abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72047241
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:45 schreef DarkElf het volgende:
wel in 1x goed geparkeerd toch? Niet 4 x steken ofzo?
Dat wel gelukkig maar normaal gesproken doe ik het zonder na te denken. Ik vrees dat ik toen toch echt wel dacht: "middenpuntje van het achterraam, middenpuntje van het achterraam...."

En Ole, volgens mij reed ik toen in een Renault 11. Ik kan er helaas niet meer van maken.....of misschien had ik al m'n Alfaatje. Laten we het daar maar op houden, da's leuker!!
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 augustus 2009 @ 18:02:13 #202
22592 crew  Ole
pi_72047429
Whehehe... Was met mijn oude Unootje ook wel leuk geweest, zo'n situatie.

Mevroi deed natuurlijk alsof het haar persoonlijke parkeerplek was. Als BNer heb je namelijk veel meer rechten dan het gewone plebs
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:06:16 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72047537
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:02 schreef Ole het volgende:
Whehehe... Was met mijn oude Unootje ook wel leuk geweest, zo'n situatie.

Mevroi deed natuurlijk alsof het haar persoonlijke parkeerplek was. Als BNer heb je namelijk veel meer rechten dan het gewone plebs
Waarschijnlijk zijn er ook genoeg mensen zo onder de indruk van het feit dat Conny in person naar ze toe komt lopen om te vragen of het plekje voor haar Rolls even vrijgehouden kan worden dat ze nog doen wat ze vraagt ook.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_72047548
hahah dat snap ik hoor, zou ik ook hebben.
Kan prima fileparkeren maar als er iemand staat te kijken, helemaal als er nijdig met hakjes getikt wordt zou ik er ook over na moeten denken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72048141
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef shmoopy het volgende:
Ze wilde oud met hem worden, nou, da's allang gelukt, toch?
Die lees ik nu pas.....meesterlijk
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:08:55 #206
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72109829
O, ik ben zoooo team Hans!

Ik bedoel, zo'n lip, zo'n (ex)vrouw, een stel kutkinderen en ook nog eens in de platenkast zitten... dan verdien je alle steun.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator / Miss SHO maandag 24 augustus 2009 @ 13:26:59 #207
22592 crew  Ole
pi_72110188
Ik heb nog geen team gekozen, maar ik neig ook naar Hans. Ik denk dat vooral Connie degene is die zo lang geforceerd de schijn heeft willen ophouden!
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:14:35 #208
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72127250
Ik denk eigenlijk dat Hans een enorm watje is. Hence the lip. Het moet ook niet meevallen, als je lachend door het leven gaat, zelfs al huil je.

Vanes (wij mogen Vanes zeggen toch, nu dit een heuse gate is?) lijkt me een omhooggevallen meisje dat haar leven lang op zoek is geweest naar Erkenning ende Respect. Dus moest het prostitutieverleden ontkend en afgekocht, moest Het Gezin er eentje zijn uit het boekje en ging Hans (wij mogen Hans zeggen) natuurlijk níet vreemd met een Belgische dame. In Vanes haar wereld moet alles mooi zijn en beter dan de werkelijkheid. En als het dat niet is, dan toch.
Foto's van een gelukkig gezin bij de kerstboom, toerend op de scooter, glimlachend (Dat is een makkie voor Hans) op een première, géén (nee heus niet!) afslankmiddelen verkopen met efedrine erin, en vooral: Niet Scheiden. Ja of dan toch, maar in stilte.
En dan met 'geen commentaar' en een verzoek om een respectvolle afstand. Want het is heel dramatisch natuurlijk, als je scheiding pas drie jaar geleden is. Je getatoeerde eyeliner zou er bijna van doorlopen en dat moeten we niet willen, met zijn allen. Want Con (wij mogen Con zeggen) heeft het al zo moeilijk met de wankelende fundamenten van haar lichaam en droomwereld.
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:17:49 #209
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72127355
Dude ik geniet van je posting Wat ben jij een kei in!
pi_72127460
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:14 schreef Duderella het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Hans een enorm watje is. Hence the lip. Het moet ook niet meevallen, als je lachend door het leven gaat, zelfs al huil je.

Vanes (wij mogen Vanes zeggen toch, nu dit een heuse gate is?) lijkt me een omhooggevallen meisje dat haar leven lang op zoek is geweest naar Erkenning ende Respect. Dus moest het prostitutieverleden ontkend en afgekocht, moest Het Gezin er eentje zijn uit het boekje en ging Hans (wij mogen Hans zeggen) natuurlijk níet vreemd met een Belgische dame. In Vanes haar wereld moet alles mooi zijn en beter dan de werkelijkheid. En als het dat niet is, dan toch.
Foto's van een gelukkig gezin bij de kerstboom, toerend op de scooter, glimlachend (Dat is een makkie voor Hans) op een première, géén (nee heus niet!) afslankmiddelen verkopen met efedrine erin, en vooral: Niet Scheiden. Ja of dan toch, maar in stilte.
En dan met 'geen commentaar' en een verzoek om een respectvolle afstand. Want het is heel dramatisch natuurlijk, als je scheiding pas drie jaar geleden is. Je getatoeerde eyeliner zou er bijna van doorlopen en dat moeten we niet willen, met zijn allen. Want Con (wij mogen Con zeggen) heeft het al zo moeilijk met de wankelende fundamenten van haar lichaam en droomwereld.
ja wat is t nou, vanes of con?!
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:23:08 #211
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72127516
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:21 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja wat is t nou, vanes of con?!
Hemel ja... keuzes keuzes... stress!!!

Erm... Toch Con dan. Past ook beter bij dat pillen-schandaal van haar.

[ Bericht 7% gewijzigd door Duderella op 24-08-2009 23:30:53 ]
pi_72127751
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:23 schreef Duderella het volgende:

[..]

Hemel ja... keuzes keuzes... stress!!!

Erm... Toch Con dan. Past ook beter bij dsat pillen-schandaal van haar.
hmm, ja
maar dan voldoe je wel aan de wens van vanes con om niet meer bij die naam genoemd te worden
en dat willen we toch eigenlijk niet, vanes euhm con, vanes ( ) dr zin geven?
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:37:36 #213
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72127916
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hmm, ja
maar dan voldoe je wel aan de wens van vanes con om niet meer bij die naam genoemd te worden
en dat willen we toch eigenlijk niet, vanes euhm con, vanes dr zin geven?

Hoe wil Con Vanes dan niet meer worden genoemd? Con of Vanes? Kijk, Vanes doet haar vast te veel denken aan haar strakheid van weleer. Maar Con is ook wat ordinair, behalve als je Connie Palmen heet. Maar dat mocht Con Vanes willen, dat ze kon schrijven!
(Of lezen, zingen, afzien van botox en meer van dat soort basisvaardigheden in het leven).
pi_72128464
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:37 schreef Duderella het volgende:

[..]

Hoe wil Con Vanes dan niet meer worden genoemd? Con of Vanes? Kijk, Vanes doet haar vast te veel denken aan haar strakheid van weleer. Maar Con is ook wat ordinair, behalve als je Connie Palmen heet. Maar dat mocht Con Vanes willen, dat ze kon schrijven!
(Of lezen, zingen, afzien van botox en meer van dat soort basisvaardigheden in het leven).
en dansen con ze ook al niet! sorry deze 'grap' heb ik al een keer gemaakt, maar con t weer niet laten

sja con wil niet meer vanes heten, ik meen omdat ze vindt dat vanes haar artiestennaam is en die naam, vanes dus, niet staat voor wie ze in werkelijkheid is.. als con is vanes dr zelf; puur natuur en op en top moeder, een echt warm familiemens
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:07:16 #215
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72128714
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:58 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

en dansen con ze ook al niet! sorry deze 'grap' heb ik al een keer gemaakt, maar con t weer niet laten

sja con wil niet meer vanes heten, ik meen omdat ze vindt dat vanes haar artiestennaam is en die naam, vanes dus, niet staat voor wie ze in werkelijkheid is.. als con is vanes dr zelf; puur natuur en op en top moeder, een echt warm familiemens
Nou uit repsect vind ik dat we Vanes dan nu gewoon Con (ja straks bedenkt ze zich weer) moeten noemen. Al con ( JaneDoe ) ze noch dansen of zingen, toch heeft ze haar best gedaan. Ze wierp in de strijd wat ze had: Haar cont, tieten en hese stem.
Jammer dat het daarna zo bergafwaards ging. Constanza en Jordy die haar betichtten van extreme bemoeienis (wat ik geloof trouwens) en hun getuigenis dat het huwelijk een financiële constructie was.
pi_72128880
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:07 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nou uit repsect vind ik dat we Vanes dan nu gewoon Con (ja straks bedenkt ze zich weer) moeten noemen. Al con ( JaneDoe ) ze noch dansen of zingen, toch heeft ze haar best gedaan. Ze wierp in de strijd wat ze had: Haar cont, tieten en hese stem.
Jammer dat het daarna zo bergafwaards ging. Constanza en Jordy die haar betichtten van extreme bemoeienis (wat ik geloof trouwens) en hun getuigenis dat het huwelijk een financiële constructie was.
hihiiiiiiiiiiiiiiiii, tis toch om te gieren!
pi_72128926
o en nog een serieuze noot;
ik vind dat als je voor team patries juicht, je automatisch TEGEN team vanes/con bent
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:19:33 #218
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72129005
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:15 schreef JaneDoe het volgende:
o en nog een serieuze noot;
ik vind dat als je voor team patries juicht, je automatisch TEGEN team vanes/con bent
Die consequentie zie ik niet helemaal, maar ik voldoe er toevallig wel aan!
pi_72129312
vanes/con en patries zijn gezworen vijanden toch, althans vanes/con, maakt gemene opmerkingen over patries

als je t aan mij vraagt con ze nooit verkroppen dat patries er beeldiger uitziet
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 01:00:25 #220
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72129829
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef JaneDoe het volgende:
vanes/con en patries zijn gezworen vijanden toch, althans vanes/con, maakt gemene opmerkingen over patries

als je t aan mij vraagt con ze nooit verkroppen dat patries er beeldiger uitziet
O dat is waar ja! Ik con die hele histoire niet tussen de dames joh. Wat een containertrash Con is Con toch.
pi_72132774
gheheh, een hilarische conversatie tussen dude en ondergetekende
samenvatting voor de mensen die er niks van snappen;

con wil geen vanes meer genoemd worden, want die naam, vanes dus, staat voor nep en alles wat ze niet is.. want vanes connie schrijven, connie lezen, connie zingen, connie dansen en connie palmen, hebben we geconcludeerd.. dit maskeerde ze allemaal met haar cont, tieten en hese stem

con is in t echt een moordwijf een een liefdevolle moeder, vooral voor constanza en jordy... maar deze twee ondankbare kindjes uit de sloppen beweren al jaren dat het huwelijke tussen con en lachebekje hans een financiële constructie was

tot slot menen wij dat als je bij team patries hoort, je automatisch TEGEN team con bent.. deze consequentie komt voort uit t feit dat con lelijke dingen roept over patries... de enige reden die we daarvoor kunnen bedenken is dat vanes nooit con verkroppen dat la paay beeldiger is con.. vooral dit laatste maakt con een container trash con!

zo en nu een bakkie thee
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:13:35 #222
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72136219
Ik ben blij dat je het even samenvat!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:19:24 #223
22592 crew  Ole
pi_72140208
  Moderator / Miss SHO dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:20:57 #224
22592 crew  Ole
pi_72140257
arme conleche!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:38:37 #225
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72140800
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:20 schreef Ole het volgende:
arme conleche!

Ik postte net in een ander topic dat ik chili con carne ging maken, en toen had ik automatisch de neiging om con door te strepen. Het is wel erg met ons gesteld dames.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')