Jeuhhhquote:
weer?quote:
Dan komen er steeds willekeurige motherfuckers bijquote:
Incoming shredder in 3...2...1..quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.omgpop.com/arc(...)1a41c633f8ef5aac914a
quote:
Ja, dan begin ik er al helemaal niet aan...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Wtf, ik snap er geen reet van.
Eigenlijk bedoelde ik kruidnootjes, pepernoten zijn wat anders.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zo hee, dat zal niet lang meer duren inderdaad
Ik ben niet de enige die al met Sinterklaas bezig is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik kruidnootjes, pepernoten zijn wat anders.
Ik ben niet goed snik, ik denk in de zomer al aan kerstquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die al met Sinterklaas bezig is?
Gadverdamme, wat doe je met zo'n vieze ouwe vent?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die al met Sinterklaas bezig is?
Whut?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:30 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb blijkbaar 2 ingegroeide teennagels en ik moet ze nu op de goede plek gaan schuiven
Ik ben ook al bezig met Sinterklaas hoor, waar, hoe, met wiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet goed snik, ik denk in de zomer al aan kerst
Ik gun die man gewoon ook een pleziertjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat doe je met zo'n vieze ouwe vent?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
Whahaha, net moest een meisje 'WEBSITE' tekenen, tekent zij zo een adresbalk met 'omgpop.com'. Ik had echt zoiets van: "WTF, wat is omgpop?"
Waar HEB je het overquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
Whahaha, net moest een meisje 'WEBSITE' tekenen, tekent zij zo een adresbalk met 'omgpop.com'. Ik had echt zoiets van: "WTF, wat is omgpop?"
eenmansgrapquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
Maar...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook al bezig met Sinterklaas hoor, waar, hoe, met wie
Echt heel erg.
Maar goed, dat soort dingen weet ik graag vooraf.
Dat ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar...
het is ook ontzettend leuk !![]()
Opgestaan, plaatsje vergaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:50 schreef Japsnars het volgende:
Ik zat er in maar toen viel mijn internet weg en nam broekpaling mijn plaats in en nu moet ik boehoe doen
Ja, wij ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ook
heel erg leuk, wij hadden echt helemaal een traditie, is een beetje uit elkaar gevallen, maar ik wil het wel zoveel mogelijk in ere houden
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:50 schreef Japsnars het volgende:
Ik zat er in maar toen viel mijn internet weg en nam broekpaling mijn plaats in en nu moet ik boehoe doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |