Wat is dat nou!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:22 schreef Mr.K het volgende:
[..]
Er werd(2 keer) een gewone vraag gesteld. Dat jij denkt dat mannen dit denken heeft niks met de vraag te maken.
[..]
Halle Berry heeft hier niks mee te maken, die is zelfs lekker als ze kaal is. Helaas geldt dat voor 99% van de vrouwen niet.
Laat ik de vraag dan anders stellen: wat probeer jij uit te stralen met een pittig kort kapsel? En voel je niet aangevallen, ik vind dit gewoon interessant.
Nee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Vond je d'r met haar niet beter?
Ik ben het aan het overwegen. Geloof dat een maat van me geld wil inzamelen en als er dan 500 euro verzameld is, dan gaat het eraf. Dus moet ik nog even net doen alsof ik het afschuwelijk zou vinden.quote:
Helemaal eens. Vraag me af waar de langharige dames zich in dit topic verder druk om maken, en Gweywen benadrukt weer dat ze zo'n lekker wijf is maar er is nog geen foto van gezien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:15 schreef Seven. het volgende:
Oh, wat betreft mijn korte kapsel, ik probeer daar wel iets mee uit te stralen. Ik associeer lang haar in de meeste gevallen met lieve meisjes die hetero zijn. Ik ben geen lief hetero-meisje. Kort haar past in mijn geval beter bij mijn karakter, ik heb slechts 4 jaar lang haar gehad en hoewel het een ontzettend mooie dikke bos haar was, ben ik blij dat ik weer kort haar heb. Mensen schrikken nu niet meer van mijn grote mond en ze zien me ook niet meer als het standaard lekkere wijf. Want zo bén ik gewoon niet. Lekker ben ik wel op mijn eigen manier.. En om eerlijk te zijn, ik heb er niet ineens minder sexappeal door. Dat was wel een beetje het doel
, minder sexappeal voor mannen en meer voor vrouwen. Dat eerste is niet gelukt
, het laatste wel
.
Duidelijk. Jouw kapsel is een afspiegeling van je karakter, pittig en kort van stof.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat is dat nou!![]()
![]()
Wat probeer je uit te stralen, wat ís dat voor een vraag!
Hoe oud ben je eigenlijk? Voel je niet aangevallen, ik vind dit gewoon interessant.
Lang haar is dus 'De Norm' en heb je kort haar dàn probeer je wat uit te stralen?
Alsof je een of ander rebelse troela bent, baas over eigen kapsel!
Ik heb gewoon kort haar. Punt.
Vreemde reactie, waarom zo venijnig? Ik snap ook niet wat leeftijd er mee te maken heeft, maargoed.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat is dat nou!![]()
![]()
Wat probeer je uit te stralen, wat ís dat voor een vraag!
Hoe oud ben je eigenlijk? Voel je niet aangevallen, ik vind dit gewoon interessant.
Lang haar is dus 'De Norm' en heb je kort haar dàn probeer je wat uit te stralen?
Alsof je een of ander rebelse troela bent, baas over eigen kapsel!
Ik heb gewoon kort haar. Punt.
Dan zijn ze van nature gewoon niet erg lekker. Ik ben echt niet minder vrouwelijk, ik zie er hooguit stoerder uit maar dat doet geen afbreuk aan mijn vrouwelijkheid. Je ziet bij mij op 30m afstand ook direct dat ik een vrouw ben in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:42 schreef Goldfoxx het volgende:
Dames met kort kapsel zijn in het algemeen getrokken gewoon veel minder aantrekkelijk, hetzelfde effect als gozers met heel lang haar. Zijn natuurlijk wel uitzondering, maar vrouwen met lang haar zijn gewoon vrouwelijker.
Ik sta er ook nog altijd verbaast van. De vrouwen trouwen, krijgen een kind, en dan whoesh het haar er af. Hoeft ze later bij mij niet te doen.![]()
Ik zal het er normaal over hebben
OMG ik kan het woord pittig niet meer hóren!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Duidelijk. Jouw kapsel is een afspiegeling van je karakter, pittig en kort van stof.
Ben benieuwd hoe het jou zou staan, die millimeterts!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:17 schreef Seven. het volgende:
Ik ben het aan het overwegen. Geloof dat een maat van me geld wil inzamelen en als er dan 500 euro verzameld is, dan gaat het eraf. Dus moet ik nog even net doen alsof ik het afschuwelijk zou vinden.
Moet je ook inleggen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het jou zou staan, die millimeterts!
Ook van nature knappe vrouwen zien er 'naar mijn mening' minder aantrekkelijk uit. Voor de minder aantrekkelijke vrouwen kan het dus ook wat schelen (een beetje slim make up gebruiken doet ook een hoop, maar geen dikke laag)quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dan zijn ze van nature gewoon niet erg lekker. Ik ben echt niet minder vrouwelijk, ik zie er hooguit stoerder uit maar dat doet geen afbreuk aan mijn vrouwelijkheid. Je ziet bij mij op 30m afstand ook direct dat ik een vrouw ben in ieder geval.
Dat kan er nog prima mee door hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:52 schreef Sinarades het volgende:
Vind kort haar stoer en kan net als lang haar ook vrouwelijk en sexy zijn.
[ afbeelding ]
Maar wat is voor jou kort? Stekelkort?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:44 schreef francis998 het volgende:
ik heb zelf kort haar al bijna 2 jaar, en ik moet zeggen en ik probeer niks uit te stralen maar gewoon iets lekker makkelijks te hebben, omdat ik al die klitten en die lange wachttijd te verkorten tot het droog is.
En tja het helt wel mee, want dan merk je op den lange duur welke mannen/jongens "oprechte" interesse hebben en minder hop het bed in, en doei.
Je merkt dan meer voor wie uiterlijk niet zo belangerijk is.
Maar ik heb het gewoon zo, omdat ik dat prettig vind, en is wat anders dan dat lange haar..in een paardenstaart(ik hou niet van los haar wat alle kanten uitvliegt met wat wind)
Ja, want ruime kleding en geen makeup is niet genoeg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:41 schreef EgoTrippin het volgende:
Op zich zou je je vereerd kunnen voelen dat ze zich minder aantrekkelijk maakt voor andere mannen, maar helaas wordt dit feit gecompenseerd doordat lesbo's haar nu aantrekkelijk gaan vinden...
Overigens is er wel een verschil tussen een 'pittig kort kapsel' en bijna kaal. Deze foto vind ik dus een voorbeeld van onaantrekkelijk, want ik ben een man en ik val voornamelijk op vrouwelijke kenmerken. Dat lesbo's erop geilen, vind ik wel logisch.quote:
Wat een crap, je hebt zoveel verschillende soorten haar!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:42 schreef Sjibble het volgende:
Imo hoor je gewoon te zien wie er oprechte interesse heeft... Als je haren tot je schouders hebt heb je echt geen last van klitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |