Het concept is ontstaan toen Geer en Goor weer eens ruzie hadden. Toen is René als tussenpersoon opgetreden. Hij vond het zo'n onzin en toen had ie ze gevraagd voor een etentje of zo..quote:Op woensdag 9 september 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
Ik wist trouwens niet dat 'het concept' de Toppers van Rene is.
Kwam al eens eerder voorbij ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
Ik wist trouwens niet dat 'het concept' de Toppers van Rene is.
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Het concept is ontstaan toen Geer en Goor weer eens ruzie hadden. Toen is René als tussenpersoon opgetreden. Hij vond het zo'n onzin en toen had ie ze gevraagd voor een etentje of zo..
Dacht ik![]()
ff zoeken
Niet echt heel duidelijk Rene z'n concept, maar schijnbaar heeft hij de 'rechten' ofzo?quote:In 2005 begonnen Gerard Joling, René Froger en Gordon als grap aan De Toppers. Dit naar aanleiding van de concerten die Froger in 2004 in de Amsterdam ArenA gaf en waar Joling en Gordon een gastoptreden hadden [1]. Al snel groeide het uit tot een groot succes. In 2005 waren er twee (uitverkochte) concerten, in 2006 drie concerten en voor 2007 stonden er zes concerten op het programma, wat meer dan 360.000 bezoekers betekende. Hierbij waren er vier opgekocht door supermarktketen C1000, waarvoor ze ook meededen in een reclamecampagne. In 2008 waren er weer drie concerten. En in 2009 weer twee concerten. Ook is er al een datum voor volgend jaar. Op 28 en 29 mei 2010 staan De Toppers Gordon, René Froger en Jeroen van der Boom opnieuw in de Amsterdam ArenA met Toppers In Concert 2010. Enkele kaarten zijn al te verkrijgen.
Ja ik dacht ook echt dat het gewoon een geintje was voor 1, toen 2, toen 3 jaar. Het blijft toch niet leuk.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ze de Toppers gewoon moeten opdoeken.
Het wordt/is nu een lachertje, een stel volwassen kerels die als kleine kinderen ruzie lopen te trappen.
Gordon is geen makkelijke, maar Froger is ook geen heilige. Die blaast soms wel zo enorm hoog van de toren dat je er ook hoogtevrees van krijgt.
Gewoon kappen nu, voordat het nog veel treuriger en kinderachtiger wordt.
De laatste concerten werden al veel minder goed verkocht omdat Joling er niet meer bij zit.
Over, pak m beet, een jaartje of 60quote:Op woensdag 9 september 2009 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook echt dat het gewoon een geintje was voor 1, toen 2, toen 3 jaar. Het blijft toch niet leuk.
Kap er nu mee en zet desnoods over 5 jaar er weer 3 anderen neer of doe een keer een comeback
Oh, maar dat kon nog best wel eens waar zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:29 schreef DarkElf het volgende:
'''Ik was verantwoordelijk voor de uitbundige kleding, de spectaculaire entourage en was de aanjager van het feestgevoel'
Wat een toppertje he?
Ik vermoed dat er voor dat hoempapa gebeuren elk jaar nog teveel animo isquote:Op woensdag 9 september 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
Stekker er helemaal uit lijkt me het verstandigst
Vorig jaar waren de twee concerten van de Toppers (waar er het jaar er voor veel meer waren dan twee...) anders helemaal niet uitverkocht. De lol raakt er wel een beetje af hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er voor dat hoempapa gebeuren elk jaar nog teveel animo is![]()
Gerard Joling krijgt ook nog zo'n groot festival-achtig feest vol...
Had ook te maken met de afwezigheid van Joling in de Toppers.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de twee concerten van de Toppers (waar er het jaar er voor veel meer waren dan twee...) anders helemaal niet uitverkocht. De lol raakt er wel een beetje af hoor
De Toppers waren gewoon Geer, Goor en Froger.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Had ook te maken met de afwezigheid van Joling in de Toppers.
Greysquote:Op woensdag 9 september 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Overigens ben ik er een keer geweest, twee of drie jaar geleden (C1000 spaaractie ofzo?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |