als het duo Joling en Gordon er niet in zit.

Overigens ben ik er een keer geweest, twee of drie jaar geleden (C1000 spaaractie ofzo? ) en ondanks het feit dat het totaal mijn muziek niet is, was het beregezellig. Joling was verreweg de beste zanger. Gordon en Froger hadden na een paar nummers amper meer volume en adem.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72592930
Die laatste zin van Froger zei ook genoeg.

'Wat zou je tegen Gordon zeggen'
En dan niet een of andere hartverwarmende kreet, of smeekbede te blijven, maar:

'Er is leven na de Toppers'

Zo van; ga vooral geen rellen schoppen, ga lekker verder met al je dingetjes
pi_72597328
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:27 schreef Greys het volgende:

Overigens ben ik er een keer geweest, twee of drie jaar geleden (C1000 spaaractie ofzo? )
Greys
pi_72598109
Boulevard net terug gekeken, wat nemen Peter R. de Vries en Albert het voor Gordon op Wat lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')