abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71801392
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:25 schreef Disana het volgende:
Als er nu gemeenteraadsverkiezingen zouden worden gehouden, zouden er 2 miljoen Nederlanders op Wilders stemmen (36 zetels).
Hoe weet je dat ?
Zelfs de beste opiniepeilers weten niet hoeveel stemmen Wilders gaat halen.....
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:28:01 #202
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71801425
quote:
Als er nu gemeenteraadsverkiezingen zouden worden gehouden, zouden er 2 miljoen Nederlanders op Wilders stemmen (36 zetels).

gemeente inwoneraantal
Amsterdam 742.884
Rotterdam 584.058
's-Gravenhage 473.941
Utrecht 288.401

Tel maar op. Alle inwoners van uitsluitend deze vier grote steden met probleemwijken zouden dan op Wilders moeten stemmen inclusief de allochtonen.

Onmogelijk.
je lult maar door zonder kop. je denkt serieus dat families in dorpen niet gaan stemmen op mensen die het leven van hun families in de randstad beter proberen te maken? wat denk jij wel snotaap? allochtonen zijn veel te ver gegaan. stapje terug is wel op zijn plaats. een heel erg stapje.

wilders gaat jou dat haarfijn uitleggen. en als het wilders niet is dan wel een ander. maar pas op de plaats gaat keihard komen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_71801507
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:10 schreef zoalshetis het volgende:
eigenlijk best eng he? lieve allochtonen. dat de autochtoon zich eindelijk gaat verzetten tegen de walgelijke wantoestanden van mensen die hier pas kort wonen en meteen denken dat ze heer en meester zijn en gebruik maken van alles wat niet jullie maar wij hebben opgebouwd?

eng he? je zou het godverdomme eens moeten omdraaien.

gelukkig kan de allochtoon rustig gaan slapen in de wetenschap dat de politie niets kan doen aan de wandaden van allochtonen, maar wel keihard kan en gaat optreden als de wanhopige autochtoon terug slaat. en de kogels kunnen we nog wel herinneren van die leipe motoragent in utrecht waar een man gek werd doordat er niets werd gedaan aan de overlast.
Nou nee. Ik kan het prima begrijpen dat men het ooit zat is. Ik hoop alleen dat ze mij met rust laten en de mensen pakken die zich daadwerkelijk misdragen. Beter nog, ik durf te wedden dat de knokploegen wel een paar Chinezen, Hindoestanen, Surinamers, Turken en nog veel meer nationaliteiten zullen bevatten. Die allochtonen die zich misdragen richten zich namelijk niet alleen op autochtonen. Ik hoor vaak genoeg van donkere vriendinnen het welbekende psssst schatje psst schatje hoer! verhaal.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:31:56 #204
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71801568
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:30 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Nou nee. Ik kan het prima begrijpen dat men het ooit zat is. Ik hoop alleen dat ze mij met rust laten en de mensen pakken die zich daadwerkelijk misdragen. Beter nog, ik durf te wedden dat de knokploegen wel een paar Chinezen, Hindoestanen, Surinamers, Turken en nog veel meer nationaliteiten zullen bevatten. Die allochtonen die zich misdragen richten zich namelijk niet alleen op autochtonen. Ik hoor vaak genoeg van donkere vriendinnen het welbekende psssst schatje psst schatje hoer! verhaal.
ik heb genoeg surinaamse vrienden en familie die precies hetzelfde zegt. de marokkanen maken er een potje van en de knokploegen zullen zeker niet alleen uit autochtonen bestaan.

iedereen wordt kotsmisselijk van dit volkje. afgezien van die paar ok gasten.
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:32:08 #205
137949 Disana
pi_71801577
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:27 schreef qonmann het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ?
Zelfs de beste opiniepeilers weten niet hoeveel stemmen Wilders gaat halen.....
Die prognose is gebaseerd op het aantal zetels behaald in de EU.
pi_71801595
quote:
36!

