quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer dat het weer zo respectloos moet. Ik geef dan ook verder mijn mening maar niet.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:05 schreef Penisbaard het volgende:
Huilende vrouwen zijn de beste vrouwen
Heb je een kort pittig kapsel ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:03 schreef Saaaaab het volgende:
Wow. Ik huil hooguit 1x per halfjaar!
KLB is serious businessquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer dat het weer zo respectloos moet. Ik geef dan ook verder mijn mening maar niet.
Niet huilen nu he?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Nee, langquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je een kort pittig kapsel ?
Hoi Netsplitter,quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi Netsplitter,
We mogen het dan in het topic over Wanneer kindermishandeling melden? oneens zijn geweest, ik hoop niet dat je je nu telkens opnieuw denigrerend over mij uitlaat.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Emoties... het ís ook lastig om er mee om te gaan...
linkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi Netsplitter,
We mogen het dan in het topic over Wanneer kindermishandeling melden? oneens zijn geweest, ik hoop niet dat je je nu telkens opnieuw denigrerend over mij uitlaat.
Precies, dan moet je toch wel vrij depressief zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:58 schreef Ladidadida het volgende:
Nou kan ik best huilen maar 2 uur per week?Da's echt krankzinnig veel.
tnxquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wanneer kindermishandeling melden?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi Netsplitter,
Ze vergeten huilen bij/na het klaarkomenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:00 schreef rechtsom het volgende:
Uit de Telegraaf (Ja ik weet_! )
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |