Dat ligt wel het meest voor de hand omdat het zo snel rond was.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:04 schreef TheVulture het volgende:
Het is natuurlijk gewoon Joling...
Precies, en dat bewijst dan wel meteen dat het toch allemaal niet zo fris is gespeeld door de diverse partijen... dit is natuurlijk allemaal al maanden geleden bekokstoofd. Zal niet zggen dat Gordon het ook aan zijn eigen gedrag heeft te danken dat ie nu gedumpt wordt maar Froger, De Leeuw en de rest hebben wel klodders boter op hun hoofd... en Joling natuurlijk ook... eerst dat lied van de Toppers min of meer wegkapen en ontkennen dat je terugkomt...quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ligt wel het meest voor de hand omdat het zo snel rond was.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en dat bewijst dan wel meteen dat het toch allemaal niet zo fris is gespeeld door de diverse partijen... dit is natuurlijk allemaal al maanden geleden bekokstoofd. Zal niet zggen dat Gordon het ook aan zijn eigen gedrag heeft te danken dat ie nu gedumpt wordt maar Froger, De Leeuw en de rest hebben wel klodders boter op hun hoofd... en Joling natuurlijk ook... eerst dat lied van de Toppers min of meer wegkapen en ontkennen dat je terugkomt...
Bronquote:Volgens de entertainer was al lang duidelijk wat er gaat gebeuren. “Ik heb dit zelf al maanden voorspeld. Gerard Joling gaat gewoon terugkomen, honderd procent. Een hele goede vriend van mij, en tevens een heel bekende Nederlanders, was een paar maanden geleden op Ibiza. Daar sprak Gerard in dronken toestand zijn mond voorbij. Hij heeft het daar al kenbaar gemaakt. Zowel Jeroen van der Boom als ik zijn gewoon zwaar in de maling genomen. Jeroen gaat maandag zijn beslissing nemen, maar voelt zich ook niet erg prettig bij deze hele situatie.”
Marco B moet nu natuurlijk elke gelegenheid aangrijpen om cash te genererenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
[..]
Bron
Ok, Geer komt dus terug, joepie, maar dan stapt Jeroen op? Dan zijn ze dus weer op zoek naar een 3e Topper?En dan zou het wel eens een trio van Rene, Geer en Marco B. kunnen worden
Die organiseert gewoon zelf 10 concerten en die is weer binnen hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Marco B moet nu natuurlijk elke gelegenheid aangrijpen om cash te genereren
wie? nooit van gehoordquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:39 schreef Stroekie het volgende:
is het al via een perbericht bevestigd dat Geer weer terugkomt dan?
anders nomineer ik Rene Schuurmans
http://www.cnrentertainme(...)k%20leef%20ALBUM.jpg
Wereldberoemd in heel brabolandquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
wie? nooit van gehoord
Nee, is nog niet bevestigd.
Geen gek idee @bloodymaryquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:44 schreef bloodymary het volgende:
Kunnen ze meteen ook de naam veranderen. De Tobbers.
Nee, maar Geer wil wélquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:39 schreef Stroekie het volgende:
is het al via een perbericht bevestigd dat Geer weer terugkomt dan?
quote:hij past ook totaal niet bij rene en jeroen ,,geer en goor zijn toch een stel apart ,en zijn ook niet normaal getrouwd met een VROUW ect....
jolanda , amsterdam | 10:29 | 16.09.09
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
waarom vragen ze dries niet volgens mij ziet die het wel zitten om een topper te worden
j, amsterdam | 10:29 | 16.09.09
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Frans Bauer past absoluut niet bij de Toppersquote:
Of Wolter Kroes...quote:
Hoezo, hij doet toch niet meer mee aan Ciske?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat staat Joop van den Ende nooit toe
Die zou er nog het beste bijpassen, of idd Wolter Kroes, maar dan zakken ze wel steeds lager af...quote:
Bronquote:Frans Bauer staat open voor Toppers
van onze redactie
AMSTERDAM - Frans Bauer staat er niet negatief tegenover om zich te voegen bij Toppers Rene Froger en Jeroen van der Boom. "Ik sluit het niet uit. Ik heb tenslotte nog nooit in een kerstballenpak mogen zingen!" De Brabantse zanger wil wel benadrukken dat er nog niets is afgesproken. "Ik ben nog niet officieel gevraagd", vertelt hij in De Wereld Draait Door. "En ik zou er toch wel serieus over na moeten denken."
Op de opmerking van presentator Matthijs van Nieuwkerk dat Frans wél meer over een eventueel Toppers-avontuur lijkt te weten, reageert Frans. "Ik vind de Toppers gewoon heel leuk en ik kom er ieder jaar."
Het is dus nog even afwachten of Frans zich volgend jaar daadwerkelijk in een 'kerstballenpak' zal hijsen...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die organiseert gewoon zelf 10 concerten en die is weer binnen hoor
tickets zijn binnen !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 04:33 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.onlineticketsh(...)-Bvp0CFVKF3godKEkZiQ
quote:Update 19.10 uur : Later in de uitzending van Life 4 You vertelde Boszhard dat de telefoon op de redactie roodgloeiend stond, omdat men zijn bekendmaking nauwelijks geloofde.
Terwijl Carlo wat liep te schutteren over zijn uitspraak, bekende Irene dat ze het vreemd vond dat hij het zo eruit had gegooid. Zij had een groot media-offensief verwacht en had daarom steeds haar mond gehouden.
Ex-Topper Gerard Joling daarentegen kuste de presentator en zei dat hij zeker wist dat hij een geschikte kandidaat was.
Of Carlo de waarheid sprak, is dus niet helemaal zeker.
Hij zei het net toen rené er was. Eerst leek het een grap, maar daarna kondigde hij het serieus aan. En toen werd er niet gelachenquote:Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef Trusten het volgende:
Ik heb het ook opstaan, wanneer is dat bekend gemaakt dan? Volgens mij lulkoek...
Sinds al een hele tijd? Hij speelt (speelde?) in een aantal musicals, prominente rollen. Daar moet je wel voor kunnen zingen.quote:Op zondag 1 november 2009 18:53 schreef Karina het volgende:
Sinds wanneer kan hij zingen? Ik ben geen fan van de Toppers, maar Rene Froger en Jeroen vd Boom (vooral die laatste kan ik niet uitstaan) kunnen wel zingen.
En daarna zei hij "Straks zal ik er meer over vertellen" Of iets wat daar op leekquote:Op zondag 1 november 2009 18:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij zei het net toen rené er was. Eerst leek het een grap, maar daarna kondigde hij het serieus aan. En toen werd er niet gelachen
Nou niet iedereen die in een musical speelt kan echt goed zingen hoor en dat is toch heel wat anders volgens mij.quote:Op zondag 1 november 2009 18:54 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Sinds al een hele tijd? Hij speelt (speelde?) in een aantal musicals, prominente rollen. Daar moet je wel voor kunnen zingen.
De rollen die hij heeft gehad zijn nou niet echt zangrollen te noemen...quote:Op zondag 1 november 2009 18:54 schreef UncleErnie het volgende:
Sinds al een hele tijd? Hij speelt (speelde?) in een aantal musicals, prominente rollen. Daar moet je wel voor kunnen zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |