Dat wel gelukkigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:45 schreef DarkElf het volgende:
wel in 1x goed geparkeerd toch? Niet 4 x steken ofzo?
Waarschijnlijk zijn er ook genoeg mensen zo onder de indruk van het feit dat Conny in person naar ze toe komt lopen om te vragen of het plekje voor haar Rolls even vrijgehouden kan worden dat ze nog doen wat ze vraagt ook.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:02 schreef Ole het volgende:
Whehehe... Was met mijn oude Unootje ook wel leuk geweest, zo'n situatie.
Mevroi deed natuurlijk alsof het haar persoonlijke parkeerplek was. Als BNer heb je namelijk veel meer rechten dan het gewone plebs
Die lees ik nu pas.....meesterlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef shmoopy het volgende:
Ze wilde oud met hem worden, nou, da's allang gelukt, toch?
ja wat is t nou, vanes of con?!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:14 schreef Duderella het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Hans een enorm watje is. Hence the lip. Het moet ook niet meevallen, als je lachend door het leven gaat, zelfs al huil je.
Vanes (wij mogen Vanes zeggen toch, nu dit een heuse gate is?) lijkt me een omhooggevallen meisje dat haar leven lang op zoek is geweest naar Erkenning ende Respect. Dus moest het prostitutieverleden ontkend en afgekocht, moest Het Gezin er eentje zijn uit het boekje en ging Hans (wij mogen Hans zeggen) natuurlijk níet vreemd met een Belgische dame. In Vanes haar wereld moet alles mooi zijn en beter dan de werkelijkheid. En als het dat niet is, dan toch.
Foto's van een gelukkig gezin bij de kerstboom, toerend op de scooter, glimlachend (Dat is een makkie voor Hans) op een première, géén (nee heus niet!) afslankmiddelen verkopen met efedrine erin, en vooral: Niet Scheiden. Ja of dan toch, maar in stilte.
En dan met 'geen commentaar' en een verzoek om een respectvolle afstand. Want het is heel dramatisch natuurlijk, als je scheiding pas drie jaar geleden is. Je getatoeerde eyeliner zou er bijna van doorlopen en dat moeten we niet willen, met zijn allen. Want Con (wij mogen Con zeggen) heeft het al zo moeilijk met de wankelende fundamenten van haar lichaam en droomwereld.
Hemel ja... keuzes keuzes... stress!!!quote:
hmm, jaquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hemel ja... keuzes keuzes... stress!!!![]()
Erm... Toch Con dan. Past ook beter bij dsat pillen-schandaal van haar.![]()
Hoe wil Con Vanes dan niet meer worden genoemd? Con of Vanes? Kijk, Vanes doet haar vast te veel denken aan haar strakheid van weleer. Maar Con is ook wat ordinair, behalve als je Connie Palmen heet. Maar dat mocht Con Vanes willen, dat ze kon schrijven!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hmm, ja
maar dan voldoe je wel aan de wens van vanes con om niet meer bij die naam genoemd te worden
en dat willen we toch eigenlijk niet, vanes euhm con, vanes dr zin geven?
en dansen con ze ook al niet!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoe wil Con Vanes dan niet meer worden genoemd? Con of Vanes? Kijk, Vanes doet haar vast te veel denken aan haar strakheid van weleer. Maar Con is ook wat ordinair, behalve als je Connie Palmen heet. Maar dat mocht Con Vanes willen, dat ze kon schrijven!
(Of lezen, zingen, afzien van botox en meer van dat soort basisvaardigheden in het leven).
Nou uit repsect vind ik dat we Vanes dan nu gewoon Con (ja straks bedenkt ze zich weer) moeten noemen. Al con ( JaneDoequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en dansen con ze ook al niet!sorry deze 'grap' heb ik al een keer gemaakt, maar con t weer niet laten
![]()
sja con wil niet meer vanes heten, ik meen omdat ze vindt dat vanes haar artiestennaam is en die naam, vanes dus, niet staat voor wie ze in werkelijkheid is.. als con is vanes dr zelf; puur natuur en op en top moeder, een echt warm familiemens
hihiiiiiiiiiiiiiiiii, tis toch om te gieren!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou uit repsect vind ik dat we Vanes dan nu gewoon Con (ja straks bedenkt ze zich weer) moeten noemen. Al con ( JaneDoe) ze noch dansen of zingen, toch heeft ze haar best gedaan. Ze wierp in de strijd wat ze had: Haar cont, tieten en hese stem.
Jammer dat het daarna zo bergafwaards ging. Constanza en Jordy die haar betichtten van extreme bemoeienis (wat ik geloof trouwens) en hun getuigenis dat het huwelijk een financiële constructie was.
Die consequentie zie ik niet helemaal, maar ik voldoe er toevallig wel aan!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:15 schreef JaneDoe het volgende:
o en nog een serieuze noot;
ik vind dat als je voor team patries juicht, je automatisch TEGEN team vanes/con bent
O dat is waar ja! Ik con die hele histoire niet tussen de dames joh. Wat een containertrash Con is Con toch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef JaneDoe het volgende:
vanes/con en patries zijn gezworen vijanden toch, althans vanes/con, maakt gemene opmerkingen over patries
als je t aan mij vraagt con ze nooit verkroppen dat patries er beeldiger uitziet
quote:
Hihihiiiiiiiiiiiiiihihiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:
Ze ziet er vooral uit als een propje onder een dopje.
Als er iemand de laatste maanden niet moeilijk doet is het Ptwish wel!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:32 schreef Manono het volgende:
Ach Ptwrish, Connie,,de dames moeten niet zo moeilijk doen
Twee oudere glamourkoninginnen die elkaar vliegen af gaan vangen, dat staat zooo klein !
Telegraafquote:Connie gunt Hans nieuwe vrouw
AMSTERDAM - Connie Breukhoven maakt haar stralende comeback in de glamourwereld. „Het is de grootste triomf om als je valt weer op te staan”, zegt ze. „Ik ben door een heel rouwproces gegaan, zat onder het dekbed, echt waar. Het verdriet is nu verwerkt. Hans en ik zijn goede vrienden. Maar dit was wel de pijnlijkste scheiding van mijn leven.” Connie maakt voor het eerst na de spraakmakende scheiding schoon schip.
„Hans en ik zijn geen types die tegen elkaar schreeuwen. Dat hebben we in negentien jaar huwelijk ook niet gedaan. We hadden nooit ruzie. Wij zijn meer van het goede gesprek, de kalmte en de nuchterheid. De kinderen hebben dus nooit last gehad van onze spanningen.”
Connie denkt na en zegt dan: „Ik ben sowieso een trouwe Joodse mama. Onze problemen duren al jaren. En we hebben het dus ook echt geprobeerd. Weekendjes weg, etentjes alles. Maar de passie wilde niet terugkomen. En die hartstocht is wel nodig, want we zijn alle twee warmbloedige mensen. Dan moet je op een gegeven moment reëel zijn en de knoop doorhakken. Maar ik wilde niet weggaan voor al onze kinderen het huis uit waren. Zij hebben er tenslotte niet om gevraagd onze kinderen te worden. Daar moet je, vind ik, zorgvuldig mee omgaan. En ik ben ouderwets. Ik woon al vier jaar in Amsterdam. Maar het was voor mij pas officieel toen de handtekeningen onder de scheidingspapieren waren gezet. Op dat moment wilde ik het ook meteen wereldkundig maken.”
