En wij mannen zitten daar mee opgescheeptquote:Vrouwen spenderen 16 maanden van hun leven aan huilen
AMSTERDAM - Het zal de mannen niet verbazen dat uit onderzoek naar voren is gekomen dat vrouwen gemiddeld maar liefst 16 maanden van hun leven aan het huilen zijn.
De poll werd gehouden onder 3.000 vrouwen. Uit het onderzoek van de website www.TheBabyWebsite.com kwam naar voren dat vrouwen ouder dan 19 jaar per week zo’n twee uur en veertien minuten huilen.
Vrouwen tussen de 19 en de 25 jaar laten de tranen vooral lopen bij het zien van een zielige film, relatieproblemen of het verlies van iemand van wie ze houden. Na hun 25e worden de huilbuien veroorzaakt door ruzie met de partner, het horen van slecht nieuws van een ander en oververmoeid zijn.
Mehquote:
En dat is alleen nog maar wat ze toegeven....quote:
Of verzinnen. Om te laten zien dat ze gevoelige mensen zijn of zoiets.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:04 schreef rechtsom het volgende:
[..]
En dat is alleen nog maar wat ze toegeven....
Echt een RickoKun post...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:06 schreef RickoKun het volgende:
Mijn vriendin zal 2 uur in de week moeten janken omdat ze tranen in de ogen krijgt van het deepthroaten en gorgelen
Dat zijn alleen Tranen... met huilen bedoel ik zoals je haar anaal opensplijt...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:06 schreef RickoKun het volgende:
Mijn vriendin zal 2 uur in de week moeten janken omdat ze tranen in de ogen krijgt van het deepthroaten en gorgelen
GVD... je hebt gelijk.... die wijven hier tegeover mij op het werk hebben zo een anderhalve liter fles thuis staan... en maar zeuren over de scheiding en dat mannen ze niet begrijpen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:07 schreef jitzzzze het volgende:
Waar komen al die tranen vandaan?
Oooh wacht, daarom altijd dat flesje water
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:10 schreef rechtsom het volgende:
[..]
GVD... je hebt gelijk.... die wijven hier tegeover mij op het werk hebben zo een anderhalve liter fles thuis staan... en maar zeuren over de scheiding en dat mannen ze niet begrijpen...
Meer dan die 2 uur dus....?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:15 schreef qwertymafkees het volgende:
Potje patje, ik huil alleen als niemand reageert in mijn topic!
mijn godquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:06 schreef RickoKun het volgende:
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:10 schreef Jenglejack het volgende:
Waar zijn de huilende vrouwen die dit kunnen bevestigen ?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer dat het weer zo respectloos moet. Ik geef dan ook verder mijn mening maar niet.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:05 schreef Penisbaard het volgende:
Huilende vrouwen zijn de beste vrouwen
Heb je een kort pittig kapsel ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:03 schreef Saaaaab het volgende:
Wow. Ik huil hooguit 1x per halfjaar!
KLB is serious businessquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer dat het weer zo respectloos moet. Ik geef dan ook verder mijn mening maar niet.
Niet huilen nu he?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Nee, langquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je een kort pittig kapsel ?
Hoi Netsplitter,quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi Netsplitter,
We mogen het dan in het topic over Wanneer kindermishandeling melden? oneens zijn geweest, ik hoop niet dat je je nu telkens opnieuw denigrerend over mij uitlaat.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Emoties... het ís ook lastig om er mee om te gaan...
linkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi Netsplitter,
We mogen het dan in het topic over Wanneer kindermishandeling melden? oneens zijn geweest, ik hoop niet dat je je nu telkens opnieuw denigrerend over mij uitlaat.
Precies, dan moet je toch wel vrij depressief zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:58 schreef Ladidadida het volgende:
Nou kan ik best huilen maar 2 uur per week?Da's echt krankzinnig veel.
tnxquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wanneer kindermishandeling melden?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi Netsplitter,
Ze vergeten huilen bij/na het klaarkomenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:00 schreef rechtsom het volgende:
Uit de Telegraaf (Ja ik weet_! )
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |