Dat wel gelukkigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:45 schreef DarkElf het volgende:
wel in 1x goed geparkeerd toch? Niet 4 x steken ofzo?
Waarschijnlijk zijn er ook genoeg mensen zo onder de indruk van het feit dat Conny in person naar ze toe komt lopen om te vragen of het plekje voor haar Rolls even vrijgehouden kan worden dat ze nog doen wat ze vraagt ook.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:02 schreef Ole het volgende:
Whehehe... Was met mijn oude Unootje ook wel leuk geweest, zo'n situatie.
Mevroi deed natuurlijk alsof het haar persoonlijke parkeerplek was. Als BNer heb je namelijk veel meer rechten dan het gewone plebs
Die lees ik nu pas.....meesterlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef shmoopy het volgende:
Ze wilde oud met hem worden, nou, da's allang gelukt, toch?
ja wat is t nou, vanes of con?!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:14 schreef Duderella het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Hans een enorm watje is. Hence the lip. Het moet ook niet meevallen, als je lachend door het leven gaat, zelfs al huil je.
Vanes (wij mogen Vanes zeggen toch, nu dit een heuse gate is?) lijkt me een omhooggevallen meisje dat haar leven lang op zoek is geweest naar Erkenning ende Respect. Dus moest het prostitutieverleden ontkend en afgekocht, moest Het Gezin er eentje zijn uit het boekje en ging Hans (wij mogen Hans zeggen) natuurlijk níet vreemd met een Belgische dame. In Vanes haar wereld moet alles mooi zijn en beter dan de werkelijkheid. En als het dat niet is, dan toch.
Foto's van een gelukkig gezin bij de kerstboom, toerend op de scooter, glimlachend (Dat is een makkie voor Hans) op een première, géén (nee heus niet!) afslankmiddelen verkopen met efedrine erin, en vooral: Niet Scheiden. Ja of dan toch, maar in stilte.
En dan met 'geen commentaar' en een verzoek om een respectvolle afstand. Want het is heel dramatisch natuurlijk, als je scheiding pas drie jaar geleden is. Je getatoeerde eyeliner zou er bijna van doorlopen en dat moeten we niet willen, met zijn allen. Want Con (wij mogen Con zeggen) heeft het al zo moeilijk met de wankelende fundamenten van haar lichaam en droomwereld.
Hemel ja... keuzes keuzes... stress!!!quote:
hmm, jaquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hemel ja... keuzes keuzes... stress!!!![]()
Erm... Toch Con dan. Past ook beter bij dsat pillen-schandaal van haar.![]()
Hoe wil Con Vanes dan niet meer worden genoemd? Con of Vanes? Kijk, Vanes doet haar vast te veel denken aan haar strakheid van weleer. Maar Con is ook wat ordinair, behalve als je Connie Palmen heet. Maar dat mocht Con Vanes willen, dat ze kon schrijven!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hmm, ja
maar dan voldoe je wel aan de wens van vanes con om niet meer bij die naam genoemd te worden
en dat willen we toch eigenlijk niet, vanes euhm con, vanes dr zin geven?
en dansen con ze ook al niet!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoe wil Con Vanes dan niet meer worden genoemd? Con of Vanes? Kijk, Vanes doet haar vast te veel denken aan haar strakheid van weleer. Maar Con is ook wat ordinair, behalve als je Connie Palmen heet. Maar dat mocht Con Vanes willen, dat ze kon schrijven!
(Of lezen, zingen, afzien van botox en meer van dat soort basisvaardigheden in het leven).
Nou uit repsect vind ik dat we Vanes dan nu gewoon Con (ja straks bedenkt ze zich weer) moeten noemen. Al con ( JaneDoequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en dansen con ze ook al niet!sorry deze 'grap' heb ik al een keer gemaakt, maar con t weer niet laten
![]()
sja con wil niet meer vanes heten, ik meen omdat ze vindt dat vanes haar artiestennaam is en die naam, vanes dus, niet staat voor wie ze in werkelijkheid is.. als con is vanes dr zelf; puur natuur en op en top moeder, een echt warm familiemens
hihiiiiiiiiiiiiiiiii, tis toch om te gieren!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou uit repsect vind ik dat we Vanes dan nu gewoon Con (ja straks bedenkt ze zich weer) moeten noemen. Al con ( JaneDoe) ze noch dansen of zingen, toch heeft ze haar best gedaan. Ze wierp in de strijd wat ze had: Haar cont, tieten en hese stem.
Jammer dat het daarna zo bergafwaards ging. Constanza en Jordy die haar betichtten van extreme bemoeienis (wat ik geloof trouwens) en hun getuigenis dat het huwelijk een financiële constructie was.
Die consequentie zie ik niet helemaal, maar ik voldoe er toevallig wel aan!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:15 schreef JaneDoe het volgende:
o en nog een serieuze noot;
ik vind dat als je voor team patries juicht, je automatisch TEGEN team vanes/con bent
O dat is waar ja! Ik con die hele histoire niet tussen de dames joh. Wat een containertrash Con is Con toch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef JaneDoe het volgende:
vanes/con en patries zijn gezworen vijanden toch, althans vanes/con, maakt gemene opmerkingen over patries
als je t aan mij vraagt con ze nooit verkroppen dat patries er beeldiger uitziet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |