quote:
Verder alles oké....?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Eenvoudig organisme dat je er bent.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi Netsplitter,
We mogen het dan in het topic over Wanneer kindermishandeling melden? oneens zijn geweest, ik hoop niet dat je je nu telkens opnieuw denigrerend over mij uitlaat.
Ik ook.quote:
Ik vraag me echt af wat voor vrouwen ze gevraagd hebben voor dit onderzoek...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:26 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Precies, dan moet je toch wel vrij depressief zijn20 min per week zou redelijker zijn
Het stond in de Telegraaf... dus het is waarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook.
Of ze moeten het begrip 'huilen' erg breed nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je snel last heb van een brok in de keel, moet je godverdomme eens van dat hondenvoer afblijven!
En alle vrouwen die zwanger geweest zijn, hebben ook wel flink wat te janken natuurlijk als ze daarna in de spiegel kijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het onderzoek is gehouden op een baby website. Al die zwangere vrouwen lopen helemaal te stuiteren van de hormonen natuurlijk.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:00 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Het stond in de Telegraaf... dus het is waarTelegraaf is nog onbetrouwbaarder dan ik al dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het blijft heel veel...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:01 schreef Ladidadida het volgende:
Na het bericht nog ff opgezocht te hebben: het gaat om 12.000 uur in een heel vrouwenleven, waarbij ook de baby- en tienerperiode worden meegerekend... Dat is dus de verklaring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je snel last heb van een brok in de keel, moet je godverdomme eens van dat hondenvoer afblijven!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:09 schreef rechtsom het volgende:
Maar.. als vrouwen zoveel janken.. hoeveel zou Gordon dan janken?die huilt in zijn holletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Zeker, maar een baby huilt gemiddeld iets van 3 uur per dag? En meisjes weer meer dan jongens.. Dat vermindert de 2 uur per week al aanzienlijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |