Dat zijn de rode stukjes in 't bakjequote:Op maandag 24 augustus 2009 21:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Tenzij er iemand zich tijdens het snijproces in z'n hand heeft gesneden natuurlijk...
Ik heb wel eens met een watervaste stift een tekst bij de Ikea staan aanpassen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben jullie niet de neiging om, als je zulke blunders ziet, even je hoofd om de winkeldeur te steken en de betreffende winkelier op de pijnlijke fout te wijzen?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn de rode stukjes in 't bakje
Ik kots meestal al van de spelfouten op zulke sitesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:34 schreef so-wie-so het volgende:
Lees gemiddeld 3 artikeltjes op telegraaf.nl en je kotst bijna vd spelfouten
Wellicht geschreven door een Belg? Die zinsconstructie doet aan als Belgische omgangstaal.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:49 schreef Krambo het volgende:
In de snackbar van het lokale zwembad;
''De tafels zijn niet voor op te zitten''
quote:for other who don’t know, “Eurogoals”, Weekly goals of Italy, Germany, Dutchland,
Allemachtig, het stopt ook niet met de fouten, in iedere zin staat wel ìets wat fout isquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:58 schreef Bobsch het volgende:
Bij de kapper waar ik laatst was:
[ afbeelding ]
Het was in Limburgquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:52 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wellicht geschreven door een Belg? Die zinsconstructie doet aan als Belgische omgangstaal.
Wat heeft dit met het topic te maken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:41 schreef MissMSX het volgende:
Zeg, Utrechters, Busstation Stadsvervoer, is dat gewoon die bushalte naast het station??
Zie m'n aangepaste postquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat heeft dit met het topic te maken?
quote:Hard copy Inventum ticket dus geen PDF print.
Ophalen of (aangetekend )versturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |