abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:25:04 #199
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71801330
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:22 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ach, er is nog niks gebeurt, en we babbelen nog. Maar als eigenrichting richting buitenlanders europa-wijd dagelijks nieuws wordt, hebben we een probleem.
ja, het probleem dat we dan eindelijk politie krijgen die doet waar en door wie het voornamelijk betaald wordt. no problems als het goed is dus.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:25:39 #200
137949 Disana
pi_71801349
Als er nu gemeenteraadsverkiezingen zouden worden gehouden, zouden er 2 miljoen Nederlanders op Wilders stemmen (36 zetels).

gemeente inwoneraantal
Amsterdam 742.884
Rotterdam 584.058
's-Gravenhage 473.941
Utrecht 288.401

Tel maar op. Alle inwoners van uitsluitend deze vier grote steden met probleemwijken zouden dan op Wilders moeten stemmen inclusief de allochtonen.

Onmogelijk.
pi_71801392
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:25 schreef Disana het volgende:
Als er nu gemeenteraadsverkiezingen zouden worden gehouden, zouden er 2 miljoen Nederlanders op Wilders stemmen (36 zetels).
Hoe weet je dat ?
Zelfs de beste opiniepeilers weten niet hoeveel stemmen Wilders gaat halen.....
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:28:01 #202
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71801425
quote:

gemeente inwoneraantal
Amsterdam 742.884
Rotterdam 584.058
's-Gravenhage 473.941
Utrecht 288.401

Tel maar op. Alle inwoners van uitsluitend deze vier grote steden met probleemwijken zouden dan op Wilders moeten stemmen inclusief de allochtonen.

Onmogelijk.
je lult maar door zonder kop. je denkt serieus dat families in dorpen niet gaan stemmen op mensen die het leven van hun families in de randstad beter proberen te maken? wat denk jij wel snotaap? allochtonen zijn veel te ver gegaan. stapje terug is wel op zijn plaats. een heel erg stapje.

wilders gaat jou dat haarfijn uitleggen. en als het wilders niet is dan wel een ander. maar pas op de plaats gaat keihard komen.
pi_71801507
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:10 schreef zoalshetis het volgende:
eigenlijk best eng he? lieve allochtonen. dat de autochtoon zich eindelijk gaat verzetten tegen de walgelijke wantoestanden van mensen die hier pas kort wonen en meteen denken dat ze heer en meester zijn en gebruik maken van alles wat niet jullie maar wij hebben opgebouwd?

eng he? je zou het godverdomme eens moeten omdraaien.

gelukkig kan de allochtoon rustig gaan slapen in de wetenschap dat de politie niets kan doen aan de wandaden van allochtonen, maar wel keihard kan en gaat optreden als de wanhopige autochtoon terug slaat. en de kogels kunnen we nog wel herinneren van die leipe motoragent in utrecht waar een man gek werd doordat er niets werd gedaan aan de overlast.
Nou nee. Ik kan het prima begrijpen dat men het ooit zat is. Ik hoop alleen dat ze mij met rust laten en de mensen pakken die zich daadwerkelijk misdragen. Beter nog, ik durf te wedden dat de knokploegen wel een paar Chinezen, Hindoestanen, Surinamers, Turken en nog veel meer nationaliteiten zullen bevatten. Die allochtonen die zich misdragen richten zich namelijk niet alleen op autochtonen. Ik hoor vaak genoeg van donkere vriendinnen het welbekende psssst schatje psst schatje hoer! verhaal.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:31:56 #204
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71801568
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:30 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Nou nee. Ik kan het prima begrijpen dat men het ooit zat is. Ik hoop alleen dat ze mij met rust laten en de mensen pakken die zich daadwerkelijk misdragen. Beter nog, ik durf te wedden dat de knokploegen wel een paar Chinezen, Hindoestanen, Surinamers, Turken en nog veel meer nationaliteiten zullen bevatten. Die allochtonen die zich misdragen richten zich namelijk niet alleen op autochtonen. Ik hoor vaak genoeg van donkere vriendinnen het welbekende psssst schatje psst schatje hoer! verhaal.
ik heb genoeg surinaamse vrienden en familie die precies hetzelfde zegt. de marokkanen maken er een potje van en de knokploegen zullen zeker niet alleen uit autochtonen bestaan.

iedereen wordt kotsmisselijk van dit volkje. afgezien van die paar ok gasten.
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:32:08 #205
137949 Disana
pi_71801577
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:27 schreef qonmann het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ?
Zelfs de beste opiniepeilers weten niet hoeveel stemmen Wilders gaat halen.....
Die prognose is gebaseerd op het aantal zetels behaald in de EU.
pi_71801595
quote:
36!

Je ziet het positief in. We noemen je 'Maurice' Of stiekem toch van dat promotie team
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:32:59 #207
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71801609
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 12-08-2009 21:04:47 ]
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:33:51 #208
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71801632
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je lult maar door zonder kop. je denkt serieus dat families in dorpen niet gaan stemmen op mensen die het leven van hun families in de randstad beter proberen te maken? wat denk jij wel snotaap? allochtonen zijn veel te ver gegaan. stapje terug is wel op zijn plaats. een heel erg stapje.

wilders gaat jou dat haarfijn uitleggen. en als het wilders niet is dan wel een ander. maar pas op de plaats gaat keihard komen.
Het signaal dat Wilders afgeeft wat het allochtonen probleem betreft lijkt me prima, maar verder gaat ie waarschijnlijk dus helemaal niets klaarmaken mocht ie ooit in de regering komen. Mensen stemmen Wilders omdat ze dat hopen, maar dat lijkt me wishful thinking.
De problemen moeten zeer zeker worden aangepakt, maar de manier die Wilders voorstaat is gewoon niet haalbaar.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:38:37 #209
137949 Disana
pi_71801800
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en om iemand keihard lachen omdat ze geen weerwoord heeft is een krachtbod.

rot eens op gast. je bent hier pas kort en denkt nu al alles te kunnen pakken waar jouw familie nooit voor gewerkt heeft en dus ook geen recht op heeft.
even dimmen, en dan ook echt dimmen is het devies voor jou en je gillende geitenmassa.

of ga je straks ook weer gilllen en jammeren als het puntje bij paaltje komt en een groep hangjongeren kapot is geslagen?
Mijn ouders hebben de oorlog in Rotterdam meegemaakt. Denk dus dat je een beetje van het pad af bent.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:40:30 #210
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71801876
- knip -

[ Bericht 36% gewijzigd door sp3c op 12-08-2009 21:02:24 ]
pi_71801964
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Disana, er zijn sites die de verkiezingsresultaten bijgehouden hebben. Kun je per stad zien hoe of wat En als je het combineert met die 'Allochton'o-meter' van GS kun je je een oordeel vormen of die mensen zichzelf wat wijs maken of niet.

En dat alles laat nog steeds onverlet dat ook mensen die er geen knal mee te maken hebben, zich oprecht zorgen kunnen maken over de problemen in de grote steden.

Ik vind het niet zo relevant. De hele redeneer trant is maar een nageldikte verwijderd van bagataliseren, en de ene uiterste is dat 100% van alle Wildersstemmer oprecht bezorgde burgers zijn, andere uiterste is dat't 100% domme xenofoben zijn.

Wat je iig zeker weet, is dat gaan 'schuiven met die percentages', die groep niet gaat doen verdwijnen
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:46:59 #212
137949 Disana
pi_71802109
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:42 schreef ExTec het volgende:

[..]

Disana, er zijn sites die de verkiezingsresultaten bijgehouden hebben. Kun je per stad zien hoe of wat En als je het combineert met die 'Allochton'o-meter' van GS kun je je een oordeel vormen of die mensen zichzelf wat wijs maken of niet.

En dat alles laat nog steeds onverlet dat ook mensen die er geen knal mee te maken hebben, zich oprecht zorgen kunnen maken over de problemen in de grote steden.

Ik vind het niet zo relevant. De hele redeneer trant is maar een nageldikte verwijderd van bagataliseren, en de ene uiterste is dat 100% van alle Wildersstemmer oprecht bezorgde burgers zijn, andere uiterste is dat't 100% domme xenofoben zijn.

Wat je iig zeker weet, is dat gaan 'schuiven met die percentages', die groep niet gaat doen verdwijnen
Ik ontken ook niet dat mensen bezorgd zijn. Het is alleen de vraag of die zorg terecht is. Nogmaals, relatief weinig van die stemmers hebben rechtstreeks met ettermarokkaantjes te maken en het andere grote speerpunt, islamisering van Nederland, is echt een ver van ons bed show.

Maar ik stop hier even met posten.
pi_71802152
Vraag me eerder af of je je pilletjes wel hebt ingenomen, zoalshetis, ronduit stuitend en schandalig wat je hier weer durft neer te plempen, gozer. .
I´m back.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:48:50 #214
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71802170
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ontken ook niet dat mensen bezorgd zijn. Het is alleen de vraag of die zorg terecht is. Nogmaals, relatief weinig van die stemmers hebben rechtstreeks met ettermarokkaantjes te maken en het andere grote speerpunt, islamisering van Nederland, is echt een ver van ons bed show.

Maar ik stop hier even met posten.
Denk dat de die zorgen zeker terecht zijn, maar ook dat Wilders daar geen oplossing voor gaat bieden.
DeviantArt
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:54:35 #215
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71802368
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 12-08-2009 21:07:14 ]
pi_71802373
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik kom op voor de autochtonen die bezet worden door allochtonen, wat is daar nsb aan?
Taalgebruik. Zo ondermijn je je eigen mening.
pi_71802400
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me eerder af of je je pilletjes wel hebt ingenomen, zoalshetis, ronduit stuitend en schandalig wat je hier weer durft neer te plempen, gozer. .
Eh, hmmmm, mjah.

Zag ook wel wat postjes waarvan ik dacht, 'dat moet anders kunnen'.
pi_71802404
quote:
Wel weer typisch dat je de postings van Disana geheel links laat liggen.
Maar goed, ik negeer types als Disana. Uiteindelijk is dat tevergeefse moeite die ik beter ergens anders in kan steken.
Daarnaast zie ik typetjes als Disana al mijlen ver aankomen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:55:58 #219
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71802421
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:54 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Taalgebruik. Zo ondermijn je je eigen mening.
afgezien van hoofdletters staat er prima wat er moet staan. wat is er mis met het taalgebruik?
pi_71802481
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:55 schreef ExTec het volgende:

[..]

Eh, hmmmm, mjah.

Zag ook wel wat postjes waarvan ik dacht, 'dat moet anders kunnen'.
Volgens mij kun je vrij normaal van mening verschillen idd.
Wat ik hier gelezen heb, verstaat men daar niet onder.
I´m back.
pi_71802511
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:55 schreef huhggh het volgende:

[..]

Wel weer typisch dat je de postings van Disana geheel links laat liggen.
Maar goed, ik negeer types als Disana. Uiteindelijk is dat tevergeefse moeite die ik beter ergens anders in kan steken.
Daarnaast zie ik typetjes als Disana al mijlen ver aankomen.
Dat zal andersom ook gelden, dat maakt niet uit, maar het kan wel normaal en dat is het niet wat ik hier las.
I´m back.
pi_71802547
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:21 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

Begrijp ik het nou goed dat meneer de districtchef de autochtonen wil inpakken i.p.v. de Marokkanen? Waarom niet gewoon beide. Je moet toch ook wat doen om een stukje onvrede weg te nemen.

Wat vinden jullie?
Typisch Nederlands om de oplossing aan te pakken i.p.v. het probleem. Mensen zijn het kotsbeu en dan kun je dit soort dingen verwachten.

Ik had het erover met een Marokkaanse jongen en die gaf aan dat een pak slaag met een honkbalknuppel bij dit gajes beter werkt dan een kopje thee drinken.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:00:40 #223
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71802570
- knip -

[ Bericht 31% gewijzigd door sp3c op 12-08-2009 21:08:49 ]
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:03:30 #224
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_71802647
quote:
Zoalshetis brengt het misschien wat grof.. maar hij heeft gewoon gelijk punt uit.
De maat is vol... overvol. Het is hoogtijd dat eea rechtgezet wordt in dit land, goedschiks gaat het niet, dan maar kwaadschiks.
pi_71802678
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lekker bannetje aansmeren de hele tijd. laffe smoetzlap. je bent geen haar beter dan een nsb-er. sterker nog je bent een volwaardige nazi met je bangesmeer en geleur.

personen mogen hier ruimhartig verkondigen dat ze denken de dienst uit te maken in een voor hun nieuw land en stuiten dan op verzet. gek he? voor welk geld verkoop jij je moeder eigenlijk? schmutz.
Dat is de typische PvdA-mentaliteit. Met die gasten win je de oorlog niet hoor.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:06:24 #226
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71802728
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is de typische PvdA-mentaliteit. Met die gasten win je de oorlog niet hoor.
je wordt hooguit weer gebanned door hun linkse vrindjes achter de fok!schermen ... en ze mogen zelf veder elke keer bruinhemd, nsb-er en nazi zeggen, zonder problemen, want ze zijn links ...
pi_71802798
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je wordt hooguit weer gebanned door hun linkse vrindjes achter de fok!schermen ... en ze mogen zelf veder elke keer bruinhemd, nsb-er en nazi zeggen, zonder problemen, want ze zijn links ...
Zo gaat dat in het politiek-correcte Nederland en daarom worden de problemen in Nederlander eerder groter dan kleiner.
pi_71802812
Kwaliteits-wending, dit
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:10:35 #229
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_71802844
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zo gaat dat in het politiek-correcte Nederland en daarom worden de problemen in Nederlander eerder groter dan kleiner.
De gevolgen moet je aanpakken, de oorzaak niet. Stel je voor dat je je handen brand.
Lekker pappen en nathouden
pi_71802874
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:10 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

De gevolgen moet je aanpakken, de oorzaak niet. Stel je voor dat je je handen brand.
Lekker pappen en nathouden
Ach, de kans dat er thee wordt geschonken is groter dan de kans dat er eindelijk eens harde straffen worden uitgedeeld aan dit gajes.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:14:11 #231
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_71802955
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

geef jij eens antwoord op een vraag die ik stelde, snotneus.
Inhoudelijks meningen weerleggen is voor sommigen erg moeilijk omdat hun droomwereld niet matched met de realiteit.

De linke roze bril
pi_71802990
quote:

[..]

Dan moet hij met inhoudelijke argumenten komen. Dat is wat teveel gevraagd voor onze naieve theedrinkers.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:15:17 #233
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71803001
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ach, de kans dat er thee wordt geschonken is groter dan de kans dat er eindelijk eens harde straffen worden uitgedeeld aan dit gajes.
het gajes wordt nu bedreigd door autochtonen met honkbalknuppels. en dat komt uit het niets.

maar gelukkig hebben we de politie nog. die treedt pas op als autochtonen het ff niet meer zien zitten met de allochtone dreiging. dan is de politie er als de kippen bij om een autochtoon kapot te schieten. want klachten dulden we niet in dit linkse pvdaland.
pi_71803007
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:03 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Zoalshetis brengt het misschien wat grof.. maar hij heeft gewoon gelijk punt uit.
De maat is vol... overvol. Het is hoogtijd dat eea rechtgezet wordt in dit land, goedschiks gaat het niet, dan maar kwaadschiks.
Mee eens.
En daar komt bij dat z'n punt en intentie tenminste in 1 post al meteen duidelijk wordt, terwijl anderen duidelijk er veel moeite in steken om om de hete brei heen te draaien en daarmee uitermate huichelachtig zijn.
Faal van de eeuw.
pi_71803014
quote:

[..]

Er was een vraag, tussen alle BS-bingo steekwoorden, en kotssmilies?

Ow, wat leuk. Zeker gemist.
pi_71803047
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het gajes wordt nu bedreigd door autochtonen met honkbalknuppels. en dat komt uit het niets.

maar gelukkig hebben we de politie nog. die treedt pas op als autochtonen het ff niet meer zien zitten met de politie. dan is de politie er als de kippen bij om een autochtoon kapot te schieten.
Helaas is dat de waarheid. Men wil niet inzien dat de manier van straffen van die autochtonen met honkbalknuppels wat beter werkt dan het eindeloos drinken van thee en het inschakelen van jongerenwerkers.

Toevallig had ik het er vandaag nog over met een Marokkaan en die gaf aan dat Nederlanders eindelijk verstandig worden en dat dit het enige is wat werkt bij dit uitschot.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:19:07 #237
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71803119
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:16 schreef Halcon het volgende:
Toevallig had ik het er vandaag nog over met een Marokkaan en die gaf aan dat Nederlanders eindelijk verstandig worden en dat dit het enige is wat werkt bij dit uitschot.
Toevallig ook dat die ene marokkaan daar bij jou in Amerika inzicht heeft in het marokkanen probleem hier in Nederland.
DeviantArt
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:19:08 #238
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71803120
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:15 schreef ExTec het volgende:

[..]

Er was een vraag, tussen alle BS-bingo steekwoorden, en kotssmilies?

Ow, wat leuk. Zeker gemist.
lach jij nu maar, ik lach het laatst. en hard.
pi_71803139
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Toevallig ook dat die ene marokkaan daar bij jou in Amerika inzicht heeft in het marokkanen probleem hier in Nederland.
Toevallig werkt die Marokkaan bij een afdeling in Nederland.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:21:08 #240
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71803178
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef Hukkie het volgende:

[..]

gast, want dat ben je officieel, je weet niet waar je het over hebt. veel marokkanen stemmen op wilders. hebben genoeg van hun 'achterban'. het is een bevrijding pur sang.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:21:19 #241
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_71803189
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een werkende Marokkaan
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:21:42 #242
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71803205
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel heel toevallig ja
DeviantArt
pi_71803223
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Een werkende Marokkaan
Ja, die zijn er ook. Het gros van de Marokkanen bedoelt het goed, een klein deel verpest het complete land en verpest het ook voor de goedwillende Marokkanen. Goedwillende Marokkanen balen net zo goed van het uitschot als wij daar van balen.
pi_71803234
*wauw*
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:22:50 #245
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71803240
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef Hukkie het volgende:

[..]

maar er is dus weldegelijk een marokkanen-probleem in nederland. dat zeg je zelf.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:23:02 #246
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71803250
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gast, want dat ben je officieel, je weet niet waar je het over hebt. veel marokkanen stemmen op wilders. hebben genoeg van hun 'achterban'. het is een bevrijding pur sang.
Gozer, misschien moet je het topic eens lezen, en de reacties die ik gaf op jouw posts. Dan zie je waar ik sta in deze discussie.
DeviantArt
pi_71803254
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Heb je inhoudelijk nog wat te melden of blijft het bij dit soort offtopic geklootviool?
pi_71803263
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lach jij nu maar, ik lach het laatst. en hard.
Hoezo, denk je dat ik 'links' ben ofzo?
pi_71803264
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:23 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Gozer, misschien moet je het topic eens lezen, en de reacties die ik gaf op jouw posts. Dan zie je waar ik sta in deze discussie.
Jij staat nergens, want je post alleen maar offtopic.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:23:53 #250
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71803274
quote:

[..]

oh ok. sorry. zo ben ik ook wel weer. en nu?
pi_71803279
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar er is dus weldegelijk een marokkanen-probleem in nederland. dat zeg je zelf.

Degene die dat nog durft te ontkennen moet een doorverwijsbriefje krijgen.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:24:21 #252
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_71803289
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, die zijn er ook. Het gros van de Marokkanen bedoelt het goed, een klein deel verpest het complete land en verpest het ook voor de goedwillende Marokkanen. Goedwillende Marokkanen balen net zo goed van het uitschot als wij daar van balen.
Hou toch op in de categorie Marokkanen van 10 tot 25 zijn de meeste door en door rot. Dan hebben we het niet meer over een kleine minderheid hoewel links Nederland ons anders wilt laten geloven.
pi_71803309
quote:

[..]

Ja, hij is leuk.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:26:00 #254
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71803355
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heb je inhoudelijk nog wat te melden of blijft het bij dit soort offtopic geklootviool?
Ach, wat is inhoudelijk. Het is toch voornamelijk een bash topic geworden zonder enige inhoud en met een hoop scheldwoorden.
DeviantArt
pi_71803356
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:24 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Hou toch op in de categorie Marokkanen van 10 tot 25 zijn de meeste door en door rot. Dan hebben we het niet meer over een kleine minderheid hoewel links Nederland ons anders wilt laten geloven.
Ach, je hebt er ook goedwillenden bij, je hebt er kwaadwillenden bij en je hebt meelopers. De eerste groep heb ik geen problemen mee en de 2e groep moet je hard aanpakken en het liefst gewoon wegsturen. Dan is die 3e groep ook geen probleem meer.
pi_71803373
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ach, wat is inhoudelijk. Het is toch voornamelijk een bash topic geworden zonder enige inhoud en met een hoop scheldwoorden.
In die trend ben jij ook een belangrijke factor.
pi_71803392
quote:

[..]

dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:27:39 #258
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71803408
quote:

[..]

ja! ergens niet mee eens zijn is bashen! en hoe vaak moet je mensen nog iets redelijk uitleggen? terwijl de tegenpartij verre van redelijk is? hoe vaak? de bom barst en gaat veel pijn veroorzaken, maar wel voor een goed doel. het is afgelopen.

en als je denkt dat mensen bang zijn voor de repressailles van links en hun krakertjes, dan maaien we die gelijk omver.
pi_71803439
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Reden des te meer om dit eens grondig aan te pakken, ipv zachte heelmeester.
Ook Marokkanen die hier hun beste beentje voor zetten hebben daar uiteindelijk profijt van.
Faal van de eeuw.
pi_71803440

ik begon te lezen en had al een uitgebreide ontopic post in mijn gedachten...

die ebte weg naarmate ik verder het topic doorlas....

en nu heb ik geen idéé meer waar de OP ook al weer over ging.

Jullie ook niet geloof ik

Mijn boekje met schuttingtaal en scheldwoorden is in ieder geval weer bijgewerkt.

Jemig!!
pi_71803452
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:27 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Dat het topic is verzand in offtopic gebazel komt vooral door figuren als jij.
pi_71803477
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:28 schreef huhggh het volgende:

[..]

Reden des te meer om dit eens grondig aan te pakken, ipv zachte heelmeester.
Ook Marokkanen die hier hun beste beentje voor zetten hebben daar uiteindelijk profijt van.

Precies, jij begrijpt ´m. Het is tijd dat in Nederland eens wordt gedacht aan de goedwillende en hardwerkende mens en niet aan het uitkeringstrekkende uitschot.
pi_71803491
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat het topic is verzand in offtopic gebazel komt vooral door figuren als jij.
Omdat ik niet scheld?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:30:19 #264
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71803494
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

In die trend ben jij ook een belangrijke factor.
Denk dat dat wel meevalt, ik heb in dit topic tot nu toe 11 (of waren het er 12) reacties geplaatst, zonder enig scheldwoord en hopelijk toch voor het merendeel inhoudelijk.
DeviantArt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')