gozers met lang haar zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:42 schreef Goldfoxx het volgende:
Dames met kort kapsel zijn in het algemeen getrokken gewoon veel minder aantrekkelijk, hetzelfde effect als gozers met heel lang haar. Zijn natuurlijk wel uitzondering, maar vrouwen met lang haar zijn gewoon vrouwelijker.
Ik snap best wel dat er mensen zijn die venijnig reageren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:41 schreef Mr.K het volgende:
[..]
Vreemde reactie, waarom zo venijnig? Ik snap ook niet wat leeftijd er mee te maken heeft, maargoed.
Kijk, de meeste vrouwen hebben lang haar, dus als je kort haar neemt dan wijk je af van de meerderheid. Daar is niks positief of negatief aan, dat is gewoon zo. Er zijn dus vrouwen die jarenlang lang haar hebben, op een dag naar de kapper gaan en besluiten om het kort te laten knippen. Ik neem aan dat dit een bewuste beslissing is en dat ze daar redenen voor hebben. Omdat haren best bepalend zijn voor je uiterlijk, is het geen raar idee dat je jezelf een coupe laat aanmeten die jou de gewenste uitstraling geeft. De logische vraag is dan: wat wil je uitstralen?
Lees bijv de reactie van Seven, zij wil duidelijk iets uitstralen met haar korte haren. Dat vind ik interessant. Maar niet iedere vrouw met kort haar is lesbisch, dus mss zijn er nog andere redenen. Dat vind ik dan ook interessant.
en wat nu als je soms ''een pittig kort kapsel'' hebt en soms langer haar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Duidelijk. Jouw kapsel is een afspiegeling van je karakter, pittig en kort van stof.
Is dit niet gewoon een fotomodel?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:26 schreef marcel-o het volgende:
Dit ziet er daarentegen wel aardig uit:
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik vind het je wel staan dit! Denk ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:46 schreef Seven. het volgende:
Deze foto's stonden toch al op fok dus...
Voor de kapper:
[ afbeelding ]
Stond best mooi maar redelijk standaard hoofd. Niets opvallend. Gewoon een beetje grijze muis in de grijze massa.
Na de kapper en zelf kleurtje toevoegen:
[ afbeelding ]
Dit kapsel doet mijn gezichtstrekken beter uitkomen en het past véél beter bij mijn karakter. Voorheen kwam men toch wel eens bedrogen uit.
Overigens, iedereen kan hier wel een grote bek hebben maar in de praktijk krijgen vrouwen met kort haar ook genoeg aandacht. Het is bij mij niet minder geworden in ieder geval, de mannen blijven gewoon komen en tegenwoordig ben ik ook bij de lesbo's in beeld.
Het kan misschien je smaak niet zijn, dat korte haar. Maar ik persoonlijk vind het korte haar mooier staan omdat het mijn gezicht beter benadrukt.
Ik kan het anders best hebben.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:07 schreef Garisson72 het volgende:
Zolang jij het je maar niet in je bol haalt, Co.
Die foto met die sigaret? Dat was tof ja!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kan het anders best hebben.Ik heb het een keertje kort en heel donkerbruin gehad. Ik vond het best mooi, maar ik was geloof ik de enige.
Jij was toch weg om nooit meer terug te keren op fok?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:46 schreef Seven. het volgende:
Deze foto's stonden toch al op fok dus...
Voor de kapper:
[ afbeelding ]
Stond best mooi maar redelijk standaard hoofd. Niets opvallend. Gewoon een beetje grijze muis in de grijze massa.
Na de kapper en zelf kleurtje toevoegen:
[ afbeelding ]
Dit kapsel doet mijn gezichtstrekken beter uitkomen en het past véél beter bij mijn karakter. Voorheen kwam men toch wel eens bedrogen uit.
Overigens, iedereen kan hier wel een grote bek hebben maar in de praktijk krijgen vrouwen met kort haar ook genoeg aandacht. Het is bij mij niet minder geworden in ieder geval, de mannen blijven gewoon komen en tegenwoordig ben ik ook bij de lesbo's in beeld.
Het kan misschien je smaak niet zijn, dat korte haar. Maar ik persoonlijk vind het korte haar mooier staan omdat het mijn gezicht beter benadrukt.
Ik zou er serieus een punt achter zetten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:48 schreef SeLang het volgende:
Is er nog leven na een pittig kort kapsel?
Hier verder
Stel, je bent getrouwd + kinderen, kortom je kunt eigenlijk geen kant meer op...
En dan gebeurt het: je vrouw knipt dr haar af en stapt over op een pittig kort kapsel
Er was veel discussie in deel 1 over het wel of niet aantrekkelijk zijn van een pittig kort kapsel, maar ik heb helaas nog niet zoveel reacties gelezen over hoe men in de praktijk het verlies verwerkt (vrouw/ vriendin gekortwiekt). Hoe ga je verder met een vrouw die niet meer aantrekkelijk is? Fysieke aantrekkingskracht is toch belangrijk in een relatie.
Is er nog leven na een pittig kort kapsel?
braafquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou nou, kalm maar hoor, het groeit alweer aan! *aai*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |