abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:25:23 #251
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74451402

Gorgeous.
Resistance is futile.
pi_74452566
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]

Gorgeous.
Vond je d'r met haar niet beter?
Ja, ik generaliseer.
pi_74452616
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:22 schreef Mr.K het volgende:

[..]

Er werd(2 keer) een gewone vraag gesteld. Dat jij denkt dat mannen dit denken heeft niks met de vraag te maken.
[..]

Halle Berry heeft hier niks mee te maken, die is zelfs lekker als ze kaal is. Helaas geldt dat voor 99% van de vrouwen niet.
Laat ik de vraag dan anders stellen: wat probeer jij uit te stralen met een pittig kort kapsel? En voel je niet aangevallen, ik vind dit gewoon interessant.
Wat is dat nou!
Wat probeer je uit te stralen, wat ís dat voor een vraag!
Hoe oud ben je eigenlijk? Voel je niet aangevallen, ik vind dit gewoon interessant.

Lang haar is dus 'De Norm' en heb je kort haar dàn probeer je wat uit te stralen?
Alsof je een of ander rebelse troela bent, baas over eigen kapsel!
Ik heb gewoon kort haar. Punt.
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:09:59 #254
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74452914
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:00 schreef Northside het volgende:

[..]

Vond je d'r met haar niet beter?
Nee.
Resistance is futile.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:10:46 #255
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74452941
quote:
[ afbeelding ]

Gorgeous.
Zeer eens.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:15:29 #256
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74453101
Oh, wat betreft mijn korte kapsel, ik probeer daar wel iets mee uit te stralen. Ik associeer lang haar in de meeste gevallen met lieve meisjes die hetero zijn. Ik ben geen lief hetero-meisje. Kort haar past in mijn geval beter bij mijn karakter, ik heb slechts 4 jaar lang haar gehad en hoewel het een ontzettend mooie dikke bos haar was, ben ik blij dat ik weer kort haar heb. Mensen schrikken nu niet meer van mijn grote mond en ze zien me ook niet meer als het standaard lekkere wijf. Want zo bén ik gewoon niet. Lekker ben ik wel op mijn eigen manier. . En om eerlijk te zijn, ik heb er niet ineens minder sexappeal door. Dat was wel een beetje het doel , minder sexappeal voor mannen en meer voor vrouwen. Dat eerste is niet gelukt , het laatste wel .
Resistance is futile.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:17:07 #257
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74453151
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Zeer eens.
Ik ben het aan het overwegen. Geloof dat een maat van me geld wil inzamelen en als er dan 500 euro verzameld is, dan gaat het eraf. Dus moet ik nog even net doen alsof ik het afschuwelijk zou vinden.
Resistance is futile.
pi_74453293
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:15 schreef Seven. het volgende:
Oh, wat betreft mijn korte kapsel, ik probeer daar wel iets mee uit te stralen. Ik associeer lang haar in de meeste gevallen met lieve meisjes die hetero zijn. Ik ben geen lief hetero-meisje. Kort haar past in mijn geval beter bij mijn karakter, ik heb slechts 4 jaar lang haar gehad en hoewel het een ontzettend mooie dikke bos haar was, ben ik blij dat ik weer kort haar heb. Mensen schrikken nu niet meer van mijn grote mond en ze zien me ook niet meer als het standaard lekkere wijf. Want zo bén ik gewoon niet. Lekker ben ik wel op mijn eigen manier. . En om eerlijk te zijn, ik heb er niet ineens minder sexappeal door. Dat was wel een beetje het doel , minder sexappeal voor mannen en meer voor vrouwen. Dat eerste is niet gelukt , het laatste wel .
Helemaal eens. Vraag me af waar de langharige dames zich in dit topic verder druk om maken, en Gweywen benadrukt weer dat ze zo'n lekker wijf is maar er is nog geen foto van gezien.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:25:29 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74453408
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:01 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Wat is dat nou!
Hoe oud ben je eigenlijk? Voel je niet aangevallen, ik vind dit gewoon interessant.

Lang haar is dus 'De Norm' en heb je kort haar dàn probeer je wat uit te stralen?
Duidelijk. Jouw kapsel is een afspiegeling van je karakter, pittig en kort van stof.
pi_74454004
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:01 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Wat is dat nou!

Vreemde reactie, waarom zo venijnig? Ik snap ook niet wat leeftijd er mee te maken heeft, maargoed.
Kijk, de meeste vrouwen hebben lang haar, dus als je kort haar neemt dan wijk je af van de meerderheid. Daar is niks positief of negatief aan, dat is gewoon zo. Er zijn dus vrouwen die jarenlang lang haar hebben, op een dag naar de kapper gaan en besluiten om het kort te laten knippen. Ik neem aan dat dit een bewuste beslissing is en dat ze daar redenen voor hebben. Omdat haren best bepalend zijn voor je uiterlijk, is het geen raar idee dat je jezelf een coupe laat aanmeten die jou de gewenste uitstraling geeft. De logische vraag is dan: wat wil je uitstralen?
Lees bijv de reactie van Seven, zij wil duidelijk iets uitstralen met haar korte haren. Dat vind ik interessant. Maar niet iedere vrouw met kort haar is lesbisch, dus mss zijn er nog andere redenen. Dat vind ik dan ook interessant.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:42:59 #261
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74454058
Dames met kort kapsel zijn in het algemeen getrokken gewoon veel minder aantrekkelijk, hetzelfde effect als gozers met heel lang haar. Zijn natuurlijk wel uitzondering, maar vrouwen met lang haar zijn gewoon vrouwelijker.

Ik sta er ook nog altijd verbaast van. De vrouwen trouwen, krijgen een kind, en dan whoesh het haar er af. Hoeft ze later bij mij niet te doen.

Ik zal het er normaal over hebben
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:44:20 #262
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74454113
Ik merk trouwens dat ik nu van hele andere mannen aandacht krijg. Voorheen waren het sukkels die alleen maar wilden neuken. Tegenwoordig zijn het mannen die wel willen neuken maar daarnaast ook een oprechte interesse hebben in mij. De mannen die ik heb leren sinds ik weer kort haar heb zijn veel minder oppervlakkig, lijken in het algemeen meer interesse te hebben in de mensen om zich heen. Denken gewoon wat verder na en gaan niet alleen op uiterlijk af. Ze denken, zogezegd, niet alleen met hun piemel.
Resistance is futile.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:46:11 #263
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74454179
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:42 schreef Goldfoxx het volgende:
Dames met kort kapsel zijn in het algemeen getrokken gewoon veel minder aantrekkelijk, hetzelfde effect als gozers met heel lang haar. Zijn natuurlijk wel uitzondering, maar vrouwen met lang haar zijn gewoon vrouwelijker.

Ik sta er ook nog altijd verbaast van. De vrouwen trouwen, krijgen een kind, en dan whoesh het haar er af. Hoeft ze later bij mij niet te doen.

Ik zal het er normaal over hebben
Dan zijn ze van nature gewoon niet erg lekker. Ik ben echt niet minder vrouwelijk, ik zie er hooguit stoerder uit maar dat doet geen afbreuk aan mijn vrouwelijkheid. Je ziet bij mij op 30m afstand ook direct dat ik een vrouw ben in ieder geval.
Resistance is futile.
pi_74454203
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Duidelijk. Jouw kapsel is een afspiegeling van je karakter, pittig en kort van stof.
OMG ik kan het woord pittig niet meer hóren!
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:55:04 #265
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74454532
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:17 schreef Seven. het volgende:
Ik ben het aan het overwegen. Geloof dat een maat van me geld wil inzamelen en als er dan 500 euro verzameld is, dan gaat het eraf. Dus moet ik nog even net doen alsof ik het afschuwelijk zou vinden.
Ben benieuwd hoe het jou zou staan, die millimeterts!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:57:26 #266
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74454620
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:55 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe het jou zou staan, die millimeterts!
Moet je ook inleggen.
Resistance is futile.
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:12:11 #267
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74455190
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dan zijn ze van nature gewoon niet erg lekker. Ik ben echt niet minder vrouwelijk, ik zie er hooguit stoerder uit maar dat doet geen afbreuk aan mijn vrouwelijkheid. Je ziet bij mij op 30m afstand ook direct dat ik een vrouw ben in ieder geval.
Ook van nature knappe vrouwen zien er 'naar mijn mening' minder aantrekkelijk uit. Voor de minder aantrekkelijke vrouwen kan het dus ook wat schelen (een beetje slim make up gebruiken doet ook een hoop, maar geen dikke laag)

Ik zeg ook niet dat ze niet meer vrouwelijk zijn, maar ik bedoel meer het aantrekkelijke van het vrouwelijke voor een man, en dat word in zo'n geval minder.

Er zijn ook altijd uitzonderingen, bij sommige vrouwen staat kort haar beter, en benadrukt dat juist haar vrouwelijkheid.

Wat in ieder geval wel duidelijk is dat je haar voor een groot deel je image vormt.
pi_74456829
Vind kort haar stoer en kan net als lang haar ook vrouwelijk en sexy zijn.

pi_74466393
ik heb zelf kort haar al bijna 2 jaar, en ik moet zeggen en ik probeer niks uit te stralen maar gewoon iets lekker makkelijks te hebben, omdat ik al die klitten en die lange wachttijd te verkorten tot het droog is.
En tja het helt wel mee, want dan merk je op den lange duur welke mannen/jongens "oprechte" interesse hebben en minder hop het bed in, en doei.
Je merkt dan meer voor wie uiterlijk niet zo belangerijk is.

Maar ik heb het gewoon zo, omdat ik dat prettig vind, en is wat anders dan dat lange haar..in een paardenstaart(ik hou niet van los haar wat alle kanten uitvliegt met wat wind)
pi_74472526
Ter compensatie zou ik mijn haren jarenlang laten groeien, knip ik het af, maak ik daar een pruik van.
Dan mag ze die opzetten
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:41:53 #271
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_74472601
Op zich zou je je vereerd kunnen voelen dat ze zich minder aantrekkelijk maakt voor andere mannen, maar helaas wordt dit feit gecompenseerd doordat lesbo's haar nu aantrekkelijk gaan vinden...
of niet
pi_74472618
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:52 schreef Sinarades het volgende:
Vind kort haar stoer en kan net als lang haar ook vrouwelijk en sexy zijn.

[ afbeelding ]
Dat kan er nog prima mee door hoor
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:44 schreef francis998 het volgende:
ik heb zelf kort haar al bijna 2 jaar, en ik moet zeggen en ik probeer niks uit te stralen maar gewoon iets lekker makkelijks te hebben, omdat ik al die klitten en die lange wachttijd te verkorten tot het droog is.
En tja het helt wel mee, want dan merk je op den lange duur welke mannen/jongens "oprechte" interesse hebben en minder hop het bed in, en doei.
Je merkt dan meer voor wie uiterlijk niet zo belangerijk is.

Maar ik heb het gewoon zo, omdat ik dat prettig vind, en is wat anders dan dat lange haar..in een paardenstaart(ik hou niet van los haar wat alle kanten uitvliegt met wat wind)
Maar wat is voor jou kort? Stekelkort?
Imo hoor je gewoon te zien wie er oprechte interesse heeft... Als je haren tot je schouders hebt heb je echt geen last van klitten.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_74472659
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:41 schreef EgoTrippin het volgende:
Op zich zou je je vereerd kunnen voelen dat ze zich minder aantrekkelijk maakt voor andere mannen, maar helaas wordt dit feit gecompenseerd doordat lesbo's haar nu aantrekkelijk gaan vinden...
Ja, want ruime kleding en geen makeup is niet genoeg.
Zoveel haar eraf is gewoon sociale zelfmoord
[/quote]
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:47:20 #274
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_74472748
quote:
[ afbeelding ]

Gorgeous.
Overigens is er wel een verschil tussen een 'pittig kort kapsel' en bijna kaal. Deze foto vind ik dus een voorbeeld van onaantrekkelijk, want ik ben een man en ik val voornamelijk op vrouwelijke kenmerken. Dat lesbo's erop geilen, vind ik wel logisch.
of niet
pi_74476427
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:42 schreef Sjibble het volgende:

Imo hoor je gewoon te zien wie er oprechte interesse heeft... Als je haren tot je schouders hebt heb je echt geen last van klitten.
Wat een crap, je hebt zoveel verschillende soorten haar!

Ik heb bv heel dik haar, ook al is het maar tot m'n schouders moet ik het toch elke dag goed uitkammen, stylen, altijd cremespoeling of een maskertje gebruiken na het wassen en fohnen moet ik echt wel hoor, simpelweg opdrogen aan de lucht werkt niet, mijn haar is zo dik dat het na 6 uur nog nat is en als het droog is heb ik een bos ontplofte krullen op m'n hoofd.
Ik weet zeker dat ik minder tijd kwijt ben met kort haar, en zie niet in wat er mis mee is als je het dan als vrouw zijnde kort knipt omdat het makkelijker is. Zoals ik al eerder zei: laat iedereen doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.

Het denigrerende toontje van de langharige dames tov de kortharige bevalt me niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')