Dus dat! Liever Gordon dan Driesquote:Op woensdag 9 september 2009 16:40 schreef shomila het volgende:
Dries Roelvink wil plek Gordon innemen
van onze redactie
AMSTERDAM - Volkszanger Dries Roelvink zou maar al te graag Gordon's plek in de Toppers innemen.
"Ik krijg de vraag of ik in de Toppers wil, natuurlijk wil ik dat graag", twittert Dries. "Is toch een droom om voor zoveel mensen te mogen optreden!"
Roelvink liet onlangs al weten dat hij Gordon geen goede zanger vindt. "Vroeger had Gordon veel vermogen in zijn stem. Maar de laatste jaren heeft hij moeite met zijn eigen repertoire. Hij loopt zelfs paars aan als hij hoge noten moet halen."
OMG het kan nog erger.
Gordon is lievvquote:Op woensdag 9 september 2009 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Boulevard net terug gekeken, wat nemen Peter R. de Vries en Albert het voor Gordon opWat lief
Ik spaar Jumbo zegelsquote:Op woensdag 9 september 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De Toppers waren gewoon Geer, Goor en Froger.
Dus zelfs al haal je nu Joling weer terug, dan mist Gordon weer.
Van der Boom hoort er gewoon niet in, dat vinden de mensen minder leuk.
Hoe je het ook wendt of keer en of je er van houdt of niet, De Toppers zijn de Toppers niet meer als het duo Joling en Gordon er niet in zit.
Overigens ben ik er een keer geweest, twee of drie jaar geleden (C1000 spaaractie ofzo?) en ondanks het feit dat het totaal mijn muziek niet is, was het beregezellig. Joling was verreweg de beste zanger. Gordon en Froger hadden na een paar nummers amper meer volume en adem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dus dat! Liever Gordon dan Dries
Gordon vind ik wel leukquote:
quote:Gordon helemaal niet uit zichzelf opgestapt...
Dit bericht is geplaatst op 10-09-2009 om 09:14:00
Degene die er de directe schuld van is dat Gordon uit Toppers is gestapt is....
“Natuurlijk ben ik niet uit eigen beweging op gestapt. Van mij had het nog wel door mogen gaan. Maar ja, wat moet ik als er vrijwel iedere dag nieuwe roddels de media in geslingerd worden. Er is al maanden geleden besloten dat ik de groep moest verlaten. Gerard heeft zijn mond in een dronken bui op Ibiza voorbij gepraat. Dus ik hou de eer aan mezelf.”
Ook over het optreden van Froger in RTL Boulevard heeft hij geen goed woord. Volgens Gordon zat René Froger woensdag ‘heel schijnheilig’ bij Boulevard zijn verhaal te vertellen, maar was het zijn besluit dat Gordon moest vertrek
quote:Gordon in de shit!
Dit bericht is geplaatst op 22-09-2009 om 13:20:00
Naar buiten toe mag hij dan wel mooi weer spelen, de werkelijkheid is anders....
Niet alleen Marco Borsato ziet het financiële zwaard van Damocles boven zijn hoofd hangen, ook Gordon zit in financieel zwaar weer! Uit cijfers van de Kamer van Koophandel blijkt dat twee van zijn bv’s een negatief eigen vermogen van tonnen hebben!
Bovendien moet Gordon iedere maand 16.000 euro aan hypotheek ophoesten om alleen al de rente op lening op zijn Blaricumse villa van 3.2 miljoen te voldoen. En dan zit ook de belastingdienst nog eens achter de zanger aan omdat hij tot nu toe, ondanks herhaalde aanmaningen, heeft geweigerd de jaar stukken van zijn bv’s over 2007 te deponeren!
Financieel gezien is het vertrek van Gordon bij De Toppers dan ook niet erg goed getimed, want juist De Toppers zorgden voor een niet onaanzienlijk deel van Gordons inkomen.
De cijfers die Gordon voor zijn bv’s heeft neergelegd bij de Kamer van Koophandel spreken namelijk een andere taal. Zijn B.V. By Gordon noteerde volgens de jaarrekening van 2006, de laatst ingediende, een negatief eigen vermogen van ¤206.057,-.
Het werkkapitaal stond nog dieper, ¤296.746,- in het rood. Een negatief werkkapitaal duidt in het algemeen op liquiditeitsproblemen omdat er onvoldoende middelen zijn om aan de verplichtingen te kunnen voldoen. Bij een voortdurend negatief eigen vermogen, zo leert de ervaring, gaat de onderneming failliet.
Handige zet juist, de lijn flopte en het kapitaal van de BV en zijn privevermogen zijn gescheiden. Financieel gezien uitstekende zet.quote:
mwah... geen Topper meer, geen 'over de vloer'meer...quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Handige zet juist, de lijn flopte en het kapitaal van de BV en zijn privevermogen zijn gescheiden. Financieel gezien uitstekende zet.
Zijn vermogen werd trouwens 2 jaar geleden op 8 miljoen geschat, en met zijn inkomen zal het wel niet achteruit gegaan zijn.
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
georgina verbaan heeft hem flink op zijn nummer gezet ,![]()
![]()
you go girl.
quote:vr 25 sep 2009, 23:22 Georgina Verbaan botst met Gordon van onze redactie
AMSTERDAM - Gordon sprak Georgina Verbaan aan tijdens zijn opnames van Glitter Glamour Gordon. De actrice was 'not amused'. "Ik vind je soms tenenkrommend." Georgina: "Georgie? Noem je me nu liefkozend Georgie? Waar ben je mee bezig? Ben jij wel eerlijk? Je doet nu zo aardig naar mij toe. maar ik vind jou altijd bijzonder onaardig."
Gordon was verrast, maar liet zich niet uit het veld slaan: "Naar jou? Vertel, dan praten we het gelijk uit op camera. Ik heb je nog verdedigd bij Boulevard met dat filmpje, toen met Jort."
Waarop Gerogina antwoordde: "Je riep:'respectloos naar je partner toe'. Jij weet geen 'ins & outs'. Nu moeten wij op een feestje -en dat schijnt zo te horen- 'Hey hallo hoe gaat het' roepen... Ik heb geen hekel aan je, maar ik vind je soms echt tenenkrommend en heb moeite met de manier waarop je je uit. Dan denk ik: 'jeetje, moet dat nou zo.'"
Gordon besloot: "Ja, maar dat ben ik schat."
quote:Oorlog tussen Gordon en Edwin Evers!
1 december 2009
Ruzie op Radio 538 vanochtend. Edwin Evers belde Gordon met de vraag of hij de nieuwe Topper zou worden. In eerste instantie verliep het gesprek vrij normaal. De zanger ontkende dat hij weer terug zou komen bij De Toppers. "Ik wil het gewoon niet meer doen. Ik heb een keuze gemaakt na alle negatieve publiciteit en alle bakken stront die ik over me heen heb gekregen."
Ineens nam het gesprek een andere wending: "Door dit gesprek krijg ik weer gezeik. Laat me met rust, ik hoef jullie niet te spreken en jullie hoeven mij niet te spreken”, aldus Gordon. Waarop Evers zei: "Wij vinden het gewoon leuk om jou te spreken." Gordon: “Nou, ik denk niet dat jullie het leuk vinden om mij te spreken. Toen ik jou smste toen jouw vriendin het uitmaakte, heb ik ook niks teruggehoord.” Evers: “Maar ik hoef toch niet per se iets terug te sturen? Dat betekent niet dat ik het niet waardeer.”
Gordon vervolgde: "Ik krijg niet echt het idee, na alles wat jullie over mij geroepen hebben, dat jullie nog echt bevriend zijn met me." De zanger betichte Evers van 'sensatiezoekerij'. De radio-dj ontkende dit en zei dat hij slechts ‘hoor en wederhoor’ wilde toepassen. “We hebben elkaar toch allemaal nodig?”, aldus Evers. Gordon: “Ik heb jullie helemaal niet nodig, jullie draaien nooit een plaat van mij.” Waarop Evers zei: “Maar welk radiostation draait dan wel platen van jou?”
Gordon eindigde zijn relaas met: “Laat mij met rust, dan laat ik jullie met rust." Beluister hier het gehele gesprek.
als hij gewild had, had gordon gewoon de hoorn erop moeten gooienquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:34 schreef aloa het volgende:
Hij was weer knap zielig aan het doen vanmorgen bij evers. Het ligt altijd aan een ander en Gordon doet nooit iets fout.
dat deed hij uiteindelijk ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als hij gewild had, had gordon gewoon de hoorn erop moeten gooien
vietje, je moet jezelf niet zo downplayen hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef Vivi het volgende:
Ik snap Gordon wel hoor. Hij heeft galbakkerige humor maar underneath is het gewoon een heel warm mens met een klein hartje. Dat blijkt ook wel weer uit het feit dat ie gekwetst was omdat ie niet even een smsje terug gekregen had.
Eigenlijk lijkt ie wel veel op mij, alleen ben ik way hotter. En armer..
Waarom nou weer een sms terug? Evers had toen ook zwaar ludduvuddu. Ga je ook niet iedereen terug smsen!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef Vivi het volgende:
Ik snap Gordon wel hoor. Hij heeft galbakkerige humor maar underneath is het gewoon een heel warm mens met een klein hartje. Dat blijkt ook wel weer uit het feit dat ie gekwetst was omdat ie niet even een smsje terug gekregen had.
Eigenlijk lijkt ie wel veel op mij, alleen ben ik way hotter. En armer..
Nou in die situatie met z'n moeder toen snap ik het wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Waarom nou weer een sms terug? Evers had toen ook zwaar ludduvuddu. Ga je ook niet iedereen terug smsen!
Hij was toen ook al beledigd dat Froger niets had laten horen toen zijn moeder ziek was, terwijl hij Froger enorm gesteund had toen zijn ouders overleden. (volgens eigen zeggen dan he!)
dat gaat ie doen. samen met beau. die wijselijk zijn mond houdt bij dit intens zielige plannetje van joling, maar wel de credits gaat pakken. als er ooit credits komen bij een actie zoals dit. dan houdt ie zich weer lekker afzijdig en wast beau zijn handen in onschuld.quote:
zo'n hoog gilstemmetje, dat bedoeld is voor lichte musak in de supermarkt en lift, gaat de rauwheid van ramses doen. dacht het niet. echte blues kun je niet nadoen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef Ole het volgende:
Wat erg zeg!
Je moet wel héééél goed zijn wil je ook maar in de buurt van de schaduw van Ramses komen
quote:Gordon: “Ik heb jullie helemaal niet nodig, jullie draaien nooit een plaat van mij.” Waarop Evers zei: “Maar welk radiostation draait dan wel platen van jou?”
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Als ze nu Van der Boom er nog even uit schuppen is alles weer bij het oude!
*stil*
*mooi*
*hilarisch*
dat zal het plan toch wel zijn? Net of Geer en Goor de spotlights kunnen delen, met zichzelf al nauwelijks, met Rene een beetje maar dan nog iemand erbij?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Als ze nu Van der Boom er nog even uit schuppen is alles weer bij het oude!
*stil*
*mooi*
*hilarisch*
Het plan is écht met zijn vieren verder!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat zal het plan toch wel zijn? Net of Geer en Goor de spotlights kunnen delen, met zichzelf al nauwelijks, met Rene een beetje maar dan nog iemand erbij?
Ze houden ze voor het overgrote gedeelte gewoon uit elkaar tot aan de repetities voor de concerten denk ik. Verder hoeven ze amper tot niet iets samen te doenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
Maar de hamvraag is; houden ze het ook nog maanden met elkaar vol, of is het bedrag zo hoog dat ze nu krijgen, dat ze elke oorlog wel door komen?
Het lijkt wel een rangorde-kwestiequote:Op donderdag 3 december 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze houden ze voor het overgrote gedeelte gewoon uit elkaar
Ik denk dat je de spijker op de kop slaatquote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een rangorde-kwestie![]()
quote:
Show je Kerstboom en andere decoratie!quote:Op zondag 6 december 2009 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zoek ook de link nog met dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |