Yeah, bestemmingsplan, bouwvergunning, etc. etc.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker: doe mij maar een hutje op de hei. Dat is dus volkomen irreeel, zo'n 'hutje' op zo'n locatie kost je een vermogen. Denk je dat je zomaar op de hei kunt gaan wonen? Vergeet het maar. Is alleen weggelegd voor de vermogenden onder ons.
Helemaal niet. En ik bedoel het vrij letterlijk. ik bedoel echt: onszelf bedruipen. En dat kan wel. Alleen niet in Nederland. Gelukkig is de wereld veel groterquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker: doe mij maar een hutje op de hei. Dat is dus volkomen irreeel, zo'n 'hutje' op zo'n locatie kost je een vermogen. Denk je dat je zomaar op de hei kunt gaan wonen? Vergeet het maar. Is alleen weggelegd voor de vermogenden onder ons.
Nee, het is blijkbaar letterlijk bedoeld .quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:54 schreef Bastard het volgende:
Het is dan ook bedoeld als metafoor.
Gaan jullie dat daadwerkelijk doen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helemaal niet. En ik bedoel het vrij letterlijk. ik bedoel echt: onszelf bedruipen. En dat kan wel. Alleen niet in Nederland. Gelukkig is de wereld veel groter![]()
Het ligt wel in de planning en we kijken serieus rond. Maar nu woont kind nog thuis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaan jullie dat daadwerkelijk doen?
Frankrijk kun je nog wel wat leuks kopen. Ook op mooie locaties.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het ligt wel in de planning en we kijken serieus rond. Maar nu woont kind nog thuis.
Prachtig land, ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Frankrijk kun je nog wel wat leuks kopen. Ook op mooie locaties.
Provence bijvoorbeeld, zo mooi daar.
Ik zie twee verschillende gebouwen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:57 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek het verschil
[ afbeelding ]
Aah, ben ik niet de enige.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zie twee verschillende gebouwen.
En de tweede heeft iets Grieks.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Aah, ben ik niet de enige.
Met de overeenkomsten ben ik sneller klaar. Die muur onderin beide foto's. (alhoewel, op foto 2 = het net onder de helft) Verder zie ik (zelfs letterlijk) een verschil tussen dag en nacht
edit:
Die bovenste foto is net een gevangenis ...![]()
Er is nog Duitsland en Spanje en eventueel nog Tsjechie of Hongarijequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Prachtig land, ja.
Alleen jammer van dat chauvinistische kut volk wat er woont, met die vreselijke taal![]()
Voor het mooi zou ik die koepel laten staanquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Ticker het volgende:
Haha nee beiden zijn artist impressions van de aankomende 3e tempel.
Het verschil zit hem in die grote gouden koepel:
The Dome of the Rock
Deze is er in 691 geplaatst, en staat op exact dezelfde plek als voorheen de "Eerste Tempel" en de "Tweede Tempel"
De plek zelf is dus heilig, en als ik het een beetje begrijp zijn er door de tempeliers destijds in de Berg ofwel "Temple Mount/Mount Zion/Mount Moriah" belangrijke spullen gevonden.
De kwestie is nu.. is het per se nodig om de Dome of The Rock weg te halen... of blijkt het zo te zijn dat de huidige tempel ook naast deze tempel mag komen?
Dome of the Rock weghalen = sowieso oorlog met de moslim wereld.. een zoekgeraakte raket zou dus wonderen verrichten in dit verhaal.
Dan zou ik die koepel laten staan en er de tempel naast bouwen. Wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Ticker het volgende:
Haha nee beiden zijn artist impressions van de aankomende 3e tempel.
Het verschil zit hem in die grote gouden koepel:
The Dome of the Rock
Deze is er in 691 geplaatst, en staat op exact dezelfde plek als voorheen de "Eerste Tempel" en de "Tweede Tempel"
De plek zelf is dus heilig, en als ik het een beetje begrijp zijn er door de tempeliers destijds in de Berg ofwel "Temple Mount/Mount Zion/Mount Moriah" belangrijke spullen gevonden.
De kwestie is nu.. is het per se nodig om de Dome of The Rock weg te halen... of blijkt het zo te zijn dat de huidige tempel ook naast deze tempel mag komen?
Dome of the Rock weghalen = sowieso oorlog met de moslim wereld.. een zoekgeraakte raket zou dus wonderen verrichten in dit verhaal.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef _Led_ het volgende:
Mijn God, straks beginnen ze nog met de bijzettafel voor de 4e schuur !
Ik ben zo vaak in Frankrijk geweest en ben alleen nog maar aardige mensen tegengekomen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er is nog Duitsland en Spanje en eventueel nog Tsjechie of Hongarije
Ik mag dan wel een taalcursusje gaan volgen.
[..]
Voor het mooi zou ik die koepel laten staan
Maar ik vraag me nou toch af of het nou gaat wie de berg zelf in handen heeft of om het pandje dat erop staat. Is het niet gewoon alleen maar een machtsspel? Retorische vraag eigenlijk.
Kon dat tempeliersverhaal nou maar eens echt opgelost worden.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben zo vaak in Frankrijk geweest en ben alleen nog maar aardige mensen tegengekomen.
En de taal, wel, die is te leren n'est ce pas?
Helaas. (beide) Dogma's zijn compromisloos.quote:Die koepel laten staan idd.
Dat dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:57 schreef nokwanda het volgende:
Is het niet gewoon alleen maar een machtsspel? Retorische vraag eigenlijk.
Daarom vraag ik me des te meer af wat er dan nog meer van een waarde ligt daar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je ne parle pas francais!
Ok
[..]
Helaas. (beide) Dogma's zijn compromisloos.![]()
Waarom uberhaubt perse dáár een nieuwe tempel willen bouwen !?!?!?![]()
... maar, is hetzelfde als ... waarom perse het vroegere Israel van de huidige palestijnen stelen.
[..]
Dat dus
edit:
ok,ok, niet alleen maar, er speelt vast nog meer![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |