Gordijnen dichtdoenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zie nu dat ik de vorige had gesloten.
Buurmeisje van de overkant loert telkens naar binnen.
gewoon terugzwaaien ingrid.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef _Ingrid_ het volgende:Zie nu dat ik de vorige had gesloten.
Buurmeisje van de overkant loert telkens naar binnen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nachtje slaap heeft zo ontzettend n;iet geholpen!
Huisarts geweest en ik heb nu maagzuurremmers gekregen voor een week en mag nu gaan laten controleren op een maagzweer en/of galkindjes.
Ik denk dat ik die afspraak bij de kaakchirurg om m`n verstandskiezen uit te laten snijden en de plastisch chirurg voor wat moedervlekken uitlepelen er maar meteen aan vastplak.
Grondige revisie
Lois meid ik voel zo met je mee! Hier slaapt mijn jongste eindelijk de nachten door maar nu is nummer 1 ernstig aan het spoken gegaan, met bijbehorende chagrijnige buien
m`n taartjesreeks loopt wel wat beter jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:52 schreef RockabeIIa het volgende:
haha!
geniaalste topic door jou geopend, ooit!
dan ben je niet duidelijk genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb terug gezwaaid en toen dook ze snel weg.
Rocka, ze wil vriendinnetje worden en ik niet.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
potvergnorf! ik zal nog eens een bankje openen
Moeilijk uit te leggen, ik mag haar gewoon niet. Beetje raar persoon. Niet dat ik nou zo geweldig ben hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan ben je niet duidelijk genoeg.
is het zo'n vreselijk mens dat je er geen zin in hebt?
Je kan ook gewoon eerst ff afplakken met vuilniszakken. En anders kan je bij halfords van dat folie kopen om er tegen aan te kwakkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:08 schreef Vicky het volgende:
Huup, ik vind jou ook zo heeeerlijk hormonaal!
Ik ga de wieg van Tess op MP zetten.. aangezien ze nu in haar eigen kamer en haar eigen bed gaat slapen hebben we de wieg niet meer nodig.. en ik heb helaas geen ruimte om 'm op te slaan..
In Tess d'r kamertje is een duer naar het balkon, met een raampje. Nu hangt er luxaflex voor maar er komt te veel licht door. Een rolgordijntje sluit niet mooi aan dus we gaan maar voor de rigoreuse manier... plaatje hardboord tegen het raam
Zolang he tplaatje nog niet droog is wordt het idd afplakken met een vulniszakjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eerst ff afplakken met vuilniszakken. En anders kan je bij halfords van dat folie kopen om er tegen aan te kwakken
Ingrid een praatje maken kan toch geen kwaad, vriendinnetjes worden doe je toch niet zo maar, hoeft toch ook niet, ik zie het probleem niet.
Wij hebben van die niet lichtdoorlatende rolgordijnen. Dat werkt echt super goed! Is dat niet eerst een optie dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:08 schreef Vicky het volgende:
Ik ga de wieg van Tess op MP zetten.. aangezien ze nu in haar eigen kamer en haar eigen bed gaat slapen hebben we de wieg niet meer nodig.. en ik heb helaas geen ruimte om 'm op te slaan..
In Tess d'r kamertje is een duer naar het balkon, met een raampje. Nu hangt er luxaflex voor maar er komt te veel licht door. Een rolgordijntje sluit niet mooi aan dus we gaan maar voor de rigoreuse manier... plaatje hardboord tegen het raam
Op zich wel. Maar ze zei dan kunnen we gezellig elke dag bij elkaar op de koffie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef moussy het volgende:
Ingrid een praatje maken kan toch geen kwaad, vriendinnetjes worden doe je toch niet zo maar, hoeft toch ook niet, ik zie het probleem niet.
Gewoon zeggen, en misschien valt ze wel reuze meequote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar ze zei dan kunnen we gezellig elke dag bij elkaar op de koffie.
Daar heb ik geen zin in.
dat hadden we eerst maar dat liet toch nog te veel licht door, sloot niet lekker aan/af.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wij hebben van die niet lichtdoorlatende rolgordijnen. Dat werkt echt super goed! Is dat niet eerst een optie dan?
ooooh ik ben helegaar nie hormonaal!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:08 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben het in onze slaapkamer met dakraam. Dus zit er een soort rails in. had ik niet aan gedacht. Kun je dat zelf niet maken? Plankjes aan de zijkant zodat je een soort van rails hebt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat hadden we eerst maar dat liet toch nog te veel licht door, sloot niet lekker aan/af.
ja dat zou ook kunnen, maar voorlopig werkt het wel met die plaat denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wij hebben het in onze slaapkamer met dakraam. Dus zit er een soort rails in. had ik niet aan gedacht. Kun je dat zelf niet maken? Plankjes aan de zijkant zodat je een soort van rails hebt?
Het lijkt me zo definitief donker, zo'n plaat er voor..
Je Taartjesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
m`n taartjesreeks loopt wel wat beter ja
Rotgeintjes, dat zijn het inderdaad Macka! Hoe is het met jou eigenlijk?
Kan niet, er ligt een dreumes op mijn kamerquote:
Ik begripj helemaal wat je bedoelt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan niet, er ligt een dreumes op mijn kamer
Op de bank kan wel trouwensMaar ik hang nu lekker onderuit met laptoppie en als ik ga slapen wordt ik straks wakker en moet ik meteen weer in actie. Dan heb ik voor mijn gevoel mijn rustmoment verslapen
Ik weet het, klinkt debiel
Als dat debiel linkt dan ben ik het ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan niet, er ligt een dreumes op mijn kamer
Op de bank kan wel trouwensMaar ik hang nu lekker onderuit met laptoppie en als ik ga slapen wordt ik straks wakker en moet ik meteen weer in actie. Dan heb ik voor mijn gevoel mijn rustmoment verslapen
Ik weet het, klinkt debiel
spinazie??quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef MamsX het volgende:
Het is groen en zit op alle muren, de bank en de gehele vloer![]()
gras?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef MamsX het volgende:
Nee snotquote:
Andrijvie of een spruitlaatquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef MamsX het volgende:
Snot?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef MamsX het volgende:
quote:
dat ligt echt aan jou.. ik heb er geen last van!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef Asyniur het volgende:
Even klein vraagje om te kijken of ik nou gestoord aan het raken ben![]()
ligt het aan mij of zijn alle smileys en andere 'plaatjes' wat blur/wazig en soms zelfs kleine randjes afgesneden?
De letters zijn allemaal scherp en zie ik ook scherp maar de rest niet. Ligt het aan mijn ogen?![]()
Ben ik gek(ker dan anders)?
ik denk door de veranderingen... alhans... ja, denk het wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:49 schreef freecell het volgende:
Heuj, ik ben niet raar
Vicky: komen die dromen van Amber van alle veranderingen bij jullie of had ze dat altijd al? Wel lastig zeg!
Even gek als ik iigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef Asyniur het volgende:
Even klein vraagje om te kijken of ik nou gestoord aan het raken ben![]()
ligt het aan mij of zijn alle smileys en andere 'plaatjes' wat blur/wazig en soms zelfs kleine randjes afgesneden?
De letters zijn allemaal scherp en zie ik ook scherp maar de rest niet. Ligt het aan mijn ogen?![]()
Ben ik gek(ker dan anders)?
Sneu!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:47 schreef MamsX het volgende:
Ja dochterlief heeft een oorontsteking en het verlaat nu dus haar lichaam via haar neus![]()
Het is in iedergeval erg vies
Misschien is het dan geen snot, maar pus. Nog veel viezerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:47 schreef MamsX het volgende:
Ja dochterlief heeft een oorontsteking en het verlaat nu dus haar lichaam via haar neus![]()
Het is in iedergeval erg vies
Oh, dat is die man die nu naast ons woont...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:01 schreef m@x het volgende:
Wij hebben in het verleden ooit buren gehad die ook zo graag vriendjes wilden zijn. Dan stond de buurman om 8 uur 's avonds opeens voor de deur met de Kolonisten van Catan in zijn handen. "Hebben jullie zin om een spelletje te doen?" En dan met een lachje wat nog het meest te vergelijken is met een hijgend en hinnikkend paard.
Ieuw, dat vind ik echt een heel gruwelijk ideequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:03 schreef Vivi het volgende:
Misschien wilde ie stiekem ponyplay doen M@x.
Ja hoor, kom hem maar brengenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:04 schreef freecell het volgende:
En YAY voor de koelkast van CARADoe je dat ook bij anderen?
whaha ik zie het voor me.. koelkast op je rug binden en op weg naar ca.raquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:09 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Ja hoor, kom hem maar brengen
Stom he, ik ben er echt blij mee. Kan mijn man vrijdag niet meer mopperen dat de boodschappen niet passen. Verder is ie heel lief hoor, hij had gewoon gelijk. Ik had drie aangebroken (en inmiddels beschimmelde) potjes tacosaus staan enzo. Het was echt nodig.
Dat doet mijn moeder altijd op 'Miss you' van de Stones. "Oeh, oeh, oeh, oeh, oeh,oeh"quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:12 schreef Ca.ra het volgende:
Oeh mijn buurvrouw is aan het stofzuigen met Michael Jackson heel hard aan en ze zingt ook nog mee.Vals
Ik dacht dus net : hmmm, dan maak ik hem nog liever zelf schoonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha ik zie het voor me.. koelkast op je rug binden en op weg naar ca.ra
Die van ons beweegt niet, bij een woonwinkel gekocht voor 2,50 euro. Mijn ouders hadden het ook over de action.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef moussy het volgende:
Cas krijgt vanavond ook een vogel, maar die schijnt ook nog te bewegen of zoHet ding moet helemaal uit Turkije vandaan komen, maar volgens mij heb ik ze ook bij de action zien staan
![]()
![]()
wij hebben daar een kikker van..kan kindjes echt uren bezig houden..vooral als ze niet weten waar het geluid vandaan komtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ai, kleurdoos...pijnlijk !
Ik had gister zo'n onwijs kitsch vogeltje op een boomstronk gekocht voor de meiden. Als je voorbij de sensor loopt gaat de vogel aan....lelijk, maar 2 kleine dames errug blij !
Maar rond een uur of 03.00 (er huilde er 1) schrokken we ons allemaal kapot...
Nummer 2 natuurlijk ook wakker....Maar die zei " Mama! sssst, P en F slaapuh ! "
Moet ik je taxi-chauffeuren?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef huuphuup het volgende:
kleurdoosauw!
ik zit te twijfelen, wel of niet met de auto even naar het durp hier. Ik ben lichtelijk een gevaar op de weg momenteelmaar t is maar n klein stukje en ik moet echt nog wat dingen doen en halen bij winkels enzo, maar dr moet ook iemand thuisblijven voor de wasdroger-levermensen dus mn lief kan me niet taxi-en... whut to do...
oooh als je toch gaatquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Moet ik je taxi-chauffeuren?
Ik moet toch nog naar de markt en heb geen zin om naar N. te gaan dus wilde ff naar W.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |