...of iedereen accepteert zichzelf en elkaar gewoon zoals die is, en trekt zich verder nergens iets van aan...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:48 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien een idee om BMI-zones in te stellen op stranden. Mooie slanke mensen zitten dan bij elkaar en hebben geen last van dikkerds, en dikke mensen zitten op hun eigen strookje strand en hoeven zich niet te schamen en hebben niemand om jaloers op te zijn
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:50 schreef Yi-Long het volgende:
...of iedereen accepteert zichzelf en elkaar gewoon zoals die is, en trekt zich verder nergens iets van aan...
Dat dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...of iedereen accepteert zichzelf en elkaar gewoon zoals die is, en trekt zich verder nergens iets van aan...
Je kunt niet aan iemand zien of ze vruchtbaar is en veel kinderen kan baren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:54 schreef Ghazi het volgende:
De meid in de OP is best wel vruchtbaar. Beetje dikke hoofd, maar wel in verhouding met haar lichaam. Die kan je makkelijk 6 kinderen bezorgen.
Eerder zelfkastijding!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:39 schreef Deadre het volgende:
Media, reclame spotjes , Billboards langs snelwegen, sextips voor vrouwen in bladen, nieuwste mode trends, je lijf zomerklaar voorbereiden, mooiste billen, haar moet glanzen, rimpels is uit den boze, een lekkere lijf etc waar vrouwen dagelijks mee geconfronteerd worden. Is dit geen vorm van onderdrukking?
Dat is niet waar. Knappe vrouwen zijn vruchtbaarder dan lelijke vrouwen (uitzonderingen die de regel bevestigen tellen niet - het gaat hier om kansen).quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je kunt niet aan iemand zien of ze vruchtbaar is en veel kinderen kan baren.
Ja, bij een vrouw van 80 weet je dat wel zeker, maar een lichaam zegt niks over de vruchtbaarheid en het aantal kinderen dat kunnen worden gebaard.
Zo'n held ben ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:46 schreef mazaru het volgende:
Vrouwen moeten meer doen als de mannen. Die lopen net zo makkelijk trots, met die bierbuik naar voren, halfnaakt over het strand te paraderen.
Wat nou sixpack?
Nee oke, tegenwoordig niet meer. Maar in de goede oude tijd dat men nog aan vanalles dood kon gaan ('natuurlijke selectie') zei het lichaam weldegelijk wat over vruchtbaarheid. Uiteraard niets over het exacte aantal kinderen dat gebaard zou kunnen worden, maar wel het algemene idee van vruchtbaarheid. Daar draait het hele uiterlijk immers om.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je kunt niet aan iemand zien of ze vruchtbaar is en veel kinderen kan baren.
Ja, bij een vrouw van 80 weet je dat wel zeker, maar een lichaam zegt niks over de vruchtbaarheid en het aantal kinderen dat kunnen worden gebaard.
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Knappe vrouwen zijn vruchtbaarder dan lelijke vrouwen (uitzonderingen die de regel bevestigen tellen niet - het gaat hier om kansen).
Volgens mij hield men 50 jaar geleden ook van rondingen, en nu ook nog.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Het is alleen zo dat MANNEN hun genen liever met een knappe partner doorgeven dan een lelijke.
Maar het is echt niet zo dat de slanke rondborstige blondine vruchtbaarder is dan een klein vrouwtje met donker haar, dunnen lipjes en bijna geen borsten.
Wat we trouwens 'knap' vinden is niet overal hetzelfde en vijftig jaar geleden was het schoonheidsideaal anders dan nu.
helemaal mee eens. ik hou bijvoorbeeld niet van gezichtshaar bij vrouwen. terwijl er genoeg mannen zijn die het blijkbaar erg aantrekkelijk vinden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat we trouwens 'knap' vinden is niet overal hetzelfde en vijftig jaar geleden was het schoonheidsideaal anders dan nu.
nee, geen onderdrukking maar confrontatie met de pijnlijke werkelijkheid.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:39 schreef Deadre het volgende:
Bikinivrees houdt vrouwen thuis
Het rondlopen in bikini is voor veel vrouwen een ware nachtmerrie. Alleen al het idee zich te moeten tonen in een miniscuul lapje stof is voor zeker één op de tien vrouwen reden om de vakantie over te slaan.
[ afbeelding ]
FOTO ANP/OLAF KRAAK
Geconfronteerd met de vraag waar vrouwen het meeste tegen opzien, is het antwoord van bijna een derde van de ondervraagden: het rondlopen in badkleding op het vakantieadres, zo meldt Het Laatste Nieuws
45 procent van alle bikini's en badpakken die gekocht worden, worden zelfs nooit gedragen. Alleen in Groot Brittanië al wordt jaarlijks zo'n 335 miljoen euro uitgegeven aan outfits die nooit worden gedragen. Dat blijkt uit een onderzoek van de Britse supermarktketen Tesco onder 3.000 vrouwen.
Twijfel over het eigen lijf, met of zonder kilootje extra, maakt dat vrouwen zich duidelijk ongemakkelijk voelen. Slechte gewoonten, zoals snoepen en/of weinig bewegen, komen in bikini direct aan het licht. Ook niemand ontsnapt aan het 'naakte' gevoel dat zich meester van hen maakt wanneer de eerste schreden in bikini worden gezet. Bloot en bekeken. Alles is zichtbaar.
Vrouwen geven toe dat ze verschillende tactieken hanteren om hun lichaam niet compleet bloot te geven. 11 procent slaat simpelweg de hele vakantie over, 30 procent draagt een t-shirt over de bikini of badpak en 12 procent blijft sowieso weg van strand of zwembad.
bron
Media, reclame spotjes , Billboards langs snelwegen, sextips voor vrouwen in bladen, nieuwste mode trends, je lijf zomerklaar voorbereiden, mooiste billen, haar moet glanzen, rimpels is uit den boze, een lekkere lijf etc waar vrouwen dagelijks mee geconfronteerd worden. Is dit geen vorm van onderdrukking?
nou dat lijkt me dus niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:46 schreef mazaru het volgende:
Vrouwen moeten meer doen als de mannen. Die lopen net zo makkelijk trots, met die bierbuik naar voren, halfnaakt over het strand te paraderen.
Wat nou sixpack?
Dacht het niet, je doet het jezelf toch aan .. niemand die je dwingt om in bikini op het strand te liggen, om de maand een ander dieet te volgen, kapitalen uit te geven aan make-up en smeersels etc etc .. dat doe je allemaal zelf omdat je er blijkbaar moeite mee hebt jezelf te accepteren zoals je bentquote:
Of je gaat met iemand naar het strand die wel zo'n dikke uitgezakte bierbuik heeft. Dan steek je mooi af als je daarnaast looptquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:37 schreef franksetank het volgende:
[..]
nou dat lijkt me dus niet.
ik heb geen bierbuik en velen zullen mij slank noemen.
toch ben ik ook niet 100% tevreden met de staat van mijn lichaam nu.
was eerst redelijk gespierd en strak en dat mis ik dus wel.
ben nu dus ook elke dag weer in de sportschool te vinden en een aangepast voedingsschema
dat zou ook schelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je gaat met iemand naar het strand die wel zo'n dikke uitgezakte bierbuik heeft. Dan steek je mooi af als je daarnaast loopt
jij mocht rukkend toekijken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:44 schreef franksetank het volgende:
[..]
dat zou ook schelen.
helaas was ik dit jaar op vakantie met super fanatieke sporters.
dus nauwelijks overbodig vet en compleet afgetrained.
en toen stak ik er wel bij af ja
en trouwens vrouwen prefereren ook mannen die hun lichaam verzorgen.
dat werd deze vakantie ook wel duidelijk
Ik vraag me af in welke mate. Ze kijken er zeker graag naar, en ze zitten er ook graag aan. Maar volgens mij zijn er ook aardig wat vrouwen die het een behoorlijke afknapper vinden dat een man 2 keer in de week in de sportschool als een wijf gaat lopen trutten met zijn uiterlijk. Je uitsloven om bij vrouwen in de smaak te vallen is nou niet iets wat leuke vrouwen ontzettend aantrekkelijk vinden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:44 schreef franksetank het volgende:
[..]
dat zou ook schelen.
helaas was ik dit jaar op vakantie met super fanatieke sporters.
dus nauwelijks overbodig vet en compleet afgetrained.
en toen stak ik er wel bij af ja
en trouwens vrouwen prefereren ook mannen die hun lichaam verzorgen.
dat werd deze vakantie ook wel duidelijk
vrouwen houden wel van mannen met een sportieve passie. zolang die passie maar niet noodzakelijk gericht is op het bouwen van een lichaam.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vraag me af in welke mate. Ze kijken er zeker graag naar, en ze zitten er ook graag aan. Maar volgens mij zijn er ook aardig wat vrouwen die het een behoorlijke afknapper vinden dat een man 2 keer in de week in de sportschool als een wijf gaat lopen trutten met zijn uiterlijk. Je uitsloven om bij vrouwen in de smaak te vallen is nou niet iets wat leuke vrouwen ontzettend aantrekkelijk vinden.
In de sportschool gaan trutten met uiterlijk, dat is wel ernstig ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vraag me af in welke mate. Ze kijken er zeker graag naar, en ze zitten er ook graag aan. Maar volgens mij zijn er ook aardig wat vrouwen die het een behoorlijke afknapper vinden dat een man 2 keer in de week in de sportschool als een wijf gaat lopen trutten met zijn uiterlijk. Je uitsloven om bij vrouwen in de smaak te vallen is nou niet iets wat leuke vrouwen ontzettend aantrekkelijk vinden.
Ik zou in m'n handjes knijpen als ik een vrouw zou "hebben" zoals die in de OP.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij hield men 50 jaar geleden ook van rondingen, en nu ook nog.
Dat de modewereld ons af en toe klein-borstige schrale scharrels zonder vet of curves wil opdringen als 'schoonheidsideaal', wil niet zeggen dat wij mannen ons daar iets van aantrekken.
Wat zou er anders moeten doen dan? In tegenstelling tot wat de naam suggereert leer je er niet sporten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:29 schreef waht het volgende:
In de sportschool gaan trutten met uiterlijk, dat is wel ernstig ja.
ik denk dat je je daar aardig in vergist.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat zou er anders moeten doen dan? In tegenstelling tot wat de naam suggereert leer je er niet sporten.
In de sportschool zijn er weldegelijk bezigheden waarbij vaardigheid, kracht en inzicht nodig is.quote:2sport de; v(m) -en allerlei lichamelijke oefeningen en ontspanning waarbij vaardigheid, kracht en inzicht vereist worden: aan ~ doen
in het begin ging je matig, maar je laatste alinea slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef franksetank het volgende:
[..]
ik denk dat je je daar aardig in vergist.
ook vrouwen zien graag een gespierd lichaam en goede verzorging.
2x in de week naar de sportschool, daar ga ik nu iets overheen.
sportschool zie ik idd als mijn lichaam weer in vorm krijgen.
daarnaast wil ik binnenkort een marathon lopen, weer veel gaan backpacken en weer mtb-en.
ik ga echt niet om de 10 minuten voor de spiegel staan om te kijken of mijn sixpack al is gegroeid
veel mannen eisen min of meer dat een vrouw een mooi slank lichaam heeft, nette kleding, verzorgd uiterlijk en haar schaamstreken scheert.
dan is het toch niet zo raar dat vrouwen ook in meer of mindere mate dat van mannen eisen.
dan weet je wellicht een site waar je allerlei oefeningen met losse gewichten kan vinden om de afzonderlijke spiergroepen te trainenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef waht het volgende:
[..]
[..]
In de sportschool zijn er weldegelijk bezigheden waarbij vaardigheid, kracht en inzicht nodig is.
Specifieke voorbeelden geef ik bij interesse.
losse gewichten zijn sowieso goed mee te werken, of om mee af te wisselen, omdat je niet alleen maar die ene groep traint, maar ook het corrigerende spiergebied er omheen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:40 schreef franksetank het volgende:
[..]
dan weet je wellicht een site waar je allerlei oefeningen met losse gewichten kan vinden om de afzonderlijke spiergroepen te trainen
doe het nu met apparaten maar heb losse gewichten thuis die ik wel wil gebruik.
(dat geheel off-topic)
Juist die oefeningen waarbij afzonderlijke spiergroepen worden getraint zijn degene waarvoor de minste vaardigheid nodig is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:40 schreef franksetank het volgende:
[..]
dan weet je wellicht een site waar je allerlei oefeningen met losse gewichten kan vinden om de afzonderlijke spiergroepen te trainen
er zijn tal van zaken waar vrouwen op vallen maar uiterlijk bepaald voor een groot deel de eerste indruk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in het begin ging je matig, maar je laatste alinea slaat echt nergens op.
vrouwen en mannen zijn niet hetzelfde, godzijdank.
mij hoor je niet zeiken, corrigeer mijn lichaam als dat nodig is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef franksetank het volgende:
[..]
er zijn tal van zaken waar vrouwen op vallen maar uiterlijk bepaald voor een groot deel de eerste indruk.
neem dezelfde persoon in 3 variaties:
-dik, bierbuik, mantitten
-atletisch gebouwd, acceptabel sixpack, strakke kont, brede schouders etc.
-bodybuilder type (over the top)
denk dat de meesten toch de voorkeur geven voor de atletisch gebouwde persoon.
tja, kan er ook niks aan doen, oerdriften van mensen
ah een van de grootste bierfabrikanten doet een onderzoek waaruit volgt dat vrouwen mannen met bierbuik prefereren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mij hoor je niet zeiken, corrigeer mijn lichaam als dat nodig is.
wel was er laatst een onderzoek van budwiser, dat duidelijk aangaf dat vrouwen liever een man met bierbuik hebben dan een met sixpacks, daar voelden ze zich zekerder bij.
Ik geloof best dat vrouwen liever een vent met een bierbuikje hebben dan zo'n bodybuilder-type.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:47 schreef franksetank het volgende:
[..]
ah een van de grootste bierfabrikanten doet een onderzoek waaruit volgt dat vrouwen mannen met bierbuik prefereren.
come on, je geloofd toch zelf niet dat dat een objectief onderzoek is...
sla eens wat andere literatuur open en daarin staat toch echt wat anders
daarom gaf ik ook 3 types aan, dik, goed gevormd (getrained) en bodybuilder/machotypequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik geloof best dat vrouwen liever een vent met een bierbuikje hebben dan zo'n bodybuilder-type.
Het liefst natuurlijk een normaal figuur, maar als ik moet kiezen uit die twee toch het liefste de eerste!
Het is vaak ook een bepaald type vrouw dat op die supergespierde mannen valt. Van die ordinaire types.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:47 schreef franksetank het volgende:
[..]
ah een van de grootste bierfabrikanten doet een onderzoek waaruit volgt dat vrouwen mannen met bierbuik prefereren.
come on, je geloofd toch zelf niet dat dat een objectief onderzoek is...
sla eens wat andere literatuur open en daarin staat toch echt wat anders
vond het al maf,quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat van die bierfabrikant was een geintje. gast!
dán zal nooit iemand weten dat het onderzoek van budwiser afkomtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:18 schreef franksetank het volgende:
[..]
vond het al maf,
maar je weet het hier nooit of het serieus bedoeld is en ik zie budwiser er ook voor aan om zo'n onderzoek in amerika te verrichten met dergelijke uitslag
Och, vrouwen vinden nou eenmaal andere dingen belangrijk dan mannen. Natuurlijk vinden ze het leuk om naar mooie lijven te kijken, en ze mogen de laatste tijd graag doen alsof ze dat net zo belangrijk vinden als mannen. Dat is de mode.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef franksetank het volgende:
[..]
ik denk dat je je daar aardig in vergist.
ook vrouwen zien graag een gespierd lichaam en goede verzorging.
2x in de week naar de sportschool, daar ga ik nu iets overheen.
sportschool zie ik idd als mijn lichaam weer in vorm krijgen.
daarnaast wil ik binnenkort een marathon lopen, weer veel gaan backpacken en weer mtb-en.
ik ga echt niet om de 10 minuten voor de spiegel staan om te kijken of mijn sixpack al is gegroeid
veel mannen eisen min of meer dat een vrouw een mooi slank lichaam heeft, nette kleding, verzorgd uiterlijk en haar schaamstreken scheert.
dan is het toch niet zo raar dat vrouwen ook in meer of mindere mate dat van mannen eisen.
Nodig waarvoor, om de wedstrijd te winnen? Ik ben nog nooit in een sportschool geweest maar ik geloof best dat er mensen zijn die dat als een sport benaderen en daar op de een of andere manier plezier uithalen. Maar de hoofdmoot is toch het vormgeven van je lichaam, voor het uiterlijk. Dat vind ik toch heel wat anders dan aan competitie doen, wedstrijden spelen en daarvoor trainen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef waht het volgende:
In de sportschool zijn er weldegelijk bezigheden waarbij vaardigheid, kracht en inzicht nodig is.
Specifieke voorbeelden geef ik bij interesse.
beter dan dat iemand vraagt of je naar de kapper bent geweest en verder geen waardeoordeel vaststelt. zo van:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef franksetank het volgende:
smaak is ook cultuurgebonden
laatst zat ik met mijn brakke hoofd in de huiskamer zonder gel in mijn haren en wat langer haar.
vond het er zelf niet uit zien dus de volgende dag naar de kapper.
netjes weer in model, gel erin...
komt mijn duitse huisgenootje thuis...
ben je naar de kapper geweest?
ja...
Mwah, vond dat andere je veel beter staan![]()
schijnt dus dat de kapselmode in duitsland heel anders is dan in nederland
hahaha, ze is mijn huisgenootje hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beter dan dat iemand vraagt of je naar de kapper bent geweest en verder geen waardeoordeel vaststelt. zo van:
"ben je naar de kapper geweest?".
"ja".
...
daar kan je niets mee. bovendien geeft die duitse meid je een groot compliment. ze vond je leuk toen je nog ander haar had. maar nu nog steeds wil ze neuken. of dacht je dat die opmerking echt alleen vanwege je haar was?
als je zin hebt lig je vanavond te rollebollen mit helga und krijst ze de hele buurt bij elkaar.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beter dan dat iemand vraagt of je naar de kapper bent geweest en verder geen waardeoordeel vaststelt. zo van:
"ben je naar de kapper geweest?".
"ja".
...
daar kan je niets mee. bovendien geeft die duitse meid je een groot compliment. ze vond je leuk toen je nog ander haar had. maar nu nog steeds wil ze neuken. of dacht je dat die opmerking echt alleen vanwege je haar was?
als je zin hebt lig je vanavond te rollebollen mit helga und krijst ze de hele buurt bij elkaar.
wat jij fantasie noemt, heet eigenlijk psychologie. maar wel van de koude grond.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:28 schreef franksetank het volgende:
[..]
nou ja, hij heeft wel iets gelijk hoor, alleen niet zo wild als zijn fantasie
We hebben het hier wel over zoals het is, he?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Typisch mannen.
Krijgen ze een compimentje over hun haar denken ze meteen dat de vrouw is geinteresseerd in seks.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:15 schreef Ghazi het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over zoals het is, he?
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Dan is het toch wel begrijpelijk?
Duitsers en haarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef franksetank het volgende:
smaak is ook cultuurgebonden
laatst zat ik met mijn brakke hoofd in de huiskamer zonder gel in mijn haren en wat langer haar.
vond het er zelf niet uit zien dus de volgende dag naar de kapper.
netjes weer in model, gel erin...
komt mijn duitse huisgenootje thuis...
ben je naar de kapper geweest?
ja...
Mwah, vond dat andere je veel beter staan![]()
schijnt dus dat de kapselmode in duitsland heel anders is dan in nederland
dragen de dames nog steeds rara-schaamhaar? ik heb wel eens een kaal duits kutje gezien.quote:
Geen idee, mijn kennis van de Duitse haardracht is beperkt tot wat er op het hoofd zit, en dat heeft me nooit gestimuleerd nader onderzoek te doenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dragen de dames nog steeds rara-schaamhaar? ik heb wel eens een kaal duits kutje gezien.
wat is dat nou weer voor onzin. we zien er precies hetzelfde uit, maar dan met minder schaamhaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:39 schreef franksetank het volgende:
duitse dames zijn 10x mooier dan nederlandse
Nee, dat is niet de mode. Vrouwen van boven de 40 drijven van hun stoel om wat welltoned mannenvlees.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Och, vrouwen vinden nou eenmaal andere dingen belangrijk dan mannen. Natuurlijk vinden ze het leuk om naar mooie lijven te kijken, en ze mogen de laatste tijd graag doen alsof ze dat net zo belangrijk vinden als mannen. Dat is de mode.
Iemand die jaren traint doet dat écht niet om een vrouw te behagen hoor. Althans, dat mag ik hopen.quote:Alleen als je voor je uiterlijk naar de sportschool gaat begeef je je bij veel vrouwen op glad ijs. Niet omdat ze het resultaat niet zullen waarderen, maar omdat ze het behaagzieke ervan niet waarderen.
Absoluut. Maar daarbij ga je er vanuit dat mannen die niet van hun reet te krijgen zijn om een afwasje te doen zich plots 3 tot 5 maal weeks de tyfus tillen om het vrouwtje te behagen.quote:Vrouwen willen wel een mooie man, maar daarmee willen ze nog geen man die zijn best doet om mooi gevonden te worden, die persoonlijkheidstrek is niet waar ze voor vallen. Juist je best doen is voor veel vrouwen de afknapper.
De hoofdmoot is voor mij persoonlijk de therapeutische werking, het vormgeven van het lichaam, het sterker worden en het feit dat ik er als ik 35 ben graag nog goed uit zie, met een fatsoenlijke stofwisseling.quote:Nodig waarvoor, om de wedstrijd te winnen? Ik ben nog nooit in een sportschool geweest maar ik geloof best dat er mensen zijn die dat als een sport benaderen en daar op de een of andere manier plezier uithalen. Maar de hoofdmoot is toch het vormgeven van je lichaam, voor het uiterlijk. Dat vind ik toch heel wat anders dan aan competitie doen, wedstrijden spelen en daarvoor trainen.
duidelijk. ga er mee door zou ik zeggen, want een gezonde geest leeft in een gezond lichaam.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
De hoofdmoot is voor mij persoonlijk de therapeutische werking, het vormgeven van het lichaam, het sterker worden en het feit dat ik er als ik 35 ben graag nog goed uit zie, met een fatsoenlijke stofwisseling.
Dan ga je toch lekker naar het naaktstrand?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:39 schreef Deadre het volgende:
Het rondlopen in bikini is voor veel vrouwen een ware nachtmerrie.
Weet ik (sporter), maar ze kunnen ook van hun stoel drijven van goedgekozen woorden, of van wat dan ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nee, dat is niet de mode. Vrouwen van boven de 40 drijven van hun stoel om wat welltoned mannenvlees.
Uitslovers in het algemeen. Vrouwen willen wel dat je je voor hen uitslooft, maar dan voor hen persoonlijk, niet voor vrouwen in het algemeen.quote:Vrouwen verschillen natuurlijk net zo goed als mannen, maar reken maar dat vrouwen een getraind lichaam kunnen waarderen. Wat minder gewaardeerd wordt zijn mannen die hun hele bestaan ophangen aan hun lichaam.
Vormgeven van het lichaam, er nog goed uitzien op je 35e. Voor wie dan? Ik snap best dat als je dat doet dat je het dan ook met een zekere overtuiging doet en er meer uithaalt dan alleen uiterlijk. Maar ik ken zeker veel vrouwen die mannen met van die zorgvuldig gestylde borstspiertjes niet serieus kunnen nemen, net als overdreven gestyled haar, of mannen die poseren of constant aandacht voor hun kleding hebben. Een bepaalde onverschilligheid tov de andere sekse trekt nou eenmaal.quote:De hoofdmoot is voor mij persoonlijk de therapeutische werking, het vormgeven van het lichaam, het sterker worden en het feit dat ik er als ik 35 ben graag nog goed uit zie, met een fatsoenlijke stofwisseling.
Nu nog die andere 4 (helft van de vrouwen heeft overgewicht). Mij ogen deden weer pijn de laatste zomer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:39 schreef Deadre het volgende:
Het rondlopen in bikini is voor veel vrouwen een ware nachtmerrie. Alleen al het idee zich te moeten tonen in een miniscuul lapje stof is voor zeker één op de tien vrouwen reden om de vakantie over te slaan.
Bikini is natuurlijk niet helemaal gelijk aan twee touwtjes en verder nix. In het zwembad waar ik vaak train heb je ook veel dames in badpak of sportbikini.quote:
Nee da's waar. Ik heb zelf een sportbikini van Adidas, deze (geloof ik, lijkt erop). Zit erg fijn zonder dat de helft van je lijf eruit hangtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:53 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Bikini is natuurlijk niet helemaal gelijk aan twee touwtjes en verder nix. In het zwembad waar ik vaak train heb je ook veel dames in badpak of sportbikini.
Een paar touwtjes zouden deze dames ook niet misstaan
Je zit best veel in de sportschool zo te zien.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee da's waar. Ik heb zelf een sportbikini van Adidas, deze (geloof ik, lijkt erop). Zit erg fijn zonder dat de helft van je lijf eruit hangt![]()
[ afbeelding ]
En je kan nog eens van de duikplank springen hiermee, zonder onvrijwillig topless te gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee da's waar. Ik heb zelf een sportbikini van Adidas, deze (geloof ik, lijkt erop). Zit erg fijn zonder dat de helft van je lijf eruit hangt![]()
[ afbeelding ]
Maar dat is toch logisch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weet ik (sporter), maar ze kunnen ook van hun stoel drijven van goedgekozen woorden, of van wat dan ook.
Goed mogelijk. Boffen dan dat ik te onverschillig ben om alles zorgvuldig gestyleerd te hebben.quote:Vormgeven van het lichaam, er nog goed uitzien op je 35e. Voor wie dan? Ik snap best dat als je dat doet dat je het dan ook met een zekere overtuiging doet en er meer uithaalt dan alleen uiterlijk. Maar ik ken zeker veel vrouwen die mannen met van die zorgvuldig gestylde borstspiertjes niet serieus kunnen nemen, net als overdreven gestyled haar, of mannen die poseren of constant aandacht voor hun kleding hebben. Een bepaalde onverschilligheid tov de andere sekse trekt nou eenmaal.
Beetje zwart wit verhaal, vind je niet? Eigenlijk lijkt iedereen een stuk genuanceerder dan jij nu, of vergis ik me?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Oeh, het is maar goed dat iedereen hier precies lijkt te weten wat vrouwen willen, want zelf weet ik dat al naar gelang het niveau van mijn hormonenspiegel eigenlijk helemaal niet.
Het schijnt dat ovulerende vrouwen vallen op gespierde, lange mannen met een stevige kaaklijn waar je een paard mee kan stelen, en rond de menstruatie weer voor het betrouwbare zachtaardige type waarmee je dan weer eerder een puppie zindelijk traint.
Niet helemaal waar wat je nu zegt. Er is wel degelijk een absoluut schoonheidsideaal door alle eeuwen heen:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Het is alleen zo dat MANNEN hun genen liever met een knappe partner doorgeven dan een lelijke.
Maar het is echt niet zo dat de slanke rondborstige blondine vruchtbaarder is dan een klein vrouwtje met donker haar, dunnen lipjes en bijna geen borsten.
Dat dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 06:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Waarom is dat vrouwenonderdrukking en hoor ik nooit iemand over het grote onrecht dat mannen wordt aangedaan in Calvin Klein reclames?
Flikker op. Je komt maar van je luie reet af vrouwmensch.
Het ging erom of ze het belangrijk vonden. Volgens mij vinden ze het wel lekker, maar dat is wat anders dan belangrijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Maar dat is toch logisch?
Ik denk dat iedereen ook wat serieuzer meepost, daar kan het ook aan liggen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Beetje zwart wit verhaal, vind je niet? Eigenlijk lijkt iedereen een stuk genuanceerder dan jij nu, of vergis ik me?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |