Pics!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:49 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik wil wel mijn Tarzan kussenhoes hoor anders kan ik niet slapen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:54 schreef icebliss het volgende:
Ik heb 'm serieus gevonden:
[ afbeelding ]
Zat ooit bij wasmiddel ofzoEn ik gebruik 'm nog steeds.
Doe er een plastic kussensloop omheen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:06 schreef icebliss het volgende:
Ik voel me wel haast schuldig als ik met mijn kop vol zweet en bier op dat ding lig te kwijlen 's nachts
Nee dat slaapt lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Doe er een plastic kussensloop omheen.
Ieder z'n ding he.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:09 schreef icebliss het volgende:
De mijne zit nog in de was, had 'm afgelopen weekend mee naar Solar festival. Zware zomer voor Tarzan.
[..]
Nee dat slaapt lekkerDat je met je wang vastplakt aan je kussen. Heerlijk.
mwa.. kheb 50 liter + tent + extra rugtas bij me ...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Is een inhoud van 35 liter genoeg voor alles wat ik mee wil nemen?
Dan hoef ik in ieder geval mijn regenlaarzen niet mee te nemen.quote:
oh noesquote:
Is het niet handiger om in plaats van water gewoon lege flessen mee te nemen, en deze te vullen bij de wc's? Scheelt toch weer een paar kiloquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik neem 5 liter water en 5 liter red bull mee. (Bier) drinken doe ik wel op het terrein.
Op donderdag hoef je toch alleen maar in de rij te staan.quote:
Ik zou wel een buitje willen hoor, ergens midden op de dagquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Op donderdag hoef je toch alleen maar in de rij te staan.
Heerlijk vooruitzicht, beter dan regen in ieder geval.
Op de radio had men het over een hittegolf. Ik heb ook veel liever die 21.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Volgens weer.nl is het alleen donderdag 29 graden en de rest van het weekend 21 ofzo.
We zien het vanzelf. Ik neem iig genoeg deo mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op de radio had men het over een hittegolf. Ik heb ook veel liever die 21.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |