abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71799953
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef El_Matador het volgende:

Wilders kan slechts in zijn schaduw staan. Visieloze eikel.
Daarom hoop ik ook dat niemand zo gek is om em om te leggen. Kijk naar PF -> Wilders en welke vergroving er plaats heeft gevonden.

Dan wil je niet weten wat er in de schaduw van Geert zal gaan staan.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_71800073
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Met name op het platteland is gestemd op Wilders. Als je even nadenkt weet je dat zoveel stemmers onmogelijk allemaal in probleemwijken kunnen wonen.
Natuurlijk weet ik dat niet alle stemmers in probleemwijken wonen.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:50:43 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71800113
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Het overgrote deel van de Wilders stemmers heeft geen last van relmarokkanen of de islam, zijn speerpunten. Sterker nog, ze komen zelden in aanraking met allochtonen. Toch zijn ze bang. Komt dat door de opruiing van Wilders of onbewuste gevoelens van angst voor het vreemde. Ik denk beide.
denk jij serieus dat het overgrote gedeelte van nederlandse wildersstemmeers niets te maken heeft met grotere of grote steden? heb je daar een bron voor. en wat is geen last hebben? dat je er niet woont wil niet zegen dat je opkomt voor je dochter, tante, oma of zusje dat studeert en hoer genoemd wordt in haar buurt.

uit welke puist van je moeder kom jij?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:51:54 #179
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71800150
quote:
Wie is de gemiddelde Wilders-stemmer? Bij EénVandaag hebben we er eerder onderzoek naar gedaan. Het is een man, 45 jaar, getrouwd, met een koophuis, in een buurt met bijna alleen maar autochtone bewoners. Hij is gemiddeld tot hoog opgeleid en zijn kinderen zijn het huis uit.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:53:13 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71800205
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:51 schreef Hukkie het volgende:

[..]
lol. één vandaag. de miljoenen moeten toch echt uit grote steden komen.
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:56:08 #181
137949 Disana
pi_71800303
quote:
Onder hen bewoners uit achterstandswijken, ondernemers, academici, voormalige PvdA- en VVD-stemmers, atheïsten en een nieuwe categorie PVV-kiezers: de vrijheid van meningsuitingadepten.

Wat hen bindt, is de angst voor de islamisering, de roep om een harder optreden tegen criminelen van buitenlandse afkomst en een diepgeworteld wantrouwen jegens de gevestigde partijen. Door de groeiende invloed van de islam moeten Nederlandse burgers steeds meer vrijheden inleveren, zo klinkt het keer op keer.

http://www.volkskrant.nl/(...)n_angstige_achterban

En dit is nog maar uit 2006 (bijgewerkt in 2009). Het is onmogelijk dat de aanwas uitsluitend uit de probleemwijken in de grote steden komt.
pi_71800359
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

uit welke puist van je moeder kom jij?
Opmerking in Wildersstijl, dus geen haar beter dan kutmarokkaantjes.
pi_71800414
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:56 schreef Disana het volgende:

Het is onmogelijk dat de aanwas uitsluitend uit de probleemwijken in de grote steden komt.
Het zal wel, maar het blijft een wat trieste poging om eigenlijk te zeggen dat iedereen zich druk maakt om niks, ze hebben er immers zelf geen last van!

En als ik je er dan op wijs dat jij je ook 'druk' maakt om problemen die voor jouw persoon ook abstract zijn, blijft het gewoon stil
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_71800434
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:57 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Opmerking in Wildersstijl, dus geen haar beter dan kutmarokkaantjes.
Een hufter zijn mag, tasjes stelen niet
pi_71800454
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:56 schreef Disana het volgende:

quote:
De partij van Geert Wilders haalde in deze stad maar liefst 22 procent van de stemmen binnen
Rotterdam dus, waarvan in 2005 bijna 47% allochtoon was.
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:01:27 #186
137949 Disana
pi_71800504
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:59 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het zal wel, maar het blijft een wat trieste poging om eigenlijk te zeggen dat iedereen zich druk maakt om niks, ze hebben er immers zelf geen last van!

En als ik je er dan op wijs dat jij je ook 'druk' maakt om problemen die voor jouw persoon ook abstract zijn, blijft het gewoon stil
Ik vind ook dat je niets toevoegt aan de discussie. Je polariseert en prikt een beetje en cijfers negeer je.

Saai.
pi_71800610
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind ook dat je niets toevoegt aan de discussie.
Ook?

Ik persoonlijk vind dat jij best aardige postjes neerzet. Waar het ook vandaan komt weet ik dus niet
quote:
Je polariseert en prikt een beetje en cijfers negeer je.
Welke cijfers?

Wij waren gebleven bij het begrip xenofobie. Ik heb nergens cijfers betwist
quote:
Saai.
Nou
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:05:15 #188
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71800638
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind ook dat je niets toevoegt aan de discussie. Je polariseert en prikt een beetje en cijfers negeer je.

Saai.

is het u moussie?
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:06:20 #189
137949 Disana
pi_71800677
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ook?

Ik persoonlijk vind dat jij best aardige postjes neerzet. Waar het ook vandaan komt weet ik dus niet
[..]

Welke cijfers?

Wij waren gebleven bij het begrip xenofobie. Ik heb nergens cijfers betwist
[..]

Nou
Nou Je bent gewoon erg rellerig.
pi_71800789
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou Je bent gewoon erg rellerig.
Ik zeg niets

Maar ondanks die vorm ben ik wel inhoudelijk bezig.
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:10:06 #191
137949 Disana
pi_71800813
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:09 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik zeg niets

Maar ondanks die vorm ben ik wel inhoudelijk bezig.
Dat is waar.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:10:14 #192
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71800819
eigenlijk best eng he? lieve allochtonen. dat de autochtoon zich eindelijk gaat verzetten tegen de walgelijke wantoestanden van mensen die hier pas kort wonen en meteen denken dat ze heer en meester zijn en gebruik maken van alles wat niet jullie maar wij hebben opgebouwd?

eng he? je zou het godverdomme eens moeten omdraaien.

gelukkig kan de allochtoon rustig gaan slapen in de wetenschap dat de politie niets kan doen aan de wandaden van allochtonen, maar wel keihard kan en gaat optreden als de wanhopige autochtoon terug slaat. en de kogels kunnen we nog wel herinneren van die leipe motoragent in utrecht waar een man gek werd doordat er niets werd gedaan aan de overlast.
pi_71800994
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is het u moussie?
Nee, die reduceert alle problemen in 1 a 2 alinea's tot de schuld van het westen & het christendom, ruim overgoten met een sausje van de immer zielige bruine medemens. Daar doen Disana's postjes 'koud rationeel' bij aan

Dus ik gok van niet.
pi_71801016
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:10 schreef zoalshetis het volgende:
eigenlijk best eng he? lieve allochtonen. dat de autochtoon zich eindelijk gaat verzetten tegen de walgelijke wantoestanden van mensen die hier pas kort wonen en meteen denken dat ze heer en meester zijn en gebruik maken van alles wat niet jullie maar wij hebben opgebouwd?

eng he? je zou het godverdomme eens moeten omdraaien.

gelukkig kan de allochtoon rustig gaan slapen in de wetenschap dat de politie niets kan doen aan de wandaden van allochtonen, maar wel keihard kan en gaat optreden als de wanhopige autochtoon terug slaat. en de kogels kunnen we nog wel herinneren van die leipe motoragent in utrecht waar een man gek werd doordat er niets werd gedaan aan de overlast.
Ja dat herinner ik me nog al te goed, gister kwam Meki trouwens met dit voorbeeld aanzetten weet alleen even niet meer welk topic maar het sloeg in ieder geval nergens op.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:18:33 #195
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71801087
quote:
Eng? Nee hoor, voor mijn part gaat de autochtoon massaal de probleemwijken in en worden al die teringventjes neergeknuppeld. Zij zorgen er namelijk voor dat ik ook nog wel eens gediscrimineerd word, terwijl ik toch echt wel goed geintegreerd ben en zelfs een baan heb.
DeviantArt
pi_71801148
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:18 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Eng? Nee hoor, voor mijn part gaat de autochtoon massaal de probleemwijken in en worden al die teringventjes neergeknuppeld. Zij zorgen er namelijk voor dat ik ook nog wel eens gediscrimineerd word, terwijl ik toch echt wel goed geintegreerd ben en zelfs een baan heb.
Dat lijkt me trouwens erg kut, neem je het die mensen kwalijk of begrijp je het?
pi_71801246
quote:
eigenlijk best eng he?
Ach, er is nog niks gebeurt, en we babbelen nog. Maar als eigenrichting richting buitenlanders europa-wijd dagelijks nieuws wordt, hebben we een probleem.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:24:06 #198
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71801296
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dat lijkt me trouwens erg kut, neem je het die mensen kwalijk of begrijp je het?
Mwa, aan de ene kant begrijp ik het wel, laten we het op slechte ervaringen houden. Aan de andere kant word ik woest als ik bij de plaatselijke Praxis kom en mijn tas -om diefstal te voorkomen- verplicht in een kluisje moet doen, terwijl er binnen talloze mensen met een tas rondlopen.
En bij sollicitatiebrieven krijg ik nog weleens het idee dat ik puur om mijn naam al aan de kant gelegd wordt.
DeviantArt
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:25:04 #199
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71801330
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:22 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ach, er is nog niks gebeurt, en we babbelen nog. Maar als eigenrichting richting buitenlanders europa-wijd dagelijks nieuws wordt, hebben we een probleem.
ja, het probleem dat we dan eindelijk politie krijgen die doet waar en door wie het voornamelijk betaald wordt. no problems als het goed is dus.
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:25:39 #200
137949 Disana
pi_71801349
Als er nu gemeenteraadsverkiezingen zouden worden gehouden, zouden er 2 miljoen Nederlanders op Wilders stemmen (36 zetels).

gemeente inwoneraantal
Amsterdam 742.884
Rotterdam 584.058
's-Gravenhage 473.941
Utrecht 288.401

Tel maar op. Alle inwoners van uitsluitend deze vier grote steden met probleemwijken zouden dan op Wilders moeten stemmen inclusief de allochtonen.

Onmogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')