Nee, er zijn nu eenmaal vrouwen die er niet altijd op hun best uit hoeven te zien. Niet iedereen is hetzelfde als jou. Ik zie dat je het nog steeds niet begrijpt en het waarschijnlijk ook nooit zult begrijpen, dus waarom er nu al maanden over doorkeuvelen?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef Gwywen het volgende:
Wat ik me afvraag (en dat is geheel vanuit mijn eigen perspectief natuurlijk) is wat vrouwen die zich zo'n pittig plukjeskapsel met paarstinten laten aanmeten, willen uitstralen.
Waarom laat je je haar zo doen?
Ik vraag dit omdat het het totaalplaatje vaak niet echt goed doet. Een vrouw of meid die haar haar zo laat knippen, gaat er niet per definitie beter uitzien.
Nou zal het mijn afwijking wel zijn dat ik er altijd leuk probeer uit te zien, maar ik kan me dus écht niet voorstellen waarom iemand zich een kapsel laat aanmeten dat niet het beste in haar uiterlijke kwaliteiten naar boven haalt.
Je wilt er toch altijd zo leuk mogelijk uitzien? Je wilt toch beter bij de kapper vandaan komen dan je er naartoe ging?
Of zijn er echt vrouwen bij wie 'hip' en 'modieus' belangrijker is dan of het hen mooi staat, en of het hun algehele uitstraling goed doet?
Dit is een serieuze vraag
Toch vind ik dat je bijv. zelden een Noord-Amerikaanse vrouw ziet met kort haar. Daar heerst volgens mij meer een cultuur van net voorbij de schouders.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee typish westers eerder. In het midden oosten, latijns amerika en azie is je haar een sieraad. Lang haar is belangrijk als dat soort landen. In zwart afrika zul je ook vaker kort haar zien, maar dat is omdat het ' in ' is.
Maar volgens mij zit er een wezenlijk verschil tussen 'het geen ruk kunnen schelen hoe je eruit ziet' of 'elke zes weken je pittige korte kapsel laten bijwerken en elke ochtend een half uur kwijt zijn aan stylen ervan'.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, er zijn nu eenmaal vrouwen die er niet altijd op hun best uit hoeven te zien. Niet iedereen is hetzelfde als jou. Ik zie dat je het nog steeds niet begrijpt en het waarschijnlijk ook nooit zult begrijpen, dus waarom er nu al maanden over doorkeuvelen?
Echt, het zou mij een ruk interesseren of iemand anders haar uiterlijk belangrijk vindt of niet.
Tja, smaken verschillen.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:20 schreef Gwywen het volgende:
Maar volgens mij zit er een wezenlijk verschil tussen 'het geen ruk kunnen schelen hoe je eruit ziet' of 'elke zes weken je pittige korte kapsel laten bijwerken en elke ochtend een half uur kwijt zijn aan stylen ervan'.
Het eerste kan ik me namelijk nog wél enigszins voorstellen, dat is gewoon gemakzucht![]()
hahaha ja daarom ook de link tussenquote:Op maandag 2 november 2009 10:50 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Jij snapt het niet vrouwmensch! Of het verzorgd is of niet doet er werkelijk geen reet toe, een pittig kort kapsel bij een vrouw is om te kotsen of het nou wel of niet verzorgd is.
Dat kwam ook alleen maar om dat haar haar in de brand heeft gestaan.quote:Op zondag 20 september 2009 13:47 schreef vipergts het volgende:
[ afbeelding ]
supermooie vrouw met kort kapsel
nou om te kotsen is een beetje overdrevenquote:Op maandag 2 november 2009 10:50 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Jij snapt het niet vrouwmensch! Of het verzorgd is of niet doet er werkelijk geen reet toe, een pittig kort kapsel bij een vrouw is om te kotsen of het nou wel of niet verzorgd is.
Ik niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:09 schreef Some-Lady het volgende:
ik zie wel een verband tussen dat kinderen krijgen en niet meer aantrekkelijk (willen/kunnen) zijn
Kraam jij altijd zoveel bullshit uit?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:28 schreef LoudGirl het volgende:
Je werk als cliniclown telt niet als een date he.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:48 schreef Black_Rainbow het volgende:
Maargoed, wat heb ik hier over te zeggen. Ik heb een kale (op het hoofd) vrouw gedate.
Ja smaken verschillen, maar dan ben ik nog steeds benieuwd naar de vraag die gwywen stelde: wat probeert een vrouw met een pittig kort kapsel uit te stralen?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen.
Zo zijn er wel meer mensen die bepaalde zaken mooi vinden die ik verafschuw.
Nou ja!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:09 schreef Mr.K het volgende:
[..]
Ja smaken verschillen, maar dan ben ik nog steeds benieuwd naar de vraag die gwywen stelde: wat probeert een vrouw met een pittig kort kapsel uit te stralen?
En was met lang haar nog sexier geweest.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:38 schreef CarOnline het volgende:
Halle Berry is verkozen tot the sexiest woman alive volgens Esquire magazine.
En heeft Heel Kort Haar![]()
Nou dat ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:10 schreef Northside het volgende:
[..]
En was met lang haar nog sexier geweest.
Mooie vrouwen zijn altijd mooi, kort of lang haar, maar gemiddelde vrouwen zien er met lang haar stukken beter uit (is echt onderzoek naar gedaan, heb alleen zo gauw geen linkje)quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:38 schreef CarOnline het volgende:
Halle Berry is verkozen tot the sexiest woman alive volgens Esquire magazine.
Ik snap helemaal niet dat er uberhaupt al een discussie over is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:24 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Mooie vrouwen zijn altijd mooi, kort of lang haar, maar gemiddelde vrouwen zien er met lang haar stukken beter uit (is echt onderzoek naar gedaan, heb alleen zo gauw geen linkje)
Over smaak valt wel te twisten, en bovendien is gewoon gebleken dat de meerderheid van de mannen bij de meerderheid van de vrouwen lang haar mooier vindt!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niet dat er uberhaupt al een discussie over is.
Over smaak valt niet te twisten.
Ik vind een vlot kapsel soms een behoorlijke vorm van verminking andersquote:Alsof iemand vrijwillig een arm laat amputeren of een andere verminking![]()
Al draagt een aap een gouden ring....quote:Daar lopen ook mensen tussen met lang haar maar die je nog met geen stok aan wil raken![]()
Gemiddeld staat lang haar gewoon mooierquote:Het is gewoon totaal persoons afhankelijk.
Ja, en ik ken ook iemand en die kent ook iemand en die kent ook weer mensen. "Ik ken iemand" is in iedere discussie een non-argument.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:51 schreef Sinarades het volgende:
Is er nog leven na een pittig kort kapsel?
Waarom niet, zolang je het net als lang haar maar wast en verzorgt.
Lang haar is echt niet alleen maar sexy, ken iemand die lang haar heeft met allemaal dode punten
en wat dun vlassig en onverzorgd eruit ziet.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:59 schreef TGVkopper het volgende:
Welnee, gewoon 2 jaar laten groeien
Lang haar
2 jaar maar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:59 schreef TGVkopper het volgende:
Welnee, gewoon 2 jaar laten groeien
Lang haar
Er werd(2 keer) een gewone vraag gesteld. Dat jij denkt dat mannen dit denken heeft niks met de vraag te maken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou ja!
Alsof elke vrouw met lang haar uit wil stralen dat ze één brok seks is, en dat vrouwen met kort haar lelijke afstotelijke mannenhaters zijn![]()
Want ze hebben een Pittig Kort Kapsel.
Halle Berry heeft hier niks mee te maken, die is zelfs lekker als ze kaal is. Helaas geldt dat voor 99% van de vrouwen niet.quote:Halle Berry is verkozen tot the sexiest woman alive volgens Esquire magazine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |