- Sexquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:51 schreef MB23 het volgende:
Afgesproken om te gaan voetballen, regent het, heeft 95% geen zin meerHet is verdomme maar water, en wat is er nou lekkerder dan als een stel beesten in de stromende regen te gaan voetballen.
Het enige minpunt is dat het een kunstgrasveld is, en geen modderveld. Mietjes
Van andere mannen??quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:54 schreef Ensaf het volgende:
TS baalt omdat hij een kans op doorschijnende t-shirts is misgelopen!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:53 schreef Champy het volgende:
Ik ga ook niet voetballen als het regent hoor
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:53 schreef Champy het volgende:
Ik ga ook niet voetballen als het regent hoor
Inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:52 schreef Netsplitter het volgende:
Kunstgrasveld.
Lekker met regen....
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet ik die ene smiley weer posten?
Het is nu legitiem om die smiley te postenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet ik die ene smiley weer posten?
quote:
TS en zijn vrienden-elftal:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het is nu legitiem om die smiley te posten![]()
Eigenlijk een vriendenelftal willen beginnen maar niet genoeg vrienden hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
TS en zijn vrienden-elftal: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
TS en zijn vrienden-elftal: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:38 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Eigenlijk een vriendenelftal willen beginnen maar niet genoeg vrienden hebben
Ik hoorde dat er ook een reserve-elftal is:quote:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:42 schreef MB23 het volgende:
Jij heb tenminste genoeg mensen voor een vriendenelftal, ik zal het met mijn internethomo's moeten doen op FIFA ofzo
[..]
[..]
Ja, tuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:42 schreef MB23 het volgende:
Ik heb tenminste genoeg vrienden voor een vriendenelftal, jij zal het met je internethomies moeten doen op FIFA ofzo
Vanwaar dan je commentaar op een zogenaamd vriendenelftalquote:
Daar begin je toch zelf over?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:47 schreef MB23 het volgende:
[..]
Vanwaar dan je commentaar op een zogenaamd vriendenelftal
Nee, ik verveel me helemaal niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:47 schreef MB23 het volgende:
[..]
Vanwaar dan je commentaar op een zogenaamd vriendenelftalje verveelt je en wilt props scoren bij je klb-billies ofzo?
Maar toch blijven het homo'tjes die bang zijn voor wat regen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:49 schreef MB23 het volgende:
Euh nee hoor ik begin niet over een vriendenelftalIk begin over een paar vrienden die moeilijk doen om regen.
ik verveel me welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, wat zit je dan slap te ouwehoeren?
Whehe ja, en dan zeker ook nog heel zacht en na 10 minuten is het weer over, en hebben ze geen zin meer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef Skunkkk het volgende:
@ TS: ken dezelfde jankerds.
''he man kom naar park voetballen? ok? ik zie je latur'' *offline*.
*15 sec later: online* ''laat maar man het regent.''
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:02 schreef MB23 het volgende:
[..]
ik verveel me wel [ afbeelding ]
[..]
Whehe ja, en dan zeker ook nog heel zacht en na 10 minuten is het weer over, en hebben ze geen zin meer.
Hou nou eens op met dat editten, slappe homoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:09 schreef MB23 het volgende:
Domme lulIk ben het er ook niet mee eens
lezen.
Nee, homo. Doortypen zal jequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:12 schreef MB23 het volgende:
Reageer dan niet zo snel johik heb ook mn tijd nodig
Whehehehehe daar zal de PvdD niet blij mee zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb een foto van TS en zijn vriendin gevonden:
[ afbeelding ]
Daar heb ik sowieso een hekel aan, dus zoiets zou mij alleen maar blij maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Whehehehehe daar zal de PvdD niet blij mee zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |