Gordijnen dichtdoenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zie nu dat ik de vorige had gesloten.
Buurmeisje van de overkant loert telkens naar binnen.
gewoon terugzwaaien ingrid.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef _Ingrid_ het volgende:Zie nu dat ik de vorige had gesloten.
Buurmeisje van de overkant loert telkens naar binnen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nachtje slaap heeft zo ontzettend n;iet geholpen!
Huisarts geweest en ik heb nu maagzuurremmers gekregen voor een week en mag nu gaan laten controleren op een maagzweer en/of galkindjes.
Ik denk dat ik die afspraak bij de kaakchirurg om m`n verstandskiezen uit te laten snijden en de plastisch chirurg voor wat moedervlekken uitlepelen er maar meteen aan vastplak.
Grondige revisie
Lois meid ik voel zo met je mee! Hier slaapt mijn jongste eindelijk de nachten door maar nu is nummer 1 ernstig aan het spoken gegaan, met bijbehorende chagrijnige buien
m`n taartjesreeks loopt wel wat beter jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:52 schreef RockabeIIa het volgende:
haha!
geniaalste topic door jou geopend, ooit!
dan ben je niet duidelijk genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb terug gezwaaid en toen dook ze snel weg.
Rocka, ze wil vriendinnetje worden en ik niet.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
potvergnorf! ik zal nog eens een bankje openen
Moeilijk uit te leggen, ik mag haar gewoon niet. Beetje raar persoon. Niet dat ik nou zo geweldig ben hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan ben je niet duidelijk genoeg.
is het zo'n vreselijk mens dat je er geen zin in hebt?
Je kan ook gewoon eerst ff afplakken met vuilniszakken. En anders kan je bij halfords van dat folie kopen om er tegen aan te kwakkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:08 schreef Vicky het volgende:
Huup, ik vind jou ook zo heeeerlijk hormonaal!
Ik ga de wieg van Tess op MP zetten.. aangezien ze nu in haar eigen kamer en haar eigen bed gaat slapen hebben we de wieg niet meer nodig.. en ik heb helaas geen ruimte om 'm op te slaan..
In Tess d'r kamertje is een duer naar het balkon, met een raampje. Nu hangt er luxaflex voor maar er komt te veel licht door. Een rolgordijntje sluit niet mooi aan dus we gaan maar voor de rigoreuse manier... plaatje hardboord tegen het raam
Zolang he tplaatje nog niet droog is wordt het idd afplakken met een vulniszakjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eerst ff afplakken met vuilniszakken. En anders kan je bij halfords van dat folie kopen om er tegen aan te kwakken
Ingrid een praatje maken kan toch geen kwaad, vriendinnetjes worden doe je toch niet zo maar, hoeft toch ook niet, ik zie het probleem niet.
Wij hebben van die niet lichtdoorlatende rolgordijnen. Dat werkt echt super goed! Is dat niet eerst een optie dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:08 schreef Vicky het volgende:
Ik ga de wieg van Tess op MP zetten.. aangezien ze nu in haar eigen kamer en haar eigen bed gaat slapen hebben we de wieg niet meer nodig.. en ik heb helaas geen ruimte om 'm op te slaan..
In Tess d'r kamertje is een duer naar het balkon, met een raampje. Nu hangt er luxaflex voor maar er komt te veel licht door. Een rolgordijntje sluit niet mooi aan dus we gaan maar voor de rigoreuse manier... plaatje hardboord tegen het raam
Op zich wel. Maar ze zei dan kunnen we gezellig elke dag bij elkaar op de koffie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef moussy het volgende:
Ingrid een praatje maken kan toch geen kwaad, vriendinnetjes worden doe je toch niet zo maar, hoeft toch ook niet, ik zie het probleem niet.
Gewoon zeggen, en misschien valt ze wel reuze meequote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar ze zei dan kunnen we gezellig elke dag bij elkaar op de koffie.
Daar heb ik geen zin in.
dat hadden we eerst maar dat liet toch nog te veel licht door, sloot niet lekker aan/af.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wij hebben van die niet lichtdoorlatende rolgordijnen. Dat werkt echt super goed! Is dat niet eerst een optie dan?
ooooh ik ben helegaar nie hormonaal!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:08 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben het in onze slaapkamer met dakraam. Dus zit er een soort rails in. had ik niet aan gedacht. Kun je dat zelf niet maken? Plankjes aan de zijkant zodat je een soort van rails hebt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat hadden we eerst maar dat liet toch nog te veel licht door, sloot niet lekker aan/af.
ja dat zou ook kunnen, maar voorlopig werkt het wel met die plaat denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wij hebben het in onze slaapkamer met dakraam. Dus zit er een soort rails in. had ik niet aan gedacht. Kun je dat zelf niet maken? Plankjes aan de zijkant zodat je een soort van rails hebt?
Het lijkt me zo definitief donker, zo'n plaat er voor..
Je Taartjesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
m`n taartjesreeks loopt wel wat beter ja
Rotgeintjes, dat zijn het inderdaad Macka! Hoe is het met jou eigenlijk?
Kan niet, er ligt een dreumes op mijn kamerquote:
Ik begripj helemaal wat je bedoelt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan niet, er ligt een dreumes op mijn kamer
Op de bank kan wel trouwensMaar ik hang nu lekker onderuit met laptoppie en als ik ga slapen wordt ik straks wakker en moet ik meteen weer in actie. Dan heb ik voor mijn gevoel mijn rustmoment verslapen
Ik weet het, klinkt debiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |