abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:49:57 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71814069
Bongiorno!

Ingrid heeft denk ik niet gezien dat ze de laatste SC sloot.
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 11:50:43 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71814100
mooi, ik zat al te wachten en had ook al een bankje klaarstaan, maar we gaan dus hier verder

t regent hier nog steeds
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:50:53 #3
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71814112
potvergnorf! ik zal nog eens een bankje openen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71814136
Zie nu dat ik de vorige had gesloten.

Buurmeisje van de overkant loert telkens naar binnen. Misschien dat ze Kim kan horen, hoop het niet zeg!
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 11:51:47 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71814145
bewaren we die toch tot als deze vol zit?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:52:15 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71814170
Deze was 1 minuut voor die van Taartjesfee.

Wow Leander!
Freecell da's toch echt wel een wandeling hoor en ook helemaal uit zichzelf, stoer!

Sugar weer terug.

En zal ik dan maar geen goedemorgen zeggen?
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:52:19 #7
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71814176
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef _Ingrid_ het volgende:

Buurmeisje van de overkant loert telkens naar binnen.
Gordijnen dichtdoen
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 11:52:21 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71814180
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef _Ingrid_ het volgende:

Buurmeisje van de overkant loert telkens naar binnen.
gewoon terugzwaaien ingrid.
pi_71814183
kim, goed idee van Artis! Is hier vlakbij (paar tramhaltes) en we willen toch een abo nemen Ga het zo eens voorleggen aan schaap.

TF, na een grondige renovatie lijkt het echt weer als nieuw
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:52:36 #10
190853 RockabeIIa
pi_71814187
Sta je in je blote kont, Ingrid?

TF ik moest lachen
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 11:53:47 #11
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_71814234
Jullie gaan te snel! Componeer ik een antwoord, krijg ik een cannot reply mededeling
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nachtje slaap heeft zo ontzettend n;iet geholpen!
Huisarts geweest en ik heb nu maagzuurremmers gekregen voor een week en mag nu gaan laten controleren op een maagzweer en/of galkindjes.
Ik denk dat ik die afspraak bij de kaakchirurg om m`n verstandskiezen uit te laten snijden en de plastisch chirurg voor wat moedervlekken uitlepelen er maar meteen aan vastplak.
Grondige revisie

Lois meid ik voel zo met je mee! Hier slaapt mijn jongste eindelijk de nachten door maar nu is nummer 1 ernstig aan het spoken gegaan, met bijbehorende chagrijnige buien
voor de nachtrust. En dat lijf van je moet nou maar eens ophouden met die rotgeintjes!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:53:53 #12
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71814238
Ah doe mij nog 1 keer vertellen wat gnorf nou is? Ik voel me zo'n nitwit nu.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_71814243
Ik heb terug gezwaaid en toen dook ze snel weg.
Rocka, ze wil vriendinnetje worden en ik niet.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:55:05 #14
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71814275
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:52 schreef RockabeIIa het volgende:
haha!

geniaalste topic door jou geopend, ooit!
m`n taartjesreeks loopt wel wat beter ja

Rotgeintjes, dat zijn het inderdaad Macka! Hoe is het met jou eigenlijk?
pi_71814281
* Vlindur zou ook terug zwaaien Ingrid. Dat geloer naar binnen vind ik ook vreselijk
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 11:55:47 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71814296
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb terug gezwaaid en toen dook ze snel weg.
Rocka, ze wil vriendinnetje worden en ik niet.
dan ben je niet duidelijk genoeg.
is het zo'n vreselijk mens dat je er geen zin in hebt?
pi_71814321
Dutch, dat is het geluid dat de man van huup maakt
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:58:50 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71814392
Ik zou ff moonen. Maar ja, dat ben ik dan weer
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:58:59 #19
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71814399
ja bleh.. regen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_71814407
en lady wrb ik heb nog geen echte foto's van het huis Op de foto's in het kfototopic staat wel watop de achtergrond. En ik ga nu geen foto's maken want ik moet echt andere dingen doen. Dus doeg dames tot later!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:01:56 #21
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71814491
Wat een ontzettend (%$)(% weer zeg Ik wilde lekker met Kai op pad maar het komt hier echt met bakken uit de hemel nu. We kunnen thuis natuurlijk zat dingen doen maar ik wilde naar buihuiten
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_71814520
We zijn weer thuis!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:04:11 #23
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71814557
Joepie Tess weer thuis

m@x heb je geen leuke film in huis die je kunt gaan kijken? Hoe is het met jouw galgedoe ondertussen?
pi_71814617
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
potvergnorf! ik zal nog eens een bankje openen
hahaha

maar wat ik nog wilde zeggen op t vorige bankje:

TFsel wat bout toch idd, grondige renovatie en dan kun je dr weer even goed tegenaan! Zo goed als nieuw enzo

succes met t lopen straks Rocks

en avondeten hmm... ik heb chappati's voorgesteld hier maar ik heb er nu al geen trek meer in als k dat zeg gaat ie me slaan denk k haha ik ben zo irritant met t eten laatste tijd

en ik kom er net achter dat ik de verkeerde stofzuigerzakken gekocht heb vorige keer... ik kan nie eens schoonmaken al zou k het willen!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71814650
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dan ben je niet duidelijk genoeg.
is het zo'n vreselijk mens dat je er geen zin in hebt?
Moeilijk uit te leggen, ik mag haar gewoon niet. Beetje raar persoon. Niet dat ik nou zo geweldig ben hoor.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:07:54 #26
3142 m@x
pi_71814659
Vicky

Meneer hangt nu al op de bank tv te kijken. Hij vindt het allemaal wel prima zo (is een beetje moe) maar van mij hoeft dat ding niet continu aan te staan.

Mijn galbeebies houden zich goed koest de laatste tijd. Aan de ene kant wil ik ze er nog steeds wel uithebben en aan de andere kant zie ik heel erg tegen die operatie op. Het is niet zo'n grote ingreep maar ik ben nogal kleinzerig geloof ik
pi_71814665
Fijn dat jullie weer compleet zijn Vicky!

Hier vanavond snijbonen, aardappels en hamburgers als eten. En daarna taart als toetje bij mama want die is jarig!
pi_71814678
Huup, ik vind jou ook zo heeeerlijk hormonaal!

Ik ga de wieg van Tess op MP zetten.. aangezien ze nu in haar eigen kamer en haar eigen bed gaat slapen hebben we de wieg niet meer nodig.. en ik heb helaas geen ruimte om 'm op te slaan..
In Tess d'r kamertje is een duer naar het balkon, met een raampje. Nu hangt er luxaflex voor maar er komt te veel licht door. Een rolgordijntje sluit niet mooi aan dus we gaan maar voor de rigoreuse manier... plaatje hardboord tegen het raam
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71814681
Tess thuis wat fijn!
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 12:12:53 #30
7074 moussy
kuttekop
pi_71814810
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:08 schreef Vicky het volgende:

Ik ga de wieg van Tess op MP zetten.. aangezien ze nu in haar eigen kamer en haar eigen bed gaat slapen hebben we de wieg niet meer nodig.. en ik heb helaas geen ruimte om 'm op te slaan..
In Tess d'r kamertje is een duer naar het balkon, met een raampje. Nu hangt er luxaflex voor maar er komt te veel licht door. Een rolgordijntje sluit niet mooi aan dus we gaan maar voor de rigoreuse manier... plaatje hardboord tegen het raam
Je kan ook gewoon eerst ff afplakken met vuilniszakken. En anders kan je bij halfords van dat folie kopen om er tegen aan te kwakken

Ingrid een praatje maken kan toch geen kwaad, vriendinnetjes worden doe je toch niet zo maar, hoeft toch ook niet, ik zie het probleem niet.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_71814893
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef moussy het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon eerst ff afplakken met vuilniszakken. En anders kan je bij halfords van dat folie kopen om er tegen aan te kwakken

Ingrid een praatje maken kan toch geen kwaad, vriendinnetjes worden doe je toch niet zo maar, hoeft toch ook niet, ik zie het probleem niet.
Zolang he tplaatje nog niet droog is wordt het idd afplakken met een vulniszakje
We hebben al gekeken voor folie maar dat laat nog steeds te veel licht door
Ach, de luxaflex staat NOOIT omhoog in het kamertje. Daarnaast kaatst wit ook nog eens warmte af
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71814918
quote:

Wij hebben van die niet lichtdoorlatende rolgordijnen. Dat werkt echt super goed! Is dat niet eerst een optie dan?
pi_71814933
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef moussy het volgende:
Op zich wel. Maar ze zei dan kunnen we gezellig elke dag bij elkaar op de koffie.
Daar heb ik geen zin in.
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 12:17:47 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_71814963
Ik ga van de week als de stoffenwinkel EINDELIJK terug is van vakantie van die zilvere stof halen, vind ik meteen mooi als gordijnen voor Cas
pi_71814985
hoi !
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 12:18:13 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_71814987
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Op zich wel. Maar ze zei dan kunnen we gezellig elke dag bij elkaar op de koffie.
Daar heb ik geen zin in.
Gewoon zeggen, en misschien valt ze wel reuze mee
pi_71815019
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:16 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wij hebben van die niet lichtdoorlatende rolgordijnen. Dat werkt echt super goed! Is dat niet eerst een optie dan?
dat hadden we eerst maar dat liet toch nog te veel licht door, sloot niet lekker aan/af.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71815027
quote:

ooooh ik ben helegaar nie hormonaal!
*kopteruginzandsteekt

wat fijn dat je prutteltje weer terug is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71815074
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat hadden we eerst maar dat liet toch nog te veel licht door, sloot niet lekker aan/af.
Wij hebben het in onze slaapkamer met dakraam. Dus zit er een soort rails in. had ik niet aan gedacht. Kun je dat zelf niet maken? Plankjes aan de zijkant zodat je een soort van rails hebt?

Het lijkt me zo definitief donker, zo'n plaat er voor..
pi_71815143
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:20 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wij hebben het in onze slaapkamer met dakraam. Dus zit er een soort rails in. had ik niet aan gedacht. Kun je dat zelf niet maken? Plankjes aan de zijkant zodat je een soort van rails hebt?

Het lijkt me zo definitief donker, zo'n plaat er voor..
ja dat zou ook kunnen, maar voorlopig werkt het wel met die plaat denk ik
Er is in haar kamer ook nog een heel groot raam met gordijnen

Huupie, lekker wief
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 12:23:16 #41
141844 Macka66
pi_71815144
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

m`n taartjesreeks loopt wel wat beter ja

Rotgeintjes, dat zijn het inderdaad Macka! Hoe is het met jou eigenlijk?
Je Taartjes

Ik hou tegenwoordig bij of ik een plus, plus-min of min dag heb gehad. Plus-min is normaal slecht en min is terugschieten in de depressieve toestand. Vorige week had ik drie plus dagen, en maar twee echte min dagen! Dus het gaat nog steeds de goede kant op. Paroxetine ftw! Voor mij dan.
Ik ben zelfs met mijn nicht/vriendin een nieuwe onderneming aan het opzetten, waar ik nu al veel plezier aan heb. Ik hou nog even onder de pet wat precies, maar het is niet met draagdoeken
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_71815176
TF en Macka, nog een dikke voor jullie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:26:03 #43
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71815234
Fijn dat het de goede kant op gaat Macka! Op naar minder minnen
En spannend!

Vick
pi_71815266
dikke knuffel TF in revisie

Hummels beiden in bed, wat ben ik daar ultiem blij mee deze keer *ploft neer*
Af en toe kan ik wel merken dat ik lekker in het eerste trimester rondhang.
pi_71815281
Fijn dat het verbetert en vooruit gaat Macka! En wat spannend van die onderneming! Ik moest lachen om je niet-draagdoek toevoeging
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71815282
ook ff lekker gaan knorren Free
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71815295
Macka wat fijn dat het de goede kant op gaat Depressies zijn zo ultiem beroerd, maar zien dat het langzaam beter gaat is echt hoopgevend
Veel succes!
pi_71815343
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:27 schreef Vicky het volgende:
ook ff lekker gaan knorren Free
Kan niet, er ligt een dreumes op mijn kamer
Op de bank kan wel trouwens Maar ik hang nu lekker onderuit met laptoppie en als ik ga slapen wordt ik straks wakker en moet ik meteen weer in actie. Dan heb ik voor mijn gevoel mijn rustmoment verslapen
Ik weet het, klinkt debiel
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 12:29:09 #49
141844 Macka66
pi_71815354
Vicky, ik ben zo benieuwd hoe Tess het gaat doen nu ze weer bij jullie thuis is! Heb jij de afgelopen dagen toch ook wel een beetje bij kunnen tanken?
pi_71815439
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Op de bank kan wel trouwens Maar ik hang nu lekker onderuit met laptoppie en als ik ga slapen wordt ik straks wakker en moet ik meteen weer in actie. Dan heb ik voor mijn gevoel mijn rustmoment verslapen
Ik begripj helemaal wat je bedoelt.

Macka, wel een beetje maar we waren steeds best laat thuis uit het ziekenhuis. De ene avond ging ik de andere avond ging M., maar dan bleven we toch op elkaar wachten. Amber heeft er afgelopen week een potje van gemaakt met slapen, die is heel erg aan het dromen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:32:11 #51
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71815466
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Als dat debiel linkt dan ben ik het ook
Ik moest het net nog..was ff in slaap gesukkeld toen jongste ineens brulde of ze met haar hoofd tussen de spijlen klemzat. Opgestaan en meteen daarheen gerend, maar ondertussen had ik zoveel hartkloppingen dat ik bij de deurpost even op adem moest komen. Wég rustmoment
  Jubileum moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 12:41:31 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71815738
Ik herken het helemaal TF

gosh het gaat niet meer goedkomen vandaag met mijn humeur vrees ik. Man is zeer verkouden *zuchtkreunsteun* en heeft net de halve woonkamer op zijn kop gezet om zijn loeigrote boxen weer neer te zetten.
Kids zijn narrig vanwege de regen en en en

ik moet gewoon stoppen met zeuren

*strooit wat zonneschijn in het rond*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71815753
Ik ben lekker alleen thuis vanmiddag
  Jubileum moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 12:43:17 #54
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71815787
Bij KP gaat wonen

Eva ♥ en Iris ♥
pi_71815812
Het is groen en zit op alle muren, de bank en de gehele vloer
pi_71815818
Lois, ik vind dat jij best wel even mag zeuren hoor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71815833
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef MamsX het volgende:
spinazie??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:45:05 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71815843
Even klein vraagje om te kijken of ik nou gestoord aan het raken ben
ligt het aan mij of zijn alle smileys en andere 'plaatjes' wat blur/wazig en soms zelfs kleine randjes afgesneden?
De letters zijn allemaal scherp en zie ik ook scherp maar de rest niet. Ligt het aan mijn ogen?
Ben ik gek(ker dan anders)?
pi_71815851
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:43 schreef Lois het volgende:
Bij KP gaat wonen

Dat is gezellig en dan schijnt de zon !!
  Jubileum moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 12:45:27 #60
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71815859
quote:
gras?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71815883
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef Vicky het volgende:

[..]

spinazie??
Nee snot ach het is in iedergeval los aan het komen!
Maar echt het ziet er zo vies uit en het zit overal.
pi_71815888
quote:
Andrijvie of een spruitlaat
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:46:51 #63
3142 m@x
pi_71815906
quote:
Snot?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:47:22 #64
3142 m@x
pi_71815933
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:46 schreef m@x het volgende:

[..]

Snot?
Spuit elf
pi_71815949
Ja dochterlief heeft een oorontsteking en het verlaat nu dus haar lichaam via haar neus
Het is in iedergeval erg vies
pi_71815950
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef Asyniur het volgende:
ligt het aan mij of zijn alle smileys en andere 'plaatjes' wat blur/wazig en soms zelfs kleine randjes afgesneden?
De letters zijn allemaal scherp en zie ik ook scherp maar de rest niet. Ligt het aan mijn ogen?
dat ligt echt aan jou.. ik heb er geen last van!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71815991
Heuj, ik ben niet raar

Vicky: komen die dromen van Amber van alle veranderingen bij jullie of had ze dat altijd al? Wel lastig zeg!
pi_71816003
Hallmark heeft goede service!
Ik heb online een fotokaart gemakt voor ons trouwen en de tekst stond heel erg raar. Had een mailtje gestuurd maar kreeg geen antwoord. Net gebeld en ze ging uitzoeken waarom de tekst raar staat en ik heb een kortingscode gehad zodat ik gratis de kaart opnieuw kan maken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71816030
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:49 schreef freecell het volgende:
Heuj, ik ben niet raar

Vicky: komen die dromen van Amber van alle veranderingen bij jullie of had ze dat altijd al? Wel lastig zeg!
ik denk door de veranderingen... alhans... ja, denk het wel.
Ze droomt heel veel over spinnen.
Vanancht heeft ze bij mijn ouders geslapen en daar lag ze ook te piepen en ja/nee te roepen in haar slaap.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71816050
Asy ik heb er geen last van hier

Lois ahw kun je jezelf anders nie even opsluiten in de badkamer met een maskertje en een stukje taart ofzo? je eigen mini-spa treatment
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 12:51:55 #71
141844 Macka66
pi_71816064
quote:
Even gek als ik iig
(Zelfs de contactlenzenadvertentie die nu naast mijn reactievenster staat is wazig. Terwijl ze nog zo roepen dat ze scherp geprijsd zijn )
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
pi_71816095
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:47 schreef MamsX het volgende:
Ja dochterlief heeft een oorontsteking en het verlaat nu dus haar lichaam via haar neus
Sneu!
En goor, haha
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:52:42 #73
3142 m@x
pi_71816096
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:47 schreef MamsX het volgende:
Misschien is het dan geen snot, maar pus. Nog veel viezer

Mijn huis zit straks onder het puddingpoeder, cakemeel, deeg, glazuur en allerlei strooisels. We gaan samen klooien in de keuken. Dag dieet
pi_71816133
lekker toch M@x
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:55:03 #75
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71816165
mijn koelkast is helemaal bling-bling

Asy, hier ook geen last van de plaatjes hoor.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:55:11 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71816171
Huuh! *griebelt en siddert bij het idee van buurmeisjes die elke dag op de koffie willen komen* .

Daarom vind ik Fok! zo perfect he...je kan er vrienden maken die het begrijpen als je niks terug"zegt" ook al lees je wel wat zij te melden hebben. Gewoon, omdat we allemaal weird zijn hier .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:55:14 #77
3142 m@x
pi_71816172
Veels te lekker maar niet helemaal de bedoeling. Ik heb me gisteravond ook al aan een rol stophoest vergrepen. Slecht! Slecht! Slecht!
pi_71816338
Asyniur, ja ik zie ze ook gewoon scherp.. Je wordt denk ik echt gek ja.. Blame de hormonen maar joh, dat helpt

MamsX, succes met opruimen zeg!

Hier schijnt nog steeds de zon!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:01:53 #79
3142 m@x
pi_71816390
Wij hebben in het verleden ooit buren gehad die ook zo graag vriendjes wilden zijn. Dan stond de buurman om 8 uur 's avonds opeens voor de deur met de Kolonisten van Catan in zijn handen. "Hebben jullie zin om een spelletje te doen?" En dan met een lachje wat nog het meest te vergelijken is met een hijgend en hinnikkend paard.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:03:53 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71816456
Misschien wilde ie stiekem ponyplay doen M@x.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71816457
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:01 schreef m@x het volgende:
Wij hebben in het verleden ooit buren gehad die ook zo graag vriendjes wilden zijn. Dan stond de buurman om 8 uur 's avonds opeens voor de deur met de Kolonisten van Catan in zijn handen. "Hebben jullie zin om een spelletje te doen?" En dan met een lachje wat nog het meest te vergelijken is met een hijgend en hinnikkend paard.
Oh, dat is die man die nu naast ons woont...
Hardloper.
IG @webkim
pi_71816494
M@x hahahahha dat lachje omg hahaha

mja buren met een bord voor hun kop pfff
bij mijn ouders stond de buurman twee keer ineens in de keuken, was ie via de achtertuin en de achterdeur gewoon zelf naar binnen gelopen. Mn ouders woonden daar net en mn moeder had nooit iets laten blijken van dat ze daar op zat te wachten ofzo Kwam ie melden dat die en die van de overkant een nieuwe auto hadden en waar ze het toch van deden knurft...
gelukkig is mijn moeder erg subtiel en is het na die twee keer niet meer gebeurd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71816495
Och Max, zoveel is een rol ook weer niet
Ik bied net op leuke, goedkope (2,- ) en nieuw want te klein gekochte schoentjes op MP, krijg meteen een mailtje terug, woont ze echt letterlijk om de hoek
Die ga ik zo dus even halen

En YAY voor de koelkast van CARA Doe je dat ook bij anderen?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:06:54 #84
3142 m@x
pi_71816567
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:03 schreef Vivi het volgende:
Misschien wilde ie stiekem ponyplay doen M@x.
Ieuw, dat vind ik echt een heel gruwelijk idee
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:09:59 #85
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71816677
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:04 schreef freecell het volgende:
En YAY voor de koelkast van CARA Doe je dat ook bij anderen?
Ja hoor, kom hem maar brengen

Stom he, ik ben er echt blij mee. Kan mijn man vrijdag niet meer mopperen dat de boodschappen niet passen. Verder is ie heel lief hoor, hij had gewoon gelijk. Ik had drie aangebroken (en inmiddels beschimmelde ) potjes tacosaus staan enzo. Het was echt nodig.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71816714
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:09 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Ja hoor, kom hem maar brengen

Stom he, ik ben er echt blij mee. Kan mijn man vrijdag niet meer mopperen dat de boodschappen niet passen. Verder is ie heel lief hoor, hij had gewoon gelijk. Ik had drie aangebroken (en inmiddels beschimmelde ) potjes tacosaus staan enzo. Het was echt nodig.
whaha ik zie het voor me.. koelkast op je rug binden en op weg naar ca.ra
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:12:00 #87
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71816737
Oeh mijn buurvrouw is aan het stofzuigen met Michael Jackson heel hard aan en ze zingt ook nog mee. Vals
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:12:59 #88
3142 m@x
pi_71816767
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:12 schreef Ca.ra het volgende:
Oeh mijn buurvrouw is aan het stofzuigen met Michael Jackson heel hard aan en ze zingt ook nog mee. Vals
Dat doet mijn moeder altijd op 'Miss you' van de Stones. "Oeh, oeh, oeh, oeh, oeh,oeh"
pi_71816891
iiiiiih ik kreeg net mn vingervelletje tussen de sluiting van de wipper..maar ik mocht niet gillen omdat de baby eindelijk sliep..kreeg de sluiting ook nog eens niet los Dus toen volgde er een heel panisch dansje en heb ik nu een enorme bloedblaar

straks krijg ik mijn retro kinderstoel en naaimachine
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:17:47 #90
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71816902
Nouja we hebben in ieder geval simultaan poetseritis.

Ik ga dapper zijn en zo even naar de winkel lopen. Wel 4 minuten verderop! Een hele wereldreis voor mij zo in mijn eentje. Even kroppie sla halen voor vanaaf. En tijdelijk verlost van 'beat it'
pi_71816973
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:11 schreef Vicky het volgende:

[..]

whaha ik zie het voor me.. koelkast op je rug binden en op weg naar ca.ra
Ik dacht dus net : hmmm, dan maak ik hem nog liever zelf schoon

En auwe kleurdoos
pi_71817033
Oeh pijnlijk Kleurdoos!

En wel foto's van je nieuwe aanwinsten posten he!
pi_71817267
Ai, kleurdoos...pijnlijk !

Ik had gister zo'n onwijs kitsch vogeltje op een boomstronk gekocht voor de meiden. Als je voorbij de sensor loopt gaat de vogel aan....lelijk, maar 2 kleine dames errug blij !

Maar rond een uur of 03.00 (er huilde er 1) schrokken we ons allemaal kapot...
Nummer 2 natuurlijk ook wakker....Maar die zei " Mama! sssst, P en F slaapuh ! "
pi_71817357
kleurdoos auw!

ik zit te twijfelen, wel of niet met de auto even naar het durp hier. Ik ben lichtelijk een gevaar op de weg momenteel maar t is maar n klein stukje en ik moet echt nog wat dingen doen en halen bij winkels enzo, maar dr moet ook iemand thuisblijven voor de wasdroger-levermensen dus mn lief kan me niet taxi-en... whut to do...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 13:33:26 #95
7074 moussy
kuttekop
pi_71817361
Cas krijgt vanavond ook een vogel, maar die schijnt ook nog te bewegen of zo Het ding moet helemaal uit Turkije vandaan komen, maar volgens mij heb ik ze ook bij de action zien staan
pi_71817425
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef moussy het volgende:
Cas krijgt vanavond ook een vogel, maar die schijnt ook nog te bewegen of zo Het ding moet helemaal uit Turkije vandaan komen, maar volgens mij heb ik ze ook bij de action zien staan
Die van ons beweegt niet, bij een woonwinkel gekocht voor 2,50 euro. Mijn ouders hadden het ook over de action.
pi_71817439
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ai, kleurdoos...pijnlijk !

Ik had gister zo'n onwijs kitsch vogeltje op een boomstronk gekocht voor de meiden. Als je voorbij de sensor loopt gaat de vogel aan....lelijk, maar 2 kleine dames errug blij !

Maar rond een uur of 03.00 (er huilde er 1) schrokken we ons allemaal kapot...
Nummer 2 natuurlijk ook wakker....Maar die zei " Mama! sssst, P en F slaapuh ! "

wij hebben daar een kikker van..kan kindjes echt uren bezig houden..vooral als ze niet weten waar het geluid vandaan komt
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:40:28 #98
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71817568
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef huuphuup het volgende:
kleurdoos auw!

ik zit te twijfelen, wel of niet met de auto even naar het durp hier. Ik ben lichtelijk een gevaar op de weg momenteel maar t is maar n klein stukje en ik moet echt nog wat dingen doen en halen bij winkels enzo, maar dr moet ook iemand thuisblijven voor de wasdroger-levermensen dus mn lief kan me niet taxi-en... whut to do...
Moet ik je taxi-chauffeuren?
Ik moet toch nog naar de markt en heb geen zin om naar N. te gaan dus wilde ff naar W.
pi_71817674
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Moet ik je taxi-chauffeuren?
Ik moet toch nog naar de markt en heb geen zin om naar N. te gaan dus wilde ff naar W.
oooh als je toch gaat

kun je meehelpen uitzoeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:46:45 #100
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71817759
jaaaa
M`n guppie moet nog wel uit bed en een boterham eten, dus ik denk over een uurtje bij jou? Is dat goed?
pi_71817785
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
jaaaa
M`n guppie moet nog wel uit bed en een boterham eten, dus ik denk over een uurtje bij jou? Is dat goed?
sure

boterham! goed idee!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:51:07 #102
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71817897
Dan zien we je straks!
pi_71818179
Salmiakknots
pi_71818215
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:00 schreef freecell het volgende:
Salmiakknots
Nougatinekoekjes
pi_71818338
hmm ik heb geen vreet meer hier
misschien maar beter ook... gister stond hier nog een pak fruitkicks voor in de ziekenhuistas. Stond ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:08:21 #106
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71818371
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:02 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Nougatinekoekjes
Vrieslollies!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 augustus 2009 @ 14:10:33 #107
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71818429
Ik heb digestivekoekjes. Goed idee, even erbij halen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:35:33 #108
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71819177
Huuo ik kom er nu aan!
pi_71819379
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huuo ik kom er nu aan!
jeuh! ik ga mn voeten in mn slippers persen! tot straks

ooh rewimo die digestive koekjes zijn lekker! geniet ervan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 augustus 2009 @ 14:42:25 #110
13151 crew  Rewimo
pi_71819381
Stout, hoe gaat het met je dieet? Ik heb een chocoladefontein gekocht in het kader van de asielactie en ik ben van plan die met Christans verjaardag te gebruiken. Je bent gewaarschuwd!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_71819461
Over chocolade gesproken...

Heb tijdens de vakantie een chocowrap toestand gehad en daarna ben ik 60 minuten gemasseerd met boter. Echt heerlijk.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:49:15 #112
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71819566
Jeeeeetje ik moet toch echt de SC's weer eens bijhouden, en überhaupt meer topics volgen, want ik mis echt steeds alles...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_71819592
jummie.. net broodje kebab op

Mijnkleine pruttel ligt te spelen in de box en ze ligt hele lieve geluidjes te maken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:51:03 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71819614
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:51 schreef Macka66 het volgende:
Even gek als ik iig
(Zelfs de contactlenzenadvertentie die nu naast mijn reactievenster staat is wazig. Terwijl ze nog zo roepen dat ze scherp geprijsd zijn )
Yay! Ik heb mooi wel een mede-gek
naar de rest he Macka!
maar ondertussen word ik er misselijker van dan ik al was
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:55 schreef Ca.ra het volgende:
mijn koelkast is helemaal bling-bling
Koelkast hier kan ook wel een poetsbeurtje gebruiken
mag je meteen een courgette en komkommer meenemen voordat ik vergifteging van een deze dingen oploop
pi_71819626
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:42 schreef Rewimo het volgende:
Stout, hoe gaat het met je dieet? Ik heb een chocoladefontein gekocht in het kader van de asielactie en ik ben van plan die met Christans verjaardag te gebruiken. Je bent gewaarschuwd!
Mag ik bij jou wonen ?
pi_71819685
goede middag!

tex in kan het ook niet volgen hoor
pi_71820051
Hallo! Ik ben er ook weer!
(lekker gelunched in Schagen!)
quote:
Ik heb het ook altijd als ik op de laptop van manlief ga internetten (fokken dus) maar niet op de gewone pc en niet op m'n mini-laptop. m'n man zegt dat het door de internetinstellingen ofzo komt...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:10:58 #118
190853 RockabeIIa
pi_71820150
ik ben echt dom! De koelkast is weer es propvol omdat ik effe boodsjappe ging doen. Sommige supermarkten zouden verboden moeten worden! Ik moest 2 extra tassen bij kopen. En dat gaat dan mee op de fiets...

*trots is*
  Jubileum moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 15:13:34 #119
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71820204
Asy ligt het misschien aan je teken- en zoomgrootte? Ik zou daar eens naar kijken bij je instellingen.

Rocka doe normaal zeg, gedraag je eens zwanger
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71820230
ik zie je al waggelen/fietsen... goed van je zeg!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:20:18 #121
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71820410
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:51 schreef Asyniur het volgende:
Koelkast hier kan ook wel een poetsbeurtje gebruiken
mag je meteen een courgette en komkommer meenemen voordat ik vergifteging van een deze dingen oploop
Phah, tegen jou zeg ik niet breng maar mee, jij woont veels te eng dichtbij, hihihi

En waarom courgette-vergiftig-jij? groentetuin?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:21:19 #122
190853 RockabeIIa
pi_71820438
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:14 schreef mijsje het volgende:
ik zie je al waggelen/fietsen... goed van je zeg!
ik voel me nu heel vrouwelijk
Veel teveel meeslepen naar huis haha! Morgen eten we heerlijk bloemkool! Met mini-schnitzeltjes. Maak ik de mannen hier blij mee, denk ik
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:21:48 #123
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71820449
Goeiemiddag!
Ik heb het briljante plan opgevat om voor de bruiloft van mijn zwager een goedkope jurk aan te schaffen (check) en daar dan dure schoenen onder te kopen van Camper. dus ik ga maar eens op wat sites snuffelen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:32:35 #124
190853 RockabeIIa
pi_71820772
buuf, vraag Kim es Die is hartstikke goed met combi's maken heb ik gehoord!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:40:01 #125
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71821001
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:32 schreef RockabeIIa het volgende:
oeh, goed idee, want ik zoek ook nog een jasje voor drover zeg maar.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 augustus 2009 @ 15:46:33 #126
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71821192
quote:
ff control indrukken en scrollen met t scrollwieltje van je muis, tot de lettergrootte en de plaatjes weer op originele grote is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71821272
Ik heb net wat leuks besteld voor Tess

speelde ze in het zh ook steeds mee

Dit topic staat in KLB: Zwangerschap en geboorte deel 541 waar maken ze zich druk om zeg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71821398
Oh, die is leuk Vicky!

Mag ik hier ook even pronken?

Lotte!
Noah!
pi_71821418
oh wat mooi Linda!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71821421
Hallo

Ziet er tof uit Vicky!!
pi_71821433
Linda, das echt cute!!
pi_71821446
Morgen inverven

Vicky, hoe is het nu, nu Tess thuis is?
Lotte!
Noah!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 augustus 2009 @ 16:01:16 #133
13151 crew  Rewimo
pi_71821604
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Mag ik bij jou wonen ?
Moet ik effe in de groep gooien hier. Komt mini-jij mee? Dan heb je meer kans op een ja
pi_71821624
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:48 schreef Vicky het volgende:
Ik heb net wat leuks besteld voor Tess

[ afbeelding ]
speelde ze in het zh ook steeds mee

Dit topic staat in KLB: Zwangerschap en geboorte deel 541 waar maken ze zich druk om zeg..
hahahaha, naja, zolang ze daar gaan klagen en zo, dan doen ze dat hier niet...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 augustus 2009 @ 16:03:19 #135
13151 crew  Rewimo
pi_71821676
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:53 schreef Linda2205 het volgende:

[ afbeelding ]

Tof! Wanneer kwam je ook alweer hier in de buurt wonen?
pi_71821738
Volgend jaar zomer, hoezo, wil je me inhuren?
Lotte!
Noah!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 augustus 2009 @ 16:05:33 #137
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71821740
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:53 schreef Linda2205 het volgende:
Oh, die is leuk Vicky!

[ afbeelding ]
knap gedaan!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71821768
-edit, oud nieuws-
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 augustus 2009 @ 16:07:32 #139
13151 crew  Rewimo
pi_71821789
Die had ik al gepost

Maar dan onder een spoiler, vanwege de tere zieltjes hier
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 augustus 2009 @ 16:07:53 #140
13151 crew  Rewimo
pi_71821799
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:05 schreef Linda2205 het volgende:
Volgend jaar zomer, hoezo, wil je me inhuren?
Jij hebt ook alles door hč...
pi_71821823
Leuk Vicky, daar zal Tess blij mee zijn.We hebben hier ook zoiets en dat valt steeds beter in de smaak!

Dat wordt mooi Linda!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71821837
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:55 schreef Linda2205 het volgende:
Morgen inverven

Vicky, hoe is het nu, nu Tess thuis is?
ze slaapt in d'r eigen bed!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71821841
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jij hebt ook alles door hč...
Ik weet niet of Christan zo gelukkig is met een Pip op z'n raam
Lotte!
Noah!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 augustus 2009 @ 16:10:01 #144
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71821855
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:09 schreef Vicky het volgende:

[..]

wat goed! en hoe is ze verder?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71821863
oh nee.. ze is wakker hoor ik nt
maar ze ligt lekker rustig...

ze lag daarstraks lekker te kletsen in de box
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71821866
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:09 schreef Vicky het volgende:

[..]

Fijn! En is er al gehuild?

Dat klinkt wel erg hoopvol..maar ik hoop natuurlijk op een grote nee
Lotte!
Noah!
pi_71821887
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:10 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Fijn! En is er al gehuild?

Dat klinkt wel erg hoopvol..maar ik hoop natuurlijk op een grote nee
alleen van de honger en toen ze moe werd...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 augustus 2009 @ 16:11:30 #148
13151 crew  Rewimo
pi_71821891
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:09 schreef Linda2205 het volgende:
Ik weet niet of Christan zo gelukkig is met een Pip op z'n raam
Doe je ook Pokémon?
pi_71821922
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Doe je ook Pokémon?
Als je voor een plaatje zorgt Ik heb deze ook op 6 A4tjes afgedrukt en op het raam aan de buitenkant geplakt
Lotte!
Noah!
pi_71821945
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:11 schreef Vicky het volgende:

[..]

alleen van de honger en toen ze moe werd...
Zoals iedere baby Klinkt goed Vicky! Voelt het ook beter zo?
Lotte!
Noah!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:14:16 #151
190853 RockabeIIa
pi_71821976
hey wat een goeie berichten van jou, Vickers!
pi_71822001
Helaas.. ze slaapt niet... ze ligt te morrelen.. Zolang ze niet hard huilt vind ik het goed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71822110
Ook al ligt ze te morrelen, het klinkt toch als goed nieuws!
Hopelijk is de cirkel bij haar doorbroken, dat ze een gezonde en gelukkige baby kan zijn.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:20:05 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71822145
Fijn, Vicky, je jongste weer lekker thuis.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71822281
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:42 schreef Rewimo het volgende:
zegt genoeg hé... (ik snoep in elk geval minder...)
pi_71822349
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Doe je ook Pokémon?
Is niet zo moeilijk hoor, ik heb het ook gedaan op jongstes raam ooit, gewoon over genomen van een tekening waar ik ruitjes op getekend had.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:28:27 #157
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71822369
meh ik voel me kl*te, vriendinnetje belde net op der vriend heeft der gemept.. kind overstuur etc. ze is verdomme5.5 maand zwanger.. ze moet der telefooni inleveren etc. mag der vriendinnen neit meer zien.. heb der gezegd als de sodemieter weg te gaan, dat ze hierheen komt we hulp zoeken etc. maar ze denkt hij doet het niet meer.. en ik snap haar ook ergens wel.. maar t doet zo zeer.. ik wil haar zo graag helpen, maar tegelijkertijd zit ik ook weer met mijn eigen herinneringen gedver
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:30:24 #158
190853 RockabeIIa
pi_71822427
Omg... ik trek zulke berichten niet hoor. Als ze dan toch geen hulp wil waarom belt ze dan? Kun je haar niet op gaan halen?
pi_71822448
Ik ben zo blij dat ik een fiets heb met redelijk grote fietstassen
Kan je tenminste normaal 3 pakken luiers vervoeren..
Mensen die ook de kortingsbonnen van lekker leven hebben
let op die van de luiers zijn geldig tot de 16e!!!
pi_71822452
Oh bah evenstar! Weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen. Sterkte, zowel voor jou als voor je vriendin
Lotte!
Noah!
pi_71822524
Oooh wat naar.. heel vele sterkte evenstar. Ook voor jou is het heel erg naar.
Wat zul jij je machteloos voelen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:33:48 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71822537
omdat ze denk ik ergens wel hulp wilt, maar ze doodsbang is.. ik ben bezig met verschillende instanties te bellen etc. zelf er heen gaan durf ik niet, ik moet ook op mezelf passen, maar vooral ook arwen. Dus liever met behulp van instanties etc.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:35:12 #163
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71822581
Oh rot, evenstar. Dat lijkt me een heel machteloos gevoel geven. En ik zou ook heel boos zijn op die kerel.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71822677
idd evenstar via de instanties! Dat je je iig beschikbaar stelt is al een "uitweg"voor haar. Niet zelf gaan.
Denk aan je
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:40:32 #165
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71822713
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:39 schreef Anitra het volgende:
idd evenstar via de instanties! Dat je je iig beschikbaar stelt is al een "uitweg"voor haar. Niet zelf gaan.
Denk aan je
ik bel je later even oke voor je grote stoere vent alweer 5 jaar nu even tot mezelf komen.
Even proberen mijn eigen demoontjes weg te jagen..
pi_71822724
He getver Evenstar. Wat verdrietig. En naar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 augustus 2009 @ 16:41:49 #167
13151 crew  Rewimo
pi_71822744
O evenstar wat naar! Je kunt haar pas echt helpen als ze daar zelf aan toe is. Ik hoop dat dat snel is...

En zulke kerels, bah!
pi_71822807
Wat naar Evenstar!
pi_71822827
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:40 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik bel je later even oke voor je grote stoere vent alweer 5 jaar nu even tot mezelf komen.
Even proberen mijn eigen demoontjes weg te jagen..
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:51:08 #170
190853 RockabeIIa
pi_71822991
evenstar zie PM
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:56:11 #171
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71823106
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:32 schreef RockabeIIa het volgende:
.

Ik heb toevallig schoenen van dat merk (verrassend) als je maat 40 hebt mag je ze lenen, hoef je ze ook niet te kopen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_71823220
Evenstar, sterkte ! Heel naar deze situatie...ik hoop dat je dr daar weg kunt krijgen en vooral dat ze niet meer teurg gaat.

Zo... etenstijd... ik ben inspiratieloos en moe van het geklets met een vriendin..heel gezellig
Denk dat dr hier maar pannekoeken komen en voor ons later Chinees
pi_71823337
hai
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_71823367
pinq

Ik heb zin in patatjes, maar X slaapt en dus kan ik ze niet halen!!
pi_71823383
laten bezorgen door je pizzameneer?
pi_71823392
hahahahaha ik had laatst pizza gehaald was het me toch een creep
En ik zat al te jompelen voor de deur
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 augustus 2009 @ 17:10:50 #177
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71823484
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:07 schreef MamsX het volgende:
krijg spontaan zin in bitterballen van t zwembad hier
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71823494
een ander? of dezelfde en je zag ineens het licht?
bummer is dat he. dat had ik toen in de tijd van mn postbode ook. dan gaat de bel;*yay!* is t zon ouwe vent "Hallooooo "
pi_71823541
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

krijg spontaan zin in bitterballen van t zwembad hier
Hahahahaha

Nee pinq het was een ander hahaha
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 17:13:12 #180
7074 moussy
kuttekop
pi_71823550
ik ga pannekoeken bakken, hek zin an!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:22:15 #181
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71823762
Ik moet vaker shoppen met huup, dat is heilzaam Ineens zijn m`n klachten over!
Steentje is zeker *plop* doorgeschoten
pi_71823797
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:23:38 #183
14746 k_i_m
pi_71823804
.
In my life
Why do I smile
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:24:10 #184
14746 k_i_m
pi_71823820
Ik zit in banensplit, ik weet het zeker .
In my life
Why do I smile
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:26:26 #185
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71823884
why?
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 17:28:51 #186
7074 moussy
kuttekop
pi_71823958
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit in banensplit, ik weet het zeker .
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:29:26 #187
14746 k_i_m
pi_71823971
Krijg ik een heel mailtje terug op mijn sjagerijnige mail van vanochtend, wat ze precies voor me gaan doen (debielenbegeleiding voor kansloze hangjongeren) met daaronder afsluitend ik zie je over twee weken, terwijl ze me een paar dagen geleden een afspraakbevestiging voor aankomende vrijdag heeft gestuurd .

Ik krijg een rolberoerte van dat mens, ik ga morgen het UWV bellen, hier doe ik niet meer aan mee .
In my life
Why do I smile
pi_71823994
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
is je steentje doorgeschoten? mijn buik doet zeer

Ik heb Willow-foto's in mn mail omg wat een poppetje zeg ik smelt echt wat is ze mooi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:31:41 #189
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71824038
Je hebt teveel appelrozijnenbollen gegeten zeker
Ohhh ik wil ook Willow-foto`s
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:32:01 #190
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71824048
k_i_m wat een raar mens joh Die is ook blij dat ze gek is
pi_71824222
tjeetje, wat een K toestand, Evenstar...enig idee wat je kan doen ?
pi_71824238
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:13 schreef moussy het volgende:
ik ga pannekoeken bakken, hek zin an!
Ze bunne hier al op
pi_71824543
ik kijk bert en ernie

en het is zo lollig
pi_71824587
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:07 schreef MamsX het volgende:
*proest*

Ik zie je al staan jompelen en dan
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:17:30 #195
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_71825302
TT is achterhaald!!

k_i_m, heb je geen enorme behoefte om verhaal te halen? Haar de tegenstrijdigheden onder de neus te duwen en niet rusten totdat ze inziet en toegeeft dat ze zat te blunderen?
Ik kan zo slecht tegen dat soort dingen. Zoveel prutsers her en der.
... ♥ ik mis je ♥
pi_71825489
Nou het was helemaal niet grappig hoor

Ik ben wezen hamsteren

De active fit en de huggies doekjes had ik al..
Dat krijg je als je kortingsbonnen hebt die aflopen
pi_71825583
hihi bij jou mag nu dit bord aan de deur

woensdag 12 augustus 2009 @ 18:30:22 #198
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71825620
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:56 schreef k_i_m het volgende:

[..]

.

Ik heb toevallig schoenen van dat merk (verrassend) als je maat 40 hebt mag je ze lenen, hoef je ze ook niet te kopen .
Ik wil m'n eigese hebben maar bedankt voor het aanbod
pi_71825659
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:28 schreef Stout het volgende:
hihi bij jou mag nu dit bord aan de deur

[ afbeelding ]
Hahahaha
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:33:53 #200
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71825722
En wat een héérlijke begeleiding naar een nieuwe baan heb je. Dat geeft de burger moed. ik geloof dat ik als Phluphy zou doen
En ik was net zo ver dat ik ook maar naar een reintegratiedinges wilde gaan. Nou, ik laat het wel ff.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:57:23 #201
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71826270
Wat betreft mijn smileys: ik heb niks aan de instellingen veranderd
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:20 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Phah, tegen jou zeg ik niet breng maar mee, jij woont veels te eng dichtbij, hihihi

En waarom courgette-vergiftig-jij? groentetuin?
Nouhou, wat flauw!

Ja, mijn schoonouders denken dat je met een 2-persoonshuishouden elke 2 dagen weer 2 courgettes en 2 komkommers kan gebruiken
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 augustus 2009 @ 18:59:01 #202
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71826317
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef Asyniur het volgende:
Wat betreft mijn smileys: ik heb niks aan de instellingen veranderd
[..]

Nouhou, wat flauw!

Ja, mijn schoonouders denken dat je met een 2-persoonshuishouden elke 2 dagen weer 2 courgettes en 2 komkommers kan gebruiken
heb je al control +scrollen geprobeerd?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71826320
Oh morgenavond gaan we naar Ice Age 3, in 3-d bij Pathe Arena

Kheb er nu al zin in!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:59:14 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71826321
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:46 schreef Ynske het volgende:

[..]

ff control indrukken en scrollen met t scrollwieltje van je muis, tot de lettergrootte en de plaatjes weer op originele grote is
Ik heb nie scrollwieltje op de laptop en volgens mij zijn de letters nog steeds hetzelfde van grootte
pi_71826354
en met Ctrl indrukken het muiswieltje draaien helpt echt niks? spuit 11 ik ben ook steeds te laat met typen...
Vandaag weer voor het eerst sinds m'n miskraam bloed wezen geven (bloeddonor)! het mocht steeds niet, en nu eigenlijk ook niet (eigenlijk iets te kort na de kijkoperatie, maar dat scheelde maar een paar dagen...) maar goed, ik heb nu 34 keer op de teller staan! (dat je met jezelf laten prikken zo blij kunt zijn he...)
en nu voel ik me brakkig en heb ik spijt dat ik voor vanavond een afspraak heb om te sporten met een vriendin... naja, dan ga ik maar eens op de loopband de hele tijd dat zij aan de apparaten zit...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:03:59 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71826427
Ik heb wel ontdekt dat ik ook kan scrollen met de mousepad (en dus ook met control ingedrukt)
maar het helpt niet, de plaatjes blijven blur... (en afgekapt). Ik zal zo eens een screenshotje doen...
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 19:05:43 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_71826461
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:03 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb wel ontdekt dat ik ook kan scrollen met de mousepad (en dus ook met control ingedrukt)
maar het helpt niet, de plaatjes blijven blur... (en afgekapt). Ik zal zo eens een screenshotje doen...

topic er over openen misschien?
pi_71826518
ik weet hoe het eruitziet, Asy... ( <-- zo toch? ) maar het kijkt wel irritant inderdaad! daarom ga ik niet meer zo vaak op de laptop van manlief, maar kruip ik achter de pc of m'n minilaptop...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:09:40 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71826565
Screenshot: kun je ook meteen zien dat van sommige smileys een stukje 'afgesneden' is

Vergeet ik het bijna te vertellen: eind deze week of begin volgende week krijg ik de proefdruk binnen van ons trouwkaartje!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 augustus 2009 @ 19:12:10 #210
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71826625
vreemd zo zien ze er uit als ik mn tekst vergroot heb met t scrollwieltje, en control - werkt dat ook niet?

k ben zo benieuwd naar t kaartje
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71826641
oeh, spannend Asy! ik vond het zo spannend om onze trouwkaarten te gaan versturen... dat was zoo speciaal...
pi_71826676
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:59 schreef Orea het volgende:
Oh morgenavond gaan we naar Ice Age 3, in 3-d bij Pathe Arena

Kheb er nu al zin in!
leuk!
ik moest er erg om lachen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:15:55 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71826717
Linda wat moooooi!
En Vicky, wat een goed nieuws!
evenstar, das mooi shit! Goed dat je (ook) aan jezelf denkt. En zo te lezen kan ze inderdaad wel wat hulp gebruiken (met 5,5 maand zwangerschap) geslagen worden, telefoon inleveren en geen contact met vriendinnen Succes!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:17:48 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71826769
Ik ben ook benieuwd naar hoe het kaartje er dus in het echt gaat uitzien!
De ontwerpster heeft altijd een andere kleur gebruikt en straks gaat het dus in de 'goede' kleur en dan ook al echt als kaartje

Wij sturen de kaarten trouwens achteraf, met een mooie Ynske foto erbij
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:20:01 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71826823
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:12 schreef Ynske het volgende:
vreemd zo zien ze er uit als ik mn tekst vergroot heb met t scrollwieltje, en control - werkt dat ook niet?
Jaa, * Asyniur kust Ynske Die laatste optie werkte wel!

Macka macka macka, yns heeft de oplossing voor onze gekte!!
pi_71826869
hey, waar is mijn kus? ik gaf je ook die optie?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:23:50 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_71826934
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Omg... ik trek zulke berichten niet hoor. Als ze dan toch geen hulp wil waarom belt ze dan? Kun je haar niet op gaan halen?
het is een vreemde vorm van afhankelijkheid, moeilijk uit te leggen, moet je mee gemaakt hebben.
het is wel goed dat ze belt, het is een eerste stap... alleen kan het heel lang duren en niemand heeft er echt invloed op, tenzij je echt heel close bent.
en ja, ik heb het mee gemaakt en ik had lois
stormy waters...
sailin'
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:27:15 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71827040
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:21 schreef mijsje het volgende:
hey, waar is mijn kus? ik gaf je ook die optie?

Ja? Daar heb ik dan overheen gelezen. Dan jij ook een
Heb je al vergelijkend onderzoek gedaan naar broodjeszaken in Den Bosch?
pi_71827133
ben vlieft!

dat nog niet... ik ben na vorige week vrijdag niet meer in Den Bosch geweest. Ik weet dat er een Subway zit op het station zelf, daar loop je langs als je de trein uitgekomen bent en naar boven loopt. maar of er nog meer zitten in de stad... geen idee... ik vind de broodjes van de V&D altijd lekker, ik vond de broodjes van D'n Peer ook errug lekker, maar die is opeens weg, en daarvoor in de plaats een vreemd Frans tentje... verder weet ik het nog niet zo goed wat broodjeszaken betreft...

ow, al half 8, ik moet rennen, ik moet naar de sportschool... doeg weer!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:39:34 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71827392
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:31 schreef mijsje het volgende:
ben vlieft!

dat nog niet... ik ben na vorige week vrijdag niet meer in Den Bosch geweest. Ik weet dat er een Subway zit op het station zelf, daar loop je langs als je de trein uitgekomen bent en naar boven loopt. maar of er nog meer zitten in de stad... geen idee... ik vind de broodjes van de V&D altijd lekker, ik vond de broodjes van D'n Peer ook errug lekker, maar die is opeens weg, en daarvoor in de plaats een vreemd Frans tentje... verder weet ik het nog niet zo goed wat broodjeszaken betreft...

ow, al half 8, ik moet rennen, ik moet naar de sportschool... doeg weer!
Komt wel goed met die broodjes!
Sport ze!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 augustus 2009 @ 19:40:39 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71827431
hier ook sporten, hebben zometeen een hockeywedstrijd
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71827482
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:40 schreef Ynske het volgende:
hier ook sporten, hebben zometeen een hockeywedstrijd
Waar hockey je ?
Een verlate zomeravondhockey wedstrijdje ?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:51:34 #223
14746 k_i_m
pi_71827747
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:33 schreef debuurvrouw het volgende:
En wat een héérlijke begeleiding naar een nieuwe baan heb je. Dat geeft de burger moed. ik geloof dat ik als Phluphy zou doen
En ik was net zo ver dat ik ook maar naar een reintegratiedinges wilde gaan. Nou, ik laat het wel ff.
Nou he? Ik ben er zelf ook weg van!

Ik ga morgen met mijn uwv begeleidster bellen (die me ook altijd vergeet en per ongeluk uitschrijft enzo dat ik hier geen behoefte aan heb. Ik heb ooit eens een keer 3 uur lang testen moeten doen voordat ze erachter kwamen dat ik mijn eigen werk gewoon het leukst vind . Die moet ik dus weer opnieuw doen .

Ik wil omgeschoold worden, maar dat willen ze niet betalen. Datzelfde geld kunnen ze wel aan dit soort idioterie uitgeven, dus misschien moeten we nog maar een keer een hartig woordje praten .
In my life
Why do I smile
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:00:30 #224
24188 Belana
kloon van belana
pi_71827997
het is wel heel erg Kim
stormy waters...
sailin'
pi_71828080
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:51 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nou he? Ik ben er zelf ook weg van!

Ik ga morgen met mijn uwv begeleidster bellen (die me ook altijd vergeet en per ongeluk uitschrijft enzo dat ik hier geen behoefte aan heb. Ik heb ooit eens een keer 3 uur lang testen moeten doen voordat ze erachter kwamen dat ik mijn eigen werk gewoon het leukst vind . Die moet ik dus weer opnieuw doen .

Ik wil omgeschoold worden, maar dat willen ze niet betalen. Datzelfde geld kunnen ze wel aan dit soort idioterie uitgeven, dus misschien moeten we nog maar een keer een hartig woordje praten .
klinkt alsof jij hun bezigheidstherapie bent
wat een irritant gedoe zeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 20:04:56 #226
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71828132
Het is om te huilen Kim
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71828250
Wie... kan mij vertellen welk liedje het moderne Nijntjespeeldoosje speelt?

Enne, broodjeszaken in Den Bosch, ik kom eigenlijk ook niet verder dan Subway. Waar de broodjes per 30 cm. ofzo gaan. *burp*
Hardloper.
IG @webkim
pi_71828599
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

leuk!
ik moest er erg om lachen

Dat eekhoorntje is zo
Ben heel erg benieuwd hoe ie in 3-D is!

k_i_m dat veranderd dus ook nooit daar.. Ze nemen ze erop aan, ik weet het zeker!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:25:09 #229
14746 k_i_m
pi_71828743
Ik weet het ook zeker . Ze drijven mensen gewoon tot waanzin, tot ze van pure ellende dan maar zeggen dat ze het geld in hun reet kunnen steken .
In my life
Why do I smile
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:26:24 #230
190853 RockabeIIa
pi_71828773
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:56 schreef k_i_m het volgende:

[..]

.

Ik probeer je een eigen bedrijf op te laten starten Snappie!?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:28:50 #231
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71828849
Jaaaaaa Kim 'ik vind het stom' de personal shopster
Ik ben voooooor
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:30:06 #232
14746 k_i_m
pi_71828902
Oja, HAHAHA Ik zie nog die verkoopmevrouw naar me kijken .
In my life
Why do I smile
pi_71828926
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet het ook zeker . Ze drijven mensen gewoon tot waanzin, tot ze van pure ellende dan maar zeggen dat ze het geld in hun reet kunnen steken .

Jij houdt langer vol dan dat
Denk dat jij ze nog zover kan krijgen dat ze hun eigen baan opzeggen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:31:32 #234
190853 RockabeIIa
pi_71828958
Kim, dat is toch een supergaaf idee van mij!
pi_71828990
Jeetje Kim, wat een gezanik toch iedere keer weer daar!

Ik heb de hele dag werkelijk nog geen klap gedaan, alleen maar een beetje achter de pc hangen.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:35:07 #236
14746 k_i_m
pi_71829082
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Orea het volgende:

[..]

Jij houdt langer vol dan dat
Denk dat jij ze nog zover kan krijgen dat ze hun eigen baan opzeggen
Mwah, tegenwoordig heb ik daar allemaal niet meer zo'n energie voor en zin in. En het bedrag wat ik nu krijg is niet hoog genoeg om mijn energie aan te verspillen .
In my life
Why do I smile
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:36:29 #237
14746 k_i_m
pi_71829122
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim, dat is toch een supergaaf idee van mij!
Jij hebt toch alleen maar supergave ideeën?
In my life
Why do I smile
pi_71829130
Het helpt waarschijnlijk ook niks, dus zonde van je energie ook nog eens
pi_71829168
een phluphsterbankje
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_71829172
Mijsje en Asyniur;
Enkele Bossche aanraders voor de lunch:
- het Vlaemsch genot achter de v&d
- het Verschil tegenover het postkantoor
- Da Silva Ducis op de parade, heeft een heerlijke club sandwich mét lekkere dikke Belgische frietjes
- Pollevie en Pink Lemon, achter de Perry sport erg leuk
- Dit in de snellestraat...

Enjoy!
pi_71829260
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Mwah, tegenwoordig heb ik daar allemaal niet meer zo'n energie voor en zin in. En het bedrag wat ik nu krijg is niet hoog genoeg om mijn energie aan te verspillen .
pi_71829289
good evening ladiesss
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 20:44:15 #243
141844 Macka66
pi_71829372
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Jaa, * Asyniur kust Ynske Die laatste optie werkte wel![/sub]

Macka macka macka, yns heeft de oplossing voor onze gekte!!
Voor de jouwe dan toch. Maar ze heeft me wel op het juiste spoor gezet Als ik in Firefox onder Beeld -> Zoomen voor herinitialiseren kies worden de smileys weer heel en rond
Nieuwe laptop, voor het eerst Vista en een touchpad waarop je Maja kan in- en uitzoomen met de vingers. Dat is wennen!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
pi_71829521
mwuahaha die TT voor phluph

ik ga es googelen op schoenen van Camper, ben nu nieuwsgierig want ik mag nieuwe schoenen van mezelf na de bevalling
hihi ik tikte eerst Camperschoenen maar dat klinkt toch net wat minder leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:49:31 #245
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_71829545
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:38 schreef easy-going het volgende:
een phluphsterbankje
haha, ik zie het pas nu jij het zegt!

Crea modjes hier.
... ♥ ik mis je ♥
pi_71829576
omg die schoenen zijn leuk

waar koop je die? 0.o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71829584
Hmz, ik weet ook niet wat Camper schoenen zijn, toch eens kijken.
pi_71829606
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:
omg die schoenen zijn leuk

waar koop je die? 0.o
niet in NL ben ik bang ik baal ook zo. maar dan zijn ze ook nog een 70,-
pi_71829672
oh, das ook niet leuk

vroeger ging ik altijd blind uit van mn eigen schoenmaat en dat ging prima, ik geloof dat ik nu voor de zekerheid toch maar eerst es wil passen; kijken of mn voeten wel echt helemaal uitgewrongen zijn straks
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71829821
Goedenavond
Wat een gedoe kim... lekker motiverend ook
Evenstar, wat heftig zeg
pi_71829829
Anders bestel je 2 maten huup?
pi_71829897
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:38 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje en Asyniur;
Enkele Bossche aanraders voor de lunch:
- het Vlaemsch genot achter de v&d
- het Verschil tegenover het postkantoor
- Da Silva Ducis op de parade, heeft een heerlijke club sandwich mét lekkere dikke Belgische frietjes
- Pollevie en Pink Lemon, achter de Perry sport erg leuk
- Dit in de snellestraat...

Enjoy!
Oehhh en kleine aanvulling, tis wel geen echte broodjeszaak maar ze hebben er wel lekkere broodjes: Roels! (ik geloof in de korte putstraat. Je weet wel, net voor het postkantoor aan de rechterkant). En de geitenkaassalade is er ook niet te versmaden (heeej, dat rijmt)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71829954
kim het uwv heeft een lange adem, het heeft 12 jaar geduurd om een uitkering te krijgen waar ik toen recht op had en ik moet al 2 jaar een kopietje krijgen van hun die ik bij de belasting in moet leveren.
pi_71830039
Pinquit, ze zijn prima in Nederland te krijgen hoor, die schoenen van camper. Volgens mij heeft de bijenkorf ze bijvoorbeeld ook. En online hier. Oe en huup, ik durf effe geen schoenen te kopen, eerst maar weer eens dunne pootjes krijgen. Al heb ik hier nog een niet gedragen paar quicks staan, maar ja, die waren in de aanbieding en zo en net zo groot als mijn andere quicks, dus moet lukken. Zitten nou voor geen meter, maar dat is niet raar, ik kan maar een paar schoenen aan op het moment....
pi_71830144
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:58 schreef -Nienna- het volgende:
Anders bestel je 2 maten huup?
mja dat wordt een beetje een dure grap denk ik. Als ze vanuit het buitenland moeten komen en opgestuurd en er moet er dan sowieso 1 terug enzo...
Maar ik zie dat de website in het spaans is en de prijs in euro's dus ik ga er vanuit dat de winkel in Spanje zit? Lief's oom en tante zijn vorig jaar naar spanje geemigreerd dus wie weet

Ik zie er in elk geval nu al 4 die k erg leuk vind en dat gebeurt me echt zelden met schoenen

deze

die vind k ook leuk

en deze en deze; zelfde schoen maar andere kleur. Die eerste en laatste vind k het leukst
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71830234
oh ik dacht dat je t over de kinderschoenen had
maar de grotemensenschoenen zijn ook tof ja
pi_71830276
*knip*

heuh

[ Bericht 90% gewijzigd door huuphuup op 12-08-2009 21:12:40 (gnorf) ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:11:11 #258
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71830280
Camper schoenen? Ik doe mee! Ben er dol op. En Anna heeft ze ook

Huup, in Den Haag bij Organised Confusion aan het Noordeinde kun je ze kopen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71830308
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:04 schreef mefke79 het volgende:
Pinquit, ze zijn prima in Nederland te krijgen hoor, die schoenen van camper. Volgens mij heeft de bijenkorf ze bijvoorbeeld ook. En online hier. Oe en huup, ik durf effe geen schoenen te kopen, eerst maar weer eens dunne pootjes krijgen. Al heb ik hier nog een niet gedragen paar quicks staan, maar ja, die waren in de aanbieding en zo en net zo groot als mijn andere quicks, dus moet lukken. Zitten nou voor geen meter, maar dat is niet raar, ik kan maar een paar schoenen aan op het moment....
oooooh

goed nieuws! en Memmel ook bedankt! ik heb het in mn agenda geschreven, over een maand of wat maar op jacht <3

ik koop ook nog geen schoenen. Heb laatst maar es vrijwel al mn schoenen weggegooid ik bewaar dat soort dingen veel te lang enzo, ook als ze al kapottig zijn of ik ze nie mooi meer vind. Nu had k tijd zat om er emotioneel afstand van te doen

het enige paar schoenen wat ik nu gekocht heb is een paar van een tientje bij de New Look. Omdat k me bedacht had dat ik toch ooit wel weer es ga proberen of k mn pootjes wel weer in een normale schoen gepropt krijg En verder heb ik mn trouwe slipperts staan, meer niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:13:27 #260
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71830352
Maar Huup, ik heb Twins slipperts van Camper! Ik vind de Twins serie echt het allersupertst!!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71830354
Zijn leuke schoenen zeg, maar ik zou zeker wachten tot je bevallen bent Huup en niet alleen vanwege het vocht vasthouden.
Wist je dat je voeten ook een maatje groter kunnen zijn na de bevalling?
Klinkt misschien raar maar ik had altijd net aan 37 of 37,5 met sportschoenen. Nu zit ik ruim in de 38

Ik vind het altijd zonde om te bestellen, en als ze dan niet passen dan heb je nog niets.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 21:14:38 ]
pi_71830358
deze!

en deze alleen t is niet mijn kleur. maar
pi_71830380
omg mef en memmel ik hou van jullie
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:15:09 #264
14746 k_i_m
pi_71830414
Ik heb deze, gewoon in Bussum gekocht!

In my life
Why do I smile
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:15:30 #265
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71830429
Pinq, die eerste! Wat doe je....mijn portomonnee....

*bedenkt zich dat ze bijna jarig is...
pi_71830456
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn leuke schoenen zeg, maar ik zou zeker wachten tot je bevallen bent huup
Klinkt misschien raar maar ik had altijd net aan 37 of 37,5 met sportschoenen. Nu zit ik ruim in de 38

Ik vind het altijd zonde om te bestellen, en als ze dan niet passen dan heb je nog niets.
oh ik wacht zeker ja haha. Ik krijg momenteel alleen met heel veel moeite mn slippers aan. Ik heb diabetes-pootjes volgens TF

Eerst dat vocht dr uit, en dan ga ik es kijken met die schoenen van een tientje of dat een beetje behoorlijk zit haha. Ik heb normaal 38.5. Dat van dat groter worden had ik eerder gehoord ja.

Die zijn leuk Pinq vooral die eerste!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71830519
Een week na je bevalling huup dan zijn de voetekes weer normaal

Lopen die Camper schoenen een beetje? Ik zit met mijn brede pootjes

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 21:19:20 ]
pi_71830533
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn leuke schoenen zeg, maar ik zou zeker wachten tot je bevallen bent Huup en niet alleen vanwege het vocht vasthouden.
Ik hoop zo dat dat bij mij dus niet gebeurt, ik heb al 41/42 en in maat 43 is dus echt niets leuks meer te krijgen. Nou moet ik wel zeggen, ik heb heel smalle voetjes en het vocht zit nu voornamelijk aan de bovenkant en daardoor zitten schoenen dus echt niet lekker...Ik ga maar even duimen dat ze weer gewoon slank worden.

En pinquit, geen dank! Je bent een schoenenfreak of je bent het niet zullen we maar zeggen.
pi_71830711
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef k_i_m het volgende:

[ afbeelding ]
die zijn mooi zeg, ik wou dat ik dat soort schoenen kon dragen maar ik voel me altijd zo nep dan haha, alsof mensen aan me kunnen zien dat ik altijd op sneakers loop en dan denken van god meisje doe toch normaal

heb hier nog een paar pumps in de kast staan die ik 2 keer gedragen heb maar waar k geen afscheid van kan nemen te erg haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:23:48 #270
190853 RockabeIIa
pi_71830719
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:49 schreef phluphy het volgende:

[..]

haha, ik zie het pas nu jij het zegt!

Crea modjes hier.
zeurende users hier

pi_71830768
Yay, smileyprobleem opgelost Asy

Kim wat een gedonder zeg Dat soort dingen kijk ik zelf altijd veel te lang aan voor ik grenzen aan geef, vandaar mijn waarschuwing: geef vooral grenzen aan

Ik ben chagrijnig.. ik wist niet dat deze mate van chagrijn als optie op mij zat!
Wel in één middag 3 boeken vermarktplaatst, das wel weer hip
pi_71830829
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]

die zijn mooi zeg, ik wou dat ik dat soort schoenen kon dragen maar ik voel me altijd zo nep dan haha, alsof mensen aan me kunnen zien dat ik altijd op sneakers loop en dan denken van god meisje doe toch normaal

heb hier nog een paar pumps in de kast staan die ik 2 keer gedragen heb maar waar k geen afscheid van kan nemen te erg haha
+3 herkenbaar
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:28:59 #273
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71830938
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:16 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh ik wacht zeker ja haha. Ik krijg momenteel alleen met heel veel moeite mn slippers aan. Ik heb diabetes-pootjes volgens TF

Eerst dat vocht dr uit, en dan ga ik es kijken met die schoenen van een tientje of dat een beetje behoorlijk zit haha. Ik heb normaal 38.5. Dat van dat groter worden had ik eerder gehoord ja.

Die zijn leuk Pinq vooral die eerste!
Jah! Alleen je bloemetjesjurk en rollator ontbreken nog
Die eerste die pinq liet zien zijn ! Gelukkig ben ik bijna jarigst
pi_71830956
*doet net alsof ze geen schoenen ziet hier*

Lief heeft net een ding gekocht voor de tv en nu kijk in Nederland-Engeland wat ze hier uitzenden *Gelukkig is*
Lotte!
Noah!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:32:38 #275
14746 k_i_m
pi_71831086
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hier staat ook veel sneakerrommel in de kast hoor! Mijn voeten waren trouwens na de bevalling ook een maat groter, maar toen ik weer afgevallen was naar normale proporties kon ik ook weer een maat kleiner kopen. Kennelijk krijg je spekvoeten van zwanger zijn .
In my life
Why do I smile
pi_71831093
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Jah! Alleen je bloemetjesjurk en rollator ontbreken nog
Die eerste die pinq liet zien zijn ! Gelukkig ben ik bijna jarigst
maar het veert wel lekker!

hihi, iedereen aan de nieuwe schoenen yaaay!
alleen ik moet nog wel even wachten... maar das goed tegen de impulsaankopen enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71831120
nja die met die appel zijn gratiesch
pi_71831141
oh als ik ze in mn mandje gooi zijn ze ineens 85.-
pi_71831168
Ik houd niet van nieuwe schoenen
Oude lopen lekkerder

Ow en mijn broer gaat wrs 5 jaar met zijn vrouw en kinderen in Suriname wonen... Das echt voor hem, want ubertof werk, maar 't is wel een end weg...
pi_71831184
Mijn Duitser gaf net toe dat Oranje goed speelt
Lotte!
Noah!
pi_71831190
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef k_i_m het volgende:

[ afbeelding ]
Die zijn gaaf.

Ik ga eens even op onderzoek uit of ze hier ergens Assen verkocht worden.
pi_71831239
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:34 schreef freecell het volgende:
Ik houd niet van nieuwe schoenen
Oude lopen lekkerder

Ow en mijn broer gaat wrs 5 jaar met zijn vrouw en kinderen in Suriname wonen... Das echt voor hem, want ubertof werk, maar 't is wel een end weg...
Wow, dat klinkt tof Free! En ver weg ja, maar "goedkope" vakantie voor jullie 4en?
Lotte!
Noah!
pi_71831272
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:33 schreef pinquit het volgende:
nja die met die appel zijn gratiesch
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:34 schreef pinquit het volgende:
oh als ik ze in mn mandje gooi zijn ze ineens 85.-
hahaha

de bitches! hoe durven ze.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 augustus 2009 @ 21:37:25 #284
13151 crew  Rewimo
pi_71831280
Ik heb net lekker met mijn zoon voetbal gekeken Maar nu moet ie naar bed en moet ik dus de tweede helft in mijn eentje kijken
pi_71831308
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:36 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Wow, dat klinkt tof Free! En ver weg ja, maar "goedkope" vakantie voor jullie 4en?
mja, maar om er nu met ons autootje heen te rijden gaat ook wat ver
Als hij daar gaat wonen wil ik wel echt een keer daar kijken
Gelukkig heb ik nog 4 broers en een zus die gewoon int het land blijven...
pi_71831404
TARA stelt voor te kanoën

verkeerde werelddeel ik had er iets om durven verwedden dat het in Afrika lag
* freecell kruipt in donker hoekje
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:40:35 #287
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_71831413
Zijn jullie met zijn 7'en freecell?
... ♥ ik mis je ♥
pi_71831428
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:38 schreef freecell het volgende:

[..]

mja, maar om er nu met ons autootje heen te rijden gaat ook wat ver
Als hij daar gaat wonen wil ik wel echt een keer daar kijken
Gelukkig heb ik nog 4 broers en een zus die gewoon int het land blijven...
Naja, je hebt 5jaar de tijd om voor tickets te sparen
Lotte!
Noah!
pi_71831457
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:40 schreef freecell het volgende:
TARA stelt voor te kanoën

verkeerde werelddeel ik had er iets om durven verwedden dat het in Afrika lag
* freecell kruipt in donker hoekje
Azië? Ik weet het ook niet

Edit: nee, het is vast Zuid-Amerika...denk ik
Lotte!
Noah!
pi_71831521
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:40 schreef phluphy het volgende:
Zijn jullie met zijn 7'en freecell?
Jah Allemaal getrouwd en kinders!

En in mijn buik groeit nu het 20e kleinkind van mijn ouders +nog 2 pleegkinderen bij mijn ene broer (die heeft incl pleegkinders 5! )

Nummer 19 kan elk moment geboren worden en nummer 1 is al weer 17

Op familiedagen (mijn ouders met nageslacht) zijn we dus met 38 mensen straks!
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:41 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Edit: nee, het is vast Zuid-Amerika...denk ik
Je troost me
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 augustus 2009 @ 21:43:59 #291
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_71831547

Ze wilde met de veer bij Gibraltar over. Op weg naar Suriname. Ik kijk haar aan me afvragend waar ze in vredesnaam langs wilde.
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:41 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Seriously? Het is een voormalige kolonie van ons. Die werd toch altijd met Aardrijkskunde wel meegenomen?

Nou, linkje dan maar:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suriname
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:44:05 #292
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_71831552
Huh? Wisten jullie echt niet waar Suriname ligt? !!!!!
... ♥ ik mis je ♥
pi_71831665
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:44 schreef phluphy het volgende:
Ik dácht het wel te weten
Ik vind het minstens net zo stom van mezelf, over het algemeen is mijn algemene ontwikkeling niet zó bagger
pi_71831748
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:44 schreef phluphy het volgende:
In de Bijlmer toch?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_71831764
Zie je, Z-A, zei ik toch...
Lotte!
Noah!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:51:04 #296
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_71831868
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik dácht het wel te weten
Ik vind het minstens net zo stom van mezelf, over het algemeen is mijn algemene ontwikkeling niet zó bagger
Je hebt gewoon een black-outje.
... ♥ ik mis je ♥
pi_71831932
Schandalig Zullen we het op de hormonen gooien
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:52:32 #298
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_71831935
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:48 schreef easy-going het volgende:

In de Bijlmer toch?
Oi!
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:58:37 #299
14746 k_i_m
pi_71832201
Ik moet een nieuwe tas .
In my life
Why do I smile
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:58:51 #300
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71832207
Ik durf niet te zeggen dat ik het blind aan kan wijzen op de kaart, maar ik weet echt wel redelijk waar Suriname ligt gelukkig

Phluphje ring al afgekregen?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_71832259
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:38 schreef easy-going het volgende:
een phluphsterbankje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:01:45 #302
190853 RockabeIIa
pi_71832309
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet een nieuwe tas .
Ik ook vind ik!
Had ik er 1 gekocht voor 5 eulies, echt heel leuk En heel leuk stuk na 2 dagen grrrrr.
En nu past ie dus al een week niet in de kliko omdat dat kreng vol zit! Moek er nog tegenaan kijken ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')