Je ziet het positief in. We noemen je 'Maurice' Of stiekem toch van dat promotie team
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:32:59 #207
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71801609
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 12-08-2009 21:04:47 ]
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:33:51 #208
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71801632
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je lult maar door zonder kop. je denkt serieus dat families in dorpen niet gaan stemmen op mensen die het leven van hun families in de randstad beter proberen te maken? wat denk jij wel snotaap? allochtonen zijn veel te ver gegaan. stapje terug is wel op zijn plaats. een heel erg stapje.

wilders gaat jou dat haarfijn uitleggen. en als het wilders niet is dan wel een ander. maar pas op de plaats gaat keihard komen.
Het signaal dat Wilders afgeeft wat het allochtonen probleem betreft lijkt me prima, maar verder gaat ie waarschijnlijk dus helemaal niets klaarmaken mocht ie ooit in de regering komen. Mensen stemmen Wilders omdat ze dat hopen, maar dat lijkt me wishful thinking.
De problemen moeten zeer zeker worden aangepakt, maar de manier die Wilders voorstaat is gewoon niet haalbaar.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:38:37 #209
137949 Disana
pi_71801800
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en om iemand keihard lachen omdat ze geen weerwoord heeft is een krachtbod.

rot eens op gast. je bent hier pas kort en denkt nu al alles te kunnen pakken waar jouw familie nooit voor gewerkt heeft en dus ook geen recht op heeft.
even dimmen, en dan ook echt dimmen is het devies voor jou en je gillende geitenmassa.

of ga je straks ook weer gilllen en jammeren als het puntje bij paaltje komt en een groep hangjongeren kapot is geslagen?
Mijn ouders hebben de oorlog in Rotterdam meegemaakt. Denk dus dat je een beetje van het pad af bent.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:40:30 #210
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71801876
- knip -

[ Bericht 36% gewijzigd door sp3c op 12-08-2009 21:02:24 ]
pi_71801964
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Disana, er zijn sites die de verkiezingsresultaten bijgehouden hebben. Kun je per stad zien hoe of wat En als je het combineert met die 'Allochton'o-meter' van GS kun je je een oordeel vormen of die mensen zichzelf wat wijs maken of niet.

En dat alles laat nog steeds onverlet dat ook mensen die er geen knal mee te maken hebben, zich oprecht zorgen kunnen maken over de problemen in de grote steden.

Ik vind het niet zo relevant. De hele redeneer trant is maar een nageldikte verwijderd van bagataliseren, en de ene uiterste is dat 100% van alle Wildersstemmer oprecht bezorgde burgers zijn, andere uiterste is dat't 100% domme xenofoben zijn.

Wat je iig zeker weet, is dat gaan 'schuiven met die percentages', die groep niet gaat doen verdwijnen
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:46:59 #212
137949 Disana
pi_71802109
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:42 schreef ExTec het volgende:

[..]

Disana, er zijn sites die de verkiezingsresultaten bijgehouden hebben. Kun je per stad zien hoe of wat En als je het combineert met die 'Allochton'o-meter' van GS kun je je een oordeel vormen of die mensen zichzelf wat wijs maken of niet.

En dat alles laat nog steeds onverlet dat ook mensen die er geen knal mee te maken hebben, zich oprecht zorgen kunnen maken over de problemen in de grote steden.

Ik vind het niet zo relevant. De hele redeneer trant is maar een nageldikte verwijderd van bagataliseren, en de ene uiterste is dat 100% van alle Wildersstemmer oprecht bezorgde burgers zijn, andere uiterste is dat't 100% domme xenofoben zijn.

Wat je iig zeker weet, is dat gaan 'schuiven met die percentages', die groep niet gaat doen verdwijnen
Ik ontken ook niet dat mensen bezorgd zijn. Het is alleen de vraag of die zorg terecht is. Nogmaals, relatief weinig van die stemmers hebben rechtstreeks met ettermarokkaantjes te maken en het andere grote speerpunt, islamisering van Nederland, is echt een ver van ons bed show.

Maar ik stop hier even met posten.
pi_71802152
Vraag me eerder af of je je pilletjes wel hebt ingenomen, zoalshetis, ronduit stuitend en schandalig wat je hier weer durft neer te plempen, gozer. .
I´m back.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:48:50 #214
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71802170
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ontken ook niet dat mensen bezorgd zijn. Het is alleen de vraag of die zorg terecht is. Nogmaals, relatief weinig van die stemmers hebben rechtstreeks met ettermarokkaantjes te maken en het andere grote speerpunt, islamisering van Nederland, is echt een ver van ons bed show.

Maar ik stop hier even met posten.
Denk dat de die zorgen zeker terecht zijn, maar ook dat Wilders daar geen oplossing voor gaat bieden.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:54:35 #215
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71802368
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 12-08-2009 21:07:14 ]
pi_71802373
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik kom op voor de autochtonen die bezet worden door allochtonen, wat is daar nsb aan?
Taalgebruik. Zo ondermijn je je eigen mening.
pi_71802400
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me eerder af of je je pilletjes wel hebt ingenomen, zoalshetis, ronduit stuitend en schandalig wat je hier weer durft neer te plempen, gozer. .
Eh, hmmmm, mjah.

Zag ook wel wat postjes waarvan ik dacht, 'dat moet anders kunnen'.
pi_71802404
quote:
Wel weer typisch dat je de postings van Disana geheel links laat liggen.
Maar goed, ik negeer types als Disana. Uiteindelijk is dat tevergeefse moeite die ik beter ergens anders in kan steken.
Daarnaast zie ik typetjes als Disana al mijlen ver aankomen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:55:58 #219
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71802421
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:54 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Taalgebruik. Zo ondermijn je je eigen mening.
afgezien van hoofdletters staat er prima wat er moet staan. wat is er mis met het taalgebruik?
pi_71802481
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:55 schreef ExTec het volgende:

[..]

Eh, hmmmm, mjah.

Zag ook wel wat postjes waarvan ik dacht, 'dat moet anders kunnen'.
Volgens mij kun je vrij normaal van mening verschillen idd.
Wat ik hier gelezen heb, verstaat men daar niet onder.
I´m back.
pi_71802511
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:55 schreef huhggh het volgende:

[..]

Wel weer typisch dat je de postings van Disana geheel links laat liggen.
Maar goed, ik negeer types als Disana. Uiteindelijk is dat tevergeefse moeite die ik beter ergens anders in kan steken.
Daarnaast zie ik typetjes als Disana al mijlen ver aankomen.
Dat zal andersom ook gelden, dat maakt niet uit, maar het kan wel normaal en dat is het niet wat ik hier las.
I´m back.
pi_71802547
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:21 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

Begrijp ik het nou goed dat meneer de districtchef de autochtonen wil inpakken i.p.v. de Marokkanen? Waarom niet gewoon beide. Je moet toch ook wat doen om een stukje onvrede weg te nemen.

Wat vinden jullie?
Typisch Nederlands om de oplossing aan te pakken i.p.v. het probleem. Mensen zijn het kotsbeu en dan kun je dit soort dingen verwachten.

Ik had het erover met een Marokkaanse jongen en die gaf aan dat een pak slaag met een honkbalknuppel bij dit gajes beter werkt dan een kopje thee drinken.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:00:40 #223
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71802570
- knip -

[ Bericht 31% gewijzigd door sp3c op 12-08-2009 21:08:49 ]
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:03:30 #224
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_71802647
quote:
Zoalshetis brengt het misschien wat grof.. maar hij heeft gewoon gelijk punt uit.
De maat is vol... overvol. Het is hoogtijd dat eea rechtgezet wordt in dit land, goedschiks gaat het niet, dan maar kwaadschiks.
pi_71802678
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lekker bannetje aansmeren de hele tijd. laffe smoetzlap. je bent geen haar beter dan een nsb-er. sterker nog je bent een volwaardige nazi met je bangesmeer en geleur.

personen mogen hier ruimhartig verkondigen dat ze denken de dienst uit te maken in een voor hun nieuw land en stuiten dan op verzet. gek he? voor welk geld verkoop jij je moeder eigenlijk? schmutz.
Dat is de typische PvdA-mentaliteit. Met die gasten win je de oorlog niet hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')