quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:35 schreef Snakey het volgende:
Gebeurt er toch nog eens iets in je leven, is het weer niet goed.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:35 schreef Snakey het volgende:
Gebeurt er toch nog eens iets in je leven, is het weer niet goed.
Hoe kun je nu weer de avond etenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Mensen die nu al avond hebben gegeten.
Ik wist dat iemand die enorm grappige opmerking zou makenquote:
En ik was het, yesyesyesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die enorm grappige opmerking zou maken!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:37 schreef fathank het volgende:
Met wat voor 'n randdebielen zit jij aan tafel dan?
Blieft u daar frietjes bij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die enorm grappige opmerking zou maken!
Drie?? Nja, als je iets doet, doe het dan gelijk goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:36 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Had ik laatst ook tijdens een etentje. Gooit zo'n gast een glas rode wijn om die op de kleding van 3 dames belandt. De spanning was om te snijden de rest van avond. Heerlijk.
Sorry, het was een fles wijn, geen glas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:44 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Drie?? Nja, als je iets doet, doe het dan gelijk goed.
Kut, verkeerde account.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:38 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Sinds wanneer posten FA's als verzuurde KLBers?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:51 schreef DurumDoner het volgende:
Mooi beschreven en terechte klacht.
Moet overigens wel zeggen dat het enkel bij Nederlanders gebeurt!
Ga er nou niet op in.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Soms schaam ik me inderdaad om Nederlander te zijn. Andersom vind ik het schrijnend om te zien dat het enkel in Turkse gemeenschappen gebeurt dat men hun konijn per ongeluk een Rennie geeft, in plaats van een wortel. Schaam jij je dan ook zo voor je afkomst?
WHAHHAHAHAHAquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:30 schreef Goinonbro het volgende:
Het avondeten is voor mij een heerlijk moment van rust. Lekker eten en niet teveel praten. Echt een overgangsmoment tussen de werkdag die erop zit en de avond die komen gaat. Een heerlijk moment normaal gesproken![]()
De rust wordt echter wreed verstoord wanneer iemand die bij mij aan tafel zit zijn glas met wijn/water/pils omtieft. Dat gebeurt helaas te vaak.
Iedereen schrikt direct op wanneer er een glas omvalt. Eerst wordt gepoogd de schade te beperken door het glas snel weer rechtop te zetten maar het leed is dan vaak al geschied. Om de houten tafel te beschermen worden er driftig doeken gezocht en haastig op tafel gedrapeerd om het vocht op te deppen. Acties die gepaard gaan met diverse scheldkanonnades.
Met andere woorden: een omgeving die tot voor kort sereen rustig was en waar iedereen heerlijk van zijn maaltijd genoot is plotsklaps veranderd in een tafereel waar hardop wordt gescholden, heen-en-weer gerend wordt en waar de sfeer en gemoedelijkheid totaal omgeslagen zijn.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |