Nee. School is stomquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Kun je via je school niet allerhande bijnagratisse abo's krijgen op vakinhoudelijke tijdschriften?
Succes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:17 schreef Nijns het volgende:
ik ga maar eens slapen. morgen een kennismakingsgesprek
ligt eraan waar je naar toe wiltquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Doei Ph![]()
Weet iemand of het morgen aardig weer wordt? Ik heb wel zin om weer ff wat baantjes te gaan trekken
Domme kaffersquote:Gemiddeld spenderen vrouwen in Groot-Brittannië 285 miljoen pond per zomer aan badkleding, waarvan bijna de helft onaangeroerd in de kast blijft liggen.
Holy shit. Ik heb in de winter een nieuwe bikini gekocht voor het eerst in 4 jaar en alleen omdat ik niet meer in de ouwe pasquote:
ja. Maar deze heb je ook nooit aan hmmquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Holy shit. Ik heb in de winter een nieuwe bikini gekocht voor het eerst in 4 jaar en alleen omdat ik niet meer in de ouwe pas![]()
Neuh weinig, ik zwem nauwelijks hahaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Maar deze heb je ook nooit aan hmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |