abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:49:57 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71814069
Bongiorno!

Ingrid heeft denk ik niet gezien dat ze de laatste SC sloot.
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 11:50:43 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71814100
mooi, ik zat al te wachten en had ook al een bankje klaarstaan, maar we gaan dus hier verder

t regent hier nog steeds
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:50:53 #3
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71814112
potvergnorf! ik zal nog eens een bankje openen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71814136
Zie nu dat ik de vorige had gesloten.

Buurmeisje van de overkant loert telkens naar binnen. Misschien dat ze Kim kan horen, hoop het niet zeg!
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 11:51:47 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71814145
bewaren we die toch tot als deze vol zit?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:52:15 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71814170
Deze was 1 minuut voor die van Taartjesfee.

Wow Leander!
Freecell da's toch echt wel een wandeling hoor en ook helemaal uit zichzelf, stoer!

Sugar weer terug.

En zal ik dan maar geen goedemorgen zeggen?
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:52:19 #7
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71814176
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef _Ingrid_ het volgende:

Buurmeisje van de overkant loert telkens naar binnen.
Gordijnen dichtdoen
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 11:52:21 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71814180
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef _Ingrid_ het volgende:

Buurmeisje van de overkant loert telkens naar binnen.
gewoon terugzwaaien ingrid.
pi_71814183
kim, goed idee van Artis! Is hier vlakbij (paar tramhaltes) en we willen toch een abo nemen Ga het zo eens voorleggen aan schaap.

TF, na een grondige renovatie lijkt het echt weer als nieuw
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:52:36 #10
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71814187
Sta je in je blote kont, Ingrid?

TF ik moest lachen
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 11:53:47 #11
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_71814234
Jullie gaan te snel! Componeer ik een antwoord, krijg ik een cannot reply mededeling
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nachtje slaap heeft zo ontzettend n;iet geholpen!
Huisarts geweest en ik heb nu maagzuurremmers gekregen voor een week en mag nu gaan laten controleren op een maagzweer en/of galkindjes.
Ik denk dat ik die afspraak bij de kaakchirurg om m`n verstandskiezen uit te laten snijden en de plastisch chirurg voor wat moedervlekken uitlepelen er maar meteen aan vastplak.
Grondige revisie

Lois meid ik voel zo met je mee! Hier slaapt mijn jongste eindelijk de nachten door maar nu is nummer 1 ernstig aan het spoken gegaan, met bijbehorende chagrijnige buien
voor de nachtrust. En dat lijf van je moet nou maar eens ophouden met die rotgeintjes!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:53:53 #12
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71814238
Ah doe mij nog 1 keer vertellen wat gnorf nou is? Ik voel me zo'n nitwit nu.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_71814243
Ik heb terug gezwaaid en toen dook ze snel weg.
Rocka, ze wil vriendinnetje worden en ik niet.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:55:05 #14
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71814275
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:52 schreef RockabeIIa het volgende:
haha!

geniaalste topic door jou geopend, ooit!
m`n taartjesreeks loopt wel wat beter ja

Rotgeintjes, dat zijn het inderdaad Macka! Hoe is het met jou eigenlijk?
pi_71814281
* Vlindur zou ook terug zwaaien Ingrid. Dat geloer naar binnen vind ik ook vreselijk
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 11:55:47 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71814296
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb terug gezwaaid en toen dook ze snel weg.
Rocka, ze wil vriendinnetje worden en ik niet.
dan ben je niet duidelijk genoeg.
is het zo'n vreselijk mens dat je er geen zin in hebt?
pi_71814321
Dutch, dat is het geluid dat de man van huup maakt
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:58:50 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71814392
Ik zou ff moonen. Maar ja, dat ben ik dan weer
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:58:59 #19
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71814399
ja bleh.. regen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_71814407
en lady wrb ik heb nog geen echte foto's van het huis Op de foto's in het kfototopic staat wel watop de achtergrond. En ik ga nu geen foto's maken want ik moet echt andere dingen doen. Dus doeg dames tot later!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:01:56 #21
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71814491
Wat een ontzettend (%$)(% weer zeg Ik wilde lekker met Kai op pad maar het komt hier echt met bakken uit de hemel nu. We kunnen thuis natuurlijk zat dingen doen maar ik wilde naar buihuiten
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_71814520
We zijn weer thuis!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:04:11 #23
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71814557
Joepie Tess weer thuis

m@x heb je geen leuke film in huis die je kunt gaan kijken? Hoe is het met jouw galgedoe ondertussen?
pi_71814617
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
potvergnorf! ik zal nog eens een bankje openen
hahaha

maar wat ik nog wilde zeggen op t vorige bankje:

TFsel wat bout toch idd, grondige renovatie en dan kun je dr weer even goed tegenaan! Zo goed als nieuw enzo

succes met t lopen straks Rocks

en avondeten hmm... ik heb chappati's voorgesteld hier maar ik heb er nu al geen trek meer in als k dat zeg gaat ie me slaan denk k haha ik ben zo irritant met t eten laatste tijd

en ik kom er net achter dat ik de verkeerde stofzuigerzakken gekocht heb vorige keer... ik kan nie eens schoonmaken al zou k het willen!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71814650
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dan ben je niet duidelijk genoeg.
is het zo'n vreselijk mens dat je er geen zin in hebt?
Moeilijk uit te leggen, ik mag haar gewoon niet. Beetje raar persoon. Niet dat ik nou zo geweldig ben hoor.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:07:54 #26
3142 m@x
pi_71814659
Vicky

Meneer hangt nu al op de bank tv te kijken. Hij vindt het allemaal wel prima zo (is een beetje moe) maar van mij hoeft dat ding niet continu aan te staan.

Mijn galbeebies houden zich goed koest de laatste tijd. Aan de ene kant wil ik ze er nog steeds wel uithebben en aan de andere kant zie ik heel erg tegen die operatie op. Het is niet zo'n grote ingreep maar ik ben nogal kleinzerig geloof ik
pi_71814665
Fijn dat jullie weer compleet zijn Vicky!

Hier vanavond snijbonen, aardappels en hamburgers als eten. En daarna taart als toetje bij mama want die is jarig!
pi_71814678
Huup, ik vind jou ook zo heeeerlijk hormonaal!

Ik ga de wieg van Tess op MP zetten.. aangezien ze nu in haar eigen kamer en haar eigen bed gaat slapen hebben we de wieg niet meer nodig.. en ik heb helaas geen ruimte om 'm op te slaan..
In Tess d'r kamertje is een duer naar het balkon, met een raampje. Nu hangt er luxaflex voor maar er komt te veel licht door. Een rolgordijntje sluit niet mooi aan dus we gaan maar voor de rigoreuse manier... plaatje hardboord tegen het raam
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71814681
Tess thuis wat fijn!
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 12:12:53 #30
7074 moussy
kuttekop
pi_71814810
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:08 schreef Vicky het volgende:

Ik ga de wieg van Tess op MP zetten.. aangezien ze nu in haar eigen kamer en haar eigen bed gaat slapen hebben we de wieg niet meer nodig.. en ik heb helaas geen ruimte om 'm op te slaan..
In Tess d'r kamertje is een duer naar het balkon, met een raampje. Nu hangt er luxaflex voor maar er komt te veel licht door. Een rolgordijntje sluit niet mooi aan dus we gaan maar voor de rigoreuse manier... plaatje hardboord tegen het raam
Je kan ook gewoon eerst ff afplakken met vuilniszakken. En anders kan je bij halfords van dat folie kopen om er tegen aan te kwakken

Ingrid een praatje maken kan toch geen kwaad, vriendinnetjes worden doe je toch niet zo maar, hoeft toch ook niet, ik zie het probleem niet.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_71814893
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef moussy het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon eerst ff afplakken met vuilniszakken. En anders kan je bij halfords van dat folie kopen om er tegen aan te kwakken

Ingrid een praatje maken kan toch geen kwaad, vriendinnetjes worden doe je toch niet zo maar, hoeft toch ook niet, ik zie het probleem niet.
Zolang he tplaatje nog niet droog is wordt het idd afplakken met een vulniszakje
We hebben al gekeken voor folie maar dat laat nog steeds te veel licht door
Ach, de luxaflex staat NOOIT omhoog in het kamertje. Daarnaast kaatst wit ook nog eens warmte af
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71814918
quote:

Wij hebben van die niet lichtdoorlatende rolgordijnen. Dat werkt echt super goed! Is dat niet eerst een optie dan?
pi_71814933
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef moussy het volgende:
Op zich wel. Maar ze zei dan kunnen we gezellig elke dag bij elkaar op de koffie.
Daar heb ik geen zin in.
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 12:17:47 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_71814963
Ik ga van de week als de stoffenwinkel EINDELIJK terug is van vakantie van die zilvere stof halen, vind ik meteen mooi als gordijnen voor Cas
pi_71814985
hoi !
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 12:18:13 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_71814987
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Op zich wel. Maar ze zei dan kunnen we gezellig elke dag bij elkaar op de koffie.
Daar heb ik geen zin in.
Gewoon zeggen, en misschien valt ze wel reuze mee
pi_71815019
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:16 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wij hebben van die niet lichtdoorlatende rolgordijnen. Dat werkt echt super goed! Is dat niet eerst een optie dan?
dat hadden we eerst maar dat liet toch nog te veel licht door, sloot niet lekker aan/af.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71815027
quote:

ooooh ik ben helegaar nie hormonaal!
*kopteruginzandsteekt

wat fijn dat je prutteltje weer terug is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71815074
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat hadden we eerst maar dat liet toch nog te veel licht door, sloot niet lekker aan/af.
Wij hebben het in onze slaapkamer met dakraam. Dus zit er een soort rails in. had ik niet aan gedacht. Kun je dat zelf niet maken? Plankjes aan de zijkant zodat je een soort van rails hebt?

Het lijkt me zo definitief donker, zo'n plaat er voor..
pi_71815143
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:20 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wij hebben het in onze slaapkamer met dakraam. Dus zit er een soort rails in. had ik niet aan gedacht. Kun je dat zelf niet maken? Plankjes aan de zijkant zodat je een soort van rails hebt?

Het lijkt me zo definitief donker, zo'n plaat er voor..
ja dat zou ook kunnen, maar voorlopig werkt het wel met die plaat denk ik
Er is in haar kamer ook nog een heel groot raam met gordijnen

Huupie, lekker wief
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 12:23:16 #41
141844 Macka66
pi_71815144
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

m`n taartjesreeks loopt wel wat beter ja

Rotgeintjes, dat zijn het inderdaad Macka! Hoe is het met jou eigenlijk?
Je Taartjes

Ik hou tegenwoordig bij of ik een plus, plus-min of min dag heb gehad. Plus-min is normaal slecht en min is terugschieten in de depressieve toestand. Vorige week had ik drie plus dagen, en maar twee echte min dagen! Dus het gaat nog steeds de goede kant op. Paroxetine ftw! Voor mij dan.
Ik ben zelfs met mijn nicht/vriendin een nieuwe onderneming aan het opzetten, waar ik nu al veel plezier aan heb. Ik hou nog even onder de pet wat precies, maar het is niet met draagdoeken
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_71815176
TF en Macka, nog een dikke voor jullie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:26:03 #43
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71815234
Fijn dat het de goede kant op gaat Macka! Op naar minder minnen
En spannend!

Vick
pi_71815266
dikke knuffel TF in revisie

Hummels beiden in bed, wat ben ik daar ultiem blij mee deze keer *ploft neer*
Af en toe kan ik wel merken dat ik lekker in het eerste trimester rondhang.
pi_71815281
Fijn dat het verbetert en vooruit gaat Macka! En wat spannend van die onderneming! Ik moest lachen om je niet-draagdoek toevoeging
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71815282
ook ff lekker gaan knorren Free
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71815295
Macka wat fijn dat het de goede kant op gaat Depressies zijn zo ultiem beroerd, maar zien dat het langzaam beter gaat is echt hoopgevend
Veel succes!
pi_71815343
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:27 schreef Vicky het volgende:
ook ff lekker gaan knorren Free
Kan niet, er ligt een dreumes op mijn kamer
Op de bank kan wel trouwens Maar ik hang nu lekker onderuit met laptoppie en als ik ga slapen wordt ik straks wakker en moet ik meteen weer in actie. Dan heb ik voor mijn gevoel mijn rustmoment verslapen
Ik weet het, klinkt debiel
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 12:29:09 #49
141844 Macka66
pi_71815354
Vicky, ik ben zo benieuwd hoe Tess het gaat doen nu ze weer bij jullie thuis is! Heb jij de afgelopen dagen toch ook wel een beetje bij kunnen tanken?
pi_71815439
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Op de bank kan wel trouwens Maar ik hang nu lekker onderuit met laptoppie en als ik ga slapen wordt ik straks wakker en moet ik meteen weer in actie. Dan heb ik voor mijn gevoel mijn rustmoment verslapen
Ik begripj helemaal wat je bedoelt.

Macka, wel een beetje maar we waren steeds best laat thuis uit het ziekenhuis. De ene avond ging ik de andere avond ging M., maar dan bleven we toch op elkaar wachten. Amber heeft er afgelopen week een potje van gemaakt met slapen, die is heel erg aan het dromen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:32:11 #51
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71815466
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Als dat debiel linkt dan ben ik het ook
Ik moest het net nog..was ff in slaap gesukkeld toen jongste ineens brulde of ze met haar hoofd tussen de spijlen klemzat. Opgestaan en meteen daarheen gerend, maar ondertussen had ik zoveel hartkloppingen dat ik bij de deurpost even op adem moest komen. Wég rustmoment
  Jubileum moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 12:41:31 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71815738
Ik herken het helemaal TF

gosh het gaat niet meer goedkomen vandaag met mijn humeur vrees ik. Man is zeer verkouden *zuchtkreunsteun* en heeft net de halve woonkamer op zijn kop gezet om zijn loeigrote boxen weer neer te zetten.
Kids zijn narrig vanwege de regen en en en

ik moet gewoon stoppen met zeuren

*strooit wat zonneschijn in het rond*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71815753
Ik ben lekker alleen thuis vanmiddag
  Jubileum moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 12:43:17 #54
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71815787
Bij KP gaat wonen

Eva ♥ en Iris ♥
pi_71815812
Het is groen en zit op alle muren, de bank en de gehele vloer
pi_71815818
Lois, ik vind dat jij best wel even mag zeuren hoor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71815833
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef MamsX het volgende:
spinazie??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:45:05 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71815843
Even klein vraagje om te kijken of ik nou gestoord aan het raken ben
ligt het aan mij of zijn alle smileys en andere 'plaatjes' wat blur/wazig en soms zelfs kleine randjes afgesneden?
De letters zijn allemaal scherp en zie ik ook scherp maar de rest niet. Ligt het aan mijn ogen?
Ben ik gek(ker dan anders)?
pi_71815851
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:43 schreef Lois het volgende:
Bij KP gaat wonen

Dat is gezellig en dan schijnt de zon !!
  Jubileum moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 12:45:27 #60
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71815859
quote:
gras?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71815883
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef Vicky het volgende:

[..]

spinazie??
Nee snot ach het is in iedergeval los aan het komen!
Maar echt het ziet er zo vies uit en het zit overal.
pi_71815888
quote:
Andrijvie of een spruitlaat
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:46:51 #63
3142 m@x
pi_71815906
quote:
Snot?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:47:22 #64
3142 m@x
pi_71815933
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:46 schreef m@x het volgende:

[..]

Snot?
Spuit elf
pi_71815949
Ja dochterlief heeft een oorontsteking en het verlaat nu dus haar lichaam via haar neus
Het is in iedergeval erg vies
pi_71815950
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef Asyniur het volgende:
ligt het aan mij of zijn alle smileys en andere 'plaatjes' wat blur/wazig en soms zelfs kleine randjes afgesneden?
De letters zijn allemaal scherp en zie ik ook scherp maar de rest niet. Ligt het aan mijn ogen?
dat ligt echt aan jou.. ik heb er geen last van!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71815991
Heuj, ik ben niet raar

Vicky: komen die dromen van Amber van alle veranderingen bij jullie of had ze dat altijd al? Wel lastig zeg!
pi_71816003
Hallmark heeft goede service!
Ik heb online een fotokaart gemakt voor ons trouwen en de tekst stond heel erg raar. Had een mailtje gestuurd maar kreeg geen antwoord. Net gebeld en ze ging uitzoeken waarom de tekst raar staat en ik heb een kortingscode gehad zodat ik gratis de kaart opnieuw kan maken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71816030
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:49 schreef freecell het volgende:
Heuj, ik ben niet raar

Vicky: komen die dromen van Amber van alle veranderingen bij jullie of had ze dat altijd al? Wel lastig zeg!
ik denk door de veranderingen... alhans... ja, denk het wel.
Ze droomt heel veel over spinnen.
Vanancht heeft ze bij mijn ouders geslapen en daar lag ze ook te piepen en ja/nee te roepen in haar slaap.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71816050
Asy ik heb er geen last van hier

Lois ahw kun je jezelf anders nie even opsluiten in de badkamer met een maskertje en een stukje taart ofzo? je eigen mini-spa treatment
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 12:51:55 #71
141844 Macka66
pi_71816064
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef Asyniur het volgende:
Even gek als ik iig
(Zelfs de contactlenzenadvertentie die nu naast mijn reactievenster staat is wazig. Terwijl ze nog zo roepen dat ze scherp geprijsd zijn )
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
pi_71816095
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:47 schreef MamsX het volgende:
Ja dochterlief heeft een oorontsteking en het verlaat nu dus haar lichaam via haar neus
Sneu!
En goor, haha
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:52:42 #73
3142 m@x
pi_71816096
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:47 schreef MamsX het volgende:
Misschien is het dan geen snot, maar pus. Nog veel viezer

Mijn huis zit straks onder het puddingpoeder, cakemeel, deeg, glazuur en allerlei strooisels. We gaan samen klooien in de keuken. Dag dieet
pi_71816133
lekker toch M@x
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:55:03 #75
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71816165
mijn koelkast is helemaal bling-bling

Asy, hier ook geen last van de plaatjes hoor.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:55:11 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71816171
Huuh! *griebelt en siddert bij het idee van buurmeisjes die elke dag op de koffie willen komen* .

Daarom vind ik Fok! zo perfect he...je kan er vrienden maken die het begrijpen als je niks terug"zegt" ook al lees je wel wat zij te melden hebben. Gewoon, omdat we allemaal weird zijn hier .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:55:14 #77
3142 m@x
pi_71816172
Veels te lekker maar niet helemaal de bedoeling. Ik heb me gisteravond ook al aan een rol stophoest vergrepen. Slecht! Slecht! Slecht!
pi_71816338
Asyniur, ja ik zie ze ook gewoon scherp.. Je wordt denk ik echt gek ja.. Blame de hormonen maar joh, dat helpt

MamsX, succes met opruimen zeg!

Hier schijnt nog steeds de zon!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:01:53 #79
3142 m@x
pi_71816390
Wij hebben in het verleden ooit buren gehad die ook zo graag vriendjes wilden zijn. Dan stond de buurman om 8 uur 's avonds opeens voor de deur met de Kolonisten van Catan in zijn handen. "Hebben jullie zin om een spelletje te doen?" En dan met een lachje wat nog het meest te vergelijken is met een hijgend en hinnikkend paard.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:03:53 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71816456
Misschien wilde ie stiekem ponyplay doen M@x.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71816457
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:01 schreef m@x het volgende:
Wij hebben in het verleden ooit buren gehad die ook zo graag vriendjes wilden zijn. Dan stond de buurman om 8 uur 's avonds opeens voor de deur met de Kolonisten van Catan in zijn handen. "Hebben jullie zin om een spelletje te doen?" En dan met een lachje wat nog het meest te vergelijken is met een hijgend en hinnikkend paard.
Oh, dat is die man die nu naast ons woont...
Hardloper.
IG @webkim
pi_71816494
M@x hahahahha dat lachje omg hahaha

mja buren met een bord voor hun kop pfff
bij mijn ouders stond de buurman twee keer ineens in de keuken, was ie via de achtertuin en de achterdeur gewoon zelf naar binnen gelopen. Mn ouders woonden daar net en mn moeder had nooit iets laten blijken van dat ze daar op zat te wachten ofzo Kwam ie melden dat die en die van de overkant een nieuwe auto hadden en waar ze het toch van deden knurft...
gelukkig is mijn moeder erg subtiel en is het na die twee keer niet meer gebeurd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71816495
Och Max, zoveel is een rol ook weer niet
Ik bied net op leuke, goedkope (2,- ) en nieuw want te klein gekochte schoentjes op MP, krijg meteen een mailtje terug, woont ze echt letterlijk om de hoek
Die ga ik zo dus even halen

En YAY voor de koelkast van CARA Doe je dat ook bij anderen?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:06:54 #84
3142 m@x
pi_71816567
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:03 schreef Vivi het volgende:
Misschien wilde ie stiekem ponyplay doen M@x.
Ieuw, dat vind ik echt een heel gruwelijk idee
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:09:59 #85
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71816677
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:04 schreef freecell het volgende:
En YAY voor de koelkast van CARA Doe je dat ook bij anderen?
Ja hoor, kom hem maar brengen

Stom he, ik ben er echt blij mee. Kan mijn man vrijdag niet meer mopperen dat de boodschappen niet passen. Verder is ie heel lief hoor, hij had gewoon gelijk. Ik had drie aangebroken (en inmiddels beschimmelde ) potjes tacosaus staan enzo. Het was echt nodig.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71816714
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:09 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Ja hoor, kom hem maar brengen

Stom he, ik ben er echt blij mee. Kan mijn man vrijdag niet meer mopperen dat de boodschappen niet passen. Verder is ie heel lief hoor, hij had gewoon gelijk. Ik had drie aangebroken (en inmiddels beschimmelde ) potjes tacosaus staan enzo. Het was echt nodig.
whaha ik zie het voor me.. koelkast op je rug binden en op weg naar ca.ra
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:12:00 #87
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71816737
Oeh mijn buurvrouw is aan het stofzuigen met Michael Jackson heel hard aan en ze zingt ook nog mee. Vals
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:12:59 #88
3142 m@x
pi_71816767
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:12 schreef Ca.ra het volgende:
Oeh mijn buurvrouw is aan het stofzuigen met Michael Jackson heel hard aan en ze zingt ook nog mee. Vals
Dat doet mijn moeder altijd op 'Miss you' van de Stones. "Oeh, oeh, oeh, oeh, oeh,oeh"
pi_71816891
iiiiiih ik kreeg net mn vingervelletje tussen de sluiting van de wipper..maar ik mocht niet gillen omdat de baby eindelijk sliep..kreeg de sluiting ook nog eens niet los Dus toen volgde er een heel panisch dansje en heb ik nu een enorme bloedblaar

straks krijg ik mijn retro kinderstoel en naaimachine
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:17:47 #90
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71816902
Nouja we hebben in ieder geval simultaan poetseritis.

Ik ga dapper zijn en zo even naar de winkel lopen. Wel 4 minuten verderop! Een hele wereldreis voor mij zo in mijn eentje. Even kroppie sla halen voor vanaaf. En tijdelijk verlost van 'beat it'
pi_71816973
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:11 schreef Vicky het volgende:

[..]

whaha ik zie het voor me.. koelkast op je rug binden en op weg naar ca.ra
Ik dacht dus net : hmmm, dan maak ik hem nog liever zelf schoon

En auwe kleurdoos
pi_71817033
Oeh pijnlijk Kleurdoos!

En wel foto's van je nieuwe aanwinsten posten he!
pi_71817267
Ai, kleurdoos...pijnlijk !

Ik had gister zo'n onwijs kitsch vogeltje op een boomstronk gekocht voor de meiden. Als je voorbij de sensor loopt gaat de vogel aan....lelijk, maar 2 kleine dames errug blij !

Maar rond een uur of 03.00 (er huilde er 1) schrokken we ons allemaal kapot...
Nummer 2 natuurlijk ook wakker....Maar die zei " Mama! sssst, P en F slaapuh ! "
pi_71817357
kleurdoos auw!

ik zit te twijfelen, wel of niet met de auto even naar het durp hier. Ik ben lichtelijk een gevaar op de weg momenteel maar t is maar n klein stukje en ik moet echt nog wat dingen doen en halen bij winkels enzo, maar dr moet ook iemand thuisblijven voor de wasdroger-levermensen dus mn lief kan me niet taxi-en... whut to do...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 13:33:26 #95
7074 moussy
kuttekop
pi_71817361
Cas krijgt vanavond ook een vogel, maar die schijnt ook nog te bewegen of zo Het ding moet helemaal uit Turkije vandaan komen, maar volgens mij heb ik ze ook bij de action zien staan
pi_71817425
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef moussy het volgende:
Cas krijgt vanavond ook een vogel, maar die schijnt ook nog te bewegen of zo Het ding moet helemaal uit Turkije vandaan komen, maar volgens mij heb ik ze ook bij de action zien staan
Die van ons beweegt niet, bij een woonwinkel gekocht voor 2,50 euro. Mijn ouders hadden het ook over de action.
pi_71817439
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ai, kleurdoos...pijnlijk !

Ik had gister zo'n onwijs kitsch vogeltje op een boomstronk gekocht voor de meiden. Als je voorbij de sensor loopt gaat de vogel aan....lelijk, maar 2 kleine dames errug blij !

Maar rond een uur of 03.00 (er huilde er 1) schrokken we ons allemaal kapot...
Nummer 2 natuurlijk ook wakker....Maar die zei " Mama! sssst, P en F slaapuh ! "

wij hebben daar een kikker van..kan kindjes echt uren bezig houden..vooral als ze niet weten waar het geluid vandaan komt
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:40:28 #98
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71817568
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef huuphuup het volgende:
kleurdoos auw!

ik zit te twijfelen, wel of niet met de auto even naar het durp hier. Ik ben lichtelijk een gevaar op de weg momenteel maar t is maar n klein stukje en ik moet echt nog wat dingen doen en halen bij winkels enzo, maar dr moet ook iemand thuisblijven voor de wasdroger-levermensen dus mn lief kan me niet taxi-en... whut to do...
Moet ik je taxi-chauffeuren?
Ik moet toch nog naar de markt en heb geen zin om naar N. te gaan dus wilde ff naar W.
pi_71817674
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Moet ik je taxi-chauffeuren?
Ik moet toch nog naar de markt en heb geen zin om naar N. te gaan dus wilde ff naar W.
oooh als je toch gaat

kun je meehelpen uitzoeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')