In plaats daarvan ben je snel achter je pc gekropen en heb je dit topic geopend.quote:op het moment dat ik zulke dingen zie,komt het MONSTER in mij los,en moet ik mezelf echt inhouden om niet naar die klootzak toe te rennen en hem zelf even af te richten!!
Het monster in je keek toe en opende gefrustreerd een topic op fok, scaryquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:39 schreef theriddle het volgende:
hallo mensen,ik heb zelf een hond een kruising amerikaanse en engelse stafford,een teefje.
nou zit ik net rustig me paffie te roken en ik schrik me de tyfus van een pijnkreet buiten,ik spring op en ga kijken wat er aan de hand is,zie ik een vent van rond de 45 en die grijpt zijn puppy herdershondje bij zijn rugvel!!!LET OP!! rugvel,en die geeft me een ruk aan dat kleine stumpertje dat,dat stumpertje het uitgilt vd pijn, gooit die pup op de grond,wel op z'n pootjes en geeft een schop na en schreeuwd luidkeels;HEE HIER BLIJVEN GODVERDOMME. LOPEN NU!!! ikzelf ben een echte dierenvriend,behalve insecten die vermoord ik lachend!! maar dat ter zijde.
op het moment dat ik zulke dingen zie,komt het MONSTER in mij los,en moet ik mezelf echt inhouden om niet naar die klootzak toe te rennen en hem zelf even af te richten!! ik snap dat je een beetje streng moet zijn met puppy's maar kom niet met dat soort praktijken!!
dan is er nog zoiets wat ik HAAT!!
van die gasten die hun honden gek maken,in de zin van dat ze hun honden vollop schoppen en stoten,vals maken,en meedoen aan gevechten.lees vaak dat er weer een hond gevonden is waarvan hun kop is ingeslagen,AFSCHUWELIJK.
vaak zijn dit gasten die werkloos zijn en overal maar een beetje de man probeerd te zijn met z,n matties!! nieteens voor zichzelf kunnen zorgen, laat staan een hond!!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit ga ik dus echt niet lezen.
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:41 schreef MallePias het volgende:
Klacht: Irritante schrijfstijl van sommige mensen.
hoezo niet dan!!! ja okay dit is echt mijn allereerste forum gedoe of hoe je het ook wilt noemenquote:
heb er ook zeker wat van gezegd maar deze beste man zei niks terug, had hij ook niet moeten doen ook!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:47 schreef Bohica666999 het volgende:
Als je echt van dieren houd had je er wat van gezegd en gewaarschuwd dat als je het nog een keer zag of hoorde je hetzelfde bijhem zou doen.
Euy swa, een beetje respect voor Fok hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:47 schreef theriddle het volgende:
[..]
hoezo niet dan!!! ja okay dit is echt mijn allereerste forum gedoe of hoe je het ook wilt noemen
houdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:47 schreef Bohica666999 het volgende:
Als je echt van dieren houd had je er wat van gezegd en gewaarschuwd dat als je het nog een keer zag of hoorde je hetzelfde bijhem zou doen.
duidelijke zaak,vind het ook best wel lachen dit fokt je op!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:49 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Euy swa, een beetje respect voor Fok he
Werd je ook groen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:39 schreef theriddle het volgende:
op het moment dat ik zulke dingen zie,komt het MONSTER in mij los
met die insecten bedoelde ik muggen en vliegen, andere beesten raak ik geeneens aan!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:54 schreef Grumpey het volgende:
Mensen die zich om dit soort dingen heel boos kunnen maken, maar bijvoorbeeld zich niet druk maken over insecten. Hoe hypocriet.
Zeg maar gewoon waar het op staat. Die lui hebben een psychische afwijking. Dat is de reden dat ze nergens aan de bak kunnen komen. Niemand wil ze. Denk je dat mensen met een psychische afwijking fatsoenlijke met een hond om kunnen gaan? Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:39 schreef theriddle het volgende:
vaak zijn dit gasten die werkloos zijn en overal maar een beetje de man probeerd te zijn met z,n matties!! nieteens voor zichzelf kunnen zorgen, laat staan een hond!!
Laat die 'arme negertjes' eerst maar eens leren voor de goede zaak te vechten. Voor het algemeen belang, in plaats van hun eigenbelang. Zo lang ze dat niet kunnen, ben ik blij dat ze alleen elkaar afmaken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef Penisbaard het volgende:
En zich maar zorgen maken over dierenleed. EN WAT KRIJGEN DIE ARME NEGERTJES UIT AFRIKA? HELEMAAL NIKS! Sinds wanneer zijn dieren belangrijker dan mensen
want gelukkig sturen we niet miljarden subsidie toe naar die negertjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef Penisbaard het volgende:
En zich maar zorgen maken over dierenleed. EN WAT KRIJGEN DIE ARME NEGERTJES UIT AFRIKA? HELEMAAL NIKS! Sinds wanneer zijn dieren belangrijker dan mensen
En dieren doen dat natuurlijk wel. Goede reden waarom dieren voor mensen gaan, echt waar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:20 schreef RetepV het volgende:
[..]
Laat die 'arme negertjes' eerst maar eens leren voor de goede zaak te vechten. Voor het algemeen belang, in plaats van hun eigenbelang. Zo lang ze dat niet kunnen, ben ik blij dat ze alleen elkaar afmaken.
maar wel een sig van samson showquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toen stopte ik met lezen.
Honden.
Ik heb het wel gedaan. Je mist er niets aan.quote:
¿¿¿¿¿¿¿¿quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:24 schreef Coatmine het volgende:
wat is dat toch met die lage komma,s
"Dat is toch geen plobreem mevrouw Praline?"quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar wel een sig van samson show
Maak je je daar dan maar eens zorgen over, hypocriete zeiksnor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:27 schreef timmmmm het volgende:
terwijl miljoenen mensen het veel ellendiger hebben dan bijvoorbeeld dit hondje.
Ik doe daar helemaal niets aan, en maak me daar totaal niet druk om. Maar het kan mij ook geen zak schelen als iemand zijn hond mishandelt. Hooguit wanneer het beest daardoor zo'n herrie maakt dat hij mij stoort. Ik zie niet geheel wat daar hypocriet aan is. Ik wijs TS enkel op zijn eigen hypocrisie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maak je je daar dan maar eens zorgen over, hypocriete zeiksnor.
Hij geeft tenminste al meer om honden dan dat jij blijkbaar bij anderen doetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe daar helemaal niets aan, en maak me daar totaal niet druk om. Maar het kan mij ook geen zak schelen als iemand zijn hond mishandelt. Hooguit wanneer het beest daardoor zo'n herrie maakt dat hij mij stoort. Ik zie niet geheel wat daar hypocriet aan is. Ik wijs TS enkel op zijn eigen hypocrisie.
Als hij echt om honden had gegeven had hij wel wat meer gedaan dan een welgemeende foeiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij geeft tenminste al meer om honden dan dat jij blijkbaar bij anderen doet
Neemt niet weg dat TS een vieze breezerwijf/knul is die eens normaal moet leren spellen en zich niet moet aanstellen.
Dat dus...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:42 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
In plaats daarvan ben je snel achter je pc gekropen en heb je dit topic geopend.
Altijd al.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef Penisbaard het volgende:
quote:hallo mensen,ik heb zelf een hond een kruising amerikaanse en engelse stafford
Hmmmm, touché gast, touché.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als hij echt om honden had gegeven had hij wel wat meer gedaan dan een welgemeende foei
Wanneer je je wel druk maakt om lijdende hondjes, maar niet om miljoenen lijdende mensen zijn je prioriteiten verkeerd. Wanneer je je wel druk maakt om lijdende hondjes, maar zelf rustig muggen doodslaat, dan ben je hypocriet. Dat is het enige wat ik zeg. Dan ben ìk niet hypocriet. Beide zaken laten mij koud.
Dan is het dan weer wel zo dat mijn desinteresse voor miljoenen hongerlijdende kindjes voor sommigen stuitend kan zijn, maar daar gaat dit topic niet over.
Daar ben jij baas in!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmmm, touché gast, touché.
Laten we gewoon TS gaan afzeiken!![]()
Hypocriet zijn we allemaal, in meer of mindere mate.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als hij echt om honden had gegeven had hij wel wat meer gedaan dan een welgemeende foei
Wanneer je je wel druk maakt om lijdende hondjes, maar niet om miljoenen lijdende mensen zijn je prioriteiten verkeerd. Wanneer je je wel druk maakt om lijdende hondjes, maar zelf rustig muggen doodslaat, dan ben je hypocriet. Dat is het enige wat ik zeg. Dan ben ìk niet hypocriet. Beide zaken laten mij koud.
Dan is het dan weer wel zo dat mijn desinteresse voor miljoenen hongerlijdende kindjes voor sommigen stuitend kan zijn, maar daar gaat dit topic niet over.
Je moet bij die vent wezen, niet hierquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:39 schreef theriddle het volgende:
hallo mensen,ik heb zelf een hond een kruising amerikaanse en engelse stafford,een teefje.
nou zit ik net rustig me paffie te roken en ik schrik me de tyfus van een pijnkreet buiten,ik spring op en ga kijken wat er aan de hand is,zie ik een vent van rond de 45 en die grijpt zijn puppy herdershondje bij zijn rugvel!!!LET OP!! rugvel,en die geeft me een ruk aan dat kleine stumpertje dat,dat stumpertje het uitgilt vd pijn, gooit die pup op de grond,wel op z'n pootjes en geeft een schop na en schreeuwd luidkeels;HEE HIER BLIJVEN GODVERDOMME. LOPEN NU!!! ikzelf ben een echte dierenvriend,behalve insecten die vermoord ik lachend!! maar dat ter zijde.
op het moment dat ik zulke dingen zie,komt het MONSTER in mij los,en moet ik mezelf echt inhouden om niet naar die klootzak toe te rennen en hem zelf even af te richten!! ik snap dat je een beetje streng moet zijn met puppy's maar kom niet met dat soort praktijken!!
dan is er nog zoiets wat ik HAAT!!
van die gasten die hun honden gek maken,in de zin van dat ze hun honden vollop schoppen en stoten,vals maken,en meedoen aan gevechten.lees vaak dat er weer een hond gevonden is waarvan hun kop is ingeslagen,AFSCHUWELIJK.
dat het je niks boeit zegt al genoeg,egoist!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe daar helemaal niets aan, en maak me daar totaal niet druk om. Maar het kan mij ook geen zak schelen als iemand zijn hond mishandelt. Hooguit wanneer het beest daardoor zo'n herrie maakt dat hij mij stoort. Ik zie niet geheel wat daar hypocriet aan is. Ik wijs TS enkel op zijn eigen hypocrisie.
ja wat moet ik dan,met mijn verleden kan ik geen mensen meer slaan, ookal sta ik in mijn recht!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat dus...
Ik snap niet waarom je je dan inhoudt, een dier mag je niet mishandelen. Ook niet als het je eigendom is.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:39 schreef theriddle het volgende:
Aaarrghhhh, hier kan ik slecht tegen. We kunnen beter zonder honden dan zonder insecten!quote:behalve insecten die vermoord ik lachend!!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:42 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
In plaats daarvan ben je snel achter je pc gekropen en heb je dit topic geopend.
En toen bleef je kijken, you vicious dangerous monster.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:39 schreef theriddle het volgende:
...
op het moment dat ik zulke dingen zie,komt het MONSTER in mij los, ...
quote:
25 posts per paginaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:44 schreef Kerol het volgende:
ik voorspel dat dit topic de 13 pagina's haalt.
of de 300 posts wat jij wil swa
Degene die daarna een ban krijgt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:47 schreef RickoKun het volgende:
Wie post plaatjes (á lá 4chan) van mishandelde en in stukken gesneden puppies?
Wie z'n kloon is dit btw?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:54 schreef Miladd het volgende:
What tha fuck
Doe iets aan je schrijfstijl
Zo saai om te zienn
Wat smilies bij en
Klaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()