Connie Breukhoven was vrijdagavond opeens op The Summer Fair in hotel Huis ter Duin in Noordwijk. De prachtige diva schitterde als een feniks die uit de as herrijst: „Ik had de geest. Ik belde goede vrienden hoe laat ze bij mij op bezoek zouden komen, maar zij gingen naar die fair toe. Opeens dacht ik dat ik nu wel lang genoeg kluizenaar was geweest. Ik heb alle prachtige kleren tenslotte in de kast hangen. Ik heb me mooi gemaakt en een vriend gebeld om me te begeleiden. En ik voel me nu heel opgelucht en tevreden. De kop is eraf. Ik ben terug.”
Connie is de enige van het gezin Breukhoven die in Nederland is gebleven toen de scheiding bekend werd: „Hans was in Argentinië. Hem ga ik vanavond van Schiphol halen, hij is weken weggeweest en dan gaan we samen met Shanna en Marvin lekker eten. Zij zijn ook weer terug uit Indonesië en Frankrijk. Ik wilde niet vluchten, alhoewel ik ook geen zin had de buitenwereld op te zoeken. Ik heb thuis uren zitten brullen van verdriet. Omdat het pijn doet als zoiets echt officieel is.” Trots: „Maar gisteren kon ik mensen dus gewoon te woord staan over wat er is gebeurd, zonder tranen. Het gaat echt heel goed met mij. Ik zal het leven gewoon weer gaan leven.”
Ze corrigeert: „Niet dat ik nu een feestbeest word. Dat ben ik ook nooit geweest. Hans en ik gingen vier keer per jaar naar een première. Drie van Joop van den Ende en naar het Kerstcircus van Henk van der Meyden. Omdat die evenementen zo groots zijn opgezet. Ik kocht dus vier outfits per jaar. En we gingen helemaal niet zoals wel is gezegd naar elke opening of zo. Dat zeggen vind ik heel kwetsend.”
Ontrouw
Er zijn verhalen geweest over ontrouw en buitenechtelijke affaires? Connie: „Hans werd daarvan beschuldigd en daar ben ik een paar jaar geleden heel ziek van geweest. Dan zit je op de bank en dan komt dat nieuws over je heen. Terwijl dat helemaal het punt niet was in onze relatie. Hans is, voor zover ik weet, nu gewoon vrijgezel net als ik. Al vind ik wel dat hij een heel lieve vrouw verdient. Zodat hij weer echt gelukkig kan worden. Kijk, dat is hij natuurlijk al langer niet. Zijn zestigste verjaardag heeft hij alleen op de Himalaya gevierd. Dat was omdat hij toen ook een periode niet lekker in zijn vel zat. Ik respecteerde die keuze, maar het was niet echt romantisch. Wij zijn de afgelopen twee jaar ook bijna niet naar feesten gegaan omdat we het schijnheilig vonden de schijn op te houden. Kijk, als op een party aan jou wordt gevraagd hoe het met je is ga je ook niet zeggen dat het vreselijk met je gaat. Dus je wordt gedwongen toneel te spelen.”
Koelkast
Connie, die vanmiddag nog allerlei boodschapjes bij Hans in Wassenaar in de koelkast gaat leggen, benadrukt dat Hans en zij heel goed met elkaar om blijven gaan. „We hebben elkaar de afgelopen periode elke dag gebeld en dat blijft zo. En ik blijf natuurlijk Breukhoven heten. Anders is het heel verwarrend voor onze vier kinderen. Hans was vereerd toen ik dat voorstelde. Omdat niet veel vrouwen dat zullen doen. Maar ik zei dat ik niet ga scheiden van mijn kinderen. En zij heten tenslotte ook zo.”
Connie woont in Amsterdam en Hans in de villa in Wassenaar en ze zijn beiden blij dat de kogel door de kerk is: „We zijn echte vrienden en in die zin houden we ook nog van elkaar. Maar het was echt niet goed geweest als we de knoop niet hadden doorgehakt.” Ze lacht:„Hans noemt mij de allerliefste ex van Nederland.”
Ben het niet zo met je eens gezien deze clip.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou uit repsect vind ik dat we Vanes dan nu gewoon Con (ja straks bedenkt ze zich weer) moeten noemen. Al con ( JaneDoe) ze noch dansen of zingen, toch heeft ze haar best gedaan. Ze wierp in de strijd wat ze had: Haar cont, tieten en hese stem.
.
ze kan idd goed dansenquote:Op maandag 31 augustus 2009 02:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ben het niet zo met je eens gezien
quote:Connie Breukhoven spuugt vuur!
Dit bericht is geplaatst op 01-09-2009 om 09:05:00
Connie Breukhoven is ongelooflijk boos geworden nadat er werd gesuggereerd dat zij...
afgelopen zaterdag op een Amsterdams terras zoenend zou zijn aangetroffen met Bram Moszkowicz, Toen Connie hiermee werd geconfronteerd vroeg ze of we helemaal gek waren geworden en gaf ze de tip vooral verder te blijven dromen.
Toen primeurjagers vervolgens vertelde dat wij in het showbizzwereldje nergens meer verbaasd van staat en of zij dan een antwoord kon geven hoe dat zou komen , volgde er geen antwoord. Was het niet dezelfde persoon die drie jaar lang vertelde dat haar huwelijk perfect is.
Gisteravond bevestigde Connie dat ze inderdaad met Bram op een terras had gegeten ,hij zelfs zijn arm om haar heen had geslagen, ze samen in Le Garage hadden gegeten en dit allemaal omdat ze oude vrienden zijn. En het zoenen?.Geef verder zelf het antwoord maar......
quote:Connie Breukhoven verbijsterd over uitspraken zoon
Uitgegeven: 1 september 2009 18:55
Laatst gewijzigd: 1 september 2009 19:11
AMSTERDAM – Connie Breukhoven is verbouwereerd over de uitspraken van haar zoon Jordy Breukhoven, die hij onlangs maakte in Story. Hij stelde dat de kersvers gescheiden diva en hij al jarenlang geen contact meer met elkaar hebben.
© ANP“Ik heb hem zelfs nog in contact gebracht met Constanza! Binnenkort zie ik voor het eerst Jordys kinderen,” zegt een verbijsterde Breukhoven.
Tot nu toe wilde de 58-jarige actrice en zangeres zich nooit uitlaten over de ‘enorme’ problemen, die Hans en Connie Breukhoven hadden met hun zoon Jordy.
“Het is duidelijk dat Jordy een kant op wilde in zijn leven, die wij als ouders niet altijd een wijze keuze vonden", vertelt Breukhoven. "Soms moet je als moeder je kind loslaten en volop de ruimte geven om het leven zelf te ontdekken.”
SMS
Volgens Breukhoven is de relatie inmiddels bijna volledig hersteld. De schok was dan ook enorm voor Connie, na het lezen van Jordy’s uitlatingen. Daarop toont Connie Breukhoven een sms op haar mobiele telefoon van haar zoon.
"Lieve mam, ik ben blij dat we weer contact hebben. Bedankt voor het nummer van Constanza, we hebben elkaar inmiddels gesproken. Fijn dat ik binnenkort je kleinkinderen kan laten zien. Liefs Jordy.”
Toch zien de twee elkaar binnenkort weer. “Daarom deed het zo’n pijn, omdat we dus allang contact hebben (…) Ik verheug mij erop om zijn kinderen in mijn armen te sluiten.”
© NU.nl/Ivo Buigues
Nee, ik zie Bram regelmatig in een restaurant en dan is hij altijd met een (de?) jonge blom. Bruin haar, enigszins secretaresse-achtig gekleed, en ze zitten steeds aan elkaarquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:48 schreef Duderella het volgende:
Misschien heeft Bram ook wel gelogen over zijn relatie met de jonge blom! Omdat hij het al drie jaar met Con doet! En Hans doet het eigenlijk met die jonge blom! En die is dan eigenlijk een travestiet, en zo valt alles op zijn plekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |