Gordijnen dichtdoenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zie nu dat ik de vorige had gesloten.
Buurmeisje van de overkant loert telkens naar binnen.
gewoon terugzwaaien ingrid.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef _Ingrid_ het volgende:Zie nu dat ik de vorige had gesloten.
Buurmeisje van de overkant loert telkens naar binnen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nachtje slaap heeft zo ontzettend n;iet geholpen!
Huisarts geweest en ik heb nu maagzuurremmers gekregen voor een week en mag nu gaan laten controleren op een maagzweer en/of galkindjes.
Ik denk dat ik die afspraak bij de kaakchirurg om m`n verstandskiezen uit te laten snijden en de plastisch chirurg voor wat moedervlekken uitlepelen er maar meteen aan vastplak.
Grondige revisie
Lois meid ik voel zo met je mee! Hier slaapt mijn jongste eindelijk de nachten door maar nu is nummer 1 ernstig aan het spoken gegaan, met bijbehorende chagrijnige buien
m`n taartjesreeks loopt wel wat beter jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:52 schreef RockabeIIa het volgende:
haha!
geniaalste topic door jou geopend, ooit!
dan ben je niet duidelijk genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb terug gezwaaid en toen dook ze snel weg.
Rocka, ze wil vriendinnetje worden en ik niet.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
potvergnorf! ik zal nog eens een bankje openen
Moeilijk uit te leggen, ik mag haar gewoon niet. Beetje raar persoon. Niet dat ik nou zo geweldig ben hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan ben je niet duidelijk genoeg.
is het zo'n vreselijk mens dat je er geen zin in hebt?
Je kan ook gewoon eerst ff afplakken met vuilniszakken. En anders kan je bij halfords van dat folie kopen om er tegen aan te kwakkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:08 schreef Vicky het volgende:
Huup, ik vind jou ook zo heeeerlijk hormonaal!
Ik ga de wieg van Tess op MP zetten.. aangezien ze nu in haar eigen kamer en haar eigen bed gaat slapen hebben we de wieg niet meer nodig.. en ik heb helaas geen ruimte om 'm op te slaan..
In Tess d'r kamertje is een duer naar het balkon, met een raampje. Nu hangt er luxaflex voor maar er komt te veel licht door. Een rolgordijntje sluit niet mooi aan dus we gaan maar voor de rigoreuse manier... plaatje hardboord tegen het raam
Zolang he tplaatje nog niet droog is wordt het idd afplakken met een vulniszakjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eerst ff afplakken met vuilniszakken. En anders kan je bij halfords van dat folie kopen om er tegen aan te kwakken
Ingrid een praatje maken kan toch geen kwaad, vriendinnetjes worden doe je toch niet zo maar, hoeft toch ook niet, ik zie het probleem niet.
Wij hebben van die niet lichtdoorlatende rolgordijnen. Dat werkt echt super goed! Is dat niet eerst een optie dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:08 schreef Vicky het volgende:
Ik ga de wieg van Tess op MP zetten.. aangezien ze nu in haar eigen kamer en haar eigen bed gaat slapen hebben we de wieg niet meer nodig.. en ik heb helaas geen ruimte om 'm op te slaan..
In Tess d'r kamertje is een duer naar het balkon, met een raampje. Nu hangt er luxaflex voor maar er komt te veel licht door. Een rolgordijntje sluit niet mooi aan dus we gaan maar voor de rigoreuse manier... plaatje hardboord tegen het raam
Op zich wel. Maar ze zei dan kunnen we gezellig elke dag bij elkaar op de koffie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef moussy het volgende:
Ingrid een praatje maken kan toch geen kwaad, vriendinnetjes worden doe je toch niet zo maar, hoeft toch ook niet, ik zie het probleem niet.
Gewoon zeggen, en misschien valt ze wel reuze meequote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar ze zei dan kunnen we gezellig elke dag bij elkaar op de koffie.
Daar heb ik geen zin in.
dat hadden we eerst maar dat liet toch nog te veel licht door, sloot niet lekker aan/af.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wij hebben van die niet lichtdoorlatende rolgordijnen. Dat werkt echt super goed! Is dat niet eerst een optie dan?
ooooh ik ben helegaar nie hormonaal!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:08 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben het in onze slaapkamer met dakraam. Dus zit er een soort rails in. had ik niet aan gedacht. Kun je dat zelf niet maken? Plankjes aan de zijkant zodat je een soort van rails hebt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat hadden we eerst maar dat liet toch nog te veel licht door, sloot niet lekker aan/af.
ja dat zou ook kunnen, maar voorlopig werkt het wel met die plaat denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wij hebben het in onze slaapkamer met dakraam. Dus zit er een soort rails in. had ik niet aan gedacht. Kun je dat zelf niet maken? Plankjes aan de zijkant zodat je een soort van rails hebt?
Het lijkt me zo definitief donker, zo'n plaat er voor..
Je Taartjesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
m`n taartjesreeks loopt wel wat beter ja
Rotgeintjes, dat zijn het inderdaad Macka! Hoe is het met jou eigenlijk?
Kan niet, er ligt een dreumes op mijn kamerquote:
Ik begripj helemaal wat je bedoelt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan niet, er ligt een dreumes op mijn kamer
Op de bank kan wel trouwensMaar ik hang nu lekker onderuit met laptoppie en als ik ga slapen wordt ik straks wakker en moet ik meteen weer in actie. Dan heb ik voor mijn gevoel mijn rustmoment verslapen
Ik weet het, klinkt debiel
Als dat debiel linkt dan ben ik het ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan niet, er ligt een dreumes op mijn kamer
Op de bank kan wel trouwensMaar ik hang nu lekker onderuit met laptoppie en als ik ga slapen wordt ik straks wakker en moet ik meteen weer in actie. Dan heb ik voor mijn gevoel mijn rustmoment verslapen
Ik weet het, klinkt debiel
spinazie??quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef MamsX het volgende:
Het is groen en zit op alle muren, de bank en de gehele vloer![]()
gras?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef MamsX het volgende:
Nee snotquote:
Andrijvie of een spruitlaatquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef MamsX het volgende:
Snot?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef MamsX het volgende:
quote:
dat ligt echt aan jou.. ik heb er geen last van!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef Asyniur het volgende:
Even klein vraagje om te kijken of ik nou gestoord aan het raken ben![]()
ligt het aan mij of zijn alle smileys en andere 'plaatjes' wat blur/wazig en soms zelfs kleine randjes afgesneden?
De letters zijn allemaal scherp en zie ik ook scherp maar de rest niet. Ligt het aan mijn ogen?![]()
Ben ik gek(ker dan anders)?
ik denk door de veranderingen... alhans... ja, denk het wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:49 schreef freecell het volgende:
Heuj, ik ben niet raar
Vicky: komen die dromen van Amber van alle veranderingen bij jullie of had ze dat altijd al? Wel lastig zeg!
Even gek als ik iigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef Asyniur het volgende:
ligt het aan mij of zijn alle smileys en andere 'plaatjes' wat blur/wazig en soms zelfs kleine randjes afgesneden?
De letters zijn allemaal scherp en zie ik ook scherp maar de rest niet. Ligt het aan mijn ogen?![]()
Sneu!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:47 schreef MamsX het volgende:
Ja dochterlief heeft een oorontsteking en het verlaat nu dus haar lichaam via haar neus![]()
Het is in iedergeval erg vies
Misschien is het dan geen snot, maar pus. Nog veel viezerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:47 schreef MamsX het volgende:
Ja dochterlief heeft een oorontsteking en het verlaat nu dus haar lichaam via haar neus![]()
Het is in iedergeval erg vies
Oh, dat is die man die nu naast ons woont...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:01 schreef m@x het volgende:
Wij hebben in het verleden ooit buren gehad die ook zo graag vriendjes wilden zijn. Dan stond de buurman om 8 uur 's avonds opeens voor de deur met de Kolonisten van Catan in zijn handen. "Hebben jullie zin om een spelletje te doen?" En dan met een lachje wat nog het meest te vergelijken is met een hijgend en hinnikkend paard.
Ieuw, dat vind ik echt een heel gruwelijk ideequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:03 schreef Vivi het volgende:
Misschien wilde ie stiekem ponyplay doen M@x.
Ja hoor, kom hem maar brengenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:04 schreef freecell het volgende:
En YAY voor de koelkast van CARADoe je dat ook bij anderen?
whaha ik zie het voor me.. koelkast op je rug binden en op weg naar ca.raquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:09 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Ja hoor, kom hem maar brengen
Stom he, ik ben er echt blij mee. Kan mijn man vrijdag niet meer mopperen dat de boodschappen niet passen. Verder is ie heel lief hoor, hij had gewoon gelijk. Ik had drie aangebroken (en inmiddels beschimmelde) potjes tacosaus staan enzo. Het was echt nodig.
Dat doet mijn moeder altijd op 'Miss you' van de Stones. "Oeh, oeh, oeh, oeh, oeh,oeh"quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:12 schreef Ca.ra het volgende:
Oeh mijn buurvrouw is aan het stofzuigen met Michael Jackson heel hard aan en ze zingt ook nog mee.Vals
Ik dacht dus net : hmmm, dan maak ik hem nog liever zelf schoonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha ik zie het voor me.. koelkast op je rug binden en op weg naar ca.ra
Die van ons beweegt niet, bij een woonwinkel gekocht voor 2,50 euro. Mijn ouders hadden het ook over de action.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef moussy het volgende:
Cas krijgt vanavond ook een vogel, maar die schijnt ook nog te bewegen of zoHet ding moet helemaal uit Turkije vandaan komen, maar volgens mij heb ik ze ook bij de action zien staan
![]()
![]()
wij hebben daar een kikker van..kan kindjes echt uren bezig houden..vooral als ze niet weten waar het geluid vandaan komtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ai, kleurdoos...pijnlijk !
Ik had gister zo'n onwijs kitsch vogeltje op een boomstronk gekocht voor de meiden. Als je voorbij de sensor loopt gaat de vogel aan....lelijk, maar 2 kleine dames errug blij !
Maar rond een uur of 03.00 (er huilde er 1) schrokken we ons allemaal kapot...
Nummer 2 natuurlijk ook wakker....Maar die zei " Mama! sssst, P en F slaapuh ! "
Moet ik je taxi-chauffeuren?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef huuphuup het volgende:
kleurdoosauw!
ik zit te twijfelen, wel of niet met de auto even naar het durp hier. Ik ben lichtelijk een gevaar op de weg momenteelmaar t is maar n klein stukje en ik moet echt nog wat dingen doen en halen bij winkels enzo, maar dr moet ook iemand thuisblijven voor de wasdroger-levermensen dus mn lief kan me niet taxi-en... whut to do...
oooh als je toch gaatquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Moet ik je taxi-chauffeuren?
Ik moet toch nog naar de markt en heb geen zin om naar N. te gaan dus wilde ff naar W.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
surequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
jaaaa
M`n guppie moet nog wel uit bed en een boterham eten, dus ik denk over een uurtje bij jou? Is dat goed?
Vrieslollies!quote:
jeuh! ik ga mn voeten in mn slippers persen! tot straksquote:
Yay! Ik heb mooi wel een mede-gekquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:51 schreef Macka66 het volgende:
Even gek als ik iig
(Zelfs de contactlenzenadvertentie die nu naast mijn reactievenster staat is wazig. Terwijl ze nog zo roepen dat ze scherp geprijsd zijn)
Koelkast hier kan ook wel een poetsbeurtje gebruikenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:55 schreef Ca.ra het volgende:mijn
koelkast
is
helemaal
bling-bling
![]()
Mag ik bij jou wonenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:42 schreef Rewimo het volgende:
Stout, hoe gaat het met je dieet?Ik heb een chocoladefontein gekocht in het kader van de asielactie en ik ben van plan die met Christans verjaardag te gebruiken. Je bent gewaarschuwd!
Ik heb het ook altijd als ik op de laptop van manlief ga internetten (fokken dus) maar niet op de gewone pc en niet op m'n mini-laptop. m'n man zegt dat het door de internetinstellingen ofzo komt...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef Asyniur het volgende:
Phah, tegen jou zeg ik niet breng maar mee, jij woont veels te eng dichtbij, hihihiquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:51 schreef Asyniur het volgende:
Koelkast hier kan ook wel een poetsbeurtje gebruiken
mag je meteen een courgette en komkommer meenemen voordat ik vergifteging van een deze dingen oploop
ik voel me nu heel vrouwelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:14 schreef mijsje het volgende:ik zie je al waggelen/fietsen...
goed van je zeg!
oeh, goed idee, want ik zoek ook nog een jasje voor drover zeg maar.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:32 schreef RockabeIIa het volgende:
buuf, vraag Kim esDie is hartstikke goed met combi's maken heb ik gehoord!
ff control indrukken en scrollen met t scrollwieltje van je muis, tot de lettergrootte en de plaatjes weer op originele grote isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef Asyniur het volgende:
Moet ik effe in de groep gooien hier. Komt mini-jij mee? Dan heb je meer kans op een jaquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:48 schreef Vicky het volgende:
Ik heb net wat leuks besteld voor Tess
[ afbeelding ]
speelde ze in het zh ook steeds mee
Dit topic staat in KLB: Zwangerschap en geboorte deel 541 waar maken ze zich druk om zeg..
Tof! Wanneer kwam je ook alweer hier in de buurt wonen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:53 schreef Linda2205 het volgende:
Mag ik hier ook even pronken?
[ afbeelding ]![]()
![]()
knap gedaan!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:53 schreef Linda2205 het volgende:
Oh, die is leuk Vicky!
Mag ik hier ook even pronken?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jij hebt ook alles door hč...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:05 schreef Linda2205 het volgende:
Volgend jaar zomer, hoezo, wil je me inhuren?![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:55 schreef Linda2205 het volgende:
Morgen inverven
Vicky, hoe is het nu, nu Tess thuis is?
quote:
Fijn! En is er al gehuild?quote:
alleen van de honger en toen ze moe werd...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:10 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Fijn! En is er al gehuild?
Dat klinkt wel erg hoopvol..maar ik hoop natuurlijk op een grote nee![]()
Doe je ook Pokémon?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:09 schreef Linda2205 het volgende:
Ik weet niet of Christan zo gelukkig is met een Pip op z'n raam
Als je voor een plaatje zorgtquote:
Zoals iedere babyquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
alleen van de honger en toen ze moe werd...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:42 schreef Rewimo het volgende:
Stout, hoe gaat het met je dieet?Ik heb een chocoladefontein gekocht in het kader van de asielactie en ik ben van plan die met Christans verjaardag te gebruiken. Je bent gewaarschuwd!
Is niet zo moeilijk hoor, ik heb het ook gedaan op jongstes raam ooit, gewoon over genomen van een tekening waar ik ruitjes op getekend had.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:39 schreef Anitra het volgende:
idd evenstar via de instanties! Dat je je iig beschikbaar stelt is al een "uitweg"voor haar. Niet zelf gaan.
Denk aan je
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]ik bel je later even oke voor je grote stoere vent alweer 5 jaar
nu even tot mezelf komen.
Even proberen mijn eigen demoontjes weg te jagen..
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:32 schreef RockabeIIa het volgende:
buuf, vraag Kim esDie is hartstikke goed met combi's maken heb ik gehoord!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:07 schreef MamsX het volgende:
hahahahaha ik had laatst pizza gehaald was het me toch een creep![]()
![]()
En ik zat al te jompelen voor de deur
Hahahahahaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:10 schreef Ynske het volgende:
[..]krijg spontaan zin in bitterballen van t zwembad hier
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet vaker shoppen met huup, dat is heilzaamIneens zijn m`n klachten over!
Steentje is zeker *plop* doorgeschoten
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit in banensplit, ik weet het zeker.
is je steentje doorgeschoten? mijn buik doet zeerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet vaker shoppen met huup, dat is heilzaamIneens zijn m`n klachten over!
Steentje is zeker *plop* doorgeschoten
Ze bunne hier al opquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:13 schreef moussy het volgende:
ik ga pannekoeken bakken, hek zin an!
*proest*quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:07 schreef MamsX het volgende:
hahahahaha ik had laatst pizza gehaald was het me toch een creep![]()
![]()
En ik zat al te jompelen voor de deur
Ik wil m'n eigese hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:56 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Ik heb toevallig schoenen van dat merk (verrassend) als je maat 40 hebt mag je ze lenen, hoef je ze ook niet te kopen.
Hahahahaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:28 schreef Stout het volgende:
hihi bij jou mag nu dit bord aan de deur
[ afbeelding ]
Nouhou, wat flauw!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:20 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Phah, tegen jou zeg ik niet breng maar mee, jij woont veels te eng dichtbij, hihihi
En waarom courgette-vergiftig-jij? groentetuin?
heb je al control +scrollen geprobeerd?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef Asyniur het volgende:
Wat betreft mijn smileys: ik heb niks aan de instellingen veranderd![]()
[..]
Nouhou, wat flauw!![]()
Ja, mijn schoonouders denken dat je met een 2-persoonshuishouden elke 2 dagen weer 2 courgettes en 2 komkommers kan gebruiken
Ik heb nie scrollwieltje op de laptop en volgens mij zijn de letters nog steeds hetzelfde van groottequote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ff control indrukken en scrollen met t scrollwieltje van je muis, tot de lettergrootte en de plaatjes weer op originele grote is
topic er over openen misschien?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:03 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb wel ontdekt dat ik ook kan scrollen met de mousepad (en dus ook met control ingedrukt)
maar het helpt niet, de plaatjes blijven blur... (en afgekapt). Ik zal zo eens een screenshotje doen...
leuk!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:59 schreef Orea het volgende:
Oh morgenavond gaan we naar Ice Age 3, in 3-d bij Pathe Arena![]()
![]()
Kheb er nu al zin in!
Jaa, * Asyniur kust Ynske Die laatste optie werkte wel!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:12 schreef Ynske het volgende:
vreemd zo zien ze er uit als ik mn tekst vergroot heb met t scrollwieltje, en control - werkt dat ook niet?
het is een vreemde vorm van afhankelijkheid, moeilijk uit te leggen, moet je mee gemaakt hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Omg... ik trek zulke berichten niet hoor. Als ze dan toch geen hulp wil waarom belt ze dan? Kun je haar niet op gaan halen?
Ja? Daar heb ik dan overheen gelezen. Dan jij ook eenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:21 schreef mijsje het volgende:
hey, waar is mijn kus? ik gaf je ook die optie?![]()
Komt wel goed met die broodjes!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:31 schreef mijsje het volgende:ben vlieft!
dat nog niet...ik ben na vorige week vrijdag niet meer in Den Bosch geweest. Ik weet dat er een Subway zit op het station zelf, daar loop je langs als je de trein uitgekomen bent en naar boven loopt. maar of er nog meer zitten in de stad... geen idee... ik vind de broodjes van de V&D altijd lekker, ik vond de broodjes van D'n Peer ook errug lekker, maar die is opeens weg, en daarvoor in de plaats een vreemd Frans tentje... verder weet ik het nog niet zo goed wat broodjeszaken betreft...
ow, al half 8, ik moet rennen, ik moet naar de sportschool...doeg weer!
Waar hockey je ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:40 schreef Ynske het volgende:
hier ook sporten, hebben zometeen een hockeywedstrijd
Nou he? Ik ben er zelf ook weg van!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:33 schreef debuurvrouw het volgende:
En wat een héérlijke begeleiding naar een nieuwe baan heb je.Dat geeft de burger moed. ik geloof dat ik als Phluphy zou doen
![]()
En ik was net zo ver dat ik ook maar naar een reintegratiedinges wilde gaan.Nou, ik laat het wel ff.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou he? Ik ben er zelf ook weg van!
Ik ga morgen met mijn uwv begeleidster bellen (die me ook altijd vergeet en per ongeluk uitschrijft enzodat ik hier geen behoefte aan heb. Ik heb ooit eens een keer 3 uur lang testen moeten doen voordat ze erachter kwamen dat ik mijn eigen werk gewoon het leukst vind
. Die moet ik dus weer opnieuw doen
.
Ik wil omgeschoold worden, maar dat willen ze niet betalen. Datzelfde geld kunnen ze wel aan dit soort idioterie uitgeven, dus misschien moeten we nog maar een keer een hartig woordje praten.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
leuk!![]()
ik moest er erg om lachen
Ik probeer je een eigen bedrijf op te laten startenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:56 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Ik heb toevallig schoenen van dat merk (verrassend) als je maat 40 hebt mag je ze lenen, hoef je ze ook niet te kopen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet het ook zeker. Ze drijven mensen gewoon tot waanzin, tot ze van pure ellende dan maar zeggen dat ze het geld in hun reet kunnen steken
.
Mwah, tegenwoordig heb ik daar allemaal niet meer zo'n energie voor en zin in. En het bedrag wat ik nu krijg is niet hoog genoeg om mijn energie aan te verspillenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Orea het volgende:
[..]
Jij houdt langer vol dan dat
Denk dat jij ze nog zover kan krijgen dat ze hun eigen baan opzeggen
Jij hebt toch alleen maar supergave ideeën?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim, dat is toch een supergaaf idee van mij!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mwah, tegenwoordig heb ik daar allemaal niet meer zo'n energie voor en zin in. En het bedrag wat ik nu krijg is niet hoog genoeg om mijn energie aan te verspillen.
Voor de jouwe dan toch. Maar ze heeft me wel op het juiste spoor gezetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jaa, * Asyniur kust Ynske Die laatste optie werkte wel![/sub]
Macka macka macka, yns heeft de oplossing voor onze gekte!!
niet in NL ben ik bangquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:
omg die schoenen zijn leuk![]()
![]()
waar koop je die? 0.o
Oehhh en kleine aanvulling, tis wel geen echte broodjeszaak maar ze hebben er wel lekkere broodjes: Roels! (ik geloof in de korte putstraat. Je weet wel, net voor het postkantoor aan de rechterkant). En de geitenkaassalade is er ook niet te versmaden (heeej, dat rijmt)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:38 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje en Asyniur;
Enkele Bossche aanraders voor de lunch:
- het Vlaemsch genot achter de v&d
- het Verschil tegenover het postkantoor
- Da Silva Ducis op de parade, heeft een heerlijke club sandwich mét lekkere dikke Belgische frietjes
- Pollevie en Pink Lemon, achter de Perry sport erg leuk
- Dit in de snellestraat...
Enjoy!
mja dat wordt een beetje een dure grap denk ik. Als ze vanuit het buitenland moeten komen en opgestuurd en er moet er dan sowieso 1 terug enzo...quote:
ooooohquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:04 schreef mefke79 het volgende:
Pinquit, ze zijn prima in Nederland te krijgen hoor, die schoenen van camper. Volgens mij heeft de bijenkorf ze bijvoorbeeld ook. En online hier. Oe en huup, ik durf effe geen schoenen te kopen, eerst maar weer eens dunne pootjes krijgen. Al heb ik hier nog een niet gedragen paar quicks staan, maar ja, die waren in de aanbieding en zo en net zo groot als mijn andere quicks, dus moet lukken. Zitten nou voor geen meter, maar dat is niet raar, ik kan maar een paar schoenen aan op het moment....
oh ik wacht zeker ja haha. Ik krijg momenteel alleen met heel veel moeite mn slippers aan. Ik heb diabetes-pootjes volgens TFquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn leuke schoenen zeg, maar ik zou zeker wachten tot je bevallen bent huup
Wist je dat je voeten ook een maatje groter kunnen zijn na de bevalling?
Klinkt misschien raar maar ik had altijd net aan 37 of 37,5 met sportschoenen. Nu zit ik ruim in de 38
Ik vind het altijd zonde om te bestellen, en als ze dan niet passen dan heb je nog niets.
Ik hoop zo dat dat bij mij dus niet gebeurt, ik heb al 41/42 en in maat 43 is dus echt niets leuks meer te krijgen. Nou moet ik wel zeggen, ik heb heel smalle voetjes en het vocht zit nu voornamelijk aan de bovenkant en daardoor zitten schoenen dus echt niet lekker...Ik ga maar even duimen dat ze weer gewoon slank worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn leuke schoenen zeg, maar ik zou zeker wachten tot je bevallen bent Huup en niet alleen vanwege het vocht vasthouden.
Wist je dat je voeten ook een maatje groter kunnen zijn na de bevalling?
Klinkt misschien raar maar ik had altijd net aan 37 of 37,5 met sportschoenen. Nu zit ik ruim in de 38
die zijn mooi zeg, ik wou dat ik dat soort schoenen kon dragen maar ik voel me altijd zo nep danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb deze, gewoon in Bussum gekocht!
[ afbeelding ]
zeurende users hierquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
haha, ik zie het pas nu jij het zegt!![]()
Crea modjes hier.
+3 herkenbaarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die zijn mooi zeg, ik wou dat ik dat soort schoenen kon dragen maar ik voel me altijd zo nep danhaha, alsof mensen aan me kunnen zien dat ik altijd op sneakers loop en dan denken van god meisje doe toch normaal
heb hier nog een paar pumps in de kast staan die ik 2 keer gedragen heb maar waar k geen afscheid van kan nemente erg haha
Jah! Alleen je bloemetjesjurk en rollator ontbreken nogquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik wacht zeker ja haha. Ik krijg momenteel alleen met heel veel moeite mn slippers aan. Ik heb diabetes-pootjes volgens TF![]()
![]()
Eerst dat vocht dr uit, en dan ga ik es kijken met die schoenen van een tientje of dat een beetje behoorlijk zit haha. Ik heb normaal 38.5. Dat van dat groter worden had ik eerder gehoord ja.
Die zijn leuk Pinqvooral die eerste!
Hier staat ook veel sneakerrommel in de kast hoor! Mijn voeten waren trouwens na de bevalling ook een maat groter, maar toen ik weer afgevallen was naar normale proporties kon ik ook weer een maat kleiner kopen. Kennelijk krijg je spekvoeten van zwanger zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die zijn mooi zeg, ik wou dat ik dat soort schoenen kon dragen maar ik voel me altijd zo nep danhaha, alsof mensen aan me kunnen zien dat ik altijd op sneakers loop en dan denken van god meisje doe toch normaal
heb hier nog een paar pumps in de kast staan die ik 2 keer gedragen heb maar waar k geen afscheid van kan nemente erg haha
maar het veert wel lekker!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jah! Alleen je bloemetjesjurk en rollator ontbreken nog
Die eerste die pinq liet zien zijn! Gelukkig ben ik bijna jarigst
Die zijn gaaf.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb deze, gewoon in Bussum gekocht!
[ afbeelding ]
Wow, dat klinkt tof Free! En ver weg ja, maar "goedkope" vakantie voor jullie 4en?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:34 schreef freecell het volgende:
Ik houd niet van nieuwe schoenen
Oude lopen lekkerder
Ow en mijn broer gaat wrs 5 jaar met zijn vrouw en kinderen in Suriname wonen... Das echtvoor hem, want ubertof werk, maar 't is wel een end weg...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:33 schreef pinquit het volgende:
nja die met die appel zijn gratiesch
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:34 schreef pinquit het volgende:
oh als ik ze in mn mandje gooi zijn ze ineens 85.-
mja, maar om er nu met ons autootje heen te rijden gaat ook wat verquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:36 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt tof Free! En ver weg ja, maar "goedkope" vakantie voor jullie 4en?
Naja, je hebt 5jaar de tijd om voor tickets te sparenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:38 schreef freecell het volgende:
[..]
mja, maar om er nu met ons autootje heen te rijden gaat ook wat ver
Als hij daar gaat wonen wil ik wel echt een keer daar kijken
Gelukkig heb ik nog 4 broers en een zus die gewoon int het land blijven...
Azië? Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:40 schreef freecell het volgende:
TARA stelt voor te kanoënverkeerde werelddeel
ik had er iets om durven verwedden dat het in Afrika lag
* freecell kruipt in donker hoekje
Jahquote:
Je troost mequote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:41 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Azië? Ik weet het ook niet
Edit: nee, het is vast Zuid-Amerika...denk ik
Seriously? Het is een voormalige kolonie van ons. Die werd toch altijd met Aardrijkskunde wel meegenomen?quote:
Ik dácht het wel te wetenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:44 schreef phluphy het volgende:
Huh? Wisten jullie echt niet waar Suriname ligt?!!!!!
In de Bijlmer toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:44 schreef phluphy het volgende:
Huh? Wisten jullie echt niet waar Suriname ligt?!!!!!
Je hebt gewoon een black-outje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik dácht het wel te weten
Ik vind het minstens net zo stom van mezelf, over het algemeen is mijn algemene ontwikkeling niet zó bagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |