abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:39:54 #1
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_71807119
Bikinivrees houdt vrouwen thuis

Het rondlopen in bikini is voor veel vrouwen een ware nachtmerrie. Alleen al het idee zich te moeten tonen in een miniscuul lapje stof is voor zeker één op de tien vrouwen reden om de vakantie over te slaan.

FOTO ANP/OLAF KRAAK

Geconfronteerd met de vraag waar vrouwen het meeste tegen opzien, is het antwoord van bijna een derde van de ondervraagden: het rondlopen in badkleding op het vakantieadres, zo meldt Het Laatste Nieuws

45 procent van alle bikini's en badpakken die gekocht worden, worden zelfs nooit gedragen. Alleen in Groot Brittanië al wordt jaarlijks zo'n 335 miljoen euro uitgegeven aan outfits die nooit worden gedragen. Dat blijkt uit een onderzoek van de Britse supermarktketen Tesco onder 3.000 vrouwen.

Twijfel over het eigen lijf, met of zonder kilootje extra, maakt dat vrouwen zich duidelijk ongemakkelijk voelen. Slechte gewoonten, zoals snoepen en/of weinig bewegen, komen in bikini direct aan het licht. Ook niemand ontsnapt aan het 'naakte' gevoel dat zich meester van hen maakt wanneer de eerste schreden in bikini worden gezet. Bloot en bekeken. Alles is zichtbaar.

Vrouwen geven toe dat ze verschillende tactieken hanteren om hun lichaam niet compleet bloot te geven. 11 procent slaat simpelweg de hele vakantie over, 30 procent draagt een t-shirt over de bikini of badpak en 12 procent blijft sowieso weg van strand of zwembad.

bron

Media, reclame spotjes , Billboards langs snelwegen, sextips voor vrouwen in bladen, nieuwste mode trends, je lijf zomerklaar voorbereiden, mooiste billen, haar moet glanzen, rimpels is uit den boze, een lekkere lijf etc waar vrouwen dagelijks mee geconfronteerd worden. Is dit geen vorm van onderdrukking?
Schijt aan iedereen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:41:02 #2
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_71807138
Het vrouwelijk lichaam is gewoon mooi.

Wordt door media wel uitgebuit af en toe, maar heeft niks met onderdrukking te maken.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_71807161
Badpak!!1
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:46:49 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71807246
Mooie vrouw in de OP btw...

Vrouwen moeten gewoon lekker zelf weten wat ze wel en niet dragen. Niemand verplicht ze om in een badpak of bikini rond te lopen, en niemand verbiedt het ze. Niet zo huillie-huillie doen dus.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:46:55 #5
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_71807247
Vrouwen moeten meer doen als de mannen. Die lopen net zo makkelijk trots, met die bierbuik naar voren, halfnaakt over het strand te paraderen.
Wat nou sixpack?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:47:01 #6
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_71807248
die chick uit de OP is best te geven btw
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  Donald Duck held woensdag 12 augustus 2009 @ 00:48:41 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_71807267
misschien een idee om BMI-zones in te stellen op stranden. Mooie slanke mensen zitten dan bij elkaar en hebben geen last van dikkerds, en dikke mensen zitten op hun eigen strookje strand en hoeven zich niet te schamen en hebben niemand om jaloers op te zijn
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:50:22 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71807293
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:48 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien een idee om BMI-zones in te stellen op stranden. Mooie slanke mensen zitten dan bij elkaar en hebben geen last van dikkerds, en dikke mensen zitten op hun eigen strookje strand en hoeven zich niet te schamen en hebben niemand om jaloers op te zijn
...of iedereen accepteert zichzelf en elkaar gewoon zoals die is, en trekt zich verder nergens iets van aan...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:54:24 #9
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_71807354
De meid in de OP is best wel vruchtbaar. Beetje dikke hoofd, maar wel in verhouding met haar lichaam. Die kan je makkelijk 6 kinderen bezorgen.
What lies in the shadow of the statue?
pi_71807370
Waar hebben vrouwen maatschappelijk het meeste last van? opgewonden mannen of afgunstige vrouwen
pi_71807461
Als vrouw moet je veel kunnen en dat kunnen ze ook! Maar visueel concurreren met vrouwen die niet echt bestaan is lastig zo niet onmogelijk. Als je niet tot op een bepaald niveau kunt meedoen ben je mikpunt van spot. Je moet steeds bewijzen dat je wel degelijk goed genoeg bent. Daar hebben veel vrouwen genoeg van denk ik. Echter er zijn ooklvrouwen die snel hun zelfvertrouwen kwijt raken op het moment dat ze kritiek krijgen op hun uiterlijk en dat kan ik weten
Geen sig.
pi_71807478
btw een mooie vrouw in OP
Geen sig.
pi_71807564
Kan iemand de TT aanpassen? Gewoon: aan elkaar schrijven die twee woorden, want het gaat over onderdrukking van vrouwen, niet over vrouwen van de onderdrukking.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 06:32:25 #14
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71809174
Waarom is dat vrouwenonderdrukking en hoor ik nooit iemand over het grote onrecht dat mannen wordt aangedaan in Calvin Klein reclames?

Flikker op. Je komt maar van je luie reet af vrouwmensch.
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:02:35 #15
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_71809477
Dus nu hebben we vrouwen, die zich het hele jaar volvreten (nouja, niet alleen vrouwen doen dat) en dan opeens klagen dat ze niet in een bikini passen zonder zich ervoor te moeten inspannen?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:11:20 #16
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71809552
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:50 schreef Yi-Long het volgende:
...of iedereen accepteert zichzelf en elkaar gewoon zoals die is, en trekt zich verder nergens iets van aan...
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71810707
Ja, het is vrouwenonderdrukking als het vrouwenonderdrukking is als de mooiste vrouw de leukste man kan krijgen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 augustus 2009 @ 09:34:58 #18
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71810732
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:50 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat dus.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71810758
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:54 schreef Ghazi het volgende:
De meid in de OP is best wel vruchtbaar. Beetje dikke hoofd, maar wel in verhouding met haar lichaam. Die kan je makkelijk 6 kinderen bezorgen.
Je kunt niet aan iemand zien of ze vruchtbaar is en veel kinderen kan baren.
Ja, bij een vrouw van 80 weet je dat wel zeker, maar een lichaam zegt niks over de vruchtbaarheid en het aantal kinderen dat kunnen worden gebaard.

Zo heeft men het altijd overdat brede heupen beter zijn om kinderen te baren, maar Aziaten zijn allemaal erg smal en die krijgen ook gewoon kinderen hoor.
Ook grote borsten zeggen niks over dat het met de borstvoeding beter gaat ofzo.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:53:44 #20
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71811088
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:39 schreef Deadre het volgende:
Media, reclame spotjes , Billboards langs snelwegen, sextips voor vrouwen in bladen, nieuwste mode trends, je lijf zomerklaar voorbereiden, mooiste billen, haar moet glanzen, rimpels is uit den boze, een lekkere lijf etc waar vrouwen dagelijks mee geconfronteerd worden. Is dit geen vorm van onderdrukking?
Eerder zelfkastijding!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_71811787
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, bij een vrouw van 80 weet je dat wel zeker, maar een lichaam zegt niks over de vruchtbaarheid en het aantal kinderen dat kunnen worden gebaard.

Dat is niet waar. Knappe vrouwen zijn vruchtbaarder dan lelijke vrouwen (uitzonderingen die de regel bevestigen tellen niet - het gaat hier om kansen).
pi_71812206
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:46 schreef mazaru het volgende:
Vrouwen moeten meer doen als de mannen. Die lopen net zo makkelijk trots, met die bierbuik naar voren, halfnaakt over het strand te paraderen.
Wat nou sixpack?
Zo'n held ben ik
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71814201
De hele strandcultuur draait toch om het uiterlijk en dan met name het lijf? Waar halen die dikke vrouwen het idee vandaan dat ze daaraan mee moeten doen?

Het strand is een ideale gelegenheid voor mooie jonge mensen om met hun lijf te paraderen. Laat het allemaal maar lekker zien. Jammer maar helaas, niet iedereen is lekker. Als je dat niet kunt accepteren heb je een persoonlijk psychologisch probleem. Dan kun je alsnog naar het strand, je moet alleen niet mee proberen te doen aan de hormoonkermis. Je hoeft ook niet naar het strand. Het is ook niet gezond of zo.

Meer dan vrouwen die balen dat ze geen lekker wijf zijn is het niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71815814
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee oke, tegenwoordig niet meer. Maar in de goede oude tijd dat men nog aan vanalles dood kon gaan ('natuurlijke selectie') zei het lichaam weldegelijk wat over vruchtbaarheid. Uiteraard niets over het exacte aantal kinderen dat gebaard zou kunnen worden, maar wel het algemene idee van vruchtbaarheid. Daar draait het hele uiterlijk immers om.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:10:55 #25
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71816707
Wie is die chick uit de OP trouwens? Gewoon een willekeurig lekker wijf op het strand, of een bekend model ofzo?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:20:54 #26
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_71816979
Ga je toch lekker niet naar het strand op vakantie ? Ik zie 't probleem niet hoor
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:26:57 #27
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71817160
voor die vrouwen is de burkini bedacht. veel plezier op het strand!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_71817273
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Knappe vrouwen zijn vruchtbaarder dan lelijke vrouwen (uitzonderingen die de regel bevestigen tellen niet - het gaat hier om kansen).
Hoe kom je daarbij?
Het is alleen zo dat MANNEN hun genen liever met een knappe partner doorgeven dan een lelijke.

Maar het is echt niet zo dat de slanke rondborstige blondine vruchtbaarder is dan een klein vrouwtje met donker haar, dunnen lipjes en bijna geen borsten.
Wat we trouwens 'knap' vinden is niet overal hetzelfde en vijftig jaar geleden was het schoonheidsideaal anders dan nu.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:33:27 #29
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71817363
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:30 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Het is alleen zo dat MANNEN hun genen liever met een knappe partner doorgeven dan een lelijke.

Maar het is echt niet zo dat de slanke rondborstige blondine vruchtbaarder is dan een klein vrouwtje met donker haar, dunnen lipjes en bijna geen borsten.
Wat we trouwens 'knap' vinden is niet overal hetzelfde en vijftig jaar geleden was het schoonheidsideaal anders dan nu.
Volgens mij hield men 50 jaar geleden ook van rondingen, en nu ook nog.

Dat de modewereld ons af en toe klein-borstige schrale scharrels zonder vet of curves wil opdringen als 'schoonheidsideaal', wil niet zeggen dat wij mannen ons daar iets van aantrekken.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:33:41 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71817374
quote:

helemaal mee eens. ik hou bijvoorbeeld niet van gezichtshaar bij vrouwen. terwijl er genoeg mannen zijn die het blijkbaar erg aantrekkelijk vinden.
pi_71817389
quote:

Het rondlopen in bikini is voor veel vrouwen een ware nachtmerrie. Alleen al het idee zich te moeten tonen in een miniscuul lapje stof is voor zeker één op de tien vrouwen reden om de vakantie over te slaan.

[ afbeelding ]
FOTO ANP/OLAF KRAAK

Geconfronteerd met de vraag waar vrouwen het meeste tegen opzien, is het antwoord van bijna een derde van de ondervraagden: het rondlopen in badkleding op het vakantieadres, zo meldt Het Laatste Nieuws

45 procent van alle bikini's en badpakken die gekocht worden, worden zelfs nooit gedragen. Alleen in Groot Brittanië al wordt jaarlijks zo'n 335 miljoen euro uitgegeven aan outfits die nooit worden gedragen. Dat blijkt uit een onderzoek van de Britse supermarktketen Tesco onder 3.000 vrouwen.

Twijfel over het eigen lijf, met of zonder kilootje extra, maakt dat vrouwen zich duidelijk ongemakkelijk voelen. Slechte gewoonten, zoals snoepen en/of weinig bewegen, komen in bikini direct aan het licht. Ook niemand ontsnapt aan het 'naakte' gevoel dat zich meester van hen maakt wanneer de eerste schreden in bikini worden gezet. Bloot en bekeken. Alles is zichtbaar.

Vrouwen geven toe dat ze verschillende tactieken hanteren om hun lichaam niet compleet bloot te geven. 11 procent slaat simpelweg de hele vakantie over, 30 procent draagt een t-shirt over de bikini of badpak en 12 procent blijft sowieso weg van strand of zwembad.

bron

nee, geen onderdrukking maar confrontatie met de pijnlijke werkelijkheid.
mensen worden dikker en leven ongezonder.
als ze daar geen problemen mee hadden dan zouden ze deze uitvluchten niet zoeken.

zo moeilijk is het toch niet om een gezonde levenstijl erop na te houden.
lekker ontspannend sporten wekelijks en lekker gezond eten.
pi_71817484
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:46 schreef mazaru het volgende:
Wat nou sixpack?
nou dat lijkt me dus niet.
ik heb geen bierbuik en velen zullen mij slank noemen.
toch ben ik ook niet 100% tevreden met de staat van mijn lichaam nu.
was eerst redelijk gespierd en strak en dat mis ik dus wel.
ben nu dus ook elke dag weer in de sportschool te vinden en een aangepast voedingsschema
pi_71817491
quote:

Is dit geen vorm van onderdrukking?
Dacht het niet, je doet het jezelf toch aan .. niemand die je dwingt om in bikini op het strand te liggen, om de maand een ander dieet te volgen, kapitalen uit te geven aan make-up en smeersels etc etc .. dat doe je allemaal zelf omdat je er blijkbaar moeite mee hebt jezelf te accepteren zoals je bent
pleased to meet you
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:39:42 #34
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_71817550
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:37 schreef franksetank het volgende:

[..]

nou dat lijkt me dus niet.
ik heb geen bierbuik en velen zullen mij slank noemen.
toch ben ik ook niet 100% tevreden met de staat van mijn lichaam nu.
was eerst redelijk gespierd en strak en dat mis ik dus wel.
ben nu dus ook elke dag weer in de sportschool te vinden en een aangepast voedingsschema
Of je gaat met iemand naar het strand die wel zo'n dikke uitgezakte bierbuik heeft. Dan steek je mooi af als je daarnaast loopt
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_71817677
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:39 schreef mazaru het volgende:

[..]

Of je gaat met iemand naar het strand die wel zo'n dikke uitgezakte bierbuik heeft. Dan steek je mooi af als je daarnaast loopt
dat zou ook schelen.
helaas was ik dit jaar op vakantie met super fanatieke sporters.
dus nauwelijks overbodig vet en compleet afgetrained.
en toen stak ik er wel bij af ja

en trouwens vrouwen prefereren ook mannen die hun lichaam verzorgen.
dat werd deze vakantie ook wel duidelijk
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:51:06 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71817896
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:44 schreef franksetank het volgende:

[..]

dat zou ook schelen.

jij mocht rukkend toekijken?
pi_71818104
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:44 schreef franksetank het volgende:

[..]

dat zou ook schelen.

Ik vraag me af in welke mate. Ze kijken er zeker graag naar, en ze zitten er ook graag aan. Maar volgens mij zijn er ook aardig wat vrouwen die het een behoorlijke afknapper vinden dat een man 2 keer in de week in de sportschool als een wijf gaat lopen trutten met zijn uiterlijk. Je uitsloven om bij vrouwen in de smaak te vallen is nou niet iets wat leuke vrouwen ontzettend aantrekkelijk vinden.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:04:46 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71818275
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vraag me af in welke mate. Ze kijken er zeker graag naar, en ze zitten er ook graag aan. Maar volgens mij zijn er ook aardig wat vrouwen die het een behoorlijke afknapper vinden dat een man 2 keer in de week in de sportschool als een wijf gaat lopen trutten met zijn uiterlijk. Je uitsloven om bij vrouwen in de smaak te vallen is nou niet iets wat leuke vrouwen ontzettend aantrekkelijk vinden.
vrouwen houden wel van mannen met een sportieve passie. zolang die passie maar niet noodzakelijk gericht is op het bouwen van een lichaam.
pi_71819010
quote:

[..]

In de sportschool gaan trutten met uiterlijk, dat is wel ernstig ja.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 augustus 2009 @ 14:32:04 #40
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71819082
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Volgens mij hield men 50 jaar geleden ook van rondingen, en nu ook nog.

Dat de modewereld ons af en toe klein-borstige schrale scharrels zonder vet of curves wil opdringen als 'schoonheidsideaal', wil niet zeggen dat wij mannen ons daar iets van aantrekken.
Ik zou in m'n handjes knijpen als ik een vrouw zou "hebben" zoals die in de OP.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71819091
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:29 schreef waht het volgende:
In de sportschool gaan trutten met uiterlijk, dat is wel ernstig ja.
Wat zou er anders moeten doen dan? In tegenstelling tot wat de naam suggereert leer je er niet sporten.
pi_71819234
quote:

[..]

ik denk dat je je daar aardig in vergist.
ook vrouwen zien graag een gespierd lichaam en goede verzorging.
2x in de week naar de sportschool, daar ga ik nu iets overheen.
sportschool zie ik idd als mijn lichaam weer in vorm krijgen.
daarnaast wil ik binnenkort een marathon lopen, weer veel gaan backpacken en weer mtb-en.

ik ga echt niet om de 10 minuten voor de spiegel staan om te kijken of mijn sixpack al is gegroeid

veel mannen eisen min of meer dat een vrouw een mooi slank lichaam heeft, nette kleding, verzorgd uiterlijk en haar schaamstreken scheert.
dan is het toch niet zo raar dat vrouwen ook in meer of mindere mate dat van mannen eisen.
pi_71819244
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat zou er anders moeten doen dan? In tegenstelling tot wat de naam suggereert leer je er niet sporten.
quote:
2sport de; v(m) -en allerlei lichamelijke oefeningen en ontspanning waarbij vaardigheid, kracht en inzicht vereist worden: aan ~ doen
In de sportschool zijn er weldegelijk bezigheden waarbij vaardigheid, kracht en inzicht nodig is.

Specifieke voorbeelden geef ik bij interesse.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:40:09 #44
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71819319
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef franksetank het volgende:

[..]

daarnaast wil ik binnenkort een marathon lopen, weer veel gaan backpacken en weer mtb-en.

ik ga echt niet om de 10 minuten voor de spiegel staan om te kijken of mijn sixpack al is gegroeid

veel mannen eisen min of meer dat een vrouw een mooi slank lichaam heeft, nette kleding, verzorgd uiterlijk en haar schaamstreken scheert.
dan is het toch niet zo raar dat vrouwen ook in meer of mindere mate dat van mannen eisen.
in het begin ging je matig, maar je laatste alinea slaat echt nergens op.

vrouwen en mannen zijn niet hetzelfde, godzijdank.
pi_71819326
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef waht het volgende:

[..]

[..]

In de sportschool zijn er weldegelijk bezigheden waarbij vaardigheid, kracht en inzicht nodig is.

dan weet je wellicht een site waar je allerlei oefeningen met losse gewichten kan vinden om de afzonderlijke spiergroepen te trainen
doe het nu met apparaten maar heb losse gewichten thuis die ik wel wil gebruik.
(dat geheel off-topic)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:41:48 #46
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71819360
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:40 schreef franksetank het volgende:

[..]

dan weet je wellicht een site waar je allerlei oefeningen met losse gewichten kan vinden om de afzonderlijke spiergroepen te trainen
doe het nu met apparaten maar heb losse gewichten thuis die ik wel wil gebruik.
(dat geheel off-topic)
losse gewichten zijn sowieso goed mee te werken, of om mee af te wisselen, omdat je niet alleen maar die ene groep traint, maar ook het corrigerende spiergebied er omheen.

wat je ook kan doen is naar asahi gaan en daar zo'n ouderwets kaartensysteem met alle spiergroepen kopen. is niet duur, wel handig om te hebben.
pi_71819397
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:40 schreef franksetank het volgende:

[..]

Juist die oefeningen waarbij afzonderlijke spiergroepen worden getraint zijn degene waarvoor de minste vaardigheid nodig is.
pi_71819402
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

in het begin ging je matig, maar je laatste alinea slaat echt nergens op.

vrouwen en mannen zijn niet hetzelfde, godzijdank.
er zijn tal van zaken waar vrouwen op vallen maar uiterlijk bepaald voor een groot deel de eerste indruk.

neem dezelfde persoon in 3 variaties:
-dik, bierbuik, mantitten
-atletisch gebouwd, acceptabel sixpack, strakke kont, brede schouders etc.
-bodybuilder type (over the top)

denk dat de meesten toch de voorkeur geven voor de atletisch gebouwde persoon.

tja, kan er ook niks aan doen, oerdriften van mensen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:45:56 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71819480
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef franksetank het volgende:

[..]

er zijn tal van zaken waar vrouwen op vallen maar uiterlijk bepaald voor een groot deel de eerste indruk.

neem dezelfde persoon in 3 variaties:
-dik, bierbuik, mantitten
-atletisch gebouwd, acceptabel sixpack, strakke kont, brede schouders etc.
-bodybuilder type (over the top)

denk dat de meesten toch de voorkeur geven voor de atletisch gebouwde persoon.

tja, kan er ook niks aan doen, oerdriften van mensen
mij hoor je niet zeiken, corrigeer mijn lichaam als dat nodig is.
wel was er laatst een onderzoek van budwiser, dat duidelijk aangaf dat vrouwen liever een man met bierbuik hebben dan een met sixpacks, daar voelden ze zich zekerder bij.
pi_71819522
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mij hoor je niet zeiken, corrigeer mijn lichaam als dat nodig is.
wel was er laatst een onderzoek van budwiser, dat duidelijk aangaf dat vrouwen liever een man met bierbuik hebben dan een met sixpacks, daar voelden ze zich zekerder bij.
ah een van de grootste bierfabrikanten doet een onderzoek waaruit volgt dat vrouwen mannen met bierbuik prefereren.
come on, je geloofd toch zelf niet dat dat een objectief onderzoek is...
sla eens wat andere literatuur open en daarin staat toch echt wat anders
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:49:00 #51
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_71819556
Eerst het hele najaar, winter en voorjaar jezelf de tering in zuipen & vol vreten en nu in de zomer janken dat je dik bent.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_71819591
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:47 schreef franksetank het volgende:

[..]

ah een van de grootste bierfabrikanten doet een onderzoek waaruit volgt dat vrouwen mannen met bierbuik prefereren.
Ik geloof best dat vrouwen liever een vent met een bierbuikje hebben dan zo'n bodybuilder-type.
Het liefst natuurlijk een normaal figuur, maar als ik moet kiezen uit die twee toch het liefste de eerste!

Het is vaak ook een bepaald type vrouw dat op die supergespierde mannen valt. Van die ordinaire types.
pi_71819664
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik geloof best dat vrouwen liever een vent met een bierbuikje hebben dan zo'n bodybuilder-type.
Het liefst natuurlijk een normaal figuur, maar als ik moet kiezen uit die twee toch het liefste de eerste!

Het is vaak ook een bepaald type vrouw dat op die supergespierde mannen valt. Van die ordinaire types.
daarom gaf ik ook 3 types aan, dik, goed gevormd (getrained) en bodybuilder/machotype
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:14:03 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71820221
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:47 schreef franksetank het volgende:

[..]

dat van die bierfabrikant was een geintje. gast!
pi_71820355
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat van die bierfabrikant was een geintje. gast!
vond het al maf,

maar je weet het hier nooit of het serieus bedoeld is en ik zie budwiser er ook voor aan om zo'n onderzoek in amerika te verrichten met dergelijke uitslag
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:27:08 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71820610
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:18 schreef franksetank het volgende:

[..]

vond het al maf,

maar je weet het hier nooit of het serieus bedoeld is en ik zie budwiser er ook voor aan om zo'n onderzoek in amerika te verrichten met dergelijke uitslag
dán zal nooit iemand weten dat het onderzoek van budwiser afkomt of van mcdonald's of van de tabaks/wapenindustrie.
pi_71820998
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef franksetank het volgende:

[..]

Och, vrouwen vinden nou eenmaal andere dingen belangrijk dan mannen. Natuurlijk vinden ze het leuk om naar mooie lijven te kijken, en ze mogen de laatste tijd graag doen alsof ze dat net zo belangrijk vinden als mannen. Dat is de mode.

Alleen als je voor je uiterlijk naar de sportschool gaat begeef je je bij veel vrouwen op glad ijs. Niet omdat ze het resultaat niet zullen waarderen, maar omdat ze het behaagzieke ervan niet waarderen. Vrouwen willen wel een mooie man, maar daarmee willen ze nog geen man die zijn best doet om mooi gevonden te worden, die persoonlijkheidstrek is niet waar ze voor vallen. Juist je best doen is voor veel vrouwen de afknapper.
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef waht het volgende:

Nodig waarvoor, om de wedstrijd te winnen? Ik ben nog nooit in een sportschool geweest maar ik geloof best dat er mensen zijn die dat als een sport benaderen en daar op de een of andere manier plezier uithalen. Maar de hoofdmoot is toch het vormgeven van je lichaam, voor het uiterlijk. Dat vind ik toch heel wat anders dan aan competitie doen, wedstrijden spelen en daarvoor trainen.
pi_71822363
smaak is ook cultuurgebonden

laatst zat ik met mijn brakke hoofd in de huiskamer zonder gel in mijn haren en wat langer haar.
vond het er zelf niet uit zien dus de volgende dag naar de kapper.
netjes weer in model, gel erin...

komt mijn duitse huisgenootje thuis...
ben je naar de kapper geweest?
ja...
Mwah, vond dat andere je veel beter staan

schijnt dus dat de kapselmode in duitsland heel anders is dan in nederland
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:41:55 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71822746
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef franksetank het volgende:

laatst zat ik met mijn brakke hoofd in de huiskamer zonder gel in mijn haren en wat langer haar.

ja...

beter dan dat iemand vraagt of je naar de kapper bent geweest en verder geen waardeoordeel vaststelt. zo van:
"ben je naar de kapper geweest?".
"ja".
...

daar kan je niets mee. bovendien geeft die duitse meid je een groot compliment. ze vond je leuk toen je nog ander haar had. maar nu nog steeds wil ze neuken. of dacht je dat die opmerking echt alleen vanwege je haar was?

als je zin hebt lig je vanavond te rollebollen mit helga und krijst ze de hele buurt bij elkaar.
pi_71823837
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

beter dan dat iemand vraagt of je naar de kapper bent geweest en verder geen waardeoordeel vaststelt. zo van:
"ja".
...

daar kan je niets mee. bovendien geeft die duitse meid je een groot compliment. ze vond je leuk toen je nog ander haar had. maar nu nog steeds wil ze neuken. of dacht je dat die opmerking echt alleen vanwege je haar was?

als je zin hebt lig je vanavond te rollebollen mit helga und krijst ze de hele buurt bij elkaar.
hahaha, ze is mijn huisgenootje he
ik weet niet hoe ze die opmerkingen bedoeld maar het is wel te gezellig vaak
pi_71823879
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

"ja".
...

pi_71823947
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:26 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

nou ja, hij heeft wel iets gelijk hoor, alleen niet zo wild als zijn fantasie
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:29:14 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71823967
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:28 schreef franksetank het volgende:

[..]

nou ja, hij heeft wel iets gelijk hoor, alleen niet zo wild als zijn fantasie
wat jij fantasie noemt, heet eigenlijk psychologie. maar wel van de koude grond.
pi_71824174
Typisch mannen.
Krijgen ze een compimentje over hun haar denken ze meteen dat de vrouw is geinteresseerd in seks.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:15:03 #66
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_71825233
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Typisch mannen.
Krijgen ze een compimentje over hun haar denken ze meteen dat de vrouw is geinteresseerd in seks.
We hebben het hier wel over zoals het is, he?

Voor:

Na:

Dan is het toch wel begrijpelijk?

[ Bericht 3% gewijzigd door Ghazi op 12-08-2009 18:28:13 ]
What lies in the shadow of the statue?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:17:39 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71825308
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:15 schreef Ghazi het volgende:

[..]

We hebben het hier wel over zoals het is, he?

Voor:

[ afbeelding ]

Na:

[ afbeelding ]

Dan is het toch wel begrijpelijk?

zoals de waard is, ziet hij zijn gasten.
pi_71825366
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef franksetank het volgende:

ja...

Duitsers en haar
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:22:42 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71825434
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:20 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Duitsers en haar
dragen de dames nog steeds rara-schaamhaar? ik heb wel eens een kaal duits kutje gezien.
pi_71825484
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dragen de dames nog steeds rara-schaamhaar? ik heb wel eens een kaal duits kutje gezien.
Geen idee, mijn kennis van de Duitse haardracht is beperkt tot wat er op het hoofd zit, en dat heeft me nooit gestimuleerd nader onderzoek te doen
pi_71825859
duitse dames zijn 10x mooier dan nederlandse
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:40:39 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71825888
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:39 schreef franksetank het volgende:
duitse dames zijn 10x mooier dan nederlandse
wat is dat nou weer voor onzin. we zien er precies hetzelfde uit, maar dan met minder schaamhaar.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:40:46 #73
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71825892
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Och, vrouwen vinden nou eenmaal andere dingen belangrijk dan mannen. Natuurlijk vinden ze het leuk om naar mooie lijven te kijken, en ze mogen de laatste tijd graag doen alsof ze dat net zo belangrijk vinden als mannen. Dat is de mode.
Nee, dat is niet de mode. Vrouwen van boven de 40 drijven van hun stoel om wat welltoned mannenvlees.

Vrouwen verschillen natuurlijk net zo goed als mannen, maar reken maar dat vrouwen een getraind lichaam kunnen waarderen. Wat minder gewaardeerd wordt zijn mannen die hun hele bestaan ophangen aan hun lichaam.

Iedereen moet het zien, en meneer denkt zelf een God te zijn, waarmee alles wat ie doet toch wel leuk is. Maarja, dat ís ook strontvervelend natuurlijk
quote:
Alleen als je voor je uiterlijk naar de sportschool gaat begeef je je bij veel vrouwen op glad ijs. Niet omdat ze het resultaat niet zullen waarderen, maar omdat ze het behaagzieke ervan niet waarderen.
Iemand die jaren traint doet dat écht niet om een vrouw te behagen hoor. Althans, dat mag ik hopen.

Ík niet in ieder geval.
quote:
Vrouwen willen wel een mooie man, maar daarmee willen ze nog geen man die zijn best doet om mooi gevonden te worden, die persoonlijkheidstrek is niet waar ze voor vallen. Juist je best doen is voor veel vrouwen de afknapper.
Absoluut. Maar daarbij ga je er vanuit dat mannen die niet van hun reet te krijgen zijn om een afwasje te doen zich plots 3 tot 5 maal weeks de tyfus tillen om het vrouwtje te behagen.

Maar het soort dat je noemt zal best bestaan hoor.
quote:
Nodig waarvoor, om de wedstrijd te winnen? Ik ben nog nooit in een sportschool geweest maar ik geloof best dat er mensen zijn die dat als een sport benaderen en daar op de een of andere manier plezier uithalen. Maar de hoofdmoot is toch het vormgeven van je lichaam, voor het uiterlijk. Dat vind ik toch heel wat anders dan aan competitie doen, wedstrijden spelen en daarvoor trainen.
De hoofdmoot is voor mij persoonlijk de therapeutische werking, het vormgeven van het lichaam, het sterker worden en het feit dat ik er als ik 35 ben graag nog goed uit zie, met een fatsoenlijke stofwisseling.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:58:01 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71826286
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:

De hoofdmoot is voor mij persoonlijk de therapeutische werking, het vormgeven van het lichaam, het sterker worden en het feit dat ik er als ik 35 ben graag nog goed uit zie, met een fatsoenlijke stofwisseling.
duidelijk. ga er mee door zou ik zeggen, want een gezonde geest leeft in een gezond lichaam.
pi_71826568
quote:

Het rondlopen in bikini is voor veel vrouwen een ware nachtmerrie.
Dan ga je toch lekker naar het naaktstrand?

Probleem opgelost. En nou niet meer zeiken, aub
Ik vind van niet
pi_71826579
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nee, dat is niet de mode. Vrouwen van boven de 40 drijven van hun stoel om wat welltoned mannenvlees.
Weet ik (sporter), maar ze kunnen ook van hun stoel drijven van goedgekozen woorden, of van wat dan ook.
quote:
Vrouwen verschillen natuurlijk net zo goed als mannen, maar reken maar dat vrouwen een getraind lichaam kunnen waarderen. Wat minder gewaardeerd wordt zijn mannen die hun hele bestaan ophangen aan hun lichaam.
Uitslovers in het algemeen. Vrouwen willen wel dat je je voor hen uitslooft, maar dan voor hen persoonlijk, niet voor vrouwen in het algemeen.
quote:
Vormgeven van het lichaam, er nog goed uitzien op je 35e. Voor wie dan? Ik snap best dat als je dat doet dat je het dan ook met een zekere overtuiging doet en er meer uithaalt dan alleen uiterlijk. Maar ik ken zeker veel vrouwen die mannen met van die zorgvuldig gestylde borstspiertjes niet serieus kunnen nemen, net als overdreven gestyled haar, of mannen die poseren of constant aandacht voor hun kleding hebben. Een bepaalde onverschilligheid tov de andere sekse trekt nou eenmaal.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:13:06 #77
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71826649
Ik denk dat in deze maatschappij vol lekker voedsel en een cultuur van instant gratification (doe waar je je lekker bij voelt) een schoonheidsideaal het enige is wat mensen in check houdt.

Als alles even mooi was, waarom zou je dan veel sporten of dat lekkers laten staan? Een mooi lijf hebben motiveert mensen nog enigszins om de moeite ervoor te doen.

En idealen afschaffen omdat sommige mensen er niet aan kunnen voldoen en dat wellicht zielig voor ze is? Ik heb daar al moeite mee sinds de basisschool, toen onze rapporten geen cijfers maar vage rondjes hadden. Omdat het wel eens zielig kon zijn dat sommigen maar een zes hadden en anderen een acht.

Het is een ideaal. Een ideaal is een mooi iets om na te streven.

Maar ja, je goed voelen door er er bij voorbaat al van uit te gaan dat jij er niet aan kan voldoen en diskriminazj! roepen (Het is allemaal zo oneerlijk, ze trekken die dunne dames voor ) is natuurlijk veel makkelijker dan naar de sportschool gaan.

Instant gratification. Waarom zou je nog moeite doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Rubber_Johnny op 12-08-2009 19:19:42 ]
pi_71826684
Wat is het probleem? Alleen goede lichamen in een bikini.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:17:46 #79
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71826767
quote:

Nu nog die andere 4 (helft van de vrouwen heeft overgewicht). Mij ogen deden weer pijn de laatste zomer.
pi_71828065
Oeh, het is maar goed dat iedereen hier precies lijkt te weten wat vrouwen willen, want zelf weet ik dat al naar gelang het niveau van mijn hormonenspiegel eigenlijk helemaal niet.
Het schijnt dat ovulerende vrouwen vallen op gespierde, lange mannen met een stevige kaaklijn waar je een paard mee kan stelen, en rond de menstruatie weer voor het betrouwbare zachtaardige type waarmee je dan weer eerder een puppie zindelijk traint.

En dan nu ontopic:

De bikini

Zodra je twee passen hebt gedaan, zit het broekje in je bilnaad. Heel elegant, sta je daar steeds "onopvallend" te sjorren. Want iedereen weet wel wat vrouwen willen, en dat is een stuk stof tegen je anus. Hetzelfde principe zit achter de uitvinding van de string, ook al zo'n fijn maatproduct.

De zijkant van je billen valt eruit of is standaard al zichtbaar en/of de bovenkant van je reet piept erboven uit. Ook al zo gedistingeerd. En het zijn ook precies de zônes waar 95% van de vrouwen niet zo zeker over is, dus da's ook weer mooi meegenomen. Teveel zelfverzekerdheid stoort je ego natuurlijk.

De ieniemieniebroekjes zorgen als laatste dat je compleet onthaard dient te zijn. Het goorste dat er zo ongeveer is, is dat er ineens een pluk andijvie aan de zijkant tussendoor piept. Getver, je zal maar zien dat een vrouw volwassen is. Stel je voor dat je er niet meer uitziet als een Lolita, zeg.

Dan het topje. In alle soorten en maten. Vereiste: jetsers. Heb je geen pronte peertjes of iets in de buurt van cup C, dan loop je gewoon voor lul. Tenzij je graatmager en afgetraind bent, dat mag ook tegenwoordig: vrouwen met heupen als D'Angelo en evenveel borstvorming. Dat duidt op een goed verzorgd type namelijk, eentje dat het woord "pizza" nog vaag kent uit de tijd dat ze nog menstrueerde.

Overall is het grote probleem van de bikini is dat genadeloos zichtbaar wordt het feit dat zo'n tweederde van de vrouwen cellullitis heeft, te korte benen, te brede heupen, een holle rug, er kortom niet uitziet zoals de dame uit de OP, ook niet als ze netjes in maatje 38 passen, ook niet na heel veel moeite of gezond eten, en ze gewoon geen zin heeft in kutopmerkingen of constant gestaar naar de kont of andere ladyhumps. Gezeik? Nee, gewoon geen zin meer gekeurd te worden, niet gerelateerd aan het percentage vetkwabben.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:53:27 #81
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71829671
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
.
Bikini is natuurlijk niet helemaal gelijk aan twee touwtjes en verder nix. In het zwembad waar ik vaak train heb je ook veel dames in badpak of sportbikini.

Een paar touwtjes zouden deze dames ook niet misstaan
pi_71830043
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:53 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Bikini is natuurlijk niet helemaal gelijk aan twee touwtjes en verder nix. In het zwembad waar ik vaak train heb je ook veel dames in badpak of sportbikini.

Een paar touwtjes zouden deze dames ook niet misstaan
Nee da's waar. Ik heb zelf een sportbikini van Adidas, deze (geloof ik, lijkt erop). Zit erg fijn zonder dat de helft van je lijf eruit hangt

If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_71830077
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee da's waar. Ik heb zelf een sportbikini van Adidas, deze (geloof ik, lijkt erop). Zit erg fijn zonder dat de helft van je lijf eruit hangt

[ afbeelding ]
Je zit best veel in de sportschool zo te zien.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:06:40 #84
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71830117
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En je kan nog eens van de duikplank springen hiermee, zonder onvrijwillig topless te gaan.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:58:59 #85
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71832212
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Weet ik (sporter), maar ze kunnen ook van hun stoel drijven van goedgekozen woorden, of van wat dan ook.
Maar dat is toch logisch?
quote:
Vormgeven van het lichaam, er nog goed uitzien op je 35e. Voor wie dan? Ik snap best dat als je dat doet dat je het dan ook met een zekere overtuiging doet en er meer uithaalt dan alleen uiterlijk. Maar ik ken zeker veel vrouwen die mannen met van die zorgvuldig gestylde borstspiertjes niet serieus kunnen nemen, net als overdreven gestyled haar, of mannen die poseren of constant aandacht voor hun kleding hebben. Een bepaalde onverschilligheid tov de andere sekse trekt nou eenmaal.
Goed mogelijk. Boffen dan dat ik te onverschillig ben om alles zorgvuldig gestyleerd te hebben.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:01:57 #86
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71832320
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Oeh, het is maar goed dat iedereen hier precies lijkt te weten wat vrouwen willen, want zelf weet ik dat al naar gelang het niveau van mijn hormonenspiegel eigenlijk helemaal niet.
Het schijnt dat ovulerende vrouwen vallen op gespierde, lange mannen met een stevige kaaklijn waar je een paard mee kan stelen, en rond de menstruatie weer voor het betrouwbare zachtaardige type waarmee je dan weer eerder een puppie zindelijk traint.
Beetje zwart wit verhaal, vind je niet? Eigenlijk lijkt iedereen een stuk genuanceerder dan jij nu, of vergis ik me?
pi_71834564
quote:

[..]

Hoe kom je daarbij?

Niet helemaal waar wat je nu zegt. Er is wel degelijk een absoluut schoonheidsideaal door alle eeuwen heen:
- De "Waist-hip ratio" van 0.7. Ook al vond men meer gezette vrouwen vroeger mooier dan nu slankere; de ratio is altijd het zelfde gebleven. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat dit sterk gecorreleerd is met de vruchtbaarheid van de vrouw.
- Symmetrisch gezicht. Vroeger vond men misschien rondere gezichten mooi en nu meer hartvormige, whatever; de symmetrie blijft belangrijk. Is wetenschappelijk bewezen dat mensen met symmetrische gezichten gemiddeld minder ziektes hebben gehad en genen hebben geërfd van ouders die minder leden onder ziektes. Maar bovenal, het is een bewijs voor bezit van diversiteit van de genen, ergo minder inteelt (dus minder kans op het krijgen van ziektes). Belangrijke eigenschappen bij het krijgen van gezonde kinderen.
- Feminieme gezicht. Hoog voorhoofd, relatief kleine mond, en gemiddeld kleine afstand tussen de mond en de kin, grote ogen en relatief "volle rode" lippen. Het zogenaamde feminieme gezicht (soms ook wel 'Babyface' genoemd). Vrouwen die dit hebben worden door alle eeuwen heen als knap beschouwd. Duidt of veel Oestrogeen, het vrouwelijk hormoon. Dergelijke vrouwen zijn relatief vruchtbaar en "jong". Meer kans op het krijgen van kinderen.
- Leeftijd. Vrouwen van tussen de 17-30 worden aantrekkelijker bevonden dan tussen de 40-50. Vanwege bovenstaande, logisch, vruchtbare leeftijd.
- Lengte. Vrouwen die gemiddeld 10 cm langer zijn dan de gemiddelde lengte van de man worden als onaantrekkelijk gezien. Blijkt dat deze vrouwengroep gedurende een levensfase relatief meer Testosteron bezit. Vrouwen die kleiner zijn dan de gemiddelde lengte van de man hebben dit probleem niet. Een gemiddeld kleinere vrouw wordt door de meeste mannen door alle eeuwen door als aantrekkelijk gezien; zijn vruchtbaarder. Saillant detail: Homofiele mannen vinden lange vrouwen "knapper".
- Lang (glanzend) haar.Een sensuele uiterlijkheid die door veel eeuwen als aantrekkelijk wordt gezien. Het blijkt uit psychologisch onderzoek dat vrouwen met een sterke sexuele drift onbewust meer behoefte hebben aan lang haar en vrouwen met het tegenovergestelde behoefte hebben aan praktisch kort haar, Sterke correlatie met de mate van het vrouwelijk hormoon en de vruchtbaarheid.
- Zo kan ik nog wel doorgaan. De manier hoe een vrouw loopt: de wiegende manier van lopen met de bekken (ik weet niet hoe ik dit anders moet beschrijven) duidt erop dat de vrouw makkelijker kinderen kan baren. Veel mannen vinden dit een sexy manier van lopen van de vrouwen.

Figuur van een model rond 1900 met een Waist-hip ratio van 0.69.

[ Bericht 0% gewijzigd door Demophon op 12-08-2009 23:11:53 ]
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_71835670
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 06:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Waarom is dat vrouwenonderdrukking en hoor ik nooit iemand over het grote onrecht dat mannen wordt aangedaan in Calvin Klein reclames?

Flikker op. Je komt maar van je luie reet af vrouwmensch.
Dat dus. Vrouwen zijn over mannen nog veel harder dan mannen over vrouwen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_71840410
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Maar dat is toch logisch?
Het ging erom of ze het belangrijk vonden. Volgens mij vinden ze het wel lekker, maar dat is wat anders dan belangrijk.
pi_71856139
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Beetje zwart wit verhaal, vind je niet? Eigenlijk lijkt iedereen een stuk genuanceerder dan jij nu, of vergis ik me?
Ik denk dat iedereen ook wat serieuzer meepost, daar kan het ook aan liggen.
Hoewel er wel een kern van waarheid in zit: ik vind het gewoon gruwelijk irritant om bekeken te worden. Niet omdat ik dik, lelijk of behaard ben ofzo, ik ben gewoon gemiddeld, maar omdat ik niet continu wil nadenken of alles nog normaal zit en of er ergens iets uitwappert. Ik wil gewoon zwemmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')