Of gewoon 1 bar le duc fles kopen en die telkens bij vullen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:51 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Is het niet handiger om in plaats van water gewoon lege flessen mee te nemen, en deze te vullen bij de wc's? Scheelt toch weer een paar kilo
Bar le duc zit in een pak. En ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik drink geen mineraal water uit een pak!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:22 schreef maccerr het volgende:
[..]
Of gewoon 1 bar le duc fles kopen en die telkens bij vullen.
Als je in Utrecht en omgeving woont drink je Bar le Duc uit de kraan, is dat wel ok?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:39 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Bar le duc zit in een pak. En ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik drink geen mineraal water uit een pak!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 05:25 schreef conobram het volgende:
Ja wat een ballentent, ze wouden met geen gratis bier geven toen ik 30 bekers had geraapt

Ik snap sowieso niet wat mensen leuk vinden om dat soort muziek via boxen te horen, ik ben eens live naar zo'n indie bandje gaan kijken en dat klonk al een stuk toffer. Je hoorde geeneens bass in die tent, alleen maar hoge tonen met slappe drums en wat vaag gebler er doorheen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:59 schreef RedGuy het volgende:
Dan moet je ook niet naar een tent gaan waar indie wordt geprogrammeerd.
Oh, het plaatje van een gier met een wandelstok was toch iets duidelijkerquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Them Crooked Vultures ook woensdag als mystery-act in Melkweg.
Aangekondigd als 8436 2766533 88588737 wat op je telefoontoetsen de code is om Them Crooked Vultures in te typen.
Ik snap nu pas waarom je daarmee liepquote:Op zondag 16 augustus 2009 05:25 schreef conobram het volgende:
Ja wat een ballentent, ze wouden met geen gratis bier geven toen ik 30 bekers had geraapt
Whiaaaaaaaquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Them Crooked Vultures ook woensdag als mystery-act in Melkweg.
Aangekondigd als 8436 2766533 88588737 wat op je telefoontoetsen de code is om Them Crooked Vultures in te typen.
Je vader is een dwaasquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:33 schreef frame-saw het volgende:
Mijn vader (zeer betrouwbare bron) zei net dat het vrijdag 36 graden zou worden.Dat wil ik niet eens geloven, dan drijf ik over het terrein heen.
Nee maar hij had een vaag verhaal over De Bilt. Volgens mij de professionele versie van weathernewsